Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zraněná žena uvězněná ve vraku přivolala pomoc sobě i viníkovi nehody

Ačkoliv se stala obětí těžké nehody a s vážnými zraněními zůstala uvězněná ve vraku auta, neztratila sedmatřicetiletá řidička u Kostelan na Kroměřížsku duchapřítomnost, dokázala v autě najít svůj mobil a přivolat pomoc. Tu potřeboval i mladý řidič passatu, který srážku zavinil a sám byl rovněž těžce zraněný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

Klasika

...z dosud neznámé příčiny přejel do protisměru

0/0
24.7.2012 14:19

veritas70

Re: Klasika

upadl mu vajgl...nebo ladil...

+1/−1
24.7.2012 16:55

slavik

...a co kdyby ?

Bylo by zajiste velmi uzitecne, kdyby mladi ridici, nezkuseni a hloupi, meli po obdrzeni ridicaku povinnost ridit jen v pritomnosti nekoho, kdo ma ridicak uz nekolik let. Takhle se to praktikuje v cizine a ma to taky svoje vysledky !! 

Snad by tech tragedií se delo  na silnicich min...

0/0
24.7.2012 13:10

Antonín, topič

Re: ...a co kdyby ?

Jo, ale tam to platí od 16-ti let. Nějak nevím, jak by někdo třeba dělal automechanika v 18 bez možnosti samostatně jezdit.

Jinak ale jo, dnes nás v koloně odbočovacím pruhu předjela felda narvaná mlaďochama v kšiltovce a takovejch těch hustopřísnejch brejlách, no nacpali se tam, proč ne, ale vypadalo to, že tomu dává pěkně na hrb (já to moc nepoznám, přetížená felda se moc rychle rozjet neumí). Tak jsem si říkal ať dojedou v pohodě.

0/0
24.7.2012 13:38

slavik

Re: ...a co kdyby ?

Ridicak se napr. v italii dela az v 18-ti letech a pak musi s nekym jeste ridit, tak jak uvedeno v predeslem uvazeni !!

0/0
24.7.2012 15:19

sigenius

Re: ...a co kdyby ?

Jezdil by nesamostatně. V čem je problém?

0/0
24.7.2012 15:27

HrubesaMares

Re: ...a co kdyby ?

u nas bohuzel porad vymyslime vymyslene :-/Rv

0/0
24.7.2012 14:21

nepremyslej nad lamou

Cesta na ktere projede 50 aut za den

0/0
24.7.2012 12:51

neandrtálec

Co měla za mobil ? Já sháním nějaký dobrý outdoor.

:-)

0/0
24.7.2012 10:51

natvrdlý

Re: Co měla za mobil ? Já sháním nějaký dobrý outdoor.

Určitě Nokia 5140i, měl jsem ho 7 let, kdybych ho loni neztrati tak ho mám dodnes. Je to nezničitelný nezmar, který se 2x koupal (z toho 1x v záchodě), ohořel v ohni, nesčetněkrát upadl a přesto fungoval a fungoval...

Škoda ho ;-(

0/0
24.7.2012 11:48

ještě děsivější reinkarnace č.3

Re: Co měla za mobil ? Já sháním nějaký dobrý outdoor.

Podobně krásný vzpomínky mám na 6250, nezmar, akorát cestou v tramvaji změnil majitele:-(

0/0
24.7.2012 11:53

Masový automobilismus nás ničí

Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

může jezdit autem?

Státem budovaný masový automobilismus je jedna velká katastrofa. Možná, že někdy platilo, že automobil je cesta ke svobodě. Dnes ale bez jakýchkoliv pochyb platí, že svobodnějším se stane naopak ten, kdo se vzdá závislosti na automobilu.

Nutnost neustálého přesouvání sem a tam ve státním dopravním systému masového automobilismu není známkou ani svobody, ani vyššího společenského postavení, nýbrž neklamnou prezentací vlastní hlouposti, sobectví a neschopnosti uspořádat si život důstojným způsobem.

Zaslepeni iluzí blahobytu se mnozí z vás stali otroci zločineckého státu a automobilové lobby. Zamyslete se nad tím !!

+2/−1
24.7.2012 10:27

nakej_nick

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Pro nás, kteří nejsme nuceni se přesouvat, ale jezdíme většinou pro radost, to přes silný stupeň silniční buzerace  zatím ještě neplatí.

+1/−1
24.7.2012 10:30

Smrť

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Jaký silný stupeň silniční buzerace? Vy, co jezdíte pro radost, na značky omezující rychlost obvykle dlabete a kupříkladu já za sebou na ostravsku za 17 let v provozu mám DVĚ policejní kontroly. Podle toho to v Ostravě a okolí taky vypadá, percentuálně nejvyšší nehodovost v republice. Mně by naopak vyhovovalo, kdyby ty dopravní policajty bylo mnohem víc vidět při smysluplné práci - zaměřit se na nebezpečné úseky a nebezpečné chování řidičů (cyklistů i chodců).

+2/−1
24.7.2012 10:46

Masový automobilismus nás ničí

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Na prošlou lékárničku, chybějící žárovičku nebo nesrovnalost v papírech ještě nikdo neumřel. Smrťáky vznikají z úplně jiných důvodů, a bohužel, kromě kontrol alkoholu a měření rychlosti je jakákoli jiná činnost policie naprosto k ničemu.

0/0
24.7.2012 11:45

nakej_nick

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

omezení plošně a další už skoro na každém rohu s hrozbou postihu

to, že v reálu je někde postih sporadický, na tom nic nemění

0/0
24.7.2012 13:14

Kotrč tiskovým mluvčím

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

přesně tak - měla by být komise ve složení: bývalýž třídní učitel, domovní důvěrní, uliční důvěrník a pomocná stráž VB  - ta by rozhodla kdo dostane řidičák a kdo ne ;-D;-D

0/0
24.7.2012 10:43

Masový automobilismus nás ničí

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Stačilo by, aby stát neznárodnil veškerou dopravu. A když už tak učinil, měl by ŘP být podmíněn psychotesty, stejně jako zbraň.

0/0
24.7.2012 11:46

ještě děsivější reinkarnace č.3

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Jaký má přínos? Obecně pro rozpočet státu.

Nevím že by stát podporoval automobilismus. Auto sem si koupil za své, zaplatil za něj daň. Tankuju za své a daněmi sponzoruji stát, jako miliony dalších. Vzhledem k cenám PHM, lidé omezují užívání aut, a ceny PHM určuje stát, k tomu siniční daň, drahé dálniční známky atd atd. Nevidím jediný vstřícný krok k rozvoji dopravy autem.

0/0
24.7.2012 11:34

Masový automobilismus nás ničí

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Silnice buduje stát a pravidla diktuje stát. Stát buduje masový automobilismus, a bohužel tak činí způsobem, který je proti naší vůli.

0/0
24.7.2012 11:43

ještě děsivější reinkarnace č.3

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Ano, silnice buduje stát, pravidla silničního provozu určuje taky stát. Ale auto si kupuje občan z vlastní vůle.

Nechápu to "proti naší vůli". Asi to ani nikdy nemůžu pochopit, mám dvě auta a dvě motorky, ale stát mně k jejich zakoupení nenutil.

0/0
24.7.2012 11:50

Masový automobilismus nás ničí

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

Problém je, že neexistuje žádná alternativa ke státnímu přepravnímu systému (kromě možnosti nepřepravovat se vůbec). Stát buduje silnice násilím, uplatňuje násilná pravidla, a přitom znemožňuje vznik alternativního systému, ve kterém by si všichni účastníci přistoupili na svá vlastní pravidla a financování. Následkem toho je doprava 1) ukrutně neefektivní, 2) vede ke ztrátě svobody.

0/0
24.7.2012 12:01

nakej_nick

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

jak by asi tak ten alternativní systém měl vypadat?

0/0
24.7.2012 12:58

Zastavit stát !!!

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

To ať určí trh.

0/0
24.7.2012 13:13

nakej_nick

Re: Jaký má smysl a přínos, když takový trouba

rozumím tomu dobře, že o té alternativě nemáš žádnou představu? :-)

0/0
24.7.2012 13:15

jjeffrey

Titulek ???

To je cim dal horsi. A co jako mela delat? Zavolat na zachranku a rict - "prijedte, naboural me nejakej ***, ale pro nej nejezdete, nechte ho pekne lezet, to on to zavinil"...?

Autore - to jako fakt? Na cem jedes proboha? Nebo jsi vcera nekde paril a jeste mas v krvi nekolik promile? 8-o

+6/−1
24.7.2012 10:01

zabili black_jacka, parchanti

Re: Titulek ???

mne to prijde v cajku....

+3/−1
24.7.2012 10:02

Tobinka2.0

Re: Titulek ???

Vždyť je to v pohodě. Přivolala pomoc oběma...

+1/−1
24.7.2012 10:05

Smrť

Re: Titulek ???

Tady jde asi o to, že se z úplně přirozené reakce a jednoduchého úkonu dělá hrdinský čin typu "vytáhla viníka nehody z hořícího auta a odplazila se 12 kilometrů pro pomoc".

+3/−1
24.7.2012 10:07

NUK

Re: Titulek ???

Spíš tady jde o to, že ani přes těžké zranění, skřípnutá v převráceném autě, nezpanikařila, nehysterčila a zachovala se racionálně, čímž možná zachránila život (netuším, jaké povahy jsou jejich zranění) nejen sobě, ale i tomu joudovi, co to nejspíš celé zavinil. To už podle mne za zmínku stojí. Žádné přehnané zveličování tedy osobně v článku absolutně nevidím....

+3/−1
24.7.2012 10:33

My.WinCleaner

Re: Titulek ???

No to by mě nenapadlo, že někdo tady bude řešit něco takového. Ale fakt by mě zajímalo, jak by podle tebe měl ten nadpis přesně vypadat.

+3/−1
24.7.2012 10:06

jjeffrey

Re: Titulek ???

Jak uz napsal nekdo nade mnou - proc autor rozebira takovou samozrejmost? Copak kazdy clovek u nehody vola pomoc jenom pro sebe? Snad volam pomoc obecne ne a ne jenom pro sebe?

Jeste to pak rozepisuje v clanku, nechapu.

Jinak takovych nehod je kazdej den kupa, tak nechapu v cem byla tahle vyjimecna. Asi fakt tim, ze dotycna zavolala o pomoc vinikovi nehody... Uff...8-o

+1/−1
24.7.2012 10:10

My.WinCleaner

Re: Titulek ???

Pořád tady nevidím ten vzorový nadpis článku...Ale jinak nadpis sděluje více věcí, což asi někdo není schopen pojmout. Žena volala pomoc sobě, zároveň se dovídáme, že viníkem nehody nebyla ona, ale někdo druhý, který byl rovněž při nehdě zraněný a tímto se mu dostalo pomoci. Nadpis je zcela OK. Jestli to byl čin hrdinný nevím, musel bych předtím zažít čelní srážku, udělat s autem přemet a zůstat v něm přimáčknutý. Pak bych mohl posoudit, jestli v tomhle šokovém stavu je zatelefonování hračka.

+5/−1
24.7.2012 10:20

NUK

Re: Titulek ???

lépe bych to nenapsal R^

0/0
24.7.2012 10:24

jjeffrey

Re: Titulek ???

A ja porad nevidim, v cem byla ta nehoda tak strasne vyjimecna, ze je o ni clanek na iDesu. Muzete mi to vysvetlit? Za odmenu Vam pak napisu vhodnejsi titulek (protoze uz konecne budu chapat smysl toho clanku).

+1/−1
24.7.2012 10:26

sigenius

Re: Titulek ???

Každá dopravní nehoda je vyjímečná, nebo vy snad bouráte každý den?

0/0
24.7.2012 15:21

NUK

Re: Titulek ???

Plácáte blbosti, titulek je naprosto v pořádku. Jestli ono spíš pár promile nepřebývá na vaší straně spojení... :-P

0/0
24.7.2012 10:26

jjeffrey

Re: Titulek ???

Ano, krasna reakce. Dekuji. Sbohem :-P

0/0
24.7.2012 10:30

NUK

Re: Titulek ???

Reakce byla zcela v mezích vašeho původního příspěvku... Nebo snad máte pocit, že vaše spílání autorovi bylo "na vyšší úrovni"? 8-o

0/0
24.7.2012 10:38

jjeffrey

Re: Titulek ???

"Placate blbosti" je reakce v mezich meho prispevku? To je reakce urovne primitiva s IQ tykve. Evidentne jenom dokazate urazet a provokovat, nejaka smysluplna reakce zadna - neni nejmensi duvod diskuze s takovym individuem. Sbohem.

0/0
24.7.2012 10:46

NUK

Re: Titulek ???

Je pozoruhodné, jak se sám skvěle vyrovnáváte s kritikou sebe sama, zatímco rýpáním a invektivami na všechny okolo nešetříte ani v nejmenším. Ale ono to spou asi tak trochu souvisí, že? Nakonec se tedy shodneme asi jen v tom, že tato diskuse opravdu nikam nevede a pokračovat v ní tedy nemá smysl...

0/0
24.7.2012 11:01

e-mann

joo, stromy u silnice...opravdu takove prekazky k silnicim

nepatri...melke prikopy, sikmo betonovane mostky, zadne sloupy, ani betonove kvetinace...

0/0
24.7.2012 9:58

zabili black_jacka, parchanti

Re: joo, stromy u silnice...opravdu takove prekazky k silnicim

nechtel bys nejradsi vyasfaltovat celou cr?

+4/−1
24.7.2012 10:01

Smrť

Re: joo, stromy u silnice...opravdu takove prekazky k silnicim

Především na silnici nepatří bezmozci za volantem, stromy mimo silnici nejsou překážkou v provozu.

+10/−1
24.7.2012 10:05

pepikzhospody

skoda

ze nevlastnila LEGALNU zbran a nezobral zakon do svojich ruk:-P

0/0
24.7.2012 9:51

petr____22

Passat vs Corsa

Cekal bych, ze celni srazka s Passatem dopadne pro Corsu podstatne hure.... ridicka mela precejen velke stesti. Vsechny vyhody jsou na strane Passata......

A uz se tesim na ty prispevky - 21 let, Passat..... to je minimalne na opratku, ze?

0/0
24.7.2012 9:43

al.mucha

Re: Passat vs Corsa

Předpokládám, že kdyby ona řídila Passat a mladý 21letý jelito Corsu, tak se do podobné situace dnes ráno nedostanou.

+2/−1
24.7.2012 9:50

daffy.d

Re: Passat vs Corsa

Tak tak. Mladé nevyježděné prase v silném autě, smrtící kombinace. Měly by se spřísnit limity a řidičům do 25 let zakázat řídit auta silnější než 50 kW. Jistě, i s Fabií HTP se dá zabíjet, ale už se tam to prase aspoň nebude cítit tak neohroženě, takže si dá větší pozor.

+7/−1
24.7.2012 9:50

MilujuCenzuru

Re: Passat vs Corsa

Aha a Vy jistě znáte bližší okolnosti nehody a proto jistě víte, že překročil povolenou rychlost. To, že jezdíte Fóbií HTP ještě neznamená, že jí musíte naordinovat všem... Rv

+1/−1
24.7.2012 9:53

ntk_

Re: Passat vs Corsa

má naprostou pravdu ! ! !

0/0
24.7.2012 9:58





Najdete na iDNES.cz