Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Říkali mi velbloude. Muslimka žaluje Disneyland kvůli zákazu šátku

Imane Boudlalová se pustila do boje s kalifornským Disneylandem. Muslimská žena a někdejší číšnice zábavní park obvinila z náboženské diskriminace a osobní urážky, protože během práce v restauraci nesměla nosit muslimský šátek hidžáb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gwendolyn :)

Zprava stara dva roky se konecne dostala na idnes?

http://wendydnes.com/2010/08/29/svoboda-nabozenstvi-versus-pracovni-odev-v-disneylandu/

+1/0
15.8.2012 17:45

arogancemoci20

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

On ji někdo nutil aby tam pracovala?

On jí někdo zakazoval, aby se vrátila do Maroka?

+4/0
15.8.2012 15:56

ciryl

Muslimka

Mozna ma urezane usi za neveru Tak to nektere narodytrestaly;-);-);-)

0/0
15.8.2012 15:35

pingu1

.. jako muslimka nemela sama co opoustet

..domov, jedine v doprovodu muzskeho prislusnika rodiny ,nebo se dvema dalsimi zenami..

..:-P

+1/0
15.8.2012 14:57

Wranow

Re: .. jako muslimka nemela sama co opoustet

pokud opustila svou zemi, tak ji tam asi něco vadilo. Nechápu, proč šla do země s úplně jinou kulturou. Nemají nás rádi,ale pořád sem lezou. Když tady chtějí žít, ať přijmou křesťanství. Nejsem věřící, ale toto by nás aspoň trochu chránilo. Oni by se islámu nikdy nevzdali.X

+1/0
15.8.2012 16:24

jarda

ŠÁTEK OD NAROZENÍ AŽ DO SMRTI?

Šátek do sprchy,do vany,stále... Vylepší to intimsprej? To nikdy nikdo neuvidí,zakrývá to celoživotní šátek. :-PRv

0/0
15.8.2012 9:41

ciryl

Muslimka

Ja se nedivim.Muslimove maji spatnou reputaci,diky teroristum odlaka jim to zakazniky.

0/0
15.8.2012 7:58

biggles

Re: Muslimka

na druhé straně by mohla nalákat zákazníky ke stánkům s kebabem

0/0
15.8.2012 12:23

ciryl

Re: Muslimka

Promin,nevim co je to kebab?;-(

0/0
15.8.2012 14:09

pingu1

Re: Muslimka

..reklb  bych ,ze tureckej gyros...;-)

0/0
15.8.2012 14:58

čelo

Jak napsal svého času australský premiér:

Přišli jste do země, kde jsou uznávána jistá pravidla. Buďto se jim podřídíte, nebo odejděte. Nikdo Vás tu násilím nedrží.

+5/0
15.8.2012 7:47

dubanová

když se nemíní přizpůsobit zvykům země, no tak

halt má zůstat doma v Muslimii a tam je může všechny ohromovat těmi hadry i tou burkou, až do aleluja a bude spokojená a my rovněž..!!

+6/0
14.8.2012 20:28

Sharpe

no jo

Mazana zenska, ale ja myslim ze ji to poradil nejaky advokat. Zabalit si hlavu satkem pak vyprovokovat a by ji vyhodil, to vypada, ze s toho vyrazi tak 3 miliony. Ovsem vetsinou se jede s pravnikem pul na pul.

+3/0
14.8.2012 20:20

Lino Inventura

Re: no jo

Souhlasím, to je velmi promyšlený tah

0/0
14.8.2012 21:09

Nenic mi me triangly

Re: no jo

poprve s tebou souhlasim :-)

0/0
14.8.2012 22:38

ciryl

Re: no jo

Spravny postrech Tady dovedou attorney vyprovokovat obcany,aby se soudily o kde jake hovadiny.Jak ta baba co se oparila v restauraci kavou.Vyhrala a od te doby musi byt na vsech papirovych kelimkach napsane <CAUTION CONTENTS HOT>Kdyz otevres v US tel. seznam tak 1/3 stranek jsou attorney.Chteji $ 300 na hod' a to jsou ti nejlevnejsi .Ja vul ze jsem se na to nedal kdyz jsem byl mlady .. :-)

0/0
15.8.2012 14:30

Franta z Prahy

Tím muslimové dosáhnou jediného

Nikdo je nebude zaměstnávat. Protože kdo z provozovatelů by chtěl aby jim nějaká muslimka děsila zákazníky svým šátkem a kazila firemní kulturu.

+1/0
14.8.2012 20:09

Sharpe

Re: Tím muslimové dosáhnou jediného

Jim nejde o praci, jim staci kdyz jim budou platit aby nedelali.

+2/0
14.8.2012 20:21

zorro_rojo

Re: Tím muslimové dosáhnou jediného

Hmm.. odkud to jen znam... :]

0/0
15.8.2012 22:08

Fai Rodis

Re: Tím muslimové dosáhnou jediného

A kdyz je nezamestnaji, tak se budou soudit taky. Jako ten pripad britske kadernice - otevrela svuj salon a chtela zamestnat nejakou dalsi pracovnici. Prisla ji tam zahalena osoba a kadernice ji rekla, ze satek ne, protoze by obe mely delat svym ucesem reklamu podniku. Muslimka to dala k soudu a vysoudila 4000 liber za "zranene city". Chudak kadernice jen poznamenala, ze by fakt necekala, ze nekdo, kdo je tak velmi proti ukazovani vlasu, bude chtit pracovat v kadernictvi...

http://www.dailymail.co.uk/news/article-492407/Hairdresser-sued-refusing-hire-Muslim-woman-headscarf.html

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/london/7457794.stm

+1/0
15.8.2012 13:21

Roughneck

Re: Tím muslimové dosáhnou jediného

Pravdu dis, priteli!!! Ja NIKDY nejdu k pokladne nebo do obchodu, kde obsluhuji tyhle zababusene ubozacky. Zaprave te ani nepozdravi a pri vraceni drobnych se tvari jako by je nekdo stipal do zadku. S pozdravem R&R

0/0
15.8.2012 13:51

Dojemne

Meli ji poslat zpatky do Maroka!!!

+3/0
14.8.2012 19:19

osvobozeni

titulovali ji ještě velmi mírně

Osobně bych (s chutí) takovou vychytralou ručníkářku bacil po hlavě, aby se jí tam rozsvítilo.

Třeba ba se jí, ale v hlavičce makovičce, nerozsvítilo nikdy. Tam kde nic není, ani smrt nebere.

Požehnáním pro všechny zúčastněné, by bylo, aby takto smýšlející ručníkáři, odtáhli někam kde je normální pošlapávat lidská práva. Tam kde je žena skutečně méně než onen "koráb pouště".

A HLAVNĚ !!! - již se nevraceli a zůstali tam, kde je srdce a víra táhne. ;-O

+2/0
14.8.2012 18:03

zaregistrovany

zaregistrovany

Celé je to o tom, že islamisté se odmítají přizpůsobit našim zvykům a ve své zemi vyžadují dodržování pod hrozbou drokonických trestů. Přestávám věřit tomu, že si to neuvědomují , dělají to záměrně, je to systematická válka vedená proti jiným náboženstvím a kultůrám.

Vůbec s tou paní nesouhlasím a nemám pro její požadavky pochopení. Jediné, co by z mých úst nikdy neslyšela, jsou urážky typu velbloude nebo teroristko, ti co jí to říkali, jsou dementi, a kdyby ji to říkal některý z mých kolegů, tak bych mu dal ránu pěstí.

+4/0
14.8.2012 17:45

zorro_rojo

Re: zaregistrovany

Svata pravda. Takhle urazet velboudy...

0/0
15.8.2012 22:10

dubanová

a co mohla čekat

přece si nenechá majitel kavárny "odhánět" zákazníky, nějakou šmudlou v hadrech..

+4/0
14.8.2012 16:56

dubanová

Re: a co mohla čekat

vůbec nechápu, proč si s těma hadrama, když na nich "trvaj" nezůstanou doma??

+3/0
14.8.2012 17:47

ciryl

Re: a co mohla čekat

Proc? nechce se ji umyvat vlasy a delat uces.Tak jak muzi jejiho nabozenstvi.Nechce se jim holit ksicht. tak chodi jak Krakonosi.:-)

+1/0
15.8.2012 8:05

Lino Inventura

Jak stojí psáno v Koránu

smlouvy s nevěřícími není třeba dodržovat, ta holka tam šla jako agentka-provokatérka

0/0
14.8.2012 16:24

dubanová

Re: Jak stojí psáno v Koránu

v Ústavě není ani zmínka o nějakých hadrech, možná nějaká jejich muslimánská, ale to je jejich Ústava a s tou se tady můžou leda vyfotografovat!!

0/0
16.8.2012 0:24

Kazeasch

Pracovní smlouva?

V tomto případě bezcenný cár papíru. Ať se vám to líbí nebo ne, ústava jí dává právo to nosit, jelikož se jedná o náboženský symbol. Takže ať měla v pracovní smlouvě cokoli, tak to prostě nosit může, dokud to nemůže ohrozit zdraví její nebo někoho jiného ( kdyby dělala u soustruhu tak by měla smůlu) ale někde v restauraci to určitě uškodit nemůže.

+1/0
14.8.2012 16:15

biggles

Re: Pracovní smlouva?

ale může - každá firmy má právo hlídat si své image. Jiná situace by byla, kdyby šlo o změnu typu - od zítřka budete všichni nosit jarmulky - tam by šlo o změnu stylu a staří zaměstnanci by se mohli úspěšně domáhat ochrany svých práv. Ta soudružka ale začala pracovat ve firmě s jasně stanovenými pravidly, které zatoužila změnit a neprošlo jí to. Stejně by se mohla domáhat třeba možnosti nošení kozaček v mešitě, nebo přílby SS.

+4/0
14.8.2012 16:27

Mysel

Re: Pracovní smlouva?

Ta prilba by v mesite urcite nevadila.

0/0
14.8.2012 20:12

biggles

Re: Pracovní smlouva?

ale vadila - nezakrývá obličej - je příliš necudná

0/0
15.8.2012 1:37

majkl1

Re: Pracovní smlouva?

Přiteli, již jsem reagoval na váš komentář k mému příspěvku, tak jen velice stručně: Ústava se oblečením nezabývá!!! A máte-li na mysli L:-)istinu základních lidských práv a svobod, tak ta rovněž ne. Že se přikláním k Adamitům neznamená, že mohu běhat na veřejnosti nahatej!

0/0
14.8.2012 18:21

majkl1

Re: Pracovní smlouva?

Omlouvám se za nesmyslně umístěný smajlík, odskočil mi kursor.

0/0
14.8.2012 18:22

ciryl

Re: Pracovní smlouva?

Nemas pravdu.Nevime co mela v pracovni smlouve tak ze to nemuzeme posoudit.Ale vim ze temer kazdy zamesnavatel ma ve smlouve jak ma zamesnavatel chodit obleceny a upraveny..Pracoval jsem u hodne business owner a meli jme to ve smlouve.To by vypadalo kdyby napr. zid chodil v tom cernem klobouku.Meli jsme v praci Inda a ten si musel vzdy rozmotat ten svuj turban nez nastoupil na plac.Vlastnik si to nepral.Namotaval si to jak sel z prace.Pak se nato vykaslal a vypadal daleko lepe:-)

0/0
15.8.2012 14:46

dubanová

Re: Pracovní smlouva?

dovolím si malou poznámku, neumím si dost dobře představit, že bych se ještě někdy vrátila, jako host, do restaurace či kavárny, kde by mě obsluhovala servírka oblečená do podobných hadrů, nebo bych, jako majitel podobného podniku zaměstnávala servírku, která by TRVALA na tom, že bude chodit oblečená tak jak ji říká její náboženství, a vůbec by nedbala toho, co říká majitel restaurace..a nemyslím si, že by soud mohl rozhodnout ve prospěch té muslimky? Ten majitel restaurace by to za chvilku mohl zavřít, jedině že by jej živili Islamisti??, Ve Francii jim "zatrhli" zákonem ty hadry i ty burky!!Tam mají šmytec!!!!!!

0/0
15.8.2012 19:02

ciryl

Re: Pracovní smlouva?

Odbocim trochu od Muslimu.Nejsem vubec rasisticky zalozeny.Zidi>>Maji sve kosher jidlo.Proc kdyz s nema letim v letadle, tak jsou obsluhovani prvni. Ja uz svidram hlady ale musim cekat.Do USA jich je plne letadlo.Nastesti nazpet uz ne.Je to spravedlive???Pak at se nedivi,ze je tolik narodu nenavidi.Je to jen priklad..Mohl bych pokracovat.Mel jsem s nema hodne business.:-/

0/0
15.8.2012 19:27

ciryl

Re: Pracovní smlouva?

Muze byt oblecena podle sveho nabozenstvi.Ale ne v praci.Dovedes si predstavit,kdyby nekdo zamesnaval vice nabozenskych vrstev,jak by to tam vypadalo.Indove v turbanu zidi v tom svem cernem klobouku atd.Nejake uniformni obleceni musi byt dodrzeno.Hlavne tam kde chodi zakaznici.U soustruhu prave to vubec nevadi jen si musi dat safety glasses..:-)

0/0
15.8.2012 15:02

furtkecal

není "vembloud", ale velbloudice

nastoupila do firmy která má definovaný pracovní úbor, tak co ňafe ? 8-o

+2/0
14.8.2012 15:53

inkognito79

Re: není

ono je i možné, že tam nastoupila právě kvůli tomu ;-)

Korán nepovažuje lest nebo podvod za hřích nebo něco společensky nepřijatelného, naopak,

tak proč si nevydělat dolary lstí? lepší než makat jako otrok v mekáči

+3/0
14.8.2012 16:00

biggles

Re: není

na druhé straně veřejně doznala prohřešek proti islámu v tom smyslu, že dobrovolně a za peníze chodila 2 roky oblékaná jako děvka, (islamisté vám nevhodnost jejího pracovního oděvu jistě potvrdí).

Viděl bych to tak na 50 ran bičem na chodidla a zbytek života v hanbě... ;-)

+2/0
14.8.2012 16:38

furtkecal

Re: není

;-D;-D

0/0
14.8.2012 16:58

tigrakrajtovita3

Ma smulu!

Zakaz je zakaz!

0/0
14.8.2012 15:29

ziiv

nedodrzujes pravidla, tak mazej domu

co je na tom proboha divneho?

Kdykoliv jsem byl v mesite jako turista, vzdycky jsem se zul a ani me nenapadlo promenovat se tam v sortkach.

Az muslimove pochopi, ze v hostujici zemi musi dorzovat pravidla, nebudou mit takove problemy.

+8/0
14.8.2012 15:18

rorýsek

A nechtěl ten

její netolerantní zaměstnavatel, aby prodávala i vepřový maso? No to by si teda dovolil moc, drzoun jeden. To přece taky odporuje jejímu náboženství.

0/0
14.8.2012 15:01

Dopik

ahaha

přeju jí to, nesnáším muslimy :p at si udržují jejich náboženství ale at ho nevnáší do jiných států a zemí :)

0/0
14.8.2012 14:54

obluda.xxxl

Předpokládám, že si prací byla schopna vydělat

na letenku do země zaslíbené, to že toho nevyužila považuji za pouhou provokaci...:-/

0/0
14.8.2012 14:46

majkl1

Chudák malá!

Samozřejmě musela podepsat pracovní smlouvu, a ty jsou právě v USA velice přesné a neprůstřelné.

Je celkem srandovní, jak se tito imigranti pokoušejí do kultur, jejímiž členy se chtěli stát, okamžitě po tom, co získali kýžený papír, protlačit kulturu vlastní. A když se majorita brání, je okamžitě nařčena z rasismu.

Smutné je na tom to, že najdou své zastánce právě z té kultury, kterou chtějí tiše zničit a jejíž myšlenky a způsob života je jim bytostně cizí.

+7/0
14.8.2012 14:34





Najdete na iDNES.cz