Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Frenštát nabízí zájemcům psy zesnulého soudce. Podívejte se

Dvacet kříženců jezevčíka, které choval zesnulý soudce Miloslav Studnička, snad brzy dostane nové majitele. Městská policie ve Frenštátě pod Radhoštěm, která o smečku pečuje, nabízí psy jednotlivě k odebrání. Zveřejnila e-mailovou adresu, kde se zájemci mohou hlásit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kecálek reloaded 5

Pejsků mi je líto, ale kdy se novináři veřejnosti omluví

Spousta spekulací o rasistickém a extremistickém pozadí vraždy - a ejhle - je to nejspíš nešťastná náhoda nebo v horším případě sebevražda...

0/0
12.7.2012 17:26

wiki5.5

Re: Pejsků mi je líto, ale kdy se novináři veřejnosti omluví

za co by se meli omlouvat... vy taky pisete, ze je to NEJSPIS nestastna nahoda, takze nevite jako spousta lidi... mimochodem v zemi, kde policie prohlasila ze vysoky obeseny policejni dustojnik s bodancemi v zadech spachal sebevrazdu nemam moc duvodu prave policii verit. Na takovou nahodu, ze ausgerechnet soudce co soudil velmi kontroverzni pripady spadne nestastnou nahodou na neco tupeho a vykrvaci z zily a jeho dobre nakrmeni psi ho sezerou moc neverim.

0/0
13.7.2012 2:07

Rubik1

20 svedku vrazdy

Namela by policie nejprve vsech techto 20 svedku vrazdy vyslechnout? Pry jsou psi velmi inteligentni zvirata, takze by se melo zjistit, co vi.

0/0
12.7.2012 15:25

wiki5.5

to mi nekdo chce porad nakukat

ze tahle stenata okousala panecka az z toho umrel?

+1/0
12.7.2012 15:24

huh

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

Přečti si článek.

0/0
12.7.2012 16:01

wiki5.5

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

cetl a nejen tento... nejake tajne sdeleni?

0/0
12.7.2012 16:08

huh

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

Na těle jsou prý patrny stopy jejich zubů. Policisté uvedli, že se tak stalo posmrtně.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/prvni-fotografie-psu-zesnuleho-soudce-dyg-/domaci.aspx?c=A120712_100944_ostrava-zpravy_jog

0/0
12.7.2012 22:02

wiki5.5

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

a to je neco, cemu neverim

0/0
13.7.2012 2:03

huh

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

Posmrtné rány jsou pro patologa jasně odlišitelné od ran způsobených zaživa.

+2/0
13.7.2012 3:41

wiki5.5

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

"Policisté uvedli, že se tak stalo posmrtně." Ctete co tam neni

0/0
13.7.2012 3:45

wiki5.5

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

abych byl presnejsi, neni vubec uvedeno co rika (pokud vubec neco rekl) patolog

0/0
13.7.2012 3:47

huh

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

A vy tam čtete, že štěňata okousala pánečka, až z toho umřel?

0/0
13.7.2012 3:52

wiki5.5

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

ne, to byla literarni nadsazka na zpravy z minulych dnu, ze vlastne nejvetsi zraneni byla na krku na zile a od psu...

0/0
13.7.2012 4:25

huh

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

Takže nevěříte, že to bylo od psů.

0/0
13.7.2012 4:36

wiki5.5

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

jde o to co? Neverim, ze bastili panecka a uz vubec ne, ze by meli nejaky podil na smrti, pricemz puvodne to vypadalo, ze byl zabodnut a pak mel kousance od psu. Nakonec se z toho vyklubalo male zilni zraneni a ze zabijaku par dobre nabastenych skorostenat. Proste mi to cele nesedi, chapete? Cele!

0/0
13.7.2012 4:43

orinka3

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

psi si při poranění lížou rány. Je pravděpodobné, že chtěli svého pána vzkřísit, ale udělali to prostě nešikovně.

+1/0
12.7.2012 17:31

bar.bu.do

Re: to mi nekdo chce porad nakukat

... něco podobného se stalo v případě té první ženské s transplantovaným obličejem ...

... feťačka umírala a pes ji budil. Přišla u toho o obličej ...

0/0
12.7.2012 21:06

bechernik

diskuze

Tato diskuze mi ze všeho nejvíc připomíná rčení "Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde" i když v tomto případě nejde o psa, ale o psy... mě nijak zvláštní a zavrženíhodné nepřijde, že má nekdo doma 15 štěňat, to jsou jenom dva vrhy a třeba se jich nedokázal včas zbavit. Ne každý má ve zvyku přebytky topit.

+9/0
12.7.2012 14:39

Dr.Onufrakova

Asi nevykonával duševne náročné povolanie

Kedy študoval spisy, zákony a odbornú literatúru? Nedajbože má vlastnú publikačnú činnosť.

0/0
12.7.2012 15:06

bechernik

Re: Asi nevykonával duševne náročné povolanie

v pracovní době? 8-o8-o8-o

+1/0
13.7.2012 0:54

net.Xtreme se nevzdává

Já fakt nechápu

jak souvisí 20 psů (z toho 16 štěňat), o které se staral a nijak je nezanedbával, s jeho schopností vykonávat povolání soudce.

+8/0
12.7.2012 14:33

Já už budu hodný Kalousku

Re: Já fakt nechápu

Řešení je třeba hledat v hlavách takto postižených jedinců. Znám jedince pro které jsem divný už kvůli tomu, že nechodím na firemní párty, do hospody a zajímají mě pouze práce a mé koníčky (které paradoxně opět souvisí s prací). Někteří lidé totiž nesnesou fakt, že je někdo jiný.

+4/0
12.7.2012 14:38

net.Xtreme se nevzdává

Re: Já fakt nechápu

Tak mému okolí také chvíli trvá, než pochopí, že mě hospoda alkohol moc nebere...Možná protože jsem "jiný", tak mám problém někoho odsoudit jen proto, že je jiný.

0/0
12.7.2012 14:41

Já už budu hodný Kalousku

Re: Já fakt nechápu

Upřímně já jsem ho neznal a do doby než se to stalo jsem ani nevěděl, že tam někdo takový vůbec bydlí a co dělá. Možná právě proto, že na něj lidi plivou špínu je mi do jisté míry sympatický. Ale nikdy bych si nedovolil ho soudit. Mě nic špatného neudělal a i kdyby měl těch psů doma 3x tolik, tak mi to nedává právo ho podle tohoto hloupého kriteria posuzovat. Bohužel je smutné, že v okamžiku když se to stalo (bez ohledu na to co se stalo) se najednou vyrojilo (a to i v jeho blízkosti) plno chytráků co na něj plivou špínu. A věřím tomu, že kdyby žil tak by každy stáhl ocas a zalezl do boudy.

+3/0
12.7.2012 14:49

HrubesaMares

Re: Já fakt nechápu

Soudit jine by melo predevsim znamenat byt lepsi nez oni. Nejenom vysedet funkci.

0/0
12.7.2012 15:22

sámvelkýmao

no

suka zahárala a štěňata byla na světě. jen se divím, že jich tam není 50......asi je tam neměl dlouho.....

0/0
12.7.2012 14:31

Želvák před smazáním

...

Myslím že lidi který odsoudil se teď asi musí hodně smát, když zjisitli že je odsoudil podivín žijící sám s 20 psama.

0/0
12.7.2012 14:03

SSJS

Re: ...

A v base budou sedět dál.

+5/0
12.7.2012 14:05

beldor8

Re: ...

Bohuzel , pokud by se ukazalo , ze spachal sebevrazdu .... .... Snad to byla jen nestastna nahoda .

0/0
12.7.2012 14:11

beldor8

Re: ...

Policajti to ted maji hodne tezky . Pokud by se totiz ukazalo , ze to byl opravdu nejaky podivin , co jeste navic spachal sebevrazdu . Tak by pro pachatele a jejich pravniky nebyl problem znovuotevrit VSECHNY jeho pripady za posledni roky .. No uvidime jak to dopadne (podle meho to na 90% vyhodnoti jako nestastnou nahodu)...

0/0
12.7.2012 14:08

wiki5.5

Re: ...

z ceho jste usoudil, ze byl podivin? Ja jsem cetl nejake jine vase prispevky a vy me pripadate rozhodne vic jako podivin

0/0
13.7.2012 2:09

H0PE1@seznam.cz

Nebrat!

Už zkusili jak chutná člověk.

+3/0
12.7.2012 13:42

Patrik Šebesta

Re: Nebrat!

a protože ho nežrali, tak jim zdřejmě nechutnal...

+3/0
12.7.2012 14:03

viveka

Re: Nebrat!

Ty si radši neber žádného, znalče.

+1/0
12.7.2012 14:18

MadYsha

Ehm

Víte, že když vám "nekontrolovaně" pes nakryje fenu (nebudu se vyjadřovat k chovatelské nezodpovědnosti!), můžete mít místo dvou psů najednou osm...

A pokud vám pes nakryje dvě feny, můžete mít psů 15, ani nemrknete, když nemáte to srdce utopit štěňata. Ono to zní děsivě, 20 psů, ale většina z nich byly štěňata...

0/0
12.7.2012 13:34

beldor8

Re: Ehm

No ja nevim , "stene" je tusim u vetsiny psu cca do 6 mesice . do roka je to jeste hravy , ale uz +- pohlavne vyspely jedinec ... Tezko muzete verit ze jeste po roce mel doma stale 20 psu "omylem" ... Ja zil za mlada na vesnici , kde byl pes u kazdeho baraku , ale podobny "omyl" se tam nikdy nikomu nestal... (a pokud se stalo neco podobneho , tak se to rychle nejak "vyresilo") :-P

0/0
12.7.2012 13:44

viveka

Re: Ehm

Jo, ještě loni měl prý jen jednoho psa a tři feny, takže to jsou čerstvé vrhy těch tří fen. Pan soudce asi nevěděl o možnosti přerušení těhotenství, a zdá se že ani moc nehlídal, když neuhlídal všechny tři.

0/0
12.7.2012 14:20

net.Xtreme se nevzdává

Re: Ehm

No právě, jsou to cca tři vrhy, možná jen dva, takže nevím, co je to za problém ,kdyby měl psů 250, tak je to jiná...

0/0
12.7.2012 14:31

HrubesaMares

tyhle krvelacne selmy

zpusobily soudcovu sebevrazdu, cimz podkopavaji sam zaklad nasi krehke demokracie :-P;-)

+4/0
12.7.2012 13:09

odlisny

krvelačná smečka, co napadla svého pána

tihle podvraťáci jsou nejhorší. Není nad čistou pittbulí rasu

+1/0
12.7.2012 13:00

ort

Tak

kolik těch psů vlastně bylo, první zpráva bylo že 13 pak několikrát ve zprávách 16 a ted 20, snad už je to konečný počet.:-)

0/0
12.7.2012 12:57

d__mm

Re: Tak

Tak oni se rozutekli a postupně je chytali. A podle toho, jak je chytali, zjišťovali jejich skutečný počet:-)

0/0
12.7.2012 13:01

bubakovababa

nestává se mi to často

ale zmýlila jsem se. Předpokládala jsem že to tu bude plné zrůdných návrhů jako utratit potrhali ( SEŽRALI ZRANILI PROSTĚ UBLÍŽILI) člověka. .Jsem ráda že se tu objevují převážně slušné příspěvky.

+3/0
12.7.2012 12:56

Anton Semjonovič Makarenko

Všichni tady řeší 20 čoklů.

Ale že několik sousedů na psí smečku a pána soudce podávalo nebo se chystalo podat stížnost na MÚ Frenštát nikoho nezajímá.

Inu, sobečtí pejskaři nenávidíci lidi. ;-€

+9/0
12.7.2012 12:51

beldor8

Re: Všichni tady řeší 20 čoklů.

I podle komentare veterinare , nebyl schopen zvladnout smecku psu . Ale soudit lidi pro nej asi nebyl problem ... No decko bych mu na hlidani nesveril...:-/

+3/0
12.7.2012 12:56

Anton Semjonovič Makarenko

Re: Všichni tady řeší 20 čoklů.

Ale 20 let v nejtěžším krimi ti klidně napařit mohl.

Ach jo. Kde to žijeme.

+3/0
12.7.2012 12:58

d__mm

Re: Všichni tady řeší 20 čoklů.

Podle mě počet vlastnictví domácích zvířat neni v žádný velký souvislosti s jeho odbornejma schopnostma v oblasti trestního práva.

+12/0
12.7.2012 12:59

beldor8

Re: Všichni tady řeší 20 čoklů.

V normalni spolecnosti neni soudce urednik jedouci podle formulare , ale OSOBNOST. Holt u nas ne ... Jak rikam , tuto justici si zaslouzime..

+2/0
12.7.2012 13:01

d__mm

Re: Všichni tady řeší 20 čoklů.

A proč si myslíte, že on není osobnost? Proč si myslíte, že jeho morální kvality jsou nějak zpochybněné tím, že měl doma 16 štěňat a 4 psy, o které se, btw, velmi slušně staral?

+10/0
12.7.2012 13:02

beldor8

Re: Všichni tady řeší 20 čoklů.

Samotar majici doma 20 psu ? Vy byste vazne veril , ze je to realne uvazujici clovek a v pripade , ze by byli soudci volitelni (jako tomu je v nekterych demokratickych zemich) byste ho volil???

+1/0
12.7.2012 13:09





Najdete na iDNES.cz