Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéfa Dopravního podniku odvolali z představenstva. Primátor to nechápe

Vladimír Lich, který do Dopravního podniku v Praze nastupoval jako krizový manažer, končí v čele představenstva. Odvolala ho dozorčí rada, která tvrdí, že ohrozil chod Dopravního podniku. Generálním ředitelem zůstává i nadále. Primátor Bohuslav Svoboda jeho odvolání nechápe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Huckleberry

Události, komentáře dne 15.8.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/212411000370815/

28:55 ... počátek reportáže o DPP ...-  Odpoledne Vladimír Lich přichází s trestními oznámení kvůli sporným zakázkám. Jen několik hodin poté ho dozorčí rada odvolává z čela představenstva společnosti. ...

30:45 ... Veselovský: A ve studii primátor hl. m. Prahy Bohuslav Svoboda. Dobrý večer pane primátore. ...

Zkuste mi něco vysvětlit, vy v jednu chvíli stojíte vedle ředitel Dopravního podniku, hh, hl.m.Prahy a oznamujete spolu s ním, že podáváte nějaká trestní oznámení ohledně dříve uzavřených nevýhodných, podle vašeho názoru, smluv pro DP a v zápětí stejný člověk, který vedle vás sedí, a který jaksi pod vaší patronací tam říká tyto věci, je odvolán z představenstva tohoto podniku dozorčí radou, ve které sedí zástupci Vaší politické strany a Vašeho koaličního partnera. Jak tomu máme rozumět?

Svoboda: Já bych Vám to rád vysvětlil, ale já sám tomu nerozumím. ... (zbytek shlédnout...)

0/0
16.8.2012 12:27

kenx

pojištění vozového parku DPP

Mimochodem to pojištění je také úsměvná záležitost, jestli jsem to dobře pochopil, jde o povinné + havarijní pojištění všech vozidel a hodnota zakázky je 100 milionů ročně. Kontrolní otázka, víte kolik prý bylo za loňský rok vyplaceno na pojistném plnění havarijka? Ani ne 300 tisíc Kč !!!

0/0
16.8.2012 10:05

Prof. Čmajzl , občanský demokrad

Zkrátka pražští modří zloději

se mydlí navzájem hlava nehlava;-D;-D;-D

+1/0
16.8.2012 8:50

Pepíno777

Řekl,že....

Poslední věta :"Budu chtít vrátit peníze do DP." Poté byl odvolán.

0/0
16.8.2012 7:59

Labia Majora Zemanova

...

asi u koryta moc mlaskal

+1/0
16.8.2012 7:46

slatin

Nejspíš protiútok jiné mafie

rvačka o zlatou slepici....

+1/0
16.8.2012 7:13

kenx

Re: Nejspíš protiútok jiné mafie

Rittigovi se jistě novoty na DPP nelíbily, možná tomu tlaku přispěl, ale odvoláním Licha se v tomto směru nic nemění.

+1/0
16.8.2012 7:40

tyraelidis

Podle HN hlasovali pro odvolani Liche lide z TOP09

Tak zrejme chteji podtrhnout Svobodu

0/0
16.8.2012 6:01

kenx

Re: Podle HN hlasovali pro odvolani Liche lide z TOP09

Ne, viz můj příspěvek. Nemám rád magistrátu, nemám rád TOP09 ani exředitele Dvořáka, ale tentokrát je to prostě jinak.

0/0
16.8.2012 7:23

tyraelidis

Re: Podle HN hlasovali pro odvolani Liche lide z TOP09

Tvuj nazor je jiste zajimavy, ale HN verim vice.

0/0
16.8.2012 7:29

kenx

Re: Podle HN hlasovali pro odvolani Liche lide z TOP09

V pořádku, počkejte si. HN budou o skutečném stavu informovat brzy.

0/0
16.8.2012 7:32

virena

DR

Když je tam za ODS Hurda, Vodrážka, není o čem pochybovat. Ti opravdu ale opravdu Svobodu nemusí a ti opravdu ale opravdu moc dobře vědí, co se v DP dělo za vlády M. Dvořáka. A naštěstí byl Lich rychlejší než jeho odvolání. To musí být ze stejné dílny jako Svobodův převrat na magistrátu. A je to dobře.

+2/0
16.8.2012 0:44

Vymazán

Duvod odvolani

Nechci tady za kazdou cenu vyrvavat nesmysly o duvodech odvolani a o zkorumpovanosti politiku, boji o koryta a podobna lacina hesla. Neni take nahodou duvodem to, zeLich sizacal delat z DP soukromy podnik? Instaloval na klicove pozice v podniku lidi ze sve poradenske firmy, kamarada ekonomickeho reditele - bankrotare zadluzeneho az po usi, jehoz instalaci ne neobtezoval probrat s predstavenstvem a radou, nasledny navrh na zvyseni jizdneho, navrh na privatizaci autobusu....... kam by to slo dal? Nemam rad politiku, ale podle meho udela.i politici dobre...

0/0
16.8.2012 0:26

Petr Tl.

Re: Duvod odvolani

Samozřejmě že důvodem bude že začal nahrazovat tunely starých kmotrů svými novými. Co jiného by to mohlo být ? Ono snad ještě jde ve státní sféře o něco jiného než si nakrást z eráru ?

+3/0
16.8.2012 1:20

kenx

Re: Duvod odvolani

Ne, tentokrát jsou konspirační teorie mimo. Pravda je mnohem jednodušší. Panáček dlouho nedělal žádná rozhodnutí a když začal, byla špatná. Ne proti zájmům kmotrů, ale pro samotnému fungování DP. Podniku dochází provozní prostředky, to co prohlásil exředitel Dvořák je pravda. Dále je za 5 minut dvanáct sjednat nové pojištění, podnik ho má jen do konce roku a kdyby to mělo jít tak jako do teď, nestihne to. Proto byly pro jeho odvolání i odbory, Svobodův spojenec Vodrážka a členové TOP09.

0/0
16.8.2012 7:22

Sopko

Re: Duvod odvolani

Dobrý den pane Dvořáku. Dneska zase na golf?

+1/0
16.8.2012 7:27

kenx

Re: Duvod odvolani

Dvořáka nesnáším asi podobně hluboce jako vy :-)

0/0
16.8.2012 7:28

kenx

Re: Duvod odvolani

Lich si myslel, že problém, uzdraví zavedením nových procesů do fungování podniku, jenže to je v DPP věc nemožná, každý si tam plechuje díru a neudělá pro to nic. Bez podpory těchto lidí byl Lich ztracený, oboru činnosti firmy nerozumí a nechali ho v tom se vymáchat. Amatérismus bylo už to, že ho město do funkce jmenovalo.

0/0
16.8.2012 7:37

neconie

org. struktůra dpp:

http://www.dpp.cz/organizacni-struktura/

0/0
15.8.2012 23:46

d__mm

Zvláštní je, co to vlastně všechno znamená?

Jestli to je jen shoda náhod, že ho odvolali v den, kdy předal trestní oznámení na Dvořáka a jeho kumpány. Anebo jestli to je něco jako odplata za co, že je napráskal. Na druhou stranu, kdyby jim šlo o to, aby policie nic nevyšetřovala, proč proboha ho odvolali už teď a ne až posléze, kdy Láska měl všechno vymakané a mohl oznámení podat sám, natožpak když už leželo na policii na podatelně.

Může to být také forma odplaty. Tys to podal ty parchante, tak tě vystrnadíme z představenstva a když nebudeš dělat to, co ti řekneme, tak půjdeš od válu komplet.

Zvláštní je také to, jak se vyjadřuje Svoboda. Kurnik vždyť Praha je jediný akcionář a představenstvo a DR jsou tam proto, aby vykonávaly její vůli, tak snad vedení Magistrátu ví, co její vyslanci v DPP dělají. Pokud to neví, tak je načase změnit buď vyslance, anebo lidi na magistrátu.

...

Nad touhle situací je třeba se zamyslet a říct si, cui prodest, než primitivně začít nadávat na politiky, aniž by člověk vůbec zapřemýšlel o faktech.

0/0
15.8.2012 23:34

Wabo

Re: Zvláštní je, co to vlastně všechno znamená?

Obavam se, ze to predevsim znamena, ze politicke strany vyvar z DPP potrebuji a Lichovym ukolem bylo predvest, ze nic spatneho se s peneyi DPP nedelo,  zamest stopy ... a zrejme tok preklopit jinam (k TOP09?) On si tu roli  vysvetlil jinak.

Svoboda je primator, ale neni "Praha" a strany mu budou i dal predvadet, ze je tam jen z jejich vule.

+2/0
15.8.2012 23:53

huhu007_v2.1

tak nám odvolali licha

a kdyby tak odvolali všechny demilichy, arcilichy a beholdery ze všech dopravních podniků, bude dobře. ;-D;-D;-D

+3/0
15.8.2012 23:18

Cofola

Re: tak nám odvolali licha

Ještě kdybys tak věděl, o čem píšeš - to by bylo něco...

0/0
15.8.2012 23:30

baxaras229

Re: tak nám odvolali licha

to spíš nechápete vy a ztrapňujete se ;-)

0/0
16.8.2012 5:26

need_brainzzz

Re: tak nám odvolali licha

pobavil po ranu ;-D;-D

0/0
16.8.2012 7:11

Mysel

Re: tak nám odvolali licha

V tomto pripade je spis potreba doufat, ze nastoupi Wrath of the Lich King a bude to ficak.

0/0
16.8.2012 10:27

Wabo

iDNES by měl napsat, kdo jsou tito lidé

iDNES by mohl a měl napsat, kdo jsou ti lidé v dozorčí radě - kromě zástupců zaměstnanců, jak a kdy se do rady dostali a co v životě dokázali. Pak by se lépe posuzovalo, za koho kopou.

Složení dozorčí rady: Předseda dozorčí rady - Ing. Jiří NouzaMístopředsedové dozorčí rady - Ing. David Vodrážka (je to ten Topolův "Blbec z Horní Dolní?"), Jiří Čada Členové dozorčí rady - Ing. Marek Doležal, Mgr. Karel Hanzlík, Ing. Pavel Hurda, Ing. Zdena Javornická, František Kadlec, Jan Kolář, Jan Lebeda, Jiří Obitko, Ing. Jiří Pařízek, Mgr. Tomáš Portlík, Ing. Michal Štěpán, Ing. Jan Vašíček.

+2/0
15.8.2012 23:03

Nemesiss

nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

...pro odvolání hlasoval i zástupce odborů - bez něho by žádné odvolání neprošlo...zase informujeme objektivně...???

+3/0
15.8.2012 22:39

Obyčejný člobrda

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

Zástupci odborů jsou většinou ti nejzkorumpovanější, kvůli postu v dozorčí radě jsou schopni naprosto všeho. Co z toho tedy vyvozuješ?

+5/0
15.8.2012 22:53

Nemesiss

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

nic, je mi to jedno...byla to jen reakce na ty kašpárky dole...:-)...ale Zavadil by z tebe neměl radost, odboráři přece hájí zájmy "obyčejných" lidí a v dozorčích radách jsou ti nejlepší z nich...;-D;-D

0/0
15.8.2012 22:56

demon3

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

A co tím chtěl básník říci ? Resp. proč je to pro tebe tak zásadní informace ?

Zástupců zaměstnanců je v DR asi pět...

0/0
15.8.2012 23:23

d__mm

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

zástupce zaměstnanců má zpravidla menší zájem na tom, aby se zametly pod koberec podvodný kšefty. někdo může sice namítnout, že do zlodějen lze zatáhnout i odboráře, ale rozhodně to je hodné pozornosti.

0/0
15.8.2012 23:26

Nemesiss

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

dobrý vtip...takže odboráři nekradou???;-D;-D

+1/0
15.8.2012 23:47

děs_a_hrůza

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

zástupce zaměstnanců má zpravidla jediný zájem, aby zůstal zástupcem zaměstnanců, všechno ostatní je podružné ... nebo je tu někdo, kdo si myslí, že je to jinak

0/0
16.8.2012 8:06

demon3

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

Nu tak tedy uvádim, že zástupci zaměstnanců až na jednoho hlasovali proti odvolání...

0/0
17.8.2012 22:46

Nemesiss

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

co chtěl říct básník, to nevím...:-)...ale  - tedy podle mne - pokud o něčem informuji, tak informuji objektivně, čili pokud uvedu, že pro odvolání  hlasovali zástupci za TOP09 a ODS, tak uvedu i toho za odbory...anebo neuvedu nikoho...!!

0/0
15.8.2012 23:45

demon3

Re: nevím proč, ale chybí tu taková dost podstatná informace...

Nu tak tedy uvádim, že zástupci zaměstnanců až na jednoho hlasovali proti odvolání.

Je to tak korektní ???

0/0
17.8.2012 22:45

chudejklukzvesnice

A zase nesmyslné spekulace o kmotrech

Pavlík je z novinářské štvanice tak vyčerpaný, že musí jezdit nabírat sílu do hor. Styďte se ;-O!!

0/0
15.8.2012 21:48

tyraelidis

Re: A zase nesmyslné spekulace o kmotrech

Vetsinu v rade Prahy i v dozorci rade ma TOP09, tak co do toho tahas Bema?;-D;-D;-D

0/0
15.8.2012 22:12

chudejklukzvesnice

Re: A zase nesmyslné spekulace o kmotrech

TOP09 je převlečená ODS

0/0
15.8.2012 22:13

kram.bigbloger.lidovky.cz

.

To je dobra fraška.

0/0
15.8.2012 20:23

Pan Smart

Tak panáček si myslel, že bude

kritizovat bývalé vedení a ještě bude podávat tresní oznámení na předražené zakázky. Tak to se chlapec přepočítal,  kmotrové nažhavili telefony TOP09 a jde pěkně od válu. Místní mafie si nenechá kecat do kšeftíků.

+14/0
15.8.2012 19:56

Chytrý píše, hloupý maže

Re: Tak panáček si myslel, že bude

je hezké vědět, že TOP 09 je skutečně pravicová, skutečně odpovědná, skutečně poctivá... cože vlastně? aha, politická partaj jako každá jiná...... takže vítej v klubu dobráků.....

+3/0
15.8.2012 20:01

Gift

Re: Tak panáček si myslel, že bude

Tak tak, kapitalismus si rozvracet nedáme!!!! ;-€

+3/0
15.8.2012 20:27

Vymazán

Re: Tak panáček si myslel, že bude

Tak nevim, kdo je větší šmějd, jestli bývalé veden dopravního podniku a nebo to současné.......

0/0
15.8.2012 20:34

Spalovač šancí

Re: Tak panáček si myslel, že bude

proč top09?

+1/0
15.8.2012 20:58

FrantaKibyc

Re: Tak panáček si myslel, že bude

Jste zjevně naprosto naivní. V tomhle případě platí doslova, že zloděj křičí chyťte zloděje, a je úplně jedno, z které strany se na to koukáte.

0/0
15.8.2012 21:27

Chytrý píše, hloupý maže

Já ti dám trestní oznámení lotře

Mord

0/0
15.8.2012 19:47

petrajana

Kde jsou prachy, tam jsou mrtví !

0/0
15.8.2012 19:27

tuan4

Re: Kde jsou prachy, tam jsou mrtví !

...................někdo umřel?

0/0
15.8.2012 20:26





Najdete na iDNES.cz