Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Posudek netřeba. Na potrestání řidiče stačí droga v krvi, navrhují poslanci

Poslanci Jiří Rusnok a Dagmar Navrátilová oznámili, že hodlají prosadit mnohem přísnější bič na řidiče, kteří za volant sednou zdrogovaní. Nově by k jejich usvědčení měl stačit jen rozbor krve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rzlm

* * *

tu platformu rozpustit. sdružují se tam pouze ne zrovna chytří lidé. podle rusnoka ten, kdo si dá v pátek jointa a v pondělí sedne za volant, tak po kontrole hlídkou PČR půjde rovnou za mříže?? to už je trochu moc!!

zavřít rusnoka i tu "dámu" za šíření hlouposti mezi lid ...

0/0
1.8.2012 18:33

Hammer1527

Za firmu jsem se skoro vždycky styděl a bylo taky proč

Něco hodně jsem si odloužil u PČR a je to pořád stejné. Pantáti nahoře neumějí nic než čárky,  za všecko a na všecko. Mají i plány, procenta objasněnosti, ty se švindlují tak, že kdybyste znali jen zlomek pravdy, na policii nedáte ani korunu.  Za ně rozdávají desetitícové odměny. Za  pouhé množství jakkoliv idiotské činnosti.

Tohle je přesně styl jejich práce: "raději sejmi deset důchodců po stovce za lékárničku než aby jsi si dělal problémy s ředitelem ČSAD za tři tácy." Tohle jsem osobně slyšel od prevíta, co furt slouží a velí. 

K četnictvu jsem šel lumpy stíhat, ale záhy jsem zjistil, že je musím poslouchat. Líní rudí grázlové, kteří vám na poradách řeknou: Nelíbí se vám to? Neměli jste zvonit těmi klíčky! Rodinné klany na lepších místech, zlodějina v dílnách (všichni rodinní příslušníci maníků z dílen mají škodovky a nikdo nejezdí do servisu!), hlavně do ničeho nestrkat nos, chceme mít klid, a´t nejsou stížnosti. Na svoji uniformu jsem byl hrdý, ale na tuhle firmu skoro nikdy.

+2/0
1.8.2012 18:02

Angorka kocka domaci

Re: Za firmu jsem se skoro vždycky styděl a bylo taky proč

:( Smutna zpověď. Nicméně opilí a zfetovani za volant opravdu nepatří :(.

0/0
1.8.2012 19:34

pivodlak

Poslanci Rusnok a Navrátilová jsou fašisté

Jak můžou prosazovat způsob odsouzení na základě neposkytnutí důkazu? To jako že když nepovolim odběr, tak je jasný, žejsem bral drogy, jo? A proč teda zůstávat jen u toho? Třeba mě odsoudit za jakoukoli nevyřešenou vraždu. Když nedám krev, jsem a priori vrah. Kurnik šopa přeci ještě nejsme tam, kde je nedostatek důkazů nahrazen zvrácenou logikou, to by bylo zase na emigraci!!

0/0
1.8.2012 16:41

tigrakrajtovita3

Re: Poslanci Rusnok a Navrátilová jsou fašisté

To je stejne jako u alkoholu . Jenze alkoholikem (spravne chronicky ethylik) se stavate pomalu . Zavislym na omamne latky rychle , da se rict skoro hned

0/0
1.8.2012 16:57

rzlm

Re: Poslanci Rusnok a Navrátilová jsou fašisté

emigruj ...

0/0
1.8.2012 18:30

nosded

Re: Poslanci Rusnok a Navrátilová jsou fašisté

Ta odebraná troška krve u náhodou  nevinného mnohonásobně vyváží snížení nebezpečí které vytváří zdrogovaná pakáž za volantem

0/0
1.8.2012 21:48

Angorka kocka domaci

Re: Poslanci Rusnok a Navrátilová jsou fašisté

Správně. Nesouhlasí ti, kteří mají špatné svědomí. Ti hájí marihuanu a zákony jim nic neříkají :(.

0/0
1.8.2012 22:35

koutlosh

Re: Poslanci Rusnok a Navrátilová jsou fašisté

Jaké špatné svědomí? A jak zákony jim nic neříkají? Zákon je ve fázi přípravy, nejsem tedy ještě povinen brát jej v potaz jako realitu a netuším, proč bych měl být pokorný před prostým návrhem litery zákona, která ještě nevešla v platnost. Tím spíše, když je návrh zákona z logiky věci nesmyslný...

0/0
2.8.2012 9:48

zorro_rojo

Re: Poslanci Rusnok a Navrátilová jsou fašisté

No..  osobne zhulence za volantem nevidam rad. Ani nahodou.  Ale pravda je, ze kdyz si dam s kamosem v sobtou vecer pul jointa, jeste v nedeli odpoledne to budu mit v krvi. Naprosto neovlivneny, naprosto zodpovedne schopny ridit. A za to bych si mel jit sednout?  To se nezlobte, ale to je skutecne vyrazne prehnane... a neresi to vubec nic.

0/0
2.8.2012 13:04

Destruktator

Samozřejmě, že posudek není třeba

Když má řidič v krvi zakázanou látku, tak je snad jasné, že porušil zákon i bez posudku. Proč živit darmošlapy.

0/0
1.8.2012 16:22

freeLook

Re: Samozřejmě, že posudek není třeba

jiz to tu bylo zmineno nekolikrat. ucine latky z thc(ovlivnujici mozek) jsou v tele nekolik hodin, kdezto latky ( bez ucinku) na zaklade kterych nekdo "porusuje" zakon jsou v tele nekolik tydnu...

0/0
1.8.2012 16:33

tigrakrajtovita3

Re: Samozřejmě, že posudek není třeba

Pane , THC se prokaze :

v moci vic jak za mesic

v krvi 3 - 5 tydnu

Telo neumi THC vyplavit tak jednoduse jak si myslite

0/0
1.8.2012 16:46

buzzfuzz

Re: Samozřejmě, že posudek není třeba

A není lepší nefetovat???

+1/0
1.8.2012 18:20

Angorka kocka domaci

Re: Samozřejmě, že posudek není třeba

Za sebe tvrdím, že rozhodně je nejlepší žádné takové látky neuzivat. Zkus to však vysvětlí mladým. :(

0/0
1.8.2012 19:38

Antonín, topič

Re: Samozřejmě, že posudek není třeba

To určitě. Proč se ale tak pitomě ptáte v diskusi o marihuaně, to je záhada.

0/0
2.8.2012 10:23

Antonín, topič

Re: Samozřejmě, že posudek není třeba

Když neumíš psát, tak neumíš ani číst? VŽDYŤ PÍŠE TO STEJNÉ TY TRUHLÍKU.

0/0
2.8.2012 10:20

rzlm

Re: Samozřejmě, že posudek není třeba

správně, nebudeme Tě živit ;-D

0/0
1.8.2012 18:34

rozarka007

testy

Až budou mít policajti testy na aktivní THC tak bez problémů, ale dokud budou testovat jen jeho metabolity tak je to na hlavu postavený. To je jako kdyby měřili místo alkoholu acetaldehyd, který vzniká v těle rozkladem alkoholu. Pane řidiči, máte v krvi acetaldehyd, takže jste asi včera požil alkohol, jestli jste ještě pod vlivem nebo ne nás nezajímá bude to pokutka:-) Btw je to stejná blbost jako pokutovat alkohol do 0,3 promile když ty jejich alkoholtestry maj chybu měření 0,3...

+1/0
1.8.2012 14:47

rozarka007

Re: testy

jen ještě dodám že žádné geniální testy neexistují a proto je vždy nejlepší odběr krve a toxikologický rozbor ke kterému samozřejmě patří posudek, proto výsledky testu musí vysvětlit znalec/doktor a ne policajt co o tom nic neví... Současný systém je myslím naprosto v pořádku - posudek řekne že byl řidič ovlivněn tak ho řidič taky zaplatí, pokud posudek řekne že ovlivněn nebyl tak to zaplatí policie potažmo stát, protože řidiče obvinili z něčeho co nebyla pravda.

+2/0
1.8.2012 15:10

tigrakrajtovita3

Re: testy

"Genialnich testu" existuje dost , ale nepatri do ruky laikum ;-)

0/0
1.8.2012 16:47

marvin_v_krizi

Doufam ze nekoho z LIDEM

potom nachytaj.. bylo by to podobne jako s p. Sejchem ktery vehementne prosazoval alkoholtestery jako povinou vybavu a par mesicu pred tim boural pod vlivem..

0/0
1.8.2012 14:17

truepapas123

Zkrátka a dobře...

...schyluje se k legálnímu používání konopí pro lékařské účely, je zřejmé, že tento tunel ovládla jistá lobby (ceny tvrdé-dostupnost nulová, tzn. ceny budou ještě vyšší), tak je potřeba zakročit proti všem, co neplatí daně a pohulujou si ze svýho, ať už je látka aktivní či nikoliv... (vomit smiley)

0/0
1.8.2012 14:16

CortaCircuito

A poslanci se potkali s realitou ?

Jenže - zrovna tráva se detekuje ne přímým testem na přítomnost THC, ale testem na látky, které vzniknou přeměnou THC v organismu. A zatímco THC je psychoaktivní pouze ve své základní formě, tak jeho metabolity už psychoaktivní nejsou. Problém je v tom, že zatímco THC tělo přemění zhruba za 2-3 hodiny úplně, vliv odezní za další cca 3 hodiny, tak metabolity zůstávají detekovatelné okolo 7-10 dní...

+3/0
1.8.2012 14:05

BlackAnonym

Re: A poslanci se potkali s realitou ?

myslíš, že to někoho zajímá?;-D ..... důležitý je PIVO .... a pak ještě práce .... a pak pivo;-D ..... jo počkej ještě jsem vynechal PRACHY.....občas bych si přál být hloupý a měl všechno, tak krásně jednoduchý........jak si jednou zakouří začne tušit, že je to všechno nějaký divnýR^ a pak teprv pochopí, že nic neni černobílí ... naopak všechno je barevný!R^

0/0
1.8.2012 14:10

anti-impy

Re: A poslanci se potkali s realitou ?

ano, máte recht R^

0/0
1.8.2012 14:13

psychocircus

Re: A poslanci se potkali s realitou ?

A nejlepší na tom je, že po pervitinu či heroinu není v těle po dvou dnech ani stopa. To zase bude paskvil našich krasavců v Praze...

0/0
1.8.2012 14:26

ppelc

JAsne, takze ja si dam

na oslave jkointa a o tyden pozdeji spacham trestny cin rizeni motoroveho vozidla pod vlivem omamne latky, protoze mi najdou thc v krvi? Fakt super napad, dekuji nasim politikum, vubec nevim, co bychom si bez nich pocali.

+4/0
1.8.2012 14:01

tigrakrajtovita3

Re: JAsne, takze ja si dam

Vazeny pane , THC (tetrahydrocannabinol) vas udela silne zavislym . Zavislost zpusobi , ze latku budete uzivat pravidelne . Takove uzivani ma velke destruktivni nasledky vaseho nervoveho systemu , psychiky a negativne ovlivnuje intelekt . Postupne ztratite mentalni schopnosti , dostanete se do psychotickych stavu a privodite si rozpad vasi osobnosti . Prvni projevy jsou nervosita , impulsivnost  az zurivost , neadekvatni reakce na banalni problemy a nesoustredenost

0/0
1.8.2012 16:55

cenzura žije s pravicí

Re: JAsne, takze ja si dam

Vážený pane vy jste chytrý jak ono šalamounovo,kouřil jste někdy konopí nebo užíval jste někdy něco?Mám nejradši ty,kteří ví vše ale dohromady nic.:-P

0/0
1.8.2012 17:05

Angorka kocka domaci

Re: JAsne, takze ja si dam

Něco na tom bude. Měli jsme problémoveho studenta a doktoři mu našli všechno nejen hned, ale i při kontrolních testech za dlouhou dobu. Onen hříšník byl v izolaci, nemohl k takovým věcem. Bylo složité prokázat to, říkali, že standardně se tyto testy nedělají každému. A mám pocit, že ten/ta krajta je lékař. Když chtějí, přijdou na všechno :).

0/0
1.8.2012 19:23

koutlosh

Re: JAsne, takze ja si dam

Ač se výše uvedený text tváří jako "odborný", je to (naprostý) nesmysl ;-)

0/0
2.8.2012 8:37

Antonín, topič

Re: JAsne, takze ja si dam

Tak větší blábol jsem v životě nečetl. Vrať diplom, a honem.

0/0
2.8.2012 10:22

marvin_v_krizi

Nedavno tu byl clanek jak motorkar kterej nic nespachal

zacal pred policiji ujizdet kdyz ho staveli na preventivni kontrolu. Pri honicce ho pak policajti nabourali a zranili. Ujizdel uplne zbytecne pac mel vsechno v poradku. Takovejch pripadu bude v budoucnu daleko vic - lidi prestanou fizlum zastavovat i kdyz budou mit vsechno v poradku protoze ta mira sikany uz pomalu nezna hranice..

+5/0
1.8.2012 13:07

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Nedavno tu byl clanek jak motorkar kterej nic nespachal

Preventivní kontrolu zavedl v Evropě Hitler. Ve většině ostatních zemí na západ od nás se nic takového plošně nedělá, v UKa USA je zastavit vozidlo bez jasného důvodu dokonce protiústavní (musíte udělat přestupek, jet podezřele nebo mít viditelnou technickou závadu).

+6/0
1.8.2012 13:15

lomihnát mlékařem

Re: Nedavno tu byl clanek jak motorkar kterej nic nespachal

R^

Najděte si fotku ředitele dopravní policie. Současného, i minulých. Pokud to nebude stačit k pochopení, tak ještě zvukový záznam jejich blábolů.

+1/0
1.8.2012 13:58

marvin_v_krizi

Re: Nedavno tu byl clanek jak motorkar kterej nic nespachal

je to zvlastni jake vlastnosti predurcuji cloveka k tomu aby delal policistu nebo dokonce policistum sefoval.. :)

0/0
1.8.2012 14:15

tigrakrajtovita3

Re: Nedavno tu byl clanek jak motorkar kterej nic nespachal

Tak proc ujizdel ?

0/0
1.8.2012 16:59

marvin_v_krizi

Re: Nedavno tu byl clanek jak motorkar kterej nic nespachal

treba pospichal a nechtel se stema sveskama zdrzovat..

0/0
1.8.2012 17:22

Karotka369

Predkladaji se krasne navrhy tolerance....

To je pekny...ano taky bych byl pro, kdyby lidi jezdili slusne a ne jak zvirata....Pred tim, nez by se zacaly tolerance schvalovat, by to tak chtelo 40% lidi ty ridicaky sebrat....

A do budoucna zprisnit testy....i treba zavedenim psychotestu....jestli clovek je vubec mentalne zpusobily ridit vozidlo...

0/0
1.8.2012 13:00

Karotka369

Re: Predkladaji se krasne navrhy tolerance....

A samozrejme pokud i tak ridic prekroci toleranci, tak bez pardonu odevzdat ridicak a mas utrum.

0/0
1.8.2012 13:01

Hynek Vilém Jarmila reloaded

stačí převzít třeba model z Belgie

http://vorisek.blog.idnes.cz/c/191485/Tolerance-05-promile-za-volantem-je-prospesna-a-bezpecna.html

0/0
1.8.2012 13:13

Hynek Vilém Jarmila reloaded

nulová tolerance je komunistický výmysl

http://vorisek.blog.idnes.cz/c/191485/Tolerance-05-promile-za-volantem-je-prospesna-a-bezpecna.html

+1/0
1.8.2012 12:52

Karotka369

Re: nulová tolerance je komunistický výmysl

V tyhle zemi jsem rad za nulovou toleranci...uz tak mame na silnici dostatek hovadek ....

+2/0
1.8.2012 12:58

BlackAnonym

Re: nulová tolerance je komunistický výmysl

diky nazorum jako mate vy máme hlavně těch hovádek až moc mimo silnici!! hovádka totiž nejdou zakázat!!

+2/0
1.8.2012 13:17

Karotka369

Re: nulová tolerance je komunistický výmysl

Ale muze se jim alespon zabranit sednout za volant

0/0
1.8.2012 13:28

BlackAnonym

Re: nulová tolerance je komunistický výmysl

řekněmě, že jsem přesvedčen, že vaše řidičské schopnosti jsou daleko níž než je možnost smyku či podobné náhlé situace, která potřebuje odborný zákrok, tudíž já bych vás tam taky nepouštěl....hmmm? co vy na to, s tím přece musíte souhlasit. přece tu jde o ty lidské životy a tak ne?!!

0/0
1.8.2012 13:32

mam-rad-pivo

Re: nulová tolerance je komunistický výmysl

Řidič má povinnost přizpůsobit jízdu okolnostem, povaze vozovky, bla bla, však víme, tzn. jet tak, aby vozidlo zvládal. Na silnici člověk nemusí mít řidičské schopnosti jak Sebastien Loeb, jen je potřeba být zodpovědný.

0/0
1.8.2012 13:48

lomihnát mlékařem

Re: nulová tolerance je komunistický výmysl

no a?

Chcete naznačit, že nezvládnu vozidlo s dvěma promile na žíle?

0/0
1.8.2012 14:01

mam-rad-pivo

Re: nulová tolerance je komunistický výmysl

Nejspíš ne. A já nehodlám čekat, jestli ano, nebo ne. Až někoho zabiješ, tak už se za zákony schovávat budeš, až tě příbuzní oběti budou chtít stáhnout z kůže zaživa, co?

0/0
1.8.2012 14:08





Najdete na iDNES.cz