Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Adolf Hitler chránil židovského právníka před pronásledováním

Adolf Hitler se osobně zastal židovského právníka a po určitý čas ho chránil před pronásledováním. Ernst Hess se s nacistickým vůdcem znal z dob první světové války, Hitler nad ním držel ochrannou ruku až do roku 1941, uvedl berlínský čtvrtletník Jewish Voice from Germany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sangreal

A to z Hitlera jako dělá lidumila ?

nebo co tím chtěl básník říci? Rv

0/0
6.7.2012 10:52

zahorak1

Husiti, podľa všetkého výnimka!

Asi Žid chránil Žida!!!!

0/0
5.7.2012 20:06

houzar

chránil

pro velmoc TISK - není problém z něj udělat lidumila a dát to do učebnice dějepisu

0/0
5.7.2012 18:16

hahaha

Ještě, že Ilžeš nečte izraelská vláda,

jinak by už Ádovi sázela strom, a udělovala titul "spravedlivý mezi národy".;-)

0/0
5.7.2012 16:16

Loubik1

pro špíny - autory IDnes

nějak mi zde chybí vyváženost.. tedy alespoň větička, že rozpoutal peklo, díky kterému zemřelo 40 mio lidí.. proboha.. jak tohle může někdo otisknout? Jdu hledat, kde lze na to upozornit.. za tohle by měli letět.. špíny..

0/0
5.7.2012 12:46

Franta z Prahy

Re: pro špíny - autory IDnes

Mám pocit, že je to cilené

0/0
5.7.2012 13:14

hlava..dvacetdva

Re: pro špíny - autory IDnes

:-) a ten pocit má asi čím dál tím víc lidí

0/0
5.7.2012 13:45

Vanguard

Re: pro špíny - autory IDnes

Nebuď hysterický...to co píšeš snad každý ví.

+1/0
5.7.2012 13:35

55108311

Re: pro špíny - autory IDnes

jaké peklo? Já myslel, že v Africe stavěl nemocnice pro chudé ...

+1/0
5.7.2012 19:46

herrgott

nebezpečnost

takových informací není v samotném znění, ale v tom co z ní jsou tupé mozky vydedukovat...nedejbože co z toho může vzejít za oficiální tvrzení... že bysme adolfovi navrhli nobelovu cenu míru in memoriam;-(!!

+2/0
5.7.2012 12:40

Franta z Prahy

Re: nebezpečnost

on byl navržen na nobelovku už za svého života ;-)

0/0
5.7.2012 13:13

hlava..dvacetdva

Celé to bylo jedno velké nedorozumění,

podle titulků souvisejících článků to tak vypadá. Příště třa bude o tom, jak Áda se Stalinem dávali dárky v sirotčinci, ne?

0/0
5.7.2012 11:21

honya007

Re: Celé to bylo jedno velké nedorozumění,

Nic nesmí narušit naše pohodlné černo-bílé vidění světa!

+1/0
5.7.2012 11:43

hlava..dvacetdva

Re: Celé to bylo jedno velké nedorozumění,

černobílé nebo v rozmazané šedi? co je lepší? Kdo kontroluje minulost, kontroluje budoucnost...nebo jak to bylo... nic jiného tyhle plky nejsou. Orwell  se netrefil jen o třicet let.

0/0
5.7.2012 12:20

Kosatka Dasha

Re: Celé to bylo jedno velké nedorozumění,

Jo, je to otresny :-(

0/0
5.7.2012 12:24

thorough2

On ten Hitler vlastně nebyl až tak špatný, že?

Takže ani ti sudeťáci nebyli až tak špatní, že? Nejhorší byl nakonec Beneš a jeho dekrety, že? Udkud vítr vane, z Düsseldorf a jakéhosi krajanského sdružení?

+1/0
5.7.2012 11:17

honya007

Re: On ten Hitler vlastně nebyl až tak špatný, že?

Proč by měli být "sudeťáci" špatní?

+3/0
5.7.2012 11:44

Franta z Prahy

Re: On ten Hitler vlastně nebyl až tak špatný, že?

Třeba proto, že toužili po fyzické likvidaci svých českých sousedů (sousedů doslova!)?

0/0
5.7.2012 13:16

Vanguard

Re: On ten Hitler vlastně nebyl až tak špatný, že?

Naprostá většina z nich jistě ne...a Češi jim to po válce bohatě oplatili.

+1/0
5.7.2012 13:36

honya007

Re: On ten Hitler vlastně nebyl až tak špatný, že?

to vám asi někdo něco nakukal. moje prababička byla sudetská Němka a dobře vím, že žádné takové tužby, o kterých píšete, nikdy neměla.

0/0
9.7.2012 8:24

hlava..dvacetdva

Re: On ten Hitler vlastně nebyl až tak špatný, že?

No přeci opravou smýšlení ke zrušení dekretů a prolomením  restitučních hranic církvím nám rychleji uteče cesta na Petrovy kameny.

0/0
5.7.2012 12:24

Kosatka Dasha

fakt me zajima vas oficialni nazor

panove. Smazli jste dotaz na rehabilitaci masoveho zlocince. Znamena to, ze nebezpecny blazen, ktery vhnal svet do ww2, zahynulo 25 mio lid, pouzil nejhorsi zverstva, chtel ovladnout svet, jeho Mengele chtel geneticky lepsit nacky a on a Japonci delali pokusy na lidech, nejlip na Zidech, - to uz ted neplati? :-(((Sorry, to nepopre nikdo, jen ukazujete level...palcedoluuu!!! :-(((((((((

0/0
5.7.2012 9:51

honya007

Re: fakt me zajima vas oficialni nazor

Když chcete soudit, musíte vyslyšet všechny argumenty.

+1/0
5.7.2012 11:46

Kosatka Dasha

Re: fakt me zajima vas oficialni nazor

Nikdy nebudu hajit hitlera! :-(

0/0
5.7.2012 12:25

honya007

Re: fakt me zajima vas oficialni nazor

a kde ještě si nezaslouží obhajobu spravedlnost? o podle jakého klíče se to má rozhodovat o právu na obhajobu? takováhle "vybíravá spravedlnost" je charakteristická právě pro totalitní a autoritářské režimy jako byl ten nacistický. vědomě či nevědomky se hlásíte k jeho zásadám

0/0
9.7.2012 8:22

Vanguard

Re: fakt me zajima vas oficialni nazor

Takže se nesmí psát pravda?

0/0
5.7.2012 13:37

trojuhelník

abychom se nezabývali maličkostmi

Na iDnes je možné i to, že Hitler byl nakonec férový chlap.;-(

+2/0
5.7.2012 9:48

Kosatka Dasha

Re: abychom se nezabývali maličkostmi

Mne je z nich nablitti. Tj proste moc! Hitler nebyl vrah! Nemam slov :-(((((

0/0
5.7.2012 9:54

Cartman

Re: abychom se nezabývali maličkostmi

A četli jste ten článek vůbec? Nějak mi není jasné, jak jste z něj dospěli k podobným názorům...?

+2/0
5.7.2012 10:37

Kosatka Dasha

Re: abychom se nezabývali maličkostmi

Nebudu se dohadovat o zlocinrch nacistu! A cist umim! :-(((. Jense stydim za cechy, kteri se daji na stranu i dabla, jen aby plivli na US a Israeli! Na rusaky jste si to nikdy nedovolili a okupovali Cr. Na nemce taky ne a takky okupovali. Nejdemokraticyejsi stat sveta, US, Cr neuzurpuje, tak si cesi otviraji nevymachane ttlammy!!! :-((((( HNUS!

0/0
5.7.2012 12:35

hobtl

no vidíte a pakže říkali že je strýček evropy zlý.

0/0
5.7.2012 8:30

Nenic mi me triangly

tady je jeden ktery jeste nesmazali

http://thaneshjanardhanan.blogspot.ca/2009/05/i-rochus-misch-was-hitlers-bunker.html

0/0
5.7.2012 3:13

HAIRY SNATCH

Stalin

vdycky rikal ze Adolf je meky

+1/0
5.7.2012 2:54

Nenic mi me triangly

je to tak Rochus Misch

Hitleruv radiotelegrafista mel sve posledni interview na internetu. dnes uz nezije a Google se uz postaral o to, ze vsechny links jsou smazany. Pravda musi umrit. :-)

+2/0
5.7.2012 2:45

jeste.nespokojenejsi.obcan

Vcelku nezajímavá story

Není žádným tajemstvím, že Hitler nabízel status Čestného árijství.

0/0
5.7.2012 2:14

Abwehr

Hitler

Někdy sem četl ve spojených statech když Adolfova matka otehotnela pracovala na ten čas ve Vídeňském sídle Rockefellera, a dokonce se byli spekulace o tom co matka Hitlera byla jeho milenka.

0/0
5.7.2012 1:35

jeste.nespokojenejsi.obcan

Re: Hitler

Spekulací jsou miliony a 99% z nich je s úmyslem diskreditovat Hitlera ze strachu možného návratu nacionálního socialismu.

0/0
5.7.2012 2:12

waleyo

Re: Hitler

Spíš naopak - spekulují neonacisté ve snaze udělat nacismus zase "salonfähig"...

0/0
5.7.2012 8:59

Nenic mi me triangly

Hitleruv stabni telefonista tvrdi

ze od Hitlera ani k nemu zadne povely ci zpravy o koncentracnich taborech nikdy neprichazely a neodchazely. Rikal ve svem interview asi dva roky pred svou smrti, ze o koncentracnich taborech nemel ani potuchy a predpoklada, ze Hitler o nich take nevedel.

0/0
5.7.2012 0:07

waleyo

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

:D Myslíš, že Hitler vedl jednání o likvidaci Židů s Himmlerem, Heydrichem a jinými svými pochopy po telefonu?! Mno... ;)

0/0
5.7.2012 0:17

dolch

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

Ne, on jim dal rozkaz: "Něco s tím proveďte, ale samozřejmě v mezích zákona!" ;-D

0/0
5.7.2012 0:19

waleyo

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

Ony Norimberské zákony jim ani moc možností nedávaly - a to je kráce po zavedení novleizovali, protože působily řadu intepretačních těžkostí... ;) Ale faktem je, že když Eichmann dostal po obsazení Polska rozkaz, aby německé Židy začal vysidlovat tam, tak to bylo doprovozeno nařízením, že němečtí židé nesmějí být zabíjeni - okupační orgány to "řešily" tím, že začaly likvidovat místní Židy, aby měly kam dát ty německé - ale stejně v ghettech, které pro ně vytvořily, to moc k žití nebylo a umíralo se v nich hlady a na nemoci...

0/0
5.7.2012 0:25

dolch

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

To je ale vážně divné, že mu nikdo nezavolal třeba z Terezína nebo z Dachau. Stačilo říct jenom "Pane Hitlere, my tu máme koncentrační tábor a je to hodně nepříjemné, nemohl byste s tím něco udělat?" A on by jistě rychle a rád těm zvěrstvům udělal přítrž. To je divné, jak dokážou být někdy lidé hloupí. Přitom stačí jeden telefonát. Inu jak se již dávno říká - líná huba, holý neštěstí.

+4/0
5.7.2012 0:18

Nenic mi me triangly

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

"ha ha" to bylo vtipne .... protoze jsi yo interview nwcwtl ty, tak to preci nemuze byt pravda ...

0/0
5.7.2012 2:36

dolch

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

weyweoep - co si dát ještě skleničku? Škyt? ;-D

0/0
5.7.2012 8:54

Cartman

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

Ty si fakt myslíš že v každém interview mluví váleční zločinci pravdu? 8-o

Interview jsem nečetl, ale četl jsem Hitlerovou politickou závěť, ve které za svůj největší "úspěch" a výraznou stopu, co po sobě zanechal, označuje likvidaci evropského židovstva. Nehledě nato, že existují další důkazy o Hitlerově úmyslech, včetně videozáznamů jeho projevů. Měl by siss o problému přečíst víc, než jedno interview nacisty, který se chce před smrtí obhájit.

0/0
5.7.2012 10:36

Nenic mi me triangly

Re: Hitleruv stabni telefonista tvrdi

ano cislo bylo jednoduche 12 00 50 :-)

0/0
5.7.2012 22:32

kamenozrout zeleny

byl to lidumil ?

je pouze vidět že své vlastní politice nijak nevěřil a nic por něj neznamenala, byl to pouze nástroj jak se dostat k moci , oblbnout němce a zavraždit desítky milionu lidí mezi nimi velou část žid,, v tom to připomíná českou vládu... všem stejně jen někomu jinak...

0/0
4.7.2012 23:33

jakubhajek

Zajímavé reakce

Proč by se proboha mělo jednat o nějakou rehabilitaci masového vraha? Co to je za bolševický přístup? I kdyby Hitler zachránil miliardu lidí, tak to neodčiní fakt, že stojí za otřesnými zvěrstvy a vraždami milionů lidí. Tak proč by článek o tom, že chránil nějakého židovského právníka, ho měl nějak obhajovat? Prostě tady máte nějakou informaci a jak si ji přeberete je na vás. Nikdo vám netlačí do hlavy, že Hitler byl lidumil.

Kvůli takovému přístupu k historii tu máme nehorázný zákon trestající pouhé zpochybňování holocaustu.

+1/0
4.7.2012 23:10

dolch

Re: Zajímavé reakce

Ono je ale i docela zajímavé, že ten článek s jeho oduševnělým xychtem je hned pod článkem s Dukou. Nemůže toto být smysl celé téhle taškařice?

0/0
4.7.2012 23:24





Najdete na iDNES.cz