Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud určil kauci na propuštění Ratha, chce 14 milionů

David Rath může být propuštěn z vazby na kauci 14 milionů korun. Rozhodl o tom soud pro Prahu-východ. Rathovi právníci mají tři dny na rozmyšlenou. Pokud by poslanec kauci zaplatil, dostal by se po více než třech měsících na svobodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlastimil.Kornas

Čím to,že už neproběhl soud

a Ráth plynule přešel z vazby do vězení?Kde to vázne?

0/0
25.8.2012 20:50

Mudr. Lant

Pohoda

to jsou jen dvě sedmičky :)

0/0
21.8.2012 13:10

cckk

Re: Pohoda

nojo ale to by se ted kazdej pidil kde je vzali . Sehnat legalnich 14 mil. to je pro ne nemozne;-D

0/0
21.8.2012 13:29

Smarty

Re: Pohoda

Však otec má těch "jeho" 10 míčů ne?

0/0
21.8.2012 13:35

Host8

Soudce vydíral Ratha nebo šum médií

Tlačilo se na Ratha, aby se vzdal mandátu, mandát mu prý umožňuje páchat trestnou činnost (nikdo nevysvětlil jak). To je vydírání se ze strany soudní a zasahování do výsledku voleb. Zavání to bezprecedentní šikanou opozičního poslance a nebo má někdo strach, aby Rath nemluvil a nedostal prostor stejně jako Kalousek, Vondra, aj. Tady se kradou miliardy a nic. A lidi mají věřit, že 7 mil. je to nejnebezpečnější v republice.

Ať mu dají trest, ale tento přístup je natolik podivný, že je nutné se ptát, komu to slouží a proč jej chtějí umlčet. Šlo o řízenou provokaci,  která nemá vyjít najevo?

+2/0
21.8.2012 11:53

srst

test přátelství za 14 mega

0/0
21.8.2012 9:39

bim2

Kauce

Ze by se Davidkovi zdali dve krabice vina najednou;-D moc?

+1/0
21.8.2012 9:16

bim2

Re: Kauce

zdaly...

0/0
21.8.2012 9:17

vlastik+++

Co udělat na toho korupčníka celonárodní sbírku.

:-). Myslím že by se to vyplatilo. Ráth toho hodně ví a tím že by ve sněmovně mohl mluvit tak by se možná dostala spravedlnost ne na čudly jako je on  ale na pořádný sumce. Z toho že by Ráth se mohl beztrestně vykecávat v parlamentu má modrá mafie panickou hrůzu.

0/0
21.8.2012 9:13

V.Poustka

Re: Co udělat na toho korupčníka celonárodní sbírku.

Pletes si barvy, Bohus uz nemuze spat a boji se, ze Davidek ty penize sezene

0/0
21.8.2012 9:33

switch

14 mio ... v pohodě

vyndá dvě prkna z podlahy a héééle .. zááázrak ... 14 mio na světě ....

0/0
21.8.2012 9:01

TuJeKam

Tak co už to tu někdo napsal ?

že mu na to stačí jen dva páry bot?:-)

0/0
21.8.2012 8:53

Hroznej_puberťák

Směšných pár drobných

... jen je potřeba hrát chvíli na veřejnost divadlo, jak je to strašně moc peněz a jak to z nich nikdo "nemá". A na poslední chvíli si je někde "půjčí", aby nemusel sedět dál.

+2/0
21.8.2012 8:43

pantik

Rath

Ale vsadím se že kdyby to byl člen modrých ptáků tak už je venku bez kauce a případ pod stolem.

0/0
21.8.2012 8:35

avlida

Re: Rath

Zrovna mě napadá totéž a ještě něco. Kdepak jsou uvězněni další politikové, kteří někdy něco ve velkém zpronevěřili, rozkradli, vytunelovali či uzavřeli velice nevýhodné smlouvy pro ČR?

0/0
21.8.2012 8:47

PetrKa

Re: Rath

Jestli máš na někoho důkaz, tak jsi povinen to nahlásit. Není nic jednoduššího, podej trestní oznámení s důkazy a oni je pozavírají ;-)

0/0
21.8.2012 9:05

avlida

Re: Rath

;-D;-D;-D

0/0
21.8.2012 14:10

komentator-1

Re: Rath

zatím sedí všichni, které chytili s penězi v ruce. Bárta se Škárkou jsou zatím odsouzeni nepravomocně. Ve vězení za tunelování Liberty seděl SocDemácký Ivo Svoboda.

0/0
21.8.2012 11:16

harry_s

Re: Rath

koukám,že vy dva to asi těžce nesete:-)

0/0
21.8.2012 11:42

panna z medvěda

Re: Rath

a to jako ještě věříš že v tom, aby si z nás udělali toaletní papír, jim brání politická příslušnost?

obdivuji tvoje mládí!

0/0
21.8.2012 9:47

user1133

Já si připadám jak Alenka v říši divů

Každých 14 dní je tu nějaká nová kauza většinou za stovky milionů ne-li miliard, nikdo není obviněn, a když se něco vyšetřuje tak nikdo není ve vazbě. A tady se dělá tyátr, že by Rath mohl někoho ovlivňovat nebo někam utéct?? To je vtip roku. Janoušek se na svojí jachtě na moři musí smát až se za břicho popadá, když tohle čte.

+3/0
21.8.2012 8:33

Rimr

Re: Já si připadám jak Alenka v říši divů

Aha, a to je jako pádný argument pro to aby vyšetřování Ratha pustili k vodě?

PS, taky si myslím, že Janoušek je gauner...

0/0
21.8.2012 8:55

Kendal

Re: Já si připadám jak Alenka v říši divů

Nie, ak niečo spravil a dokážu mu to tak prosím, prečo by nemal Rath sedieť. Ale Tu ide o to, že sa z jednej kauzy vytvára pomaly proces z 50 - tých rokov a na ostatné sa akosi zabúda.

0/0
21.8.2012 10:24

Rimr

Re: Já si připadám jak Alenka v říši divů

Já myslím, že nezabúda. Rath má jen tu smůlu, že ho chytli s penězi v ruce. Ikdyby tady byli větší zloději, nic nemění na tom to, že pokud je Rath vinný půjde do basy. A já věřím, že vinný je...

0/0
21.8.2012 11:37

Host8

Re: Já si připadám jak Alenka v říši divů

Nejste sama. Je to hodně podivné. Obzvláště, jak může někdo tlačit, aby se vzdal mandátu? Ten mu bude odňat, pokud bude řádně pravomocně odsouzen automaticky. To, co se kolem něj děje, zavádí šikanou. A přitom stále nikdo neprokázal skutek, za který měl údajný úplatek dostat. Na Ratha je nutno pohlížet jako na nevinného, pokud mu nebude prokázán opak. Soudce ho už předem odsoudil.

Ať sedí, je-li vinen, ale ať jsou pravidla pro všechny stejná. Toto je bezprecedentní zasahování moci soudní do moci zákonodárné. Možná ho pustí po církevních restitucích. Zatím každý hlas dobrý.

0/0
21.8.2012 11:58

Franta Prudil

Re: Já si připadám jak Alenka v říši divů

Kam by měl utéct? Tipuju a jestli mohu doporučit JAR? Tam už Kejříř ukazuje, že to perfektně funguje. Nepamatujete si na pana Krejčíře?

0/0
21.8.2012 11:59

Vechtr z Protivína

Ratmír Rath

má jistě spoustu kamarádů z dob jeho působění v STB pod krycím jménem RAS a ti už mu poradí jak to má Davídek až ho propustí zakamuflovat. Celá naše společnost je ještě prolezlá estébáckými manipulátory a bude dlouho tvat než se od nich odprostí. Rathovic rodinka je pěkně sebevědomá a bez svědomí a páteře. Chce se mi říci: jdu . . . . .   velebnosti.

0/0
21.8.2012 8:25

Mr. Kodama

KAUCE?

0/0
21.8.2012 8:09

ASWgliderman

Re: KAUCE?

Ano, kauce.

0/0
21.8.2012 8:21

Wranow

Re: KAUCE?

30 lidí se za něj zaručilo,ale žádný mu nepůjčí. Holt v nouzi poznáš přítele ;-D

0/0
21.8.2012 8:23

switch

Re: KAUCE?

no .. třeba by  policii zajímal původ těch peněz na tu kauci ... a co pak ... ?

+1/0
21.8.2012 9:02

garii v21.0 (limited edition)

To nemá Dejf dvě sedmičky?

:-/

0/0
21.8.2012 8:03

Rimr

Re: To nemá Dejf dvě sedmičky?

:-) jo, ten co mění víno v 7 míčů;-D... to přece nemůže být žádný problém.

0/0
21.8.2012 8:09

PetrKa

Re: To nemá Dejf dvě sedmičky?

Určitě má, ale nebude to lehké je zlegalizovat a použít na kauci ;-)

0/0
21.8.2012 9:08

r_o_s

můj názor

Nu, policie dlouho vyšetřovala, jako vrchol ještě k tomu lapli menší rybku. Super. Ale co policie tak dlouho vyšetřuje na tom uplácení? Mají odposlechy, chytli ho s prachama v ruce, tak jaké důkazy sbírají? Mají jej odsoudit za tento přečin a další policisté se zabývat dalšími kauzami. Soud ho pak následně odsoudí i za další "veselé činy" a jen mu přičtou trest. Nyní je totiž dost blbé, že už tak dlouho je "zaryglován" nevinný člověk - pokud tedy ctíme v tomto státě ještě presumpci neviny.

Chápu, že policie potřebuje čas na všechno, ale kolik času potřebuje?

0/0
21.8.2012 7:53

zab5

Re: můj názor

Technická : U nás se tresty nesčítají. Nejsme v USA

0/0
21.8.2012 8:04

denny2606

Re: můj názor

nesčítají se během jednoho soudního líčení, ale tady by David sedě např. 2 roky nepodmíněně a během výkonu trestu by proběhlo další soudní líčení a tam by dostal např. 3 roky nepodmíněně. Tedy by se mu tyto tresty sečetly!

0/0
21.8.2012 8:09

denny2606

Re: můj názor

v obzvláště "zajímavých" případech si může nevinný odsedět ve vazbě až 3 roky!

0/0
21.8.2012 8:06

r_o_s

Re: můj názor

Já vím, je to velmi smutné. Časté jsou případy kdy při rozvodu žena obviní muže, že sexuálně obtěžoval jejich děti. Chlapa zavřou do vazby, mezitím proběhne soud o opatrovnictví. Obvinění se ukáže jako vymyšlené, nepodložené. Chlap má zničenou pověst, protože spousta lidí se neptá a myslí si, že člověk uvězněn je automaticky vinen, ve spoustě případů přišel o práci a své dítě může navštěvovat třeba jednou za 2 týdny na dvě hodiny a to s nimi musí být sociální pracovnice - i když byl uznán nevinným.

Žena není stíhána za křivé obvinění a žádná náhrada škod na psychice, na ztrátě času otce s dítětem, ztráta pověsti.....nic není odškodněno. Takto funguje v těchto případech česká justice. Jak potom máme věřit, že funguje jinak v případech jiných?

+1/0
21.8.2012 8:33

Rimr

Re: můj názor

No malá ryba to rozhodně není, hejtman a poslanec je dost velký kalibr. A ukradená částka taky není malá, vím hodně lidí namítne, že tady jsou horší, ale to je chabý argument. A kvůli tomuto propustit čudlu? Určitě ne. Policie vyšetřuje dlouho? Na povrch vyplývají další a další kauzy, umím si představit, že se navzájem proplétají a doba za kterou byly páchány? Spočítejme jak dlouho byl čudla u válu. Dokazovat není snadné, navíc při tom jak mazaní jsou právníci. A taky mám pocit, že zlodějů je víc než policajtů. Jsem jenom zvědav kam až se vyšplhá částka kterou ukradl čudla se svými kumpány. Nebo spíš kolik mu bude možno dokázat, to jsem fakt zvědav.

+4/0
21.8.2012 8:07

r_o_s

Re: můj názor

Ač nejsem voličem pana Ratha, tak se mi nelíbí Vaše vyjadřování. Jste dost neuctivý a to o Vás něco vypovídá.

Nikdo neříká, že mají pana Ratha propustit. Mají jej odsoudit za konkrétní věc, dále vyšetřovat, pak odsoudit za další a trest přičíst. Pokud by byl pan Rath odsouzen třeba na pět let, tak těch pět let bude mít policie na vyšetřování dalších kauz ( jsou-li nějaké).

Když jej chytli s pěnezi, mají odposlechy a vše okolo, tak mi neříkejte, že to není snadné dokázat. Pokud není, tak je něco schnilého v tomto státě a policie, soudy a vše okolo soudů by mělo doznát velmi zásadních změn.

0/0
21.8.2012 8:28

Rimr

Re: můj názor

Souhlasím, je něco shnilého v tomto státě. To shnilé jsou politici, kteří si jdou do politiky nakrást. Nesouhlasím s tím, že je snadné takové krádeže dokazovat. Když si představím jak dlouho čudla byl u koryta a jak dlouho kradl, tak ta doba mi ve srovnání np. s vyšetřováním dopravní nehody, vůbec dlouhá nepřijde. Navíc víme ja jak jsou vyšetřovatelé a soudci zavaleni práci. Je to ale jen můj názor. A k mé neuctivosti vůči zmíněnému, on se přece sám pan doktor Rath nazval čudlou, tak jen používám jeho terminologii.

0/0
21.8.2012 8:39

Sanjuro

Re: můj názor

nevím proč by měl kdokoliv mluvit o hulvátovi a gaunerovi uctivě

+2/0
21.8.2012 8:45

JESTR

Re: můj názor

S Vaším názorem se nedá nesouhlasit, jenom bych dodal, že justice ve spolupráci s policií je bez jakékoliv nadsázky POPRAVČÍ ČETA, to co předvádějí za uplynulých dvacet let je vzorový příklad jak veřejně likvidovat, jak lidsky tak fyzicky občany státu. Pokud se nezmění ústava a zákony tak je naprosto zbytečné se tématem uplácení (korupce) ve společnosti zabývat, je to pro mě ztráta času a zbytečné vydávání energie.

0/0
21.8.2012 9:05

Chris spasitel

Paroubková s ním sepíše knihu

práva prodají neznáménu investorovi za 30 mega, a ještě 16 mega zbyde

Citace: "...Nabídla jsem D. Rathovi, aby napsal svůj příběh. Chtěla bych ho vydat....."Rv

0/0
21.8.2012 7:44

progam

Jedno se Davidovi upřít nedá

Jeho způsob obrany "dostat na svou stranu veřejné mínění" mu dost vychází. Alespoň podle výplodů některých diskutujících. Doufám, že když byl vazebně stíhaný Krejčíř, tak jste byli taky tak rozhořčeni. A jeho útěk vlastně kvitujete, protože si policie dovolila držet ho ve vazbě bez prokázání viny...

Nechápu, jak někdo může takhle lehce podlehnout sprosté manipulaci.

+5/0
21.8.2012 7:32

kolos.veliky

Re: Jedno se Davidovi upřít nedá

Levičáctví je diagnóza. Jejich politici krást můžou.

+4/0
21.8.2012 7:34

zab5

Re: Jedno se Davidovi upřít nedá

A jak to měl Krejčíř s vazbou a kaucí?

+2/0
21.8.2012 7:48

denny2606

Re: Jedno se Davidovi upřít nedá

Krejčíř byl zatčen a po informaci, že bude následně přemístěn z útulné vilky v Černošicích do nehostinného prostředí cely předběžného zadržení, rozhodl se odejít. Je zajímavé, že nedostal ani příležitost býti vyslechnut!;-D

0/0
21.8.2012 8:03

MUDr. madqwert

Re: Jedno se Davidovi upřít nedá

hlava podsveti je trosku jiny kalibr nez cudla dejv ;-D

+2/0
21.8.2012 7:48





Najdete na iDNES.cz