Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby. Žalobce se bojí, že odjede

Zpěvák americké metalové skupiny Lamb of God Randy Blythe byl ve čtvrtek propuštěn z české vazby. Rozhodl o tom pražský městský soud. Státní zástupce neuspěl se stížností, v níž vyjádřil obavy, že hudebník obviněný za smrt fanouška opustí Českou republiku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

El Carlos

Vyjadreni zpevaka

http://ireport.cz/news/15263-nebudu-utikat-pre-zakonem-tvrdi-randy-blythe-z-lamb-of-god.html

At taky vidite pohled ze druhe strany

P.S. par diskuteru by tady taky zasloužilo rozkopat lebky...;-D

0/0
11.8.2012 8:14

tomberka

:-)))

https://petitions.whitehouse.gov/petition/help-free-d-randall-blythe-prage-czech-republic-where-he-falsely-accused-commiting-manslaughter/3dsZD2Gd

0/0
5.8.2012 14:28

To zase zírám...

Re: :-)))

"was extorted for money after posting bail he was not released which is a direct violation of his civil rights" ;-D;-D;-D

0/0
6.8.2012 8:46

A jedeme nanovo...

Jasně, takže

8 miliónů kauce a další čtyři pro soudce bokem. V Česku už se nikdy neobjeví a zůstane nepotrestán. Jak české!

+1/0
3.8.2012 17:44

To zase zírám...

Re: Jasně, takže

Proč by měl zůstat nepotrestán? A co to má společného s objevením se v Česku? A nebylo lepší tu čtyřku fouknout státnímu zástupci, aby zastavil trestní stíhání?

0/0
3.8.2012 18:09

ppeepa

další důvod

k zavedení majetkových přiznání

0/0
3.8.2012 16:09

babacek

Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

Ten se bude Česku již vyhýbat.

0/0
3.8.2012 14:57

To zase zírám...

Re: Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

Jak bylo níž opakovaně uvedeno, moc mu to platné nebude. Je-li vinen.

+1/0
3.8.2012 15:04

_brambor_

Re: Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

Ale bude, pochybuji že by ho emeričani vydali do nějakého banánistánu. Vinen nebo nevinen. Emeričani zásadně svoje zločince nevydávají. Ani masové vrahy.

0/0
3.8.2012 15:13

To zase zírám...

Re: Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

Až na to, že ho nebudou vydávat Američani, ale třetí stát, v němž bude zatčen na základě mezinárodního zatykače. Samozřejmě pokud bude chtít kvůli tomu skončit/omezit kariéru a s kapelou neopustit USA, jeho volba. Pak se ale nebudeme bavit o vydání do ČR, ale o tom, zda USA převezmou tuzemský rozsudek a vykonají ho u sebe. O čemž lze docela pochybovat.

+1/0
3.8.2012 15:18

_brambor_

Re: Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

neopustí území usa, proč by to dělal? Je to obrovská zenmě a trh. Troufám si tvrdit, že je uživí, a bohatě, jenom vydávání a koncertování v usa. Nehledě na to, že už asi bude za vodou ikdyby skončil uplně.

0/0
3.8.2012 15:19

maddok

Re: Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

A já si troufám tvrdit že ho jen účinkování v USA neuživí, tady jde o vystupování na festivalech jako je třeba Wacken nebo Download. Bez účasti na těchto masových festivalech se časem LoG propadne opět do průměru.

+1/0
3.8.2012 15:30

To zase zírám...

Re: Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

Taky si nemyslím, že by LoG byla taková liga, že by mohli přestat jezdit po světě a žít jen z prodeje nahrávek a koncertů v USA. Navíc se nám trochu změnila doba, prodej nahrávek už zdaleka není to, co býval, důležité jsou koncerty, a to jak co do příjmů, tak co do propagace, získávání nových fanoušků a udržení starých. Sejde z očí, sejde z mysli. Stejně to dopadne nanejvýš nějakou podmínkou, vlk se nažere a koza zůstane celá. Otázkou je jen to, zda přijde nebo nepřijde o kauci.

0/0
3.8.2012 15:34

maddok

Re: Pražský soud pustil zpěváka Blytha z vazby.

Nějak to dopadne, to je jasné. Co mě na celé situaci ale nejvíc mrzí je to jak se k tomu postavila většina metalové komunity. Z většiny fanoušků a některých kapel je mě zle od žaludku.

+1/0
3.8.2012 15:41

filin

Žalobce se bojí, že odjede?

A co by tu, milý soude, asi tak dělal? Je přece na 100 procent jasný, že se zdejchne...... to je jako u blbej, fakt.....

0/0
3.8.2012 14:14

To zase zírám...

Re: Žalobce se bojí, že odjede?

Nevidím jediný důvod, proč by nemohl odjet. Podstatné je, zda bude nebo nebude k dispozici pro trestní řízení a zda nastoupí nebo nenastoupí případný trest. Pokud ne, tak mu nějaké zdejchnutí se moc nepomůže.

0/0
3.8.2012 14:17

žepré

Re: Žalobce se bojí, že odjede?

Jestli se bude vyhýbat řízení a potom trestu, to není jistý. Ono, 400.000 doláčů, to je dost aji v Americe, no a potom si dokáže spočítat nebo mu to řekne právník, že by kapela nemohla vystupovat v celé Evropě, žejo...

0/0
3.8.2012 14:31

To zase zírám...

Re: Žalobce se bojí, že odjede?

Kdyby jenom v Evropě. Zatčení by mu hrozilo prakticky všude mimo USA, což je pro takovou kapelu docela problém. Úplně stačí, že by ho po příletu kamkoliv hned na letišti zabásli a než by věc vykomunikovali a případně si vyhodnotili, že na rozsudek soudu z nějakýho Česka kašlou, a pustí ho, tak by bylo po koncertu. Pravděpodobnější ale je, že by ho poslali k nám, ať si to vyřešíme sami.

0/0
3.8.2012 14:35

StF

Ti

kdo nize obvinuji Blytha vi o pripadu zrejme kulovy...

0/0
3.8.2012 13:30

To zase zírám...

Re: Ti

A o těch, co ho hájí, to neplatí, viď? ;-D

+2/0
3.8.2012 13:32

StF

Re: Ti

Soudi se hrozne lehko...

0/0
3.8.2012 13:52

To zase zírám...

Re: Ti

S tím naprosto souhlasím. Tedy pokud soudíš jen tak, na internetové diskusi, ideálně i bez zátěže fakty.

0/0
3.8.2012 13:54

černýpanter

Re: Ti

když oni to tak píšou v novinách,tak to asi bude pravda,navíc je to cizák,nemáme je rádi a má peníze,do něj.....

a máme názorný příklad,jak média rozněcují nenávist a xenofobii......asi pozorují,jak lze davu kroutit krkem,to jen těm,kteří mají realitu zprostředkovaně,takže informace o události nejsou žádní,tudíž se dají nenávistné články plodit jeden,za druhým....jak málo stačí k obživě:-/

+1/0
3.8.2012 13:39

To zase zírám...

Re: Ti

Tak tady moc nechápu, o čem to kecáš, když třeba v Blesku byly pomalu až oslavné články o tom, jak prohnilá a nesmyslná česká justice terorizuje chudáka, co nic nespáchal, jak jej přijížsí podpořit jeho milující žena, jak se mu na kauci skládají přátelé atd.

0/0
3.8.2012 13:42

To zase zírám...

Re: Ti

Jinak i tento dnešní článek mi přijde na poměry tuzemských médií naprosto férový, čistě informující a nemanipulující.

0/0
3.8.2012 13:44

nezavislypolitologamater

Re: Ti

....no zřejmě policie, státní zastupitelství i soud co rozhodl o jeho vzetí do vazby měli jiné informace než ty.

+1/0
3.8.2012 13:54

Prakesh Malhotra

nikdy

z Ameriky ještě nikdy nic dobrého nevzešlo, nejdříve ten jejich brouk a teď tenhle Blýt Rv

0/0
3.8.2012 13:27

Čingis_Xaan

Re: nikdy

http://www.freewebs.com/vynalezy/

Jen tady je uvedeno několik amerických vynálezů. A co vzešlo z tebe, krom ranní defekace?

0/0
3.8.2012 13:35

Pruit Igoe III.

Re: nikdy

Mohl bych vám jmenovat tisíce úžasných věcí, které z ameriky vzešly. Ať už to byly myšlenky, kultura, literatura, hudba, film, vynálezy, skvělé výrobky, design, inovace... Jen tento příspěvek jste mohl napsat jen díky mnoha americkým produktům :-)R^

0/0
3.8.2012 13:38

Gath na Gealaich

Re: nikdy

Americkým? Já tam vidím jen samé "Tchajwan", "Čína", a na procesoru mám "Malajsie". Tak nevím.

0/0
11.8.2012 18:56

JendaM.

no

v této kauze, stajím za zpěvákem....to pako, nemělo co dělat na pódiu, neměl co otravovat žádného člena skupiny, to, že neštastně zemřel je smutné, ale pláče se na špatném hrobě, kdyby tam nelezl, tak je dnes naživu.

+3/0
3.8.2012 12:23

To zase zírám...

Re: no

Že někam vlezl, nedává nikomu právo jej beztrestně zabít, byť neúmyslně. Zvlášť když se dle všeho ani nejednalo o nutnou obranu. Opravdu bych se v našich podmínkách nerad dožil toho, že bude možné zabít člověka jen za to, že vleze někam, kde nemá co dělat.

+8/0
3.8.2012 12:26

JendaM.

Re: no

pokud by ten zpěvák ho chtěl zabít, tak ok, ať jde bručet, ale jen se bránil před dotíravym a ožralym mládencem, schodil ho z pódia, kde neměl co dělat, to, že neštastně upadl a pak zemřel je nešťastná náhoda. Ale pořád je to o tom, že tam neměl co dělat.

+4/0
3.8.2012 12:29

ajgor

Re: no

LOL, ty jsi lojzik.:-/

0/0
5.8.2012 10:01

Danielos929

Re: no

A nesouhlasíš s tím, že když ti někdo vleze do baráku, že bys ho mohl zastřelit? Tak jako v americe? Já ano. Pokud ho strčil a on nešťastně spadl, tak mě to sice mrzí, ale neměl tam opravdu co dělat. Jen se divím, že tomu nezabránila ochranka.

A nevíme přesně co se tam stalo, tak nemůžeme soudit my.

+2/0
3.8.2012 12:39

Čingis_Xaan

Re: no

To srovnání s tím barákem je naprosto mimo mísu, úplně něco jiného. I v principu.

+2/0
3.8.2012 13:26

To zase zírám...

Re: no

Barák je něco výrazně jiného, je to uzavřený soukromý prostor. Ale jinak i na tvou přímou otázku je má odpověď, že s tím skutečně takto obecně nesouhlasím. Nesouhlasím s tím, abych měl právo beztrestně zastřelit sousedovic kluka, který mi vleze do baráku pro zakopnutý míč. A nesouhlasím ani s tím, aby si člověk vstupem do cizího domu (byť s vědomím a souhlasem majitele) podepsal bianko povolení na vlastní beztrestné zabití. Tuto věc řeší civilizovanou cestou institut nutné obrany.

0/0
3.8.2012 13:31

231/4

Re: no

Zatím co podium je neuzavřený a veřejný prostor?

Když mi někdo vleze na podium a pere se se mnou, tak jeho strčení nazpátek dolů není podle mne zjevně nepřiměřené. Podle Vás ano?

+1/0
3.8.2012 14:46

To zase zírám...

Re: no

Ano, pódium je neuzavřený prostor a jako takový je součástí prostoru veřejného. Není to tvoje pódium (leda bys byl jeho vlastníkem nebo nájemcem). "Pere se se mnou" je chybné resp. úmyslně zkreslující označení aktivity "pereme se spolu", tedy aktivity dvoustranné - pokud se někdo pere se mnou, peru se i já s ním. Pokud ne, pak to není praní, ale útok. "Pereme se spolu" lze přitom vyhodnotit i tak, že fanoušek provozuje nutnou obranu proti útoku hudebníka (jekkoliv je to, uznávám, méně pravděpodobné - i když pokud fanoušek někam "jen" vleze a hudebník na něho zaútočí, lze opravdu reálně mluvit o nutné obraně ze strany fanouška proti neoprávněnému útoku). Tudíž to, že se na pódiu dva lidi perou, ještě neznamená, že jeden nebo druhý (nebo snad dokonce jen jeden) má právo toho druhého strčit tak, že mu přivodí smrt. :-P

0/0
3.8.2012 15:12

černýpanter

Re: no

...zatím ještě nikdo neprokázal souvislost úmrtí s pádem,úmysl zabít podsouváte také dost nepatřičně,takže s největší pravděpodobností nehrozí,že se dožijete takových podmínek,jen vycházíte ze špatných předpokladů a děláte mylné závěry.

Domnívám se,že je velmi jednoduché obvinit zpěváka,který je zřejmě slabé místo a na něj se valí hněv a agrese,vypadá to jak hon na čarodějnice,je to odporné.Na posouzení soudu,či vyšetřování policie nikdo nečeká ??Na verdikt?Na bezpečnost koncertu dohlížela jistě najatá ochranka,která měla zamezit tomu,aby došlo ke vstupu,na pódium.Ten mrtvý fanoušek,ten měl být vyveden ochrankou.Píšete o zabití.Domnívám se,že v průběhu procesu se ukáže,kde selhala odpovědnost,já to vidím na nedostatečném zabezpečení,fanoušek porušil mantinely,spadl,není prokázána souvislost,úmrtí s pádem,ten,kdo měl zabránit vstupu nedisciplinovaných návštěvníků na podium,ten selhal.Je mi líto,že zemřel 19 letý mladý muž,opakovaně lezl na podium,škoda života a nešťastná shoda okolností

+2/0
3.8.2012 13:30

To zase zírám...

Re: no

Nikomu žádný úmysl zabít nepodsouvám. A už vůbec netvrdím, že je vinen, byť neúmyslně. "Kde selhala odpovědnost" je pro trestní řízení poměrně bezvýznamné. Vaše spekulace jsou roztomilé, ale činíte je s nulovou znalostí věci. Nedělejte sám to, co vytýkáte (podsouváte) jiným.

0/0
3.8.2012 13:34

černýpanter

Re: no

No dobrá,hledá se viník,nebo né?Ten,kdo nese odpovědnost,že fanoušek je po smrti ?Když nebudu za lidový soud,tak pouští ven,na kauci zpěváka,já myslím,že tak je to v pořádku,zpěváka chrání ochranka,ta odstupňovává adekvátně obranu,mladý muž je po smrti,jeho hloupost se mu nevyplatila,protože v prvé řadě,kdyby nesl odpovědnost za sebe a jaké jsou pravidla pro návštěvníky koncertu,s tím se seznámit měl,i ochranka by po opětovném zásahu přistoupila na silovější zásah,možná,kdyby mu ochranka nabančila při prvním výlezu na pódium,tak by ještě žil,prostě nerespektoval,že tam nesmí a cpal se tam znova.Vracím se k tomu,že mi přijde,že se viník hledá,v tomto světle,ač to zní krutě,tak si za to především může fanoušek sám,při opakovaném ataku se už nikdo s nikým nepáře.Taky budu hodná a zdvořilá,když mi šlápnete na nohu,pokud mi na ní šlápnete znova,tak Vám,trochu to přeženu na příkladu,jednu plácnu.Upadnete.Blbě.Jenže,jak měl být zastaven Váš proud agrese,když nereagujete na slabší impuls ?

0/0
3.8.2012 13:55

To zase zírám...

Re: no

Ano, hledá se ten, kdo nese odpovědnost za to, že je fanoušek po smrti. A tím je konkrétní osoba, která mu fyzicky ublížila, aniž na to měla právo. Jaká jsou pravidla koncertu, na to nemá nijak zásadní vliv - i kdyby se v nich psalo, že osoba, která vleze na pódium, může být fyzicky napadena a že s tím svou přítomností na koncertu souhlasí. Když už píšete o té agresi - on ten fanoušek byl agresivní? Napadal někoho? Nebo jenom lezl, kam neměl? Pokud nikoho nenapadal ani nepůsobil škody, nemá NIKDO právo ho napadnout, a to i pokud to dělá opakovaně. Pokud tak učiní, nese za důsledky odpovědnost. A s tou fackou jste taky vedle, protože při uštědření facky nemůžete předpokládat, že spadne, blbě upadne a těžce se zraní/zabije. Zatímco když někoho zbucháte a strčíte z metr vysokého pódia (pokud se to skutečně takto stalo), je to už něco jiného.

0/0
3.8.2012 14:01

černýpanter

Re: no

Ano,lezl kam neměl.Na prezidenta v konvoji si taky nešáhnete a nelezete k němu,na podium nemají lézt fanoušci,.A od toho se to odvíjí.Zpěvák si mohl domnívat,že ho jde atakovat.Právě je to tak nešťastné,že ten fanoušek porušil pravidla bezpečí a respektu k druhému a je mrtvý,ale je to tak,že tam lézt neměl.Proto ti,co pracují u ochranky,jsou zvlášť urostlí chlapíci,rozumu moc mít nemusí,stačí,když budí respekt,nemusí nutně dojít ke střetu,konfliktu a  násilí.A to,že jenom lezl,kam neměl ho stálo život,to se stává spoustě mladých mužů,že pokouší hranice.Škoda,že v článku chybí,kdy byl hoch ošetřen.Už nechci polemizovat.Dá se spoléhat na sebe a předpoklad,divím se tomu,že mladý muž lezl na podium,opakovaně a zdá se,že si nepředstavoval,že bude shozen,ale co?Že bude vyveden za ručičku,že ho tam nechají,půjčí kytaru,budou se objímat,či co ?Počítal s pádem,do publika,nečekal,že se dav rozestoupí?Proč nést odpovědnost,za někoho,kdo si dovolí,přesně to a ještě víc,než co mu nastavíte vy ?

0/0
3.8.2012 15:43

syn.temp

Re: no

Co blázníte? Koncert není žádné svatosvaté prostředí, a pokud se někdo (jednoznačne chybou ochranky) dostane na pódium tak maximálně porušil nějakou dohodu kterou (možná) uzavřel koupí vstupenky, nicméně není absolutně možné aby trestem za to nedodržení bylo fyzické ublížení, neřkuli smrt...

Prostě pako vylezlo na podium, druhý pako do něj (jak se zdá!) blbě strčilo a první pako je mrtvý. Čili z toho bude nejspíš neúmyslné ublížení na zdraví s následkem smrti - to když zpěvákovi přiznáme že ho pravděpodobně zabít nechtěl nicméně se mu to (ne)šikovností podařilo. Jestli byl při koncertu stříslivej a bez "vlivu" to by byla docela zajímavá podrobnost...

0/0
11.8.2012 21:25

kulatejvobdelnik

Re: no

moji podporu ma taky, ale to mu asi nepomuze...

btw. u nejakyho starsiho clanku k tomuhle tematu nekdo do diskuze psal, ze to bylo trosku jinak -> sice toho hosana zkopl z podia, ale ten pak pokracoval v delani brajglu a nakonec to zchytal primo od ochranky... jestli to tak skutecne bylo, tak doufam, ze se ti svedci spojili s jeho pravnikem :)

0/0
3.8.2012 12:56

To zase zírám...

Re: no

V jiných diskusích svědci říkali zase něco úplně jiného. Nevybírej si jen to, co se ti hodí.

0/0
3.8.2012 13:35

Čingis_Xaan

Re: no

Tak ať si zajistí ochranku, gumáku. S tím prostě musí při takovejch akcích počítat, že tam polezou lidi. Nemá hrát, když si to neukočíruje. Pako už od pohledu. Každýho snad napadne, že může někoho zranit, když ho shodí z pódia.

+1/0
3.8.2012 13:24

opportunity

Re: no

Ochranka tam byla a už 2x ho z pódia vyhodila. Komu není rady...

+1/0
3.8.2012 16:20

maddok

Re: no

No nevím. Podle některých reportů z té akce se celá věc měla tak že před přídavkem udělal Randy gesto a pár fanoušků si to špatně vyložilo jako pozvání na pódium. Když viděl že to bylo špatně pochopeno tak si to chtěl vyřešit sám, ten mladej kluk měl k němu měl stát bokem a mávat z pódia kámošům a v tu chvíli když to nečekal měl dostat ranu do zad a odlětět dolů z pódia. Jelikož tam už nebylo tolik lidí tak přistál rovnou na betonu. Jasně že to byla nešťastná nehoda které předcházelo nedorozumění ale prostě tohle by se před soud dostat mělo. Toť aspoň můj názor. Jinak videa co jsou na youtube tenhle konkrétní incident nezobrazují. Tolik k důkazům že video ukazuje že je Randy nevinný.

+1/0
3.8.2012 16:44





Najdete na iDNES.cz