Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedmnáctiletá dívka zahynula při nehodě auta plného teenagerů

Policie vyšetřuje tragickou nehodu mezi obcemi Luběnice a Rataje na Olomoucku. Rychle jedoucí Škoda Fabia tam v půl třetí ráno vyletěla ze silnice a skončila v poli. Nehodu nepřežila sedmnáctiletá spolujezdkyně. Osmnáctiletý řidič a šestnáctiletý spolujezdec vyvázli bez zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rybnix

Silnice

Snad je to konečně iniciuje k opravě téhle silnice! Ten puberťák nemusel jet ani moc rychle na to, aby TAM dostal smyk. Ta silnice je v naprosto příšerném stavu. Denně tudy jezdím a při setkání s protijedoucím autem uhýbám do škarpy a zastavuju. Krajnice zvlněná, že i při 60km/h cítíte, že pravé kolo vám prostě nad vozovkou skáče. A to je teprve zážitek se tam potkat s autobusem! Do toho v letních měsících se tam najde pár šílenců, kteří prostě u kraje téhle uzoučké silnice nechají auto a běhají po silnici sem a tam a trhají třešničky.

Mladého života je škoda, chlapec to tak říkajíc "nevychytal" a bude s tím žít celý zbytek života. Smutné, ale co mohl čekat...

0/0
20.8.2012 6:59

nespokojenystudent

vím že to sem moc nepatří

ale dneska jsem jel trasu Špindlerův Mlýn - Prostějov. Když jedete 90 po okresce tak jste suvereně nejpomalejší. To samo v obci, i když nedodržíte padesátku a jedete 60 tak na vás všichni najížděj a předjíždí klidně i přez dvojitou čáru! No a co se děje na dálnicích o tom se dá dalekosáhle povídat jaký čuňata tam jsou!

0/0
19.8.2012 16:19

Milhaus1

Bude to znít tvrdě, ale

je  mi líto té holky a mrzí mě, že se nezabil ten blbeček co to auto řídil. Bohužel jeho blbost odnesl nevinný člověk.

0/0
16.8.2012 22:48

hbx

Re: Bude to znít tvrdě, ale

Já jenom. Co kdyby ji vezl tvůj blbeček?

0/0
18.8.2012 8:57

krepajana

Re: Bude to znít tvrdě, ale

je asi jedno, čí blbeček ji vezl

0/0
18.8.2012 10:43

Pitrs76

k pustte

já se pustím, ta holka za to nemůže. podle mě někdo jiný nemá co dělat za volantem, když to neumí. a to je dnešní problém, mladí lidi a rychlá auta a neumí řídit. poznal jsem hodně lidí za volantem, co vyšli z autoškoly. neumí nic!!!!

a to že je někdo venku??? jsme zpět u komunismu, kde se to hlídalo!!!!!!!!!!!!

0/0
16.8.2012 21:42

hbx

Re: k pustte

Co se hlídalo???Komunizme.

0/0
18.8.2012 8:58

lehkoživka

Prodám

Alfu Romeo 2,5 V6 192 koní v plné výbavě za 59 tis.................. jede 240, nemá někdo zájem?

0/0
16.8.2012 16:29

jarapalos

Pustte se do mne, jak chcete,

ale podle meho nema 17-leta holka co delat nekde venku o pul treti rano at uz v aute nebo bez auta. V teto tzv. svobode bych hledal klic k pricinam.

0/0
16.8.2012 16:26

Antonin, topič

Jak

píše ta emigrantská nula konecone, to by se nemohlo v Německu stát.

http://www.noz.de/lokales/64346319/18-jaehriger-beifahrer-stirbt-bei-unfall-in-nordhorn

0/0
16.8.2012 15:44

21.3 1371

plného čeho?

prosím v Čechách česky...

0/0
16.8.2012 13:52

Smrť

Re: plného čeho?

Které slovo preferujete? Puberťáků? Nebo ještě expresivnější, vzhledem k tomu, co řidič vyváděl a spolujezdcům to nejspíš nevadilo...?

0/0
16.8.2012 14:06

nepetr

Re: plného čeho?

a co mají spolujezdci dělat? Vyskočit za jízdy? Vyndat za jízdy klíče ze spínačky? Jako spolujezdec jseš vlastně jen růkojmi a neuděláš vůbec nic!!

0/0
16.8.2012 15:23

Modrý a zelený blesk

Re: plného čeho?

Normální člověk ti zastaví, když mu to dost zřetelně řekneš a s magorama nejezdím.

0/0
20.8.2012 9:14

zabam

Napřed se ptej celou větou, tohle není mobil!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

0/0
16.8.2012 14:39

mattonka

hmmm...

až skončí prázdniny, tak se to trochu uklidní

0/0
16.8.2012 13:20

ForzaRossoneri1899

...

Tihleti neschopni ridici me zacinaji stvat, policajti potom akorat zbytecne buzerujou i nas co se na silnici chovame slusne.Rv

+1/0
16.8.2012 12:56

2Mac7

Re: ...

asi mám tedy  kliku, jsem žádnou buzeraci ještě nezažila , a to jezdím každý den

+1/0
16.8.2012 13:01

ForzaRossoneri1899

Re: ...

No myslim to trochu v globalu, viz. napr. bodovy system, ktery je prisnejsi nez nemecky nebo rakousky a v konecnem dusledku pusobi negativne hlavne na ty co skutecne umi ridit a nevyfiltruje z provozu ty hovada.

+1/0
16.8.2012 13:03

2Mac7

Re: ...

předpokládám, že se považujete za toho, kdo skutečně umí řídit, můžete mi tedy vysvětlit, jak negativně ba vás působí bodový systém?

+1/0
16.8.2012 13:06

Kham

Re: ...

Tomu tedy také nerozumím, bod nemám ani jeden, existence bodového systému mi je ukradená. Asi to bude tím, že jezdím dle pravidel.

0/0
16.8.2012 13:10

ForzaRossoneri1899

Re: ...

tak napriklad je buzerace, ze nemuzu normalne telefonovat a muzu tak dostat body za neco co sem v podstate jeste neudelal, za nehodu kterou bych teoreticky mohl zpusobit. Pritom treba cigaro v ruce zakazany neni a je to stejne nebezpecny.

+1/0
16.8.2012 13:12

MajklNajt

Re: ...

Ty myslis, ze se na vajgl musis soustredit stejne, jako na hovor? Jinak obecne souhlas, si za volantem zapalim, ale v horsich situacich - snezeni, namraza, dest, mlha - to nedelam.

0/0
16.8.2012 13:23

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: ...

Ale tak hovor můžeš vést i s cigárem v ruce nebo mobilem ve stojánku přes handsfee...

0/0
16.8.2012 13:27

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: ...

...free

0/0
16.8.2012 13:28

K.Bartak

Re: ...

Aha, už je mi ten tvůj přístup a názor jasný.

+1/0
16.8.2012 13:36

jamesdixon

Re: ...

Jám jezdím od roku 1964. Jedinou nehodu jsem měl loni, když do mě zezadu narazila dáma, která pro samé telefonování jaksi nezaregistrovala, že svítí červená.

+1/0
16.8.2012 13:43

jamesdixon

Re: ...

Jezdím denně, ale nějakou buzeraci od policie jsem ještě nazažil. Slušně se s nimi pozdravím, předložím, co mám mít a co chtějí případně vidět, slušně se s nimi rozloučím a jedu dál. Mimochodem u nás chytají v místech, kde to má smysl, kde řidiči jezdí jak prasata na pedesátce.

+1/0
16.8.2012 13:40

Smrť

Re: ...

Já sice denně nejezdím, ale za posledních 17 let pamatuju 2 policejní kontroly - lokalita Ostrava a okolí. Pak se divte, že na ostravsku je nejvíce nehod:-/

0/0
16.8.2012 14:04

rob_kteryten

Smutne

naprosto zbytecne ukonceny lidsky zivot. Snad se z toho mistni experti na bezpecnost dopravy pouci a prestanou si hrat na experty a zacnou jezdit podle predpisu. Tvarit se jako nejvetsi expert na bezpecnost dopravit, jezdit si jak clovek chce a pak nadavat na policajty, ze vas zastavi kdyz prekracujete rychlost je ubohe a trapne.

+3/0
16.8.2012 12:47

opportunity

Re: Smutne

Jenže ten, co nehodu způsobil, sotva čte tyhle diskuze. Ale jinak souhlas - každý druhý vykládá, jaký je machr, že jezdí rychle. On to zvládne, no né?

0/0
16.8.2012 12:49

rob_kteryten

Re: Smutne

Spise je smutne, ze se tu kazdy druhy chlubi tim, jak jezdi podle citu a ne podle predpisu a kdyz ho nahodou stopnout policiste, protoze jede rychle, tak je to silena buzerace a urazka jejich cti.

+4/0
16.8.2012 12:54

K.Bartak

Re: Smutne

Nezačnou. To ti garantuji.

+1/0
16.8.2012 12:51

2Mac7

Re: Smutne

nezačnou, protože oni jsou skuteční borci a skvělí řidiči :-/

+1/0
16.8.2012 12:54

nepetr

Re: Smutne

Hlavně když jezdí s falešným pocitem bezpečí s auty přecpanými elektronikou.

0/0
16.8.2012 15:26

njuska

Pořád dokola :(

Mladej tupeček - typicky s kérkou a náušničkou, kterej má řidičák pár měsíců a od fotříka půjčenou "káru" buď:

A) jede, jako agresivní imbecil a ve vysoké rychlosti zabije sebe (no zřejmě to tak v přírodě asi chodí-přirozená selekce od nezodpovědných hlupáků, kteří ohrožují ostatní) a nebo zabije naprosto nevinné osoby z řad spolujezdců, či lidí v jiném autě, což tedy při představě, že v protijedoucím autě jsou např. moji blízcí... nesu osobně vždy velmi špatně!

B) "sjede" se na diskotéce, dalších pár bezmozků si klidně sedne k němu do auta, protože je to cool a co se jako může stát, žejo? Konec je opět stejnej.

Nejsem žádnej puritán, taky občas překročím rychlost... ale ikdyž už mám najeto několik tisíc kiláků, tak k bezpečnosti při řízení mám pořád VELIKEJ respekt! A to nemluvě, jakej jsem měl, když jsem v 18-ti poprvé vyjel na silnici mezi ostatní! 

Je asi nutné zavést ten řidičák na zkoušku. A také je nutné, aby se rodiče o děti trošku líp starali a učili je větší zodpovědnosti!

+7/0
16.8.2012 12:47

JMoudry

Re: Pořád dokola :(

Btw. jedno z nejnebezpečnějších období v "životním cyklu" řidiče je prý doba, kdy má najeto kolem sto tisíc km.

0/0
16.8.2012 12:50

2Mac7

Re: Pořád dokola :(

několik tisíc km měl pravděpodobně najeto i původce této nehody . Zodpovědnosti můžou děti učit pouze zodpovědní rodiče, jezdí-li někdo jako d*bil, težko přesvědčí své dítě, aby jezdilo jinak

+1/0
16.8.2012 12:53

krabicoidni_krabice

Holka mohla být klidně připásaná,

mohla si dát hlavičku o sklo nebo dveře, pochybuju, že měla Fábka boční airbagy. Už by se mělo něco udělat s autoškolama nebo zkouškama, dneska dají ten řidičák každýmu, kdo jde kolem...

0/0
16.8.2012 12:39

tuskau

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

řidičák na zkoušku, označený vůz Z, maximálně 100.

Klidně bych dal řidičák od 17 ale s osobou odpovědnou, která bude zapsaná v registru toho řidiče.

Jo a pásy: 90% lidí vzadu je nepoužívá

+3/0
16.8.2012 12:46

njuska

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

Naprosto přesné! Plně souhlasím.

0/0
16.8.2012 12:48

tuskau

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

už jsem to říkal: se synem jsem jezdil cca 3000 km s dodržováním max rychlosti (ne pomaleji) .

Zažili jsem spoustu ukázkových krizovek a řešili i blbosti proč držet volant oběma rukama nebo se svléknout před jízdou.

Jezdí už 3 roky. Známí říkají, že se poprvé cítili s mladým člověkem dobře. Popravdě jsem to dělal hlavně ze strachu o jeho bezpečnost. Mimochodem má auto velmi silné.

+1/0
16.8.2012 12:54

2Mac7

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

silné auto je bezpečnější než slabé

0/0
16.8.2012 12:55

tuskau

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

mohu potvrdit. nenutí k agresívní jízdě, neb zážitek z dosažení vysoké rychlosti není doprovázen námahou a naopak zpomalení nedoprovází frustrace z námahy při zrychlování. Vtipné.

Automat to ještě doplňuje. pak si člověk užívá jízdu uplně jinak :-)

0/0
16.8.2012 13:03

2Mac7

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

Jo, zcela souhlasím :-)

0/0
16.8.2012 13:07

pablo_II

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

Ano přesně. Pokud vezu kohkoliv porvé, důrazně upozorním, že VŠICHNI ve voze budou připoutaní. Pravidelně následuje dotaz ze zadních sedadel a musíme i tady vzadu?... Co k tomu dodat?..... 1. Ano musíte, jinak jdete pěšky 2. Mě nevadí, že umřeš, ale až tu bude lítat po autě tvá mrtvola, tak možná zabije i mě nebo někoho, kdo se připoutal a to mi vadí. Většinou se po tomto komentáři připoutají a celou cestu mlčí, zřejmě přemýšlí, jak jsem to myslel. A pak mě taky dožírá otázka: Na ten jedenklometr, to přece nestojí za to, né? Můžete mi vysvětlit v čem vás lidi ty pásy tak obtěžují? jsou samonvíjecí, takže se nemusí seřizovat jako za starých časů. V normálním pohybu nikoho neimezují, tak kde je sakra problém? To je tolik práce sáhnout za rameno a cvaknot přesku do zámku? fakt Vám lidi za to ten život nestojí?

+5/0
16.8.2012 12:57

mojepostovnischranka

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

Přesně tak, pokud nejsou v autě u mě všichni připoutaní, nerozjedu se. Někde jsem kdysi četl, že dospělý človek má v okamžiku čelního nárazu v 50 km/hod hmotnost cce 2 tuny, takže poku sedí za mnou nepřipoutaný, tak mě zkrátka nepomůžou ani moje pásy, ani moje airbagy. Prostě mě ten vzadu převálcuje...

0/0
16.8.2012 14:45

Kham

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

Problém je, že kluk třeba i jel těch 90, jenže v půl třetí ráno na cestě v polích já jedu 40-50, a to mám jen naštěstí zážitky se zajícem. Možná opravdu to strhnul jen před zvěří, jenže to byla fatální chyba. V autoškolách chybí zaměření se na zvládání krizových situací a kladení důrazu na opravdu nebezpečné věci. Je hezké, že umí stokrát projet nějakou komplikovanější pražskou křižovatku, kde se jezdí 30, když pak nedají přednost při nájezdu na hlavní někde mimo město, kde auta po hlavní jezdí 90-100. Nedávno mi to nějaký klučina takhle švihnul z vedlejší na hlavní na Benešovce před Miličínem - silnice smrti, kdybych nedupnul hned na brzdu, tak jsem je sešrotoval. Do vedlejšího pruhu jsem uhnout nemohl - jiné auto vedle mě.

0/0
16.8.2012 12:55

pablo_II

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

jak chceš, aby šověk co drží volant jak prase kost zvládal krizové situace? byla by potřeba mnohem delší výuka jak co do rozsahu zvládaných disciplín, tak co do rozsahujízd. Autoškola by měla trvat klidně půl roku pravidelné docházky. a klidně a´t stojí 30 tisíc, ale a´t člověk co vyleze z autoškoly má naježděné třeba 2000km a né nějakých 200 km po okolí vesnice, a´t je součástí výcviku a i zkoušek škola smyku. kurz defenzivní jízdy. trenažér nárazu. Ať si sednou do auta s instruktorem, který se s nimi udělá hodiny třikrát dokola že nebudou vědět, kde je vpředu a kde je vzadu. Na kurzu smyku instruktor prohlásil,: "dokážu vám, že ve 40 to auto nebudet umět ovládat a měl pravdu. Tohle by si ti žáci měli zažít aby pochopili jaké to je, jaký je to problém nemít kontrolu nad autem a že se to může stát i vnízké rychlosti. kdby autoškola vypadal takto 1. neměl by řidčák každý. 2. Řidič by po absolvování autoškoly byl schopen samostaně řídit motrové vozidlo.

+1/0
16.8.2012 13:03

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Holka mohla být klidně připásaná,

200km? To jsi optimista.

0/0
16.8.2012 13:30





Najdete na iDNES.cz