Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při závodech veteránů na Slovensku zemřela těhotná žena a 10leté dítě

Tragická nehoda ukončila závody veteránů v Novém Mestě nad Váhom. Řidič upraveného vozu značky BMW dostal na mokré vozovce smyk a narazil do zastávky v místech, kde stáli diváci. Ti tam neměli co dělat. Při nehodě zemřela těhotná 37letá žena a později v nemocnici i desetiletý chlapec. Zranilo se dalších pět lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

berkovec

Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

doporučuji diskutérum se na to podívat, bezohledný, bezcitný, téměř arogantní, a pro ty, kdo obhajují závody na silnicích: ať si tedy zůstanou na silnicích a nelezou mimo ni. Je to bezcitný vrah.

0/0
12.8.2012 19:47

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Závody na silnicích byli odjakživa a patří mezi nejatraktivnější, stejně jako je lidská blbost nesmrtelná s tím nic neuděláš ani Ty ani nikdo jiný. Na podobných akcích je každý na svojí zodpovědnost má se chovat tak aby se nevystavil nebezpečí!! Tedy poslouchat pořadatele a nestát v zakázaných prostorech. Pokaždé když to odskákali diváci stáli tam kdy neměli co dělatRv

+2/0
12.8.2012 19:57

FredFu

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

já bych ti dal k uhradě následky.. nebo spíš tvojim rodičům a on by tě ten humor přešelR^

0/0
12.8.2012 20:01

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

co to meleš?

0/0
12.8.2012 20:03

FredFu

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

melu to že to neodskákali jen diváci, odskákali to záchranáři., danoví poplatníci..atd....jednoduše když nekdo nedokáže takovou akci zajistit, at to nepořádá...

0/0
12.8.2012 20:09

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Myslíš stejně jako třeba fotbal? Jak chceš zajistit blbost lidí? Podle spratků kteří se flákaj po ulicích nedokáže 90% rodičů zajisti výchovu svých dětí jak to chceš řešit?;-D To že daňoví poplatníci platí ročně miliardy za tupce na cestách kteří si za běžného provozu dokazují že jsou mistři světa je v pořádku co?

0/0
12.8.2012 20:14

FredFu

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Svým způsobem máš pravdu...., ale musí se to zajistit aby se to nestalo.., např. profesionální řidič který najede 10000 km měsíčně musí dodržovat hodně drsné pravidla a nějaký k.etén pořadatel pozve ještě větší ma.ory jezdce ohradí trasu páskou za 50 kč..a má to povolené? tak to je špatně si myslím.., s ohledem na ty následky určitě

0/0
12.8.2012 20:25

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Přesně tak ohradí páskou za kterou nemá nikdo stát. Soutěžní jezdci nejsou magoři ale normální lidé kteří dělají co je baví.

0/0
12.8.2012 20:30

Paglia Orba

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

že se s nima vůbec bavíš 8-o

zbytečná ztráta času .....

0/0
13.8.2012 8:59

berkovec

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

ty patříš do stejného pytle s ním, má se chovat tak, aby nikoho neohrozil a nic nezničil. Když jsou podle tebe ostatní hloupí, já pochybuji, že on má rozum. Mě osobně připadal jako zazobanej  primitiv s těžkou nohou na plynu.

0/0
12.8.2012 20:09

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Kterýkoliv závod je o tom být nejrychlejší tedy vyhrát. Primitiv jseš ty s tvými názory na něco o čem víš kulovýRv

+1/0
12.8.2012 20:16

berkovec

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Děkuji za hodnocení, mě ale vyrazil dech jeho bezcitný přístup k tomu, že pod koly jeho auta zahynuli vlastně tři lidé. Já svými koníčky nikoho neohrožuji a nezabíjím, takže jestli jsem primitiv, tak se za to nestydím.

0/0
12.8.2012 20:22

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Víš jak se staví k autonehodám viníci za běžného provozu? Asi ne co?

0/0
12.8.2012 20:28

FredFu

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Jasně.., ale já neobhajuji frajery v provozu jak ty píšeš..,. ale stím se nedá nic dělat chápeš?, ale stím že na závodě nikdo neskape se dá něco dělat.

0/0
12.8.2012 20:32

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

S tím se nedá dělat nic? A na závodech ano? Si děláš prdel ne?

0/0
12.8.2012 20:40

berkovec

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

ale dokážu si představit, jak by reagoval tento "závodník".

0/0
12.8.2012 20:44

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

ano stejně jako on máš pravdu. Do doby než se něco stane je každej hrdina a king. Když se něco podělá tak je každej malinkej já nic já za nic nemůžuRv Každý ať začne nejdřív u sebeRv

0/0
12.8.2012 20:51

nepetr

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

Tím neříkám že je to vina řidiče. Hlavní vinu nesou ti co stáli tam kde neměli, původně měl trefit prázdnou zastávku.

0/0
12.8.2012 20:55

ryccardo

Re: Teď jsem viděl toho frajírka mluvit na NOVÉ

pod jeho koly zahynuli tři lidé. To je sice pravda ovšem ne jeho vinou nýbrž vinou té mrtvé těhotné, která byla natolik pitomá, že stála v zakázané zóně navíc s dítětem. Ta zóna je proto zakázaná, že existuje vysoká pravděpodobnost, že tam může vyletět auto jedoucí závod. Čili tam nesmí nikdo stát jinak sám hazarduje se svým životem. Tahle bohužel dohazardovala. Ten závodník k tomu naneštěstí přišel jak slepý k houslím. To že vylétne z trati se jaksi stát může. :-/

+1/0
12.8.2012 22:29

Huczín von Szinágl

Zrušit! Všude!

Tyhle městské či příměstké okruhy aut či motorek to je relikt 50.-70. let minulého století. V dnešní době to tady nemá co dělat. Všechno se má jezdit na speciálních okruzích-autodromech. Podobné je to s rallye. To je ovšem celosvětový fenomén. Nicméně taky přežitý. Těch křížů kolem cest je až přiliš. Kdy se někdo naposledy zabil ve Formuli 1?

+1/0
12.8.2012 17:28

bar.bu.do

Re: Zrušit! Všude!

... a F1 má něco s nějakým sportem?

0/0
12.8.2012 17:58

berkovec

Re: Zrušit! Všude!

už hodně dlouho ne, je to podnikání, jako každé jiuné, jen se divím divákům a sponzorům, že do toho pimpujou peníze.

0/0
12.8.2012 20:11

mrazik007

Re: Zrušit! Všude!

Umrti je daleko daleko daleko a jeste velky kus mene nez pri normalni automobilove doprave, takze ja bych povolil pouze zavody na silnicich a zakazal normalni automobilovou dopravu. Tech krizu kolem cest je az prilis.

0/0
12.8.2012 18:19

nepetr

Re: Zrušit! Všude!

Zrušit je potřeba všechny závodníky v civilním provozu. Stáli li tam kde neměli je to pouze jejich vina. Je tragické co se stalo, ale opět zabíjela jen nezodpovědnost diváků které je čím dál víc.

+1/0
12.8.2012 19:43

FredFu

Re: Zrušit! Všude!

hlavně si vocas...., podívej se myslíš že si platíme zdravotní pojištění na léčení takových průserů? nebo že třeba někdo opravdu nemocný musel čekat na sanitku, protože jela k takovému pruseru..., já bych tě chtěl vidět, kdyby se ti něco stalo a kvuli tomu nepřijela pomoc...., to nemluvím o lidské stránce.., ty si jen vytyčíš nějakou blbost a za tím stojíš....

0/0
12.8.2012 19:58

ryccardo

Re: Zrušit! Všude!

kašli na něj. To bude nějakej zapšklej anti automobilista. Jemu to nevysvětlíš. Samozřejmě máš pravdu zabíjela nezodpovědnost diváků jak to tak dost často bývá. :-/

0/0
12.8.2012 22:33

El Carlos

Pokud tam byla červená páska

a lidi za ni lezli, tak jejich smula... oni porušili predpis, v zakonu by melo byt ze poradatel po konzultaci vytyci kde divaci muzou byt a kde ne a kdyz nekdo zemre v divacke zone, tak je chyba poradatele, pokud nekdo zemre za paskama tak si muze polibit, od ty zensky je to obzvlast debilita....

a jestli tady nekdo tvrdi ze maji jezdit 50 a nic by se nestalo tak at si zkusím v 50 smyknout..

+1/0
12.8.2012 17:21

Králík z klobouku

Re: Pokud tam byla červená páska

Jejich smůla to je, ať předpis porušili anebo ne. A smůla pořadatele taky. Ty zákone.... Pokud pořadatel viděl, že lidi nalezli tam, kde nemají co dělat, ale závod okamžitě nezastavil, tak mu to stejně padá na triko. A totéž platí pro řidiče těch aut: mají prostě jezdit bezpečně a přiměřeně situaci, ať už je to "závod" anebo normální provoz. A přiměřená rychlost je taková, ve které řidič vozidlo bezpečně zvládne - pokud dostal smyk a nezvládl ho, tak byla prostě nepřiměřená.

0/0
12.8.2012 18:15

FredFu

Re: Pokud tam byla červená páska

TO je internetový hrdina.., na ulici by se měl strach zeptat kolik je hodin:-)

0/0
12.8.2012 18:23

nepetr

Re: Pokud tam byla červená páska

Co to meleš za kraviny?

0/0
12.8.2012 19:45

tuneldedek9

DO MIKROVLNKY NEDÁVEJTE ŽIVÁ ZVÍŘATA A DĚTI

tento vystrahu jsem našel mezi seznamem dalších u mikrovlnky, na kafi, které si koupíte je nápis, pozor horké při závodech pásky se zakázaným vstupem a přece ji lidi poruší a dokonce těhotné, přesto se lidé opaří kafem nedo suší kočku v mikrovlnce, nevím zda to není spíše služba idské polulaci na zlepšení genomu ...;-€

0/0
12.8.2012 15:42

mrazik007

bylo hur

V dobach slavne skupiny B bylo i hure - http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk

+2/0
12.8.2012 14:01

tokajda

Re: bylo hur

To se fakt nedá pochopit.... 8-o

0/0
12.8.2012 14:11

duch zavražděného iuose

hmm

všichni byli ve střehu, protože jim bylo jasný, že musí uhnout ;-)

0/0
12.8.2012 16:13

dtx

Re: bylo hur

A to nejsou žádný autíčka co jezdí rallye dneska... to na videu jsou naturbovaný 500-600 koňový bestie ze skupiny B :-)

0/0
12.8.2012 21:15

karelvesely

-

Policie začala případ vyšetřovat pro trestný čin zabití. 8-o8-o to snad ne? Kdyby to vyšetřovali jako sebevraždu, tak prosím, to bych pochopil, ale zabití???? :-PRv

0/0
12.8.2012 13:12

tokajda

Re: -

Já s Vámi souhlasím, nicméně z pohledu zákona (ať už je jakýkoli) jim v tom měl zabránit pořadatel (pořadatelská služba). Pokud jim v tom nezabránil, tak "opomenul" své povinnosti a je to de jure jeho chyba. Takže nedbalostní trestný čin to je, jde jen o to, kdo konkrétně zanedbal své povinnosti (např. nedostatečné proškolení poř. služby, nevymezení pravomocí, vyznačení trati a nebezpečných úseků, nedostatečný počet pořadatelů na trati či jejich špatné umístění atp.). Samozřejmě se můžeme bavit o intelektu lidí, kteří stáli tam kde stáli, třeba se cítili nesmrtelní, kdo ví, nicméně Vaše slova o sebevraždě mi zas tak nadnesená nepřipadají...

+1/0
12.8.2012 13:34

Sprintujici.stonozka.4

Re: -

Souhlasím s Tebou. Jenomže - pořadatelé diváky vykáží , ledva se otočí, už tam zas někteří vlezou, pořadatelé je vykáží, ledva se otočí ........  to by museli pořadatelé stát kordonem podél celé tratě, lidi vlezou všude , i na silnici, aby urvali snímek přijíždějícího auta.......

0/0
12.8.2012 13:42

tokajda

Re: -

V zahraničí se to řeší například tak, že pořadatel - pokud jej diváci nerespektují - pořídí např. videozáznam, kde diváky upozorní nebo vykáže, pokud tam zase vlezou, může na ně zavolat polici. V případě, že auto někoho sejme, jsou z obliga. Taky je na každém kroku cedulka s upozorněním o zakázané zóně atp., nehledě na to, že pořadatel má v době konání závodu opravdu velké pravomoci, u nás to dělají strejci za pivo. Zažil jsem, jak kolem po šotolině jela auta stovkou do zatáčky, zatáčka plná lidí s děckama (to komentovat nebudu) a dědci si vyprávěli o tom, že králíci maj mladý.

0/0
12.8.2012 13:50

Sprintujici.stonozka.4

Re: -

Češi jsou přeborníci v porušování zákazů, jak se něco nebo někam nesmí, už tam jsou, byli jsme v Anglii, zrovna v tom městečku se jela nějaká místní rally a za zábranu nešel nikdo! junior udělal dva kroky dopředu a ostatní kolem ho upozornili, že to nesmí dělat, jen jsem zírala.

0/0
12.8.2012 13:52

tokajda

Re: -

R^ Tak to má být, život máme jen jeden.

0/0
12.8.2012 14:13

Kidkid

Re: -

To je právě důsledek skutečnosti, že řada lidí si demokracii vykládá po svém a potom nechce poslouchat pokyny pořadatelů protože oni to ví nejlépe. Za totality si to nikdo nedovolil byli jsme jinak vychováni a víc jsme se báli případné represe..

Kdyby pořadatel měl zabezpečit všechna nebezpečná místa, tak by do těch míst musel navézt snad betonové panely, aby tam nikdo nelezl. Dřív se dávaly balíky slámy jen dnes nevím zda by zemědělci balíky slámy k tomuto účelu zapůjčili.

0/0
12.8.2012 13:46

tokajda

Re: -

No, zrovna totalitu a demokracii bych do toho nepletl, procento blbů se od té doby významně nezmenšilo, i tehdy lezli lidi do trati, jenomže tenkrát stál u každý zatáčky policajt (orgán, neboli příslušník VB). Dneska mají policajti spoustu práce na parkovišti u trati s botičkama, takže u trati být nestíhají...

0/0
12.8.2012 13:54

mrazik007

zakazat fotbal

Za posledni dva roky zemrelo primo na hristi nekolik mladych fotbalistu. Meli by okamzite tento sport zakazat, takhle to dal nejde !!

+1/0
12.8.2012 13:07

Já už budu hodný Kalousku

Re: zakazat fotbal

A kolik zemřelo nevinných lidí co šli normálně po silnici?

0/0
12.8.2012 13:24

tokajda

Re: zakazat fotbal

Ještě jsem neslyšel o tom, že by divák na fotbale zemřel po zásahu míčem.

+2/0
12.8.2012 13:35

Ghost47

Re: zakazat fotbal

Na fotbale ne, ale na baseballu to občas někdo míčkem schytá, i na hokeji ten puk občas přeletí plexisklo... i když je pravda, že smrťáky z tohohle nejsou, to spíš někdo přepadne na stadionu přes zábradlí nebo ho ušlapou...

0/0
12.8.2012 13:47

Sprintujici.stonozka.4

Re: zakazat fotbal

a víš jak bolí dostat míčkem při baseballu? ...................... strašně

0/0
12.8.2012 13:53

tokajda

Re: zakazat fotbal

Já jsem ho měl v ruce jednou v supermárketu, když jsem si z nudy prohlížel sportovní zboží, a teda dostat s ním bych fakt nechtěl, to musí přerazit sanici jako nic...

0/0
12.8.2012 14:15

harius

Re: zakazat fotbal

Softball bohatě stačí:-) Au...

0/0
12.8.2012 14:36





Najdete na iDNES.cz