- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nicméně vhyláška říká, že řidič smí jet jen tak rychle aby stihl bezpečně zastavit na vzdálenost, na kterou má rozhled. Takže pán co se otáčel to dělat neměl, ale motorkář (ale i každý jiný řidič) musí počít s tím, že vozidlo před ním může udělat nečekaný manévr. Může mu přes cestu přeběhnout zvíře, nebo vběhnout dítě. Kdyby všichni jezdili podle předpisů bylo by na silnicích krásně. Nebudu házet vinu na jednoho nebo na druhého, ale je to úplěn zbytečný ztracený život. Ale jestli letěl motorkář 50m vzduchem, tak rozhodně nejel zrovna pomalu.
aha, takže musím počítat s tím, že řidič v protisměru mi vjede do mého pruhu, že kamion z protisměru se převrátí do mého pruhu, že v zatáčce, kam nevidím se potkám s motorkářem v protisměru, který jede mým pruhem atd. , prostě jet tak 10 km/h, víc holt ne.
Jela jsem zrovna kolem,když se to stalo, motorkář byl kousek od auta na zemi-už byl mrtvýbyl to hrozný pocit.
No, takže koukám na fotku, v jakém místě se to stalo. A jenom magor by v tomto úseku (protože je tam táhlá zatáčka) prováděl otáčecí manévr. Nebudu spekulovat o rychlosti motorky, protože i kdyby jel podle předpisů, tak moc šancí by neměl. Jen naprostý idiot se může v takovém úseku otáčet.
bohužel jsem se letos taky sklouznul, jel jsem asi 80 mimo obec a rozhodl jsem se opustit stroj a vyhnout se střetu s protijedoucím vozidlem. kontrolovaným skluzem bez motorky mi to trvalo asi 25 metrů než jsem se zastavil. dovedu si představit že při nárazu a letu vzduchem bych těch 50 metrů jistojistě taky dosáhl. navíc se zde mluví o tom, kde dotyčného nalezli a ne o tom, kolik letěl skutečně vzduchem a kolik doklouzal, to není hod oštěpem - ale vysvětlete to paní mluvčí... R.I.P.
ža na sebe shodou okolností narazili dva neopatrní jedinci. Ten v autě, pravděpodobně přehlédl motorkáře, který zas asi nejel zrovna šedesát. Bohužel se s jedním i druhým typem lidí setkávám běžně. U motorek je procento těchto jedinců vyšší, aut je zase víc, takže ono to vyjde nastejno. Při vzájemném střetu to většinou odskáče motorkář. Z toho tedy plyne, že by motorkáři měli být 2x víc opatrní, což se myslím neděje.
... si uvědomte, že brzdná dráha automobilu z rychlosti 80km/h je za ideálních podmínek kolem 60m a to velmi tvrdě brzdí! Takže pokud tělo motorkáře "letělo" setrvačností 50m a přitom tedy ve vzduchu jistě moc nebrzdilo, tak v okamžiku nárazu nemohl jet příliš rychle.
brzdná dráha běžného osobního automobilu je z rychlosti 100km/h cca. 40m, v 50km/h asi 8m, takže z 80km/h to bude něco mezi - tipnul bych 25-30m
na trase Libechov-Duba opravdu, ale opravdu motorkare nemam rad, arogance a bezohlednost je dokumentovana nekolika pomnicky podel trasy
Problém Dubé je hlavně v tom, že to je jediná silnice kolem ve středních čechách kde se dá jezdit po dobrém asfaltu. Takže se tam sjednou všichni motorkáři z dalekého okolí. Až budou všechny silnice mít dobrý asfalt tak není důvod jezdit někem na Dubou.
kteréme došlo štěstí. Vidím to denně, někteří řidiči řídí sebevědomým stylem, který počítá s malým kouskem štěstíčka. Vejdu se tam, stihnu to, nic nepojede atd. Jezdí tak i hodně dlouho. Ale je prostě jasný, že jednou to nevyjde a ta rezerva, kterou si byť asertivně jedoucí ale opatrný řidič nechává, jim bude chybět.
Myslím že štěstíčko mu nedošlo. Kdyby ano, naboural by ho kamion a ne motorka. Štěstíčko došlo tomu motorkáři. Na našich silnicích je bohužel ježdění na motorce hazard, který se nevyplácí.
To je blby, umrit a vedet, ze ten druhy udelal, co nemel, a ja jsem se kvuli vlastni nedisciplinovanosti nedokazal zachranit.
Pokud se tedy samozrejne to auto neotacelo smykem.
Domnívám se, že disciplinovanost motorkáře zde hrála pramalou roli... Hlavní účast bych přiřkl hrubé chybě řidiče auta a velké smůle motorkáře, který byl ve špatnou dobu na špatném místě.
Když se nedovedeš smysluplnně vyjádřit raději mlč a nepiš blbosti.Co kdyby ten na motorce byl třeba tvůj brácha.