Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyřměsíční holčička zemřela v autě na festivalu u Chrudimi

Rodiče byli se čtyřměsíční holčičkou na hudebním festivalu Yanderov u Chrudimi, poslední noc v autě ale nepřežila. Brzy ráno ji našli mrtvou. Smrt kojence vyšetřuje policie s podezřením na ublížení na zdraví z nedbalosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

libyn

když už,

tak si měli zajet na svou kapelu (max jeden den), otočit se na patě a vypadnout domů!

+2/0
9.7.2012 22:39

Sasenka

Kortizol

Mne by zajimala hladina kortizolu u ditete v krvi.

0/0
9.7.2012 15:44

tigrakrajtovita3

Re: Kortizol

Myslite kvuli CAH, CH atd. ? I kdyby byla uplne zdrava , bez syndromu , tak byla prehrata , doslova upecena a v soku , pridusena . Uplne vystresovany kojenec :-/

0/0
9.7.2012 15:55

ODSCSSD7

nekteri proste nechapou ze narozenim ditete

proste neco konci a neco zacina...

+5/0
9.7.2012 12:21

daadyy

Re: nekteri proste nechapou ze narozenim ditete

začíná nekonečnááááá páááááááááártýýýýýýýýýýý R^

0/0
9.7.2012 13:04

vvvv

Re: nekteri proste nechapou ze narozenim ditete

S tím bych souhlasil, párty to tedy je. Jsem kolikrát rád, že můžu do práce si zajet odpočinout :-)

+3/0
9.7.2012 14:31

tigrakrajtovita3

Re: nekteri proste nechapou ze narozenim ditete

Citim z vas logouta ;-€ RvRv

0/0
9.7.2012 15:01

vvvv

Re: nekteri proste nechapou ze narozenim ditete

Tomu nerozumím, jakože chci svoje děti opustit? To nikdy! Já si tu párty dost užívám, víme? Naopak se snažím o rozmnožení účastníků.

Zkuste se prosím zamyslet, jestli by nebylo lepší se více zamýšlet sám nad sebou namísto napadání druhých.

0/0
9.7.2012 15:39

tigrakrajtovita3

Re: nekteri proste nechapou ze narozenim ditete

V tom pripade prominte. Logout je tip , ktery pise podobne jako vy , vyhradne k tematu deti a domaci porody a porodni asistentky a ja se s nim vzdy dostanu do konfliktu

0/0
9.7.2012 15:41

tigrakrajtovita3

Re: nekteri proste nechapou ze narozenim ditete

Proc musi mit dite zrovna takovi dementni rodice ? :-/:-/

0/0
9.7.2012 14:40

tigrakrajtovita3

Na to neni potreba ani soudni pitva

:-/ Je celkem jasne, ze 4 mesicni kojenec neni na decibelovy piknik staveny. Proc si takovi blazni porizuji dite? ;-O

0/0
9.7.2012 11:14

vvvv

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Taky bych dítě na punk hudební festival nebral, ale raději bych s úsudkem počkal na vyšetřování. Může se přeci ukázat, že to byl SIDS, že matka byla celou dobu s dítětem a byla na nějaké vedlejší scéně nebo byla někde bokem, kde ten hluk není takový. Nebo že se s otcem o dítě střídali a byli tam jen na jeden večer.

Každopádně platí, že nic není jasné předem a hlavně nic není jasné po napsání a přečtení novinového článku...

+1/0
9.7.2012 14:30

tigrakrajtovita3

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Pustte si video , link je nekde niz . Otec namol , 4 mesicni kojenec 50 m od podia v aute , cele 4 dny a 4 noci . To proboha neni hracka ;-€ !! To je kojenec , ktery potrebuje pit a pit a pripadne i casto "zakopat si" ve vanicce . Pitva je narizena policii , to je na videu , to berte s nadhledem . Ten takzvany otec byl na videu tak naspeedovany , ze ... si to pustte sam . Neni normalni vozit 4 mesicni , ani 10 mesicni , ani 2 lete , dokonce ani 5 lete dite na festival a nechat ho jenom v aute ! PORAD !! ;-O

+2/0
9.7.2012 14:39

tigrakrajtovita3

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

P.S. V Americe by zavreli oba dva dozivotne , poradatele festivalu a vsechny svedky , kteri o diteti vedeli a nenahlasili to na uradu , zavreli by obsluhu naleven a na zaver i tu nalevnu !!

0/0
9.7.2012 14:43

vvvv

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Video jsem neviděl (není dostupné), takže nevím - jestli byl otec namol nebo naspeedován - jestli bylo dítě v autě - celou dobu? samo? s někým? - jak daleko bylo dítě od reproduktoru, co hráli za hudbu. Nevím, jaké bylo v tu dobu horko (u nás tedy žádné horko nebylo). Nevím, jestli tam byly 4 dny - video trvalo 4 dny nebo to tam říkali?

Nevím proč by si kojenec potřeboval zakopat ve vaničce? Proč ne třeba na trávě na dece? Proč by potřeboval pít (kromě mateřského mlíka nic nepotřebuje - tedy kromě extrémních veder, které nevím jestli byly v ten den/dny).

Já se těch rodičů nezastávám, jenom prostě píšu, že předčasný úsudek nebo spíše "odsudek" není vždy na místě. Nemám rád všeználky, kteří dokáží na základě novinového článku přesně rozpoznat, co se stalo. Ano, Vy jste viděl video, já ne, takže toho zřejmě víte víc...

+2/0
9.7.2012 14:51

tigrakrajtovita3

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

http://play.iprima.cz/all/97970

Pane , prestante obhajovat takovou neodpovednost ! Je v CR tropicke vedro ? Je ! I kojenec potrebuje chladit , spis ovlazit . Uz jsem to psal jinde , neminim se opakovat. Ja nejsem vseznalek , ale vim, jak funguje lidske telo vcetne tela kojencu ! A reportaz jsem si pustil . Ta matka to dosvedcila , ze se na holcicku chodili divat . Nevim , na co koukal ten otec v takovem stavu , ale na dite tezko Rv

0/0
9.7.2012 15:00

vvvv

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Nevím proč se rozčilujete, neberte to osobně. Já píšu, že jsem reportáž neviděl, takže víte víc - to nebylo myšleno ironicky. Odkaz, který jsem zkoušel mi nešel. OK, doma zkusím tento, ale teď už musím pracovat. V ČR tropické vedro není, resp. u nás (záp. čechy) nebylo. Bylo hodně deště, ale rozhodně nebylo velké horko. Republika byla teplotně a srážkově dost rozdělená a já nevím, jak bylo v té oblasti. 

Neobhajuji rodiče, jen varuji před ukvapeným soudem. Ani reportáž na Primě není důkazem.

0/0
9.7.2012 15:35

mystery

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

já jsem z Plzně a třeba v pátek tady bylo nesnesitelně.

0/0
9.7.2012 15:36

vvvv

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Já jsem z Dobřan :-) a z minulého týdne si pamatuju hlavně déšť. Jo, když nepršelo, tak bylo teplo, ale moc přes třicet to nebylo. Spíš méně. Program na tom festivalu začíná asi od 18hodin, to jsem zrovna v pátek chtěl jít s malým ven a čekali jsme, až přestane pršet. Vyšli jsme v sedm a bral jsem mu určitě mikinu.

To ovšem není to hlavní, hlavní je to, že na základě  novinvých článků a televizních reportáží by se neměl pořádat (byť virtuální) lynč "viníků". Mimochodem na stránkách festivalu je reakce pořadatelů. Zajímavé čtení trochu nabourávající zde prezentovanou " jedinou pravdu". Prostě je třeba v klidu počkat na vyšetřování - škoda že naše média informují jenom když se něco stane a ne když se to vysvětlí/vyřeší/dokáže...

0/0
9.7.2012 15:50

mystery

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

musím jít, pak si to najdu. ;-)

0/0
9.7.2012 15:56

tigrakrajtovita3

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Rozcili me to proto , ze kojenec se NEMA jak branit !! Je bezmocny a jen ten naspeedovany fotr si mohl myslet , ze mimino nic neciti Rv

0/0
9.7.2012 15:39

vvvv

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Naprosto s Vámi souhlasím. Jenže nakonec ten naspeedovaný týpek zřejmě nebyl otec dítěte. Prosím přečtěte si reakci pořadatelů na stránkách festivalu.

0/0
9.7.2012 15:54

tigrakrajtovita3

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Ne , ja si pockam na tu zpravu

0/0
9.7.2012 15:57

La Chat quatorze

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

http://pardubice.idnes.cz/kojence-na-festivalu-yanderov-zabil-syndrom-nahleho-umrti-pitva-pxa-/pardubice-zpravy.aspx?c=A120709_150855_pardubice-zpravy_klu

0/0
9.7.2012 16:16

tigrakrajtovita3

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Syndrom syndrom :-/ , to ukaze pitva , ale kdyz nekdo smazi kojence 4 dny v aute , tak si o ten syndrom koleduje

0/0
9.7.2012 16:21

La Chat quatorze

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Video bylo odstraněno. Nejedná se o chybu, z licenčních důvodů již není na PrimaPLAY dostupné.:-/

0/0
9.7.2012 16:15

tigrakrajtovita3

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Ach tak , ale neni o co stat :-/

0/0
9.7.2012 16:25

orisha

Re: Na to neni potreba ani soudni pitva

Stran toho videa...ten rvouci typek NENI otec ditete...!! Je to jeden z poradatelu. Uvadim to tu jen proto, aby jste videli, jak media pracuji a jak dokazi vrtet psem.. proste k nejake situaci dolepili titulek, aniz by si cokoli overili.. emocne to pekne sedelo, tak co by snazili..

0/0
9.7.2012 22:29

matka2deti

Sleduji naše zprávy, tak žasnu nad tím, jak jsou nevědomí

myslím, že to je vina systému, že se tady lidé málo vzdělávají, aby věděli, co je správné a co ne, a aby pak v těch stopách šli celý život. A ten systém umožňuje, aby se tu vedly takové nic neříkající diskuse, kdy se tu lidé dohadují úplně zbytečně.

Lidé se tu rodí s poškozenými mozky, v důsledku pak nejsou schopni chápat správně další věci a tak žijí jen to, na co stačí.

Nechápu ty rodiče a nechápu ani majitele zvířat, kteří v těchto posledních dnech nechávají na slunci  třeba uvázané pejsky a odejdou od nich nakoupit.

0/0
9.7.2012 10:50

Manila30

Takže vězení a doufám že dlouho!

Chudinka dítě.když si představim co asi prožívalo,když se jeho rodiče bavili a chlastali...Doufám že pujdou do lágru!Sama mám roční dítě a nikdy bych nedopustila aby bylo samo byť na parkovišti v autě 5 min s otevřenými okny.Je mi z nich upřímně na zvracení!!V Pardubicích vedro že jsem tři dny s klukem radši ani nelezla ven...Ubohost dát přednost zábavě před něčím tak nevinným jako je malé bezbrané dítě.

+8/0
9.7.2012 9:37

halagajda

Re: Takže vězení a doufám že dlouho!

R^V;-(

+3/0
9.7.2012 11:20

skalin2000

Re: Takže vězení a doufám že dlouho!

Kde jste probůh četla, že tam bylo dítě samo? Nocovalo s matkou v autě a zemřelo v noci. Takže u něj matka zřejmě byla!

0/0
9.7.2012 13:10

pvl1

Re: Takže vězení a doufám že dlouho!

az v noci.

0/0
9.7.2012 13:12

Gaspard

Re: Takže vězení a doufám že dlouho!

S tebou do lágru, ty důro, Máš doma roční dítě a místo, abyses mu věnovala, tak píšeš bláboly na netu!;-D

+1/0
9.7.2012 15:15

bludicka7

Re: Takže vězení a doufám že dlouho!

Proč bláboly?mě to přijde celkem rozumné.Za napsání příspěvku vězení?O jéé to je zase inteligent:)Pokud bych jela na fesťák a tam mi zemřelo dítě..tak si hodim lano!

0/0
10.7.2012 13:50

fošna

oba

oba vykasrovat:  lidí je 7 miliard a blbců čím dál víc....  co by z toho nebožátka vyrostlo....,, něco jako rodiče"

+2/0
9.7.2012 6:56

fošna

Upřímě...

jsem měl problém abych taky nepad během těhle dní.....a to dítě bylo vystaveno 4 dny slunci a vysokým teplotám ,, jhestli ve stanu , nebo v autě je jedno  ...takže ten syndrom ,, jsem měl taky"  a to je mi 40....  Jsem přesvědčenej, že v autě  bylo i přes den, ale evidetně  to už 4 den nevydrželo ...

+1/0
9.7.2012 6:55

cport

Re: Upřímě...

ja jsem zase presvedcenej, ze lidska hloupost je neomezena ;-D

0/0
9.7.2012 14:59

orinka3

viděla a slyšela jsem toho otce dítěte

ve zprávách, a stačilo, abych si udělala obrázek o iq rodičů vůbec. Jen člověk hodně zaostalý a svým hudebním koníčkem zmagořený bere dítě v takovém parnu do auta a navíc ho vystaví děsivým decibelům. To není nešťastná náhoda, to je útok na zdraví dítěte. Doufám, že organizátoři podobných akcí změní pravidla pro účast a po tomto snad stanoví nějakou rozumnou hranici. Pořád se mele o právech dítěte, ale tohle je naprosté bezpráví na bezbranném člověku.

+4/0
9.7.2012 6:08

Minden ugyfel kell egy kosar!!!

Re: viděla a slyšela jsem toho otce dítěte

http://play.iprima.cz/all/97970

0/0
9.7.2012 11:41

tigrakrajtovita3

Re: viděla a slyšela jsem toho otce dítěte

To je ovsem huste :-/ Otec byl namol a neverim, ze jen z alkoholu, podle te agresivity. Hrozne, oni to miminko upekli, usmazili, umordovali hlukem. Ona musela napred hrozne plakat, chudinka mala :-/:-/

0/0
9.7.2012 12:44

venecek.nebo.rakvicku2

Třeba mě smažte a zabanujte do konce života....

...ale já tvrdím, že na festival by bral tak malé dítě jedině idiot. Od rodičů je ten samotný akt důkazem jasného akutního kretenismu a měli by být co nejpřísněji souzeni (oba). Minimálně 20 let pro každého natvrdo + kdyby to bylo možné, tak soudní zákaz mít vůbec ještě někdy další děti.

+15/0
9.7.2012 0:33

Rubik1

Re: Třeba mě smažte a zabanujte do konce života....

Souhlasim az na vysi toho trestu. Jako odpovidajici mi pripada rok vezeni pro oba, kdyz se neprokaze zadne jednani primo ohrozujici zivot ditete. Jinak

0/0
9.7.2012 4:52

Rubik1

Re: Třeba mě smažte a zabanujte do konce života....

..syndrom nahleho umrti ditete je obvykle jen kryci formulka za umrti kojence udusenim pri spani na brise. Myslim, ze chybi dostatecne varovani rodicu o techto pripadech a pouceni, jak tomu predchazet.

0/0
9.7.2012 4:55

adua

Re: Třeba mě smažte a zabanujte do konce života....

Souhlasím. Podle zákona o rodině jsou rodiče zodpovědni za své dítě až do 18t let.  Naprosto souhlasím, dát  těmto rodičůmí dost vyjímečný  trest y pro výstrahu ostatním nezodpovědným rodičům.!!

+1/0
9.7.2012 11:45

překladatel do reality

Tomu panečku říkám originálně slohově pojaté...

... sdělení:

"Jednou z možných příčin úmrtí dítěte je syndrom náhlého úmrtí kojence. Festival v Janderově u Chrudimi podporuje hlavně začínající regionální kapely, ale během pětidenního maratonu zde vystupují i amatérští umělci z celé republiky."

Pěkně do jednoho odstavce nasypat dvě věty, které spolu nemají společného nic. Tuším, že se tomu říká "oslí můstek" :)

+1/0
9.7.2012 0:33

zena_zdena

Re: Tomu panečku říkám originálně slohově pojaté...

demence autora ...

+1/0
9.7.2012 7:22

DEJFFtm

V čem

V čem zásadně v noci vadí dítěti ležícímu v postýlce (?) auto? Že je deb.lní brát dítě na festival nepopírám, ale zajímalo by mě, co je tak špatného na tom autě...

+4/0
8.7.2012 23:17

daadyy

Re: V čem

to bys nepochopil :-)

+5/0
8.7.2012 23:18

DEJFFtm

Re: V čem

Dobrej názor, tohle mě nenapadlo.

+1/0
8.7.2012 23:21





Najdete na iDNES.cz