Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Střelec ji zasáhl do břicha, nenarozené dítě přežilo. Šestiletá dcera ne

Ashley Moserová přežila páteční masakr v denverském kině. A navzdory tomu, že ji střelec zasáhl do krku i břicha, její nenarozené dítě je v pořádku. Nicméně dále je příběh mladé Američanky tragický, její šestiletá dcera Veronica střelbu nepřežila. A žena zřejmě zůstane paralyzovaná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

free hummingbird

Vy jste jako děcka

fakt nikdo nechodil v létě s rodiči do letního kina? 8-o I za komoušů to bylo docela běžné, že se chodilo až po setmění, byly prázdniny a pro nás, děti, to byl skvělý zážitek... V šesti letech to není tak hrozný, jsou prázdniny a venku taková vedra, že děti stejně půlku dne prospí.

Výběr filmu asi nic moc, ale to zas tak podstatné není, mohla být střelená i ve vedlejším sále při sledování Sněhurky... (někteří byli střeleni ve vedlejším sále zkrz zeď, pro upřesnění.).

0/0
23.7.2012 19:39

Velký šéf Lobo

Re: Vy jste jako děcka

Rated PG-13 for intense sequences of violence and action, some sensuality and language

Šestileté děcko na něm nemá co dělat.

0/0
24.7.2012 0:12

svedek casu

Nevím

ale být u všeho první je také nebezpečné!! kdyby šla normálně do kina mohla žít.

+1/−1
23.7.2012 17:04

Thulle

Pro zdejší tupouny

Matka možná neměla brát dítě na půlnoční premiéru "né zrovna košér" batmana, navíc, když byla těhotná - jako relevantní trest jí měla kvůli strachu 2 měsíce uspávat - ona ale přišla o dítě!

Nechápu, jak můžou zdejší **** napsat, že si to zasloužila.

+10/−1
23.7.2012 14:53

bez_tolerance_hlouposti

Re: Pro zdejší tupouny

ze si to zaslouzila psalo par magoru. ze ohrozila sebe a sve deti tim, ze je vystavila zvysenemu nebezpeci kvuli stupidnimu filmu, to je vec jina.

+2/−1
23.7.2012 15:08

Lucifer 16 2

Re: Pro zdejší tupouny

když rodič vezme děti třeba k moři anebo přechází s nimi silnici, tak je také vystavuje zvýšenému nebezpečí a to jen proto, že si chce o dovolené odpočinout anebo že třeba z nějakého malicherného důvodu musí na druhou stranu ulice

+6/−1
23.7.2012 15:19

bez_tolerance_hlouposti

Re: Pro zdejší tupouny

prejit silnici ma vetsinou mnohem racionalnejsi duvot nez videt premieru nejakeho tupeho filmu. jde o to vyhybat se riziku zbytecnemu a vyhodnovat prijatelnost rizik ostatnich.

0/0
23.7.2012 15:32

bez_tolerance_hlouposti

Re: Pro zdejší tupouny

*duvod. uz pisu jak dacan...

0/0
23.7.2012 15:33

Lucifer 16 2

Re: Pro zdejší tupouny

předpokládám, že statisticky je mnohem bezpečnější chodit do kina než přecházet silnici

+5/−1
23.7.2012 15:39

bez_tolerance_hlouposti

Re: Pro zdejší tupouny

ale uz neni tak statisticky bezpecne chodit ve 2h rano tehotna s ditetem po parkovisti, ci pripadne jezdit v noci autem (jeste hur MHD). Rizika se scitaji.

+1/−1
23.7.2012 15:50

bez_tolerance_hlouposti

Re: Pro zdejší tupouny

ale to uz tu bylo zmineno nekolikrat. chce to pouze myslet komplexne a nevytrhavat veci z kontextu.

0/0
23.7.2012 15:51

Bartiqe

Re: Pro zdejší tupouny

Smrt dietata si nikto nezasluzi, je to strasna tragedia.

Ale nemeni to nic na skutocnosti, ze matka musela byt uplne blba.

+1/−1
23.7.2012 17:12

po páte jsem suchoprd

Ten titulek se zas nějak nepoved.

Jinak je to ale tragédie.

+1/−1
23.7.2012 14:37

cckk

Re: Ten titulek se zas nějak nepoved.

hlavne se nepovedla ta premiera s 6D efektama...

+1/−1
23.7.2012 14:54

ppelc

Silena doba,

kdyz uz i stahovani filmu, misto navstevy kina muze zachranit zivot...

+5/−1
23.7.2012 14:37

FiS95

Re: Silena doba,

A co když Vám bouchne plyn nebo začne hořet barák? Nebo si pro Vás někdo dojde domů?

0/0
23.7.2012 15:30

bez_tolerance_hlouposti

Re: Silena doba,

kazde riziko lze minimalizovat, nikoliv vsak 100% odvratit.

0/0
23.7.2012 15:36

Jindřich Husička

Matku neodsuzuju

Vlastni decka nemam, nemuzu soudit. Sam jsem sova, ale co se deje tady ve Spanelsku, z toho mi jde hlava kolem. Fiesty, hodina po pulnoci a petileta decka behaji kolem kolotoce, rodice v nedohlednu. V porovnani s tim mi pulnocni navsteva kina v doprovodu matky (ale hezka mamina, co? ;-) ) prijde jako slabsi odvar...

+2/−1
23.7.2012 14:34

gogan

Re: Matku neodsuzuju

maňana :-)

0/0
23.7.2012 14:37

Jindřich Husička

Re: Matku neodsuzuju

Ani mi nemluv. To uz neni mañana, ale "luego".

Pomalu si zacinam zvykat, ale kdyz prodavacka behem markovani odejde a vyrizuje se hovor, nebo kdyz plaves a ten pred Tebou si zacne povidat s plavcem ve druhe lajne, tak je mas chut necim prastit :-)

Ale zatim se drzim.

+2/−1
23.7.2012 14:42

gogan

Re: Matku neodsuzuju

R^

0/0
23.7.2012 14:45

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Matku neodsuzuju

To souhlasim - navsteva kina o pulnoci je slabsi odvar - pokud tam jdou na kremilka. ale i tak si dite muze pockat a kouknou na nej pak pres den.

0/0
23.7.2012 14:44

Jindřich Husička

Re: Matku neodsuzuju

Ja nevim, tohle rozlisovani den / noc...

Ja jsem byl vychovavanej, ze po vecernicku se chodi spat a dnes? Bude mi tricet a den absolutne nesnasim. Ted tu sedim v praci, pac musim, ale vim, ze vetsinu prace udelam, az se setmi... Kazdy to ma jinak...

+1/−1
23.7.2012 14:46

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Matku neodsuzuju

Je ale noc a noc. Je rozdil jit po ulici, kde chodi lide a kde nezakopnes o cloveka.

+1/−1
23.7.2012 14:47

Jindřich Husička

Re: Matku neodsuzuju

Ja vubec nevychazim. Vetsinou. Sedim u lap topu, uzivam ticho, tmu a chladnejsi pocasi. ;-)

Ale v kine by melo byt relativne bezpecno, stejne jako na ostrovnim tabore v zemi beze zbrani.

+3/−1
23.7.2012 14:50

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Matku neodsuzuju

Tak ale jde o to, ze debata neni o kine, ale o ceste do kina. Ne kazdy ma stesti, ze ma kino v baraku ;-)

0/0
23.7.2012 14:55

bereniqa

:(

Priblbly serialy, filmy, nasili , uz i v animovanem filmu jsou vrazdy a nadavky a ja nevim co vsechno :(...pak se vsichni divi, kdyz prijde blbecek a zahraje si na hrdinu z nejakeho filmu ...:(

+3/−1
23.7.2012 14:31

Lucifer 16 2

Re: :(

podle reakce jeho matky tu agresivitu v sobě měl dávno a na nic si nehrál.

0/0
23.7.2012 14:35

Jindřich Husička

Re: :(

Treba takovy brutani animovanu South Park, co? Zakazat, zrusit, zcenzurovat. Jasne! RvRvRv

+3/−1
23.7.2012 14:35

gogan

Re: :(

.... furt je zabíjí Kennyho, žádná výchova. ;-D

+1/−1
23.7.2012 14:40

Jindřich Husička

Re: :(

Jo a Cartman je sprostak a jeste nedodrzuje zasady spravne vyzivy a ten antisemitismus vuci Kanadanum? No fuj.

"A co Bryan Adams?"

"Ale za toho jsme se uz omluvili!"

+1/−1
23.7.2012 14:43

Martin Soušek

Re: :(

Přesně tak. Dneska už nelze vzít ani děti do kina na "dětský" film.

.

Protože i v něm dnes může být neuvěřitelné množství násilí.

.

Amerika si za to může sama. Jakékoliv násilí je legální, ale jakmile se někde objeví nahé prso, tak je to nepřípustné. Přitom by to mělo být naopak!

+4/−1
23.7.2012 14:36

slaviecz1

Re: :(

R^R^R^R^R^R^

0/0
24.7.2012 2:44

Nenic mi me triangly

vse je ted diskutabilni

shodnout se muzeme na tom, ze je to velka tragedie, kde se muzeme jen modlit za prezivzi, nebo snimi soucitit (zalezi na vasem zalozeni) Ten zbytek je jeste daleko vyjasneni. Delat zavry v teto fazi, kdy se sbiraji stripky evidence je unahlene.

Ja osobne jsem podezrivavy a vidim za tim jen dalsi False Flag na odzbrojeni ameriky.

+1/−1
23.7.2012 14:31

Lumpíí i po banánu 8

Re: vse je ted diskutabilni

i to je možné - a taky zvýšit kontroly na dokonalý počet = VŠUDE

pak už jen pro "pocit bezpečnosti" nastřelit do zadku čip

+2/−1
23.7.2012 14:34

bez_tolerance_hlouposti

Re: vse je ted diskutabilni

Nekteri by byli schopni toto akceptovat vymenou za falesny pocit bezpeci.

+2/−1
23.7.2012 14:40

gogan

Re: vse je ted diskutabilni

Jo vždycky by ti zapípalo dítě pokud by jsi ho bral na nedoporučený film.

0/0
23.7.2012 14:42

Lumpíí i po banánu 8

Re: vse je ted diskutabilni

dokonalý big brother

jinak třeba platební karty - dá se zjistit, co nejraději kupuješ = cílit reklamu, rozpoznat alkoholismus apod. ;-)

0/0
23.7.2012 14:51

Lumpíí i po banánu 8

Re: vse je ted diskutabilni

toho se právě bojím - ale stačí pár takových akcí a lidi zblbnou:-/

0/0
23.7.2012 14:49

Vsetín 1

Amerika si za to může sama !

Jen v USA si kde kdo může koupit samopal nebo něco podobného a pak to tak dopadá - když je někdo úchyl nebo jebne v hlavě !!!;-(

0/0
23.7.2012 14:30

,Moravian,

Re: Amerika si za to může sama !

Pletes si pojmy s prujmy - ten dotycny zadny "samopal" nemel.. Pozorneji cist, mene kecat!!

+4/−1
23.7.2012 14:32

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Amerika si za to může sama !

No, ikdyz s nim nesouhlasim, tak on ale nikde nepsal, ze mel samopal.

0/0
23.7.2012 14:40

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Amerika si za to může sama !

Ps. Pozorneji cist - mene kecat ;-)

+1/−1
23.7.2012 14:40

Martin Soušek

Re: Amerika si za to může sama !

Zase na druhé straně, tím že jsou zbraně běžně mezi lidmi, tak se mohou bránit sami.

.

Když je někde nějaký násilník, lidé se zbraní ji mohou okamžitě vytáhnout a sami ho ihned zneškodnit! Díky tomu nemůže nikdy dojít k nějaké větší střelbě, není potřeba čekat na policii, lidé se ubrání sami!

.

Počkat! 8-o

+1/−1
23.7.2012 14:34

awalker

Re: Amerika si za to může sama !

Kdo za to mohl v případě Anderse Breivika, ty experte?

0/0
23.7.2012 14:34

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Amerika si za to může sama !

Nereseni problemu multikultury + par kolecek navic.

0/0
23.7.2012 14:39

bez_tolerance_hlouposti

Re: Amerika si za to může sama !

otazkou byla zrejme ne aktualni legislativu ohledne drzeni zbrani v Norsku

0/0
23.7.2012 14:41

bez_tolerance_hlouposti

Re: Amerika si za to může sama !

kdo si chce poridit zbran, ten si ji sezene vzdy a vsude. Zakaz nezakaz.

Berte to tak, ze kdyby bylo v kine i par dalsich ozbrojenych lidi, nemuslo byt mrtvych tolik. Vetsina masakru je strelba do neozbrojeneho davu.

+2/−1
23.7.2012 14:38

Martin Soušek

Re: Amerika si za to může sama !

Jasně. Hlavně že odborníci výslovně uvádějí, že kdyby v kině byl někdo další ozbrojený a zkoušel v tmavém a zadýmeném prostoru trefit maníka v neprůstřelné vestě, tak je mrtvých ještě víc.

.

Protože tohle nezvládne ani skvěle vycvičený střelec!

0/0
23.7.2012 14:42

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Amerika si za to může sama !

Tak po bitve kazdy general - v te chvili by jsi tezko vedel, ze ma neprustrelnou vestu a strela by ho treba srazila tak, ze by ho mohli odzbrojit.

0/0
23.7.2012 14:46





Najdete na iDNES.cz