- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přes šedesát let starý a pořád jich jezdí plno. A ty co doslouží dále poslouží na ND svým zdravějším sourozencům
Nojo, oni v Zetoru věděli, proč na ty traktory montovat ochranný rám...
Ochranný rám se na tyto traktory začal montovat později , na základě tragických nehod. Až v nové řadě Zetorů co měly širokou kabinu, ochranný rám byl kostrou, součástí kabiny do kterého se montovaly okna, dveře a další drobnosti. Na "Suprech" to byly jen trubkové klece okolo kabiny. Občas i pomohly.
chudák, neměl internet, kdyby měl, tak se vykašle na dřevo a koupí tepelný čerpadlo a topí o 65% méně než dřevem.Doufám, že ten traktor to rozdýchá a nekousl se na klice a jak dole, že na traktor stačí B-ano, ale né s vlekem, kde máš přes tunu dřeva.Kdyby měl T, tak by věděl, že mezi nohama má redukci, ale on asi někde spěchal
Tak každý nemá na tepelný čerpadlo a dřevozplynovací kotle jsou vcelku efektivní.
Ano můžem to vzít do důsledku, měl mít alespoň B+E. No a u tý malý, nevíme, jestli neměl redukčku vysypanou, třeba, nebo i zařazenou, ale nebrzdící vlek.
Nevím, nebudu soudit, nemam T a s traktorem jezdím na C+E.
Vozejček asi pospíchal z kopečka víc, než traktůrek.
Taky hodně dělá, v jaké výšce je závěs.
No jo, už jsem měl taky párkrát namále, to je hned, takovej karambol. Kdo nic nedělá, nic nezkazí.
1)Měl papíry na traktor?
2)Měl traktor a vlek technickou?
3)Bylo to dřevo jeho, nebo v neděli odpoledne v lese kradl ?
Odhaduji, že "to neubrzdil", takže to na svahu "zlomil".......
4)Čí to byla blbost?
1) na 25 nebo 35 Zetor stačí B, navíc v lese je nikdo kontrolovat nebude
2) o tom se dá i pochybovat, viz výše
3) to už je jedno, neohřeje se s ním
Nejspíš mu nebrzdil vlek, nebo se vlek dostal do smyku, to nezjistíme, ale zlomil to.
4) za náklad zodpovídá řidič, i v případě, že ho na sebe převrhne z neopatrnosti.
Takže podobné úrazy budou vyloučeny a pan ministr Kalousek ušetří.
když vidím takový titulek, si vždycky představím, jak řidič sedí nahoře na nákladu dřeva na traktoru a páky a volant ovládá přes nějaké tyčky a špagáty.
Když tak Traktor táhnoucí náklad dřeva nebo Traktor táhnoucí valník naložený dřevem.
Jinak jak jsem znal naše místní traktoristy, tak ve svažitém terénu využívali povolené náklony dost na doraz. Jsou zvyklí v takovém terénu jezdit, takže stačí trošku více naložený náklad než obvykle nebo na kluzkém povrchu boční sešup valníku s nákladem nebo traktoru do vyježděné nebo vodou příliš vymleté koleje, stroj se dostane do nestabilní polohy a už to jede.....
Většinou to už nestihneš. Stalo se mě něco podobného s fůrou sena. Když jsem viděl jak mě vlek tlačí vyhodil jsem redukci a přidával plyn. Pod kopcem jsem jel jako blázen rovnou na hlavní silnici. Bylo to před mnoha lety a naštěstí nebyl dnešní provoz. Na té hlavní jsem to pak ubrzdil. Ovšem jezdil jsem jako mladý kluk, brigádník a netušil co to se mnou udělá. Na rozhodnutí máš zlomek vteřiny, dodnes na to vzpomínám.
kdyby jste vedeli, kolik kamionu spatne brzdi.