Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD ze Zlínska a Vysočiny kampaň proti restitucím nechce, bojí se voličů

Sociální demokraté na Vysočině a ve Zlínském kraji nechtějí ve svých regionech vyvěsit plakáty s ostrou stranickou kampaní proti církevním restitucím. Vedení ČSSD ale žádná omezení nechce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cyrildruhy

Nenávisti už bylo dost

Používat rétoriku totalitní doby a rozeštvávat národ proti věřícím občanům je vizitka špatné politiky ČSSD. Nejsme přece občané druhé kategorie, socialisti ukazují že kašlou na zákonnost když porušují chartu OSN i naši ústavu, zaručující rovnost práv občanů bez ohledu na náboženské vyznání.

0/0
17.8.2012 10:26

jogstr

Církevní restituce,

největší tunel od převratu a to to ani neskončí u církve ale bandy hamižných veksláků!!!

+2/0
14.8.2012 9:37

Demon light

ČSSD je banda populistů....

ale dost lidí jim na to skáče...

+3/0
13.8.2012 15:37

venca narcis

Re: ČSSD je banda populistů....

uuuuúúúúúúúúúúúúúfffffffffffffffffff! :-/

a dál tam máš co, duko?8-o

0/0
13.8.2012 18:43

modrozlodějský kolibřík

Re: ČSSD je banda populistů....

V tomoto počasí tě lituji, zase vyfasovat dozorčího klikače v tom honosném paláci na Hradčanském náměstí!:-/Ale bojuj, aby bylo na vínko, doborou  krmi a další světské kratochvíle!;-DR^

0/0
14.8.2012 11:49

čombák

já bych byl klidnej ...

:-) !

"případný úbytek" voličů pobožných nepochybně výrazně nahradí voliči normální, kteří odmítají tyto "restituce", zlodějnu nejvyššího řádu, prosazovanou nečasem, kalóskem, a jim podobnýma "koaličníkama z vlády korupční nezodpovědnosti"!

+1/0
13.8.2012 12:04

Host8

Re: já bych byl klidnej ...

Mohu Vás ujistit, že i řada věřících cítí tyto restituce jako nespravedlivé. Restituce a víru nelze spojovat.

0/0
13.8.2012 12:38

čombák

Re: já bych byl klidnej ...

souhlas R^

0/0
13.8.2012 13:02

zab5

Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

jediní, kdo organizovaně bojovali proti fašismu tu u nás byli bohužel  komunisti a socani, po kterých šli Němci jako po flusu a kteří to taky v těch koncentrácích nejvíce odnesli. Nějak si nemůžu vzpomenout na nějaké baráčníky nebo agrárníky krom toho, že ti kolaborovali s Hitlerem  především. Takže si tu nechte, šmoulové , ty blbé kecy, dokazujete pouze to, že si s nevědomými černoprdelníky můžete podat ruce.

+6/0
13.8.2012 11:41

imax.van.dort

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

děkujeme za citaci předlistopadové učebnice pro základní školyR^

http://makovsky.blog.idnes.cz/c/282642/Socialni-demokrat-Ne-Dobytek.html

+4/0
13.8.2012 11:43

pesimistr

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

R^R^R^

+2/0
13.8.2012 11:46

čombák

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

a co mu to takhle vyvrátit nějakým pádným argumentem ? 

Fotek "farářů", kteří za války žehnají fašistickým zbraním pod vlajkou s hákenkrajcem najdeš nepočítaně, papež v hitlerjungend, ...Rv

+4/0
13.8.2012 12:07

modrozlodějský kolibřík

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Blog nějakého vykladače "Nových dějin" nemá šanci přepsat dějiny, i to kdo v této zemi kolaboroval!Proto již v r.1945 některé partaje urychleně zanikly!Tak jako jejich legitimace ve WC! To se máš čím ohánět!;-D

0/0
14.8.2012 11:52

pesimistr

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

To co zde píšeš svědčí min. o tvé neznalosti dějin, ale spíše o tvém prostředí kde a kým jsi byl vychován!!

+3/0
13.8.2012 11:46

zab5

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Nicneříkající reakce vás dvou přesně dokazuje mou poslední větu.;-D

+1/0
13.8.2012 11:47

Dluhy se neplatí!

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Já té reakci naprosto rozumím, pokud ji nejsi schopen pochopit ty, máš problém.

+1/0
13.8.2012 11:48

pesimistr

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

raději si podám ruku s jakýmkoliv knězem či ateistou, než s někým kdo buď sám či prostřednictvím svých rodičů profitoval na  BOLŠEVICKÝCH VRAŽDÁCH A ZLODĚJNÁCH na vlastním národu!!!!!!

+2/0
13.8.2012 11:53

Dluhy se neplatí!

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Mašín, Morávek a Balabán byli jasní komunisté a socialisté, proto ostatně bolševici později Mašínovu famílii okradli dohola a některé poslali i do uranu. Podotýkám, že ještě před akcemi b.Mašínů.

+2/0
13.8.2012 11:47

imax.van.dort

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

R^

0/0
13.8.2012 11:49

zab5

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Matka Mašínových a jejich strýc byli v KSČ. Víš to, historiku?

+1/0
13.8.2012 11:51

imax.van.dort

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

a jakou to má souvislost s příspěvkem?

0/0
13.8.2012 11:52

čombák

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

zhruba stejnou, jako ten tvůj ....:-P

0/0
13.8.2012 12:08

Host8

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Stále je tu mnoho lidí, jejichž příbuzní zemřeli v nacistických koncentrácích a různého vyznání a i příslušnosti k levicovým stranám.

0/0
13.8.2012 11:48

čombák

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

R^

0/0
13.8.2012 12:04

až vyrostu, budu politikem

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Suverénně největší a nejorganizovanější odboj proti nacismu měli na svědomí členové Sokola - a to opravdu komunisti ani socani nebyli. Naopak se snažili, aby se komunisté o jejich činnosti nic nedozvěděli. Z parašutistů podílejících se na atentátu na Heydricha, kteří zahynuli v chrámu sv. Cyrila a Metoděje byli zase 4 členové Orla - taky mi to s tím komunismem moc nejde dohromady. Hrdinové Sovětského svazu - Otakar Jaroš, Richard Tesařík, Antonín Sochor nebyli komunisté, ale prvorepublikoví vojáci a všichni byli členy Sokola.  Ta vaše historie je opravdu z komunistických učebnic dějepisu.

+3/0
13.8.2012 12:22

mpscz

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Přesně.R^

0/0
13.8.2012 12:39

zab5

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Bavíme se o politických stranách. Pokud vím, Sokol ani Orel nebyly a nejsou politickými stranami. Jste zase něco nepochopil asi.

0/0
13.8.2012 12:50

až vyrostu, budu politikem

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Napsal jste, že jediní, kdo organizovaně bojoval proti nacismu byli komunisti a socani. Já jsem vám sdělil, že nemáte pravdu. Když je něco organizovaně, tak za tím politická strana stát nemusí. Sokol toho budiž příkladem. A že komunistický odboj neměl z toho sokolského ani tkaničky jest pravdou.

+1/0
13.8.2012 13:06

mpscz

Re: Bolševiky nemusím, ale co se týče války,

Komoouši a socani byli přímou konkurencí socialistické NSDAP, proto proti nim Němci tak šli;-)

0/0
13.8.2012 12:39

imax.van.dort

...

minule jsem měli volit socialistické senátory, protože ti prý zabrání vyslání našich vojáků na zahraniční mise:-)

+1/0
13.8.2012 11:41

modro_zlodějská_straka

Ti vymývači mozků lehce zastřeli, že nejvíce plakátů

karikující hamižnou katolickou církev, vzniklo za I.republiky (ve 20-letech minulého století), někteří tuto dobu rádi připomínají jako úspěšnou.Ano, za Gottwalda byly také podobné platáty, zesměšňující nosatého strýčka Sama v cylindru, držící měšec doláčů.Tvorbu plakátů za nácků není třeba připomínat.Nejvíce byly směřovány proti Židům!

+3/0
13.8.2012 11:32

JenJoedfr

Zdejším pisálkům

Zdejším anymním  pisálkům se od pc dobře píšou i neskutečné hlouposti,ale už se těším,jak se budou zamlžovat brýle a pleš ČSOBotkovi až bude vysvětlovat ty urážky na adresu nezanedbatelné části občanů České republiky!Rv!!

+6/0
13.8.2012 11:30

modro_zlodějská_straka

Re: Zdejším pisálkům

Jaké urážky?? Ty jsi se v té okrajkované ruce s papeženským  prstenem poznal?Ono je na té ruce napsáno agent Vatikánu??8-o

+1/0
13.8.2012 11:34

Dluhy se neplatí!

Re: Zdejším pisálkům

Já tu ruku poznal podle prstenu - bylo to středočeské kníže - David z Rathastánu. Miliardy zhruba odpovídají. ;-D

0/0
13.8.2012 11:41

CenturionX

Re: Zdejším pisálkům

A o kterou nezanedbatelnou část občanů České republiky jde?

Jde o těch 90% občanů České republiky, kteří nesouhlasí s touto megazlodějnou v režii vlády ČR, která tímto činem jde proti vlastnímu lidu?

+3/0
13.8.2012 11:35

Dluhy se neplatí!

Re: Zdejším pisálkům

Je to těch stejných 90% občanů státu, kteří nesouhlasí s politikou vlády a podporují odboráře a opozici jejichž bvolební preference pak dohromady dělají nějakých 30-40%, proti 30-40% preferencí vládních? ;-D

0/0
13.8.2012 11:45

Ing. madqwert

volte do senaty ty, co podepisi ustavni stiznost

na cirkevni restituce R^;-D

+1/0
13.8.2012 11:24

imax.van.dort

Re: volte do senaty ty, co podepisi ustavni stiznost

traktorista a korupčník Vlček podepsal?

+2/0
13.8.2012 11:36

až vyrostu, budu politikem

Re: volte do senaty ty, co podepisi ustavni stiznost

Proboha, vy už zase chcete zatěžovat Ústavní soud předem prohranou stížností?

0/0
13.8.2012 12:24

Host8

Omluvit by se tu měl především Duka

za přirovnání ČSSD k nacismu, lidí kteří by stíhání a vražděni, zatímco církev se stáhla. A zrovna tito lidé si dovolují úrážet památku zemřelých, zabitých, lidí kteří se nevrátili z koncentráku. To je demagogie a hrubiánství nejvyššího stupně, ať si to média převrací jak chtějí.

+4/0
13.8.2012 11:08

Host8

Re: Omluvit by se tu měl především Duka

A dovede ti představit, kdyby někdo takto zaútočil na židovskou památku, byl by to poprask po celém světě. Tak jak si může někdo dovolit útočit na památku nacistických obětí z jiné skupiny.

0/0
13.8.2012 11:16

Dluhy se neplatí!

Re: Omluvit by se tu měl především Duka

A ze kterého koncentráku? Z toho nacistického, který provozovali nacionální socialisti z Německa, nebo z toho komunistického, který provozovali místní bolševici dojemně sloučení místními sociálními demokraty v roce 1948?

+6/0
13.8.2012 11:16

zab5

Re: Omluvit by se tu měl především Duka

A brzdi, mladej. Nakonec řekneš, že Horáková byla nacistický zločinec, ne? Kam na tohle chodíte, vy zmodralé palice?

+2/0
13.8.2012 11:21

Dluhy se neplatí!

Re: Omluvit by se tu měl především Duka

Národní socialisté - Sociální demokraté, hodinky, holínky, co? :-P

+1/0
13.8.2012 11:49

zab5

Re: Omluvit by se tu měl především Duka

Sociální demokraté, národní socialisté - holínky nebo hodinky?

0/0
13.8.2012 12:52

Host8

Re: Omluvit by se tu měl především Duka

Osobně se mi děd nevrátil z nacistického koncentráku. Zbyla po něm vdova se třemi dětmi. Dodnes nikdo neví, co se vlastně stalo, jak zemřel. A brát si tyto lidi do úst kvůli majetku, cítím jako urážku.

+3/0
13.8.2012 11:22

pesimistr

Re: Omluvit by se tu měl především Duka

Vy budete asi hodně urážlivý viz Váše dřívější reakce. Kardinál Duka asi mohl zůstat pouze u srovnání s bolševiky 50 tých let kde to naprosto sedí ( jsem pamětník té doby)

0/0
13.8.2012 11:34

wildchild

Re: Omluvit by se tu mělo především celé vedení ČSSD...

Naopak!

Předsedové církví a náboženských společností se zcela správně ostře ohradili proti nechutnému plakátu ČSSD, který je dost přesnou kopií plakátu, který používali nacisti v kampani proti židům a komunisti v kampani proti západním imperialistům! 8-o

Přirovnání tohoto plakátu a současné hnusné kampaně k době nacismu a stalinismu proto naprosto sedí a ČSSD se tím vylučuje ze slušné společnosti... Rv

+2/0
13.8.2012 14:50

vodní želva

Koukám na ten předvolební plakát.

Může mi někdo říci, jak může ovlivnit restituce krajský zastupitel krajský radní nebo hejtman? Může mi někdo říci, jak nový senátor může ovlivnit restituce? Já si myslím, že to je typický socanský populismus na oblbnutí zástivých a jednodušších. Ať si tyhle hesla vykřikují v Parlamentu v době projednávání zákona, ale ke dni krajských a senátních voleb už bude tohle téma pryč.

+5/0
13.8.2012 10:58

Dluhy se neplatí!

Re: Koukám na ten předvolební plakát.

Nijak. Ale je to od ČSSD lepší kauf než vyplakátovat boj proti korupci s fotkou Ratha.:-)

+5/0
13.8.2012 11:04





Najdete na iDNES.cz