Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blažek zatím Bradáčovou nejmenuje. Konkurz byl jen varianta, říká Nečas

Nástup Lenky Bradáčové na post pražské vrchní žalobkyně se odkládá. Ministr spravedlnosti Pavel Blažek se na ní zatím neshodl s nejvyšším státním zástupcem Pavlem Zemanem. Ten odmítl, aby nový vrchní žalobce vzešel z výběrového řízení. Podle premiéra Petra Nečase to byla pouze jedna z variant.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nexus99

Aspoň je vidět jaký je Blažek odborník.

Kvalifikaci splnil tím, že má stranickou knížku ODS..;-DRv

0/0
22.7.2012 18:19

dubanová

Jaká varianta, pane ministr, my už nejsme právní stát

Zákon 283/193. Sb. § 10!! a tím se musíte řídit a ne, NĚJAKÉ "PITOMÉ" VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ,!!  NEMŮŽETE SI UDĚLAT  - ze státního zastupitelství NĚJAKOU POFIDÉRNÍ SOUKROMOU FIRMU A "jmenovat" jejího ŘEDITELE POMOCÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ!!ČLOVĚČE KDE SI MYSLÍTE ŽE ŽIJETE, je tu sice "bo-del", ale přece jen jsme dopodud, alspoň dle Ústavy právní stát, a nemůžete tady z TOHO DĚLAT VĚTŠÍ BO-DEL, NEŽLI TADY JE!!

0/0
22.7.2012 15:17

nexus99

Re: Jaká varianta, pane ministr, my už nejsme právní stát

V Nečasostánu můžou mocní cokoliv..:-P

0/0
22.7.2012 18:20

Bouše

Ano, jen jedna z variant, jak "vyšoupnout" Bradáčovou ...

:-/ Rv

0/0
22.7.2012 10:03

rex02

Jaké „varianty“ musel mít Nečas místo Pospíšila?

Jaké „varianty“ musel mít Nečas místo Pospíšila? Limitují mu to kmotři s králem zlodějů?

Zatím je to vrchol, jak se dostat co nejhlouběji do propasti!

0/0
22.7.2012 8:45

bar.bu.do

Soudruh ministr slyšel cosi o nutnosti výběrových řízení ...

... a nechce být parkanován ...

... je to odporňýk na svém mýstě ...

0/0
21.7.2012 19:52

denny2606

deus ex machina zvoucí Bradáčová Lenka?

paní Bradáčová zastává pozici tuším se to jmenuje náměstkyně krajského šéfa stát. zástupců v Ústí nad Labem. Jaká je úspěšnost, nebo jiné kritérium úspěšnosti tohoto kraj. stát. zastupitelství, když tam pracuje pro Prahu  nepostradatelná osoba? Tuším, že po Karlovarském se to Ústecké umístilo na druhém místě, Buhu-žel od konce! Není náhodou tato paní v čele jakési nátlakové partičky stát. zástupců- "Unie státních zástupců"?

0/0
21.7.2012 18:39

FLOGYN

Paradoxy české demokracie

Paradoxem české demokracie je mj. fakt,že si lidé platí svoje "vyvolené", aby pracovali proti nim.Aby jim lhali, okrádali je a jakoukoli žádoucí pozitivní změnu udusili.

Divím se Blažkovi, že mu to stojí za to, přidružit se k této komotrovské sbírce loutek a dělat šaška před celým národem.

0/0
21.7.2012 14:14

davidh2002volnycz

V ŘÁDU TÝDNŮ

Blažek se těsně po jmenování omluvil Bradáčové, že její jmenování(nejmenování) trvá tak dlouho (asi 14 dnů).

Nyní, po dalších 14 dnech chce rozhodnout v řádu TÝDNŮ...

TO JE ALE BLB!

MAFIE ODS!

+1/−1
21.7.2012 13:14

oracle29

Nemohl by se tam aspoň jednou dát někdo slušný

kdo se pořád někam netlačí a ambice mu nestříkají ze všech pórů (Bradáčová) kdo bude mít zájem na tom dělat tu práci pořádně a ne se někam pořád drápat a pro politiky to manipulovat  !!!!!! (otázka je zda někoho takového vůbec máme...)

+1/−1
21.7.2012 12:08

55108311

Re: Nemohl by se tam aspoň jednou dát někdo slušný

nikdo na žádném vysokém postě není a nebude neambiciózní člověk.

Chcete říct, že Bradáčová zmanipulovala Ratha, aby rozkrádal StČ kraj?

0/0
21.7.2012 15:03

svedek casu

Re: Nemohl by se tam aspoň jednou dát někdo slušný

spíš ji zmanipulovala koalice na toho Ratha.

0/0
23.7.2012 17:57

Dan63

Jsme právní stát?

Důsledky zasahování ministra spravedlnosti do rozhodování nejvyššího

státního zástupce o obsazení funkce vrchního státního v Praze jsou tak

závažné, že neuškodí zamyslet se nad citací z § 314 trestního zákoníku,

který vymezuje skutkovou podstatu zločinu sabotáže:                                            "(1) Kdo v úmyslu poškodit ústavní zřízení nebo obranyschopnost České republiky anebo poškodit mezinárodní organizaci zneužije svého zaměstnání, povolání, postavení nebo své funkce nebo se dopustí jiného jednání k tomu, abya) mařil nebo ztěžoval plnění důležitého úkolu mezinárodní organizace, orgánu veřejné moci, ozbrojených sil nebo bezpečnostního sboru, hospodářské organizace nebo jiné instituce, nebob) způsobil v činnosti takového orgánu anebo takové organizace nebo instituce poruchu nebo jinou závažnou škodu,bude potrestán odnětím svobody na tři léta až deset let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku.

(4) Příprava je trestná."

+2/−1
21.7.2012 11:26

denny2606

Re: Jsme právní stát?

moc piješ a k tomu tvých pár tříd ZŠ a takovýto výsledek je poté vskutku pro tvůj pokus o myšlení signifikantní.

0/0
21.7.2012 18:49

tom-k

asi se někdo paní Bradáčové bojí

budou její jmenování oddalovat do tý doby kdy buď ji přesvěčí, aby jim šla na ruku. Nebo najdou někoho , který jim bude přijatelnější.

+1/−1
21.7.2012 11:23

Světlonoš_v6

ten Blažek

je mi od pohledu velmi nesympatický člověk. V podstatě od první minuty co jsem ho uviděl. Pokud si nějak představuju mafiána, tak přesně jako jeho.

0/0
21.7.2012 11:01

odborářskádemokracie?

Nečas tančí jak premiér Kalousek píská

a Peťové rolničky zní nějak ponuře

0/0
21.7.2012 10:54

oxon

Čestíček

soudruzi důchodci..........;-D

0/0
21.7.2012 9:48

všeználek3

no a rozumí tomu ten blažek nebo je to

odborník jako třeba parkanová?8-o

0/0
21.7.2012 9:31

Fai Rodis

Re: no a rozumí tomu ten blažek nebo je to

Je to parkan.

0/0
21.7.2012 11:00

vítek z prčice

šídlo leze

z modrého pytle lží. Důvodem odvolání Pospíšila nebylo .... Ani já jsem teď vůbec nic nenapsal, pane dočasný Nečasi. A určitě půjde o pěknou lumpárnu, když vám na tom tak záleží. :-(:-)

0/0
21.7.2012 8:50

ou_Jo

p. ministrovi Blažkovi by měli....

...zakázat mluvit - zaperlil hned několik minut po jmenování...a teď projevil "vysokou odbornost" při snaze vypsat výběrové řízení ...kam se to řítíme ? ;-€

+3/−1
21.7.2012 8:40

upír Nosferatu 3

Zločiny politiků se vyšetřovat a stíhat nebudou.

ODS a Blažek to pro ně zařídí. Rv

0/0
21.7.2012 8:06

837

Nečas byl snad předlohou k tomu vtipu

bum do stolu a zařve "Kdo je tady pánem"!!!!

 

A druhý den no ehm "zeptat se snad můžu":-/

0/0
21.7.2012 7:39

Zilvar z chudobince

Re: Nečas byl snad předlohou k tomu vtipu

Péťo, zaštěkej!  "haf haf"... Hódnej Peťulka, hódnej... Péťo, přines... Hódnej Peťulka, hódnej... Péťo lehni! ...Hódnej Peťulka, hódnej...;-D

0/0
21.7.2012 7:49

Zilvar z chudobince

ODS se stává autoritativní stranou, vzor Rusko

Personál strany ODS se skládá převážně z posthusákovské inteligence, která se víc soustředí na hledání dír v zákonech, než na dodržování zákonů, Ústavy a ctění práva. Je to generace kariéristů, kteří se naučili manýrům, jak se vedrat ke korytu, aniž by prokázali své přijatelné společenské schopnosti a erudici.RvRvRv

+2/−1
21.7.2012 7:32

vítek z prčice

Re: ODS se stává autoritativní stranou, vzor Rusko

Zrychlující se cestu ODS a TOP od ekonomické totality k totalitě politické lze přece sledovat již déle. Je to pouze jiný typ totality než komunistická. Pravda, uteklo nejméně 20 let a komunisté by to určitě dnes také dělali jinak. Rv

+2/−1
21.7.2012 8:53

Fai Rodis

Re: ODS se stává autoritativní stranou, vzor Rusko

Jojo. Komancove to brali moc primocare.:-P

0/0
21.7.2012 10:51

malomerice

Budeme mít na volby pozorovatele?

Myslím, že by bylo vhodné přizvat na volby mezinárodní pozorovatele. Chování této strany lze přirovnat k chování KSČ, rozdíl je v tom, že dřívě nechrápaly 10-ky tisíc lidí v kanálech jako krysy a 1 mil. nebyl na pokraji sociální nouze. Pokud se najde někdo, kdo to bude chtít volit, měl bybýt zbaven svéprávnosti..

Objektivitu veřejnoprávního subjektu snad nemá ani cenu komentovat a sledovat tu vymejvárnu.

+10/−1
21.7.2012 7:08

upír Nosferatu 3

Re: Budeme mít na volby pozorovatele?

R^

0/0
21.7.2012 8:07

Fai Rodis

Re: Budeme mít na volby pozorovatele?

Ovsem na to vam zas namitnou, ze za komancu zas nebydlelo tolik lidi v luxusnich vilach.;-D

0/0
21.7.2012 11:01

Nečasův udřený kůň

Trapný Nečas

zesměšňovat premiéra a dostávat ho do pozice trapného lháře to je prý v kompetenci ministra Blažka. :-)

Podivné když si člověk vzpomene třeba na situaci kdy John chtěl vyměnit policejního presidenta, tam žádná dohenestace premiéra nebyla a přesto tenkrát jaksi neplatilo "je to v kompetenci ministra" a musel to urovnávat až sám VK.

To je zkrátka dialektika lháře, někdy to v kompetenci je a někdy není podle toho jak se nám to do těch lží hodí.

0/0
21.7.2012 7:01

cenzura žije s pravicí

Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

Nejlepší jsou takové ty kecy,,jsem pravicového myšlení a tak hodím hlas raděj českopravici než levici,, a následky jsou pro čr nedozírné.Hlavně,že si o sobě myslí jak jsou inteligentní a vzdělaní.;-D[>-]Rv

+2/−1
21.7.2012 6:37

minutos007

Re: Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

V této republice pravicové strany nejsou. Jen střed, levice a ultralevice... A vše je to jedna pakáž...

+2/−1
21.7.2012 6:44

silný kuřák

Re: Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

Marně se snažíte setřást odpovědnost za to, že pravicová politika je typická pro tuneláře a lumpy různého typu... Sám premiér a ministr financí když říkají, že jsou pravicové strany, tak jim bezmezně věřím... Protože levice tak mimořádně bezostyšná není....

0/0
21.7.2012 6:52

Zilvar z chudobince

Re: Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

Ano, ale ta tunelářská a mafiánská politika se sama nazvala pravicovou, což je lež a podvod století na slušné voliče. Tato posthusákovská generace politiků nemá o pravicové politice ani páru !!!!!!

0/0
21.7.2012 7:34

silný kuřák

Re: Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

Byť je toto rozdělení dávno překonané, pořád se tu omílá... Mám s tím problém, protože pravicovost je vnímána jako výměna sociálnosti, soucitu a spravedlnosti, což jsou atributy správné levice, za egoismus, bezohlednost a sebestřednost, což jsou zase atributy současné pravice.....Což je pro mne nepřijatelné...

0/0
21.7.2012 7:44

varix

Re: Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

Omyl! Levice je bezostyšná naprosto stejně, pouze se neustále schovává za prázdná hesla o obhajobě obyčejných lidí.

0/0
21.7.2012 10:33

ou_Jo

Re: Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

...no, nevyskakuj moc - ono se stačí zeptat socanského předsedy "co je Lafferova křivka?"...anebo z čeho si zaplatil své bydlení !!

0/0
21.7.2012 8:43

Fai Rodis

Re: Českopravičáci styďte se a nafackujte si před zrcadlem!

Zaplatil si to z toho, z ceho ostatni poslanci hradili ruzne sve osobni vydaje. Proste to tak je.

A nehnuly s tim ani Veverky v dobe nastupu do parlamentu tramvaji.;-D

0/0
21.7.2012 10:52

837

Nahrávání je prý velmi ošklivé

Možná by se s tím dalo i souhlasit, to bychom ale nesměli mít v politice lidi kteří se nestydí za jakkoliv trapnou lež, proti tomuhle bohužel nic jiného než nahrávky nefunguje.

To máme snad věřit tomu že Blažek si tuto "variantu" kdy chtěl hrubě porušit zákon tím že vyšachuje z rozhodování NSZ a ten že bude namísto rozhodování jen transportovat k Blažkovi návrhy Blažkovi "výběrové" komise, vymyslel sám bez konzultace s premiérem a vůbec že to trapné blokování jmenování Bradáčové je jeho vlastní iniciativa. ?

Vševypovídající jsou další jména lidí kteří tuto snahu o hrubé porušení zákona nevidí, třeba slavný "právník" Benda, slavná "bojovnice proti korupci" madam  Peake, která nám tady teď momentálně ještě bude hrát nějakou komedii o tom jak ji hrozí smrtí voliči které tak hezky podfoukla.

0/0
21.7.2012 6:30

nexus99

Jsem založením pravičák

a o to víc mě uráží, že na pravici parazitují humanoidi jako Nečas nebo Kalousek. Nebýt roku 89, vídali bychom je nepochybně na vysokých pozicích na následujících sjezdech KSČ..:-/Rv

+3/−1
20.7.2012 23:43

ježo

Re: Jsem založením pravičák

Pokud by neseděli v base.

0/0
20.7.2012 23:48

veeger_x

Re: Jsem založením pravičák

Ano, máte pravdu, ale tohle už není jen o politice nebo o prospěchářství. Oni skutečně začínají mít patologický strach. A možná ani ne tak z trestu jako hlavně ze ztráty moci, protože život nez ní by jim už nedával smysl. Jinými slovy se za tím skrývá veliký mindrák ze skutečně smysluplných, ale nenaplněných ambicí, na něž prostě neměli schopnosti ani charakter.

+2/−1
21.7.2012 0:25

ježo

Re: Jsem založením pravičák

Myslím,že strach z trestu tam bude asi prioritní.I když máte pravdu i ve vaší myšlence.Jenže to je vlastnost v podstatě všech politiků,tedy až na vyjímky.Znám spoustu chytrých a úspěšných lidí, kteří by do politiky nešli ani náhodou.Ač by si polepšili finančně,vůbec nemají tu potřebu.

0/0
21.7.2012 0:37

Asír Tfáh

LHÁŘ PAN ČISTÝ

"Musím zásadně odmítnout opakující se lži, že by důvodem

odvolání bývalého ministra Jiřího Pospíšila byl návrh na případné

jmenování paní Lenky Bradáčové. Tyto spekulace jsou stejně nepřípustné

jako politický tlak na její jmenování ze strany TOP 09 a ČSSD," uvedl

v pátek premiér.;-€

+1/−1
20.7.2012 23:33

ladek

Čeho se ta ODS bojí?

Pane Nečasi, nedělejte z nás blbce, pan Pospíšil byl rozhodnut jmenovat pí. Bradáčovou i přes Váš nesouhlas, proto musel skončit. Jste hrobař strany ODS. Jen najivní blbec Vám může spolknout tyto žvásty. Lidi, spočtěte jim to při volbách, prosím. Jsem pravicový volič, ale co je moc, to je moc!!!!

+3/−1
20.7.2012 23:31

nexus99

Re: Čeho se ta ODS bojí?

Rath má pravdu. On je jenom malá čudla..

0/0
20.7.2012 23:31

Vilda_Cz

Re: Čeho se ta ODS bojí?

Njn, jenže nejsou zatím důkazy. Než prasknou další kauzy, tak pan Mudr. Rath je kapitální sumec

0/0
20.7.2012 23:35

55108311

Re: Čeho se ta ODS bojí?

Rath není žádná čudla. Už jako ministr zdravotnictví vytvořil systém pro tunely (využívaný i po jeho odchodu z ministerstva), a jako hejtman měl pod palcem rozpočet StČ kraje. Čili u něj jde o miliardy.

Al Capone taky nebyl čudla, když mu dokázali jenom daňové úniky.

0/0
21.7.2012 3:11





Najdete na iDNES.cz