- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...řekli, než začali prosazovat paskvil jménem církevní restituce. Asi to bylo hodně..
kašlu na to, přece nebudu darovat bohatým bankéřům peníze naší rodiny, noné soudruzi...
To máš dost popletené...
nedaly by se tyto billboardy označit jako klamavá reklama?
Pokud by se ovšem stejného práva dostalo všem subjektům a zájmovýn sdružením, která uplatňovala své nároky na stejném principu..
Jenže to se nestalo, a tito restituenti se práva nedočkali.
Takže se jedná o nespravedlnost, a reakce odpůrců církevních restitucí, je jenom odrazem této nespravedlnosti ve společnosti.
Mám za to, že bylo několikrát řečeno, že se NEJEDNÁ o restituce (nepostupuje se podle zákona o půdě), ale o "majetkové vyrovnání" a to proto, že zhruba 30% půdy nelze vydat. Církve jsou oproti restituentům znevýhodněny už tím, že oproti nim nemohly 20 let čerpat výnosy ze svého majetku.
-
Další argumenty proti obviňování ze zvýhodnění podle MKČR:
(1) Podle zákona o půdě majetek musely vydávat kromě státu i obce, kraje, právnické osoby soukromého práva i fyzické osoby, podle navrhovaného zákona se vydává pouze majetek státu. (2) Podle zákona o půdě se hradilo znehodnocení vydávaného majetku. Podle navrhovaného zákona se znehodnocení nehradí. (3) Podle zákona o půdě se poskytovala náhrada za mrtvý a živý inventář, podle navrhovaného zákona se takové náhrady neposkytují. (4) Podle zákona o půdě se poskytovaly náhrady pokud na původních pozemcích existovaly trvalé porosty, podle navrhovaného zákona se takové náhrady neposkytují.
První lež "darujete" - správně vracíte (církev musí i po přijetí zákona prokázat, že majetek vlastnila)
Druhá lež "134" - správně 59 (zbytek jsou nemovitosti, které nyní stát nevyužívá, tj. žádná škoda pro stát)
Pravda "miliardy církvím a"
Zavádějící "berete je rodinám" - jedná se o 2 miliardy ročně, to je 2 promile rozpočtu. 20x víc jde na armádu, 7x víc na podporu v nezaměstnanosti, 2x víc na přídavky na děti.
..a hlavně, pravdivej!
Žádná vyumělkovaná oblbovačka pro nevyzrálé voliče ...
dole o tom píšu, myslel jsem si, že tě to zaujme
nejsem fanda socanů a ani černokabátníků, horké hlavičky budou zase podezírat z bolševizmu a pohrdání právem, ale tohle je opravdová reklama, kterou vytvořila ods a top , zkrátka kLokanice a to zcela excelentně vymyslela a socánci to jen správně a velmi razantně uchopili. Po dlouhé době vidím tuto politickou reklamu jako naprosto vše oslovující, přímočaře agresivní. Klokanice nemá žádné nosné téma krom průšvihů a tím se voliči neuloví. Ovšem jinak nám pomáhej Pánbůch a bez CASAkalouska.