Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vondráčkovou hrát nebudeme, plánuje nový šéf hudby Radiožurnálu

Hudba na Českém rozhlase Radiožurnálu má za sebou první vlnu změn. Nový hudební dramaturg Petr Král dal stopku některým pomalým nebo ohraným písním. Stanice přestala hrát skupinu Turbo nebo část písní od Olympiku. Zda se vrátí, rozhodne srpnový průzkum mezi posluchači, řekl iDNES.cz Král.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cerny.prem

vidíme do vás

jak do hubený kozy.

Už léta propagujete, asi za nějaké tučné, jen a jen určité zpěváky . A tak jsme na čr 2 praha stále léta poslouchlali , Lenku Filipovou, Jandu, pak Žbirku a nyní to má si ošetřenou paní Rotrová. Vidíme to a pamatujeme si to na vás. Jednou to rozhlasu připomeneme.

Tak mi vyprávějte o VOndráčkový. To jsou kecy na koledu, tu jste zrovna tak moc nehráli, tak bude ve hře asi něco jiného pane šéfe co ?

+1/0
14.8.2012 8:32

aminux

The Cure

Zařadit The Cure? Dlouho jsem je sice neslyšel, ale ohraný jsou taky.

0/0
13.8.2012 22:09

stbarta2

V nynějším podání

jde Radiožurnál naprosto do kopru. To, co tam nynější vedení zavedlo je naprosto neposlouchatelné a to nemyslím jenom hudbu.:-P

+1/0
13.8.2012 5:55

ddtx

Re: V nynějším podání

Ale tak o to jde, aby to nikdo neposlouchal, budou se pak poslouchat vice stanice s placenou reklamou, o to prece jde, zklikvidovat konkurenci

0/0
14.8.2012 10:12

Zilog

Je preci uplne jedno, zda pisnicka vznikla za socialismu...

Nebo to uz zase berete treskute ideologicky, a hudba je spatna jen proto, kdy vznikla? Cim dal vice souhlasim s nazorem, ze zde plizive probiha jakasi druha normalizace.

+3/0
12.8.2012 23:44

sabina45

vlastní volba

Proto mě nejlépe vyhovuje, že mám Musicjet a můžu si poslouchat co chci a jak často chci. Opravdu tam najdu všechno a to i pro starší generaci, na kterou se jinak ve skladbě písniček zapomíná. :-P

+1/0
11.8.2012 18:34

Arabovo dítě

Radiožurnál nehraje pro mladé lidi

Je mi 27 a radši bych byl aby tam buď nehráli vůbec a nebo se zaměřili i na mladši publikum. Více Toxique, Tataboys, Republic of Two, nějaká elektronická hudba. To co se tam dneska hraje stojí za prd.....

0/0
11.8.2012 11:36

Ritan

nebylo by od věci

zařadit ještě pár písniček, které většina zná v podání tety Helenky, navíc - ale v originálních verzích, nevykradené. A totéž u božského Káji.

0/0
11.8.2012 10:34

libyn

pokud bych chtěl poslouchat muziku,

naladím si Beet, nebo na internetu Rock Max!

Tady očekávám víc komentářů, rozhovorů a názorů politologů! CHybí mi tu debaty o zajímavých a hlavně aktuálních tématech!! Ať klidně trvají tři hodiny! Pokud je diskuse zajímavá, je to i tak málo! CHci více a rozsáhlejší aktuální infornace! Proč? Protože vás rád poslouchám! ps.:Kašlu na vaši trapnou muziku!

0/0
11.8.2012 1:09

libyn

Re: pokud bych chtěl poslouchat muziku,

pardon! Samozřejmě Beat!:-)

0/0
11.8.2012 1:11

libyn

Re: pokud bych chtěl poslouchat muziku,

jo, a už mi konečně pošlete tu beaťáckou samolepku na auto, jak jsem si o ni esemeskoval!

0/0
11.8.2012 1:24

veliz

Hrajte kvalitu, ne ideologii

Byl bych rád, kdyby dnešní mladí zpěváci, zpěvačky, hudební skupiny, skladatelé a textaři byli lepší, než ti z reálného socialismu. Bohužel tomu tak není. Kvalita se nemůže nikdy ohrát. Jen je třeba umět ji rozpoznat.

0/0
11.8.2012 0:01

azeret512841584

Mužské rádio???

Tedy Radiožurnál poslouchám prakticky neustále a mám výhrady k hudbě - do vkusu se mi tedy obvykle trefuje, ale to neustálé opakování mi leze na nervy. (O opakování zpráv teď nemluvím...) Čím se mě ale pan "šéf hudby" silně dotkl je konstatování, že Radiožurnál je mužské rádio! Asi je na čase přeladit, aby ze mě nebyla mužatka! Ještě že tenhle pán jen vybírá hudbu a nemluví do éteru, to by asi posluchačů (a zejména posluchaček) výrazně ubylo, protože by kdekoho naštval.

0/0
10.8.2012 22:49

pilinazlenina

stop státnímu rozhlasu

ps: Vondráčkovou nemusim

0/0
10.8.2012 20:31

maikcrew

Tolik písniček

Existuje tolik druhů písní a rádia hrají furt to samé a jako sraby hrají to samé.

+1/0
10.8.2012 18:30

neverest

šéfe hudby

Pane šéfe hudby, radši bych 1x týdně slyšel Vondráčkovou než 5x denně Kryštofy a 5x denně tu nevkusnou vodrhovačku Najkrajší stromy sú na Horehroní (tenhle song mě irituje úplně nejvíc). To pak ihned Radiožurnál vypínám (pokud mi to rádio patří).

Místo keců o Vondráčkové byste s tou hudební náplní měl už konečně něco udělat.

+2/0
10.8.2012 16:09

pletiplot

Mě tedy 1000 písniček nestačí

Poslouchám Radiožurnál, protože se něco dozvím, ale na písničky mám paměť a fakt nechci slyšet něco, co jsem slyšel před týdnem. Omílání nových hitů (někdy pochybných kvalit) do zblbnutí, co dělají soukromý radia (chápu, jsou za to placený) nesnáším už vůbec. Přitom moderní hudba písničkový formy začíná od 50. let, jsou tisíce českých, italských, britských, amerických písniček, které se můžou točit, Od Elvise, Beatles, přes REM, Pink Floyd, Scorpion, až po Michaela Jacksona, občas to proložit Umbertem Tozzim nebo Luciem Battistim nebo Alizeé. Výběr je široký, tak proč ho omezovat?

+1/0
9.8.2012 23:57

dan..

Re: Mě tedy 1000 písniček nestačí

Toto rádio bych neposlouchal, nehraje Queen.

0/0
10.8.2012 0:04

neverest

Re: Mě tedy 1000 písniček nestačí

jseš mimo, dnes už hráli Kind of Magic

0/0
10.8.2012 16:14

Gakon

Re: Mě tedy 1000 písniček nestačí

Nehrajou nic častější než Queen (nebo Madonnu). A to i 4x denně.

0/0
10.8.2012 22:00

rundlik

Re: Mě tedy 1000 písniček nestačí

Souhlas,doplnil bych Rolling Stones,Deep Purple,Slade ad..Hezkých skladeb jsou desetitisíce.Bohužel všude hrají jen "odrhovačky",i několikrát denně.To platí i pro naši produkci z doby "reálného socialismu"...Nevidím nic špatného na duetu Matuška-Vondráčková "Tisíc mil" anebo " Přejdi Jordán" od Vondráčkové ad....

+1/0
10.8.2012 9:31

xbore

Novodobá cenzura a ideologie

Celé ČRO bych zrušil! Darmožráči se spupným chováním, kteří hlásají to co hlásají ve jméně posluchačů ? Nejde mi konkrétně o Vondráčkovou. Nevím, kde vzali 950 písní, když mám stejně pocit, že hrají to samé dokola 8-o Nelíbí se mi chování nového šéfa hudby, proto si raději přeladím jinam !![>-]EU

+3/0
9.8.2012 14:11

pletiplot

Re: Novodobá cenzura a ideologie

Kdy jsi naposled poslouchal ČRo? Já ho teď pár dní poslouchám v práci. A s písničkami jsem spokojen. Nejradši mám starší rock jako třeba nedávno Whatever od Status Quo. Ale přelaď si kam chceš.

0/0
9.8.2012 23:35

jtpy

Tedy končíme s poslechem Radiožurnálu.

No vždyť je dost jiných stanic se solidní hudbou.

+3/0
7.8.2012 17:56

dropa

Re: Tedy končíme s poslechem Radiožurnálu.

od památkově chráněné Vondráčkové...:-)

0/0
13.8.2012 12:21

rundlik

Nic naplat,.....

...ale zpívat pí.Vondráčková uměla.Má i dodnes hlasový fond,na rozdíl od některých "nových zpěvaček".Na písničkách z doby "reálného socialismu" nevidím nic špatného,měly pěknou harmonii,melodii a navíc i text,který o něčem byl.Navíc za doprovodu orchestru,což vždy znělo velmi pěkně.Bohužel,za dnešními problémy Vondráčkové může její manžel,který se velmi rád o vše soudí....Rv

+4/0
7.8.2012 11:49

pletiplot

Re: Nic naplat,.....

Nalaď si dvojku, tam si ji užiješ. Já poslouchám něco jiného.

0/0
9.8.2012 23:35

rundlik

Re: Nic naplat,.....

Vůbec jste mě nepochopil,nejsem zrovna vyznavač  Vondráčkové..Ale měly něco do sebe,-stejně jako Gott,Pilarová,Matuška ad.Stejně jako od RollingStones,Deep Purple ad.Na rozdíl od těch dnešních,po kterých mnohdy nic není.

0/0
10.8.2012 9:35

ddtx

Re: Nic naplat,.....

Ne za ty problemy nemuze jeji manzel, ale ona. Pokud by mela spetku rozumu, tak ho uz davno vykopne. Kazdemu uz na zacatku bylo jasne, ze to je prave ten, kdo ji znici karieru. To se mu povedlo. Dnes je u vsech mych znamych HV vnimana jako ani nechtejte vedet jako co. A to ji meli kdysi radi. Ale byla to jeji volba, korunu tomu nasadila s narodnim pokladem a soudem s tezce nemocnym Neckarem, tim se HV zaradila do stejne kategorie, jako politici a na tom nic nezmeni.

0/0
14.8.2012 10:06

milla

zrušit hudbu

zpravodajské  rádio= polovina  z  hodiny je  strašlivá  hudba, některé písničky jsou  slyšet opravdu  denně -  Janda, Žbirka, Aneta,Elán, teď bohužel  i  Klus. Čtvrtina  času  padne na  znělky a hlášky typu -  zbytek  reportáže si  poslechněte v devět ,  zprávy sice každou  čtvrthodinu, ale  90% z nich  ce  snad pouští z pásky - jsou  dny, kdy se nemění  po celédopoledne a co někdo  slyší  6x -  to promiňte už  není  zpravodajský  hit. No  a zbývající  10 - 15 minut jsou  rozhovory a "reportáže", které   velice často pak  zazaní jako  souhrn  v zápisníku zahraničních  zpravodajů  nebo  v něčem  podobném. Takhle by  zpravodajské  rádio  fungovat rozhodně  nemělo. A  prohlásit, že je pro  muže? To je  snad  drzost.  To jako  ženy   akceptují  pouze  recepty a slepičí  rozhledy?

+2/0
7.8.2012 8:27

libyn

to není o Vondráčkové!

Asi taky nic nepochopil!

0/0
6.8.2012 22:00

demon2307

Vaše playlisty

Celá produkce hudby ve všech rádiích je naprosto žalostná. Jeden interpret jeden HIT. Přitom  spousta našich zpěváků a kapel má tolik krásných písní a skladeb, které v rádiu nikdy neuslyšíme. Kde je asi chyba?:-(

+1/0
6.8.2012 20:21

ave-11

A co ženy?

Jsem žena, řidička, také poslouchám Radiožurnál, proč si myslí šéf hudby, že tato stanice paří mužům? Dělal mu Sting průzkum? Písniček je tam dost, ale  stále se opakující staré hity ani Klus se nedá pořád poslouchat.

+1/0
6.8.2012 17:37

japasemate

Dramaturgie hudby na Radiožurnálu

Již dlouho to není dobrá práce. Nejposlouchanější (?) rádio v ČR by podle mého názoru mohlo prezentovat široké spektrum současné živé hudební skladby v této zemi.

Vstávám denně v 05.00 a kvůli zprávám jsem opakovaně nucen poslouchat pořád dokola skoro to samé. Dramaturgie je v tomto případě silné synonymum. Kéž se lide

český dočkáš obratu. Názory a přesvědčení o své pravdě nového dramaturga  však

takovému směru zjevně nesvědčí. Co na to OSA ?Rv

+1/0
6.8.2012 16:26

komisař Zdychynec

nesoudná Helenka ať už jde do řitky, i s panem manažerem

doufám, že je natřou i u toho evropskýho soudu

0/0
6.8.2012 16:16

plavcik23

Nechce pujcit starej iPhone?

Ja hlavne nerozumim zatatosti s niz CRo obhajuje svo miniaturni playlisty. Kazdy jeden clovek ma na telefonu 2x vetsi playlist, aby se mu pisnicky neohraly. A to si na ten telefon sam nahraval jen ty, ktere chce poslouchat. A tady ten pan se nam snazi prodat jako zmenu 150 ven 100 dovnitr. At si v tom playlistu Vondrackova klidne zustane, kdyz bude rotovat v playlistu o 20K polozkach a uslysim ji jednou za 12 dnu (coz odpovida jejimu vyznamu v popmusic).

+1/0
5.8.2012 10:40

Lidynka

Re: Nechce pujcit starej iPhone?

Hlavně, že hrajete denně Zeťovou. Je trapné, že zpívá 1 písničku a vy ji dokola hrajete. Komu asi v Radiožurnálu udělala dobře!

0/0
5.8.2012 23:44

doktor19431943

Tak to snad ne !

Nebudeme hrát něco, co symbolizuje éru reálného socialismu, i když by to lidé chtěli ! - říká nový šéf hudby. A my jsme si mylně mysleli, že ideologické třídění už je minulostí ! A který že ideolog to bude určovat ?

+4/0
3.8.2012 15:56

fujojte

Re: Tak to snad ne !

Ty jsi ale trdýlko, tím je přece myšleno, že to nebudou hrát každý den dvakrát, ne že to nezahrajou nikdy - třeba při nějaké příležitosti, výročí a podobně. Mrazíka taky nedávaj každej pátek večer, ale jen na vánoce, a za ideologický třídění bych to nepovažoval :)

0/0
7.8.2012 12:34

Erinee

Re: Tak to snad ne !

Milý doktore, dnešní třídění je ještě horší a ještě více zákeřné. Bohužel... Sice se zdá,že máme všechno, ale podívejme se, jakou oporu má normální slušný člověk ve státu dnes a jakou "tehdy". Páni nahoře jsou moc neradi, pokud byste vzpomínal na dobu "tehdy".A proč? Protože v době "tehdy" byli taky pány.

0/0
11.8.2012 21:45

ToJo

vyřadili 100 písniček

To je sakra málo na ten humus, co omíláte 15 let !:-(

0/0
2.8.2012 23:11

Disakoff

Hudba?

Stejně jako někteří ostatní tady si myslím, že na radiožurnálu hudba vůbec nemá co dělat (a zvlášť ne ta která se na ČRo1 hraje). Přidejte místo ní nějaké zajímavé reportáže!

+1/0
2.8.2012 18:52

Gakon

Re: Hudba?

Hudba tam právě patří... Styl proudového vysílání, kde vstup střídá vstup potřebuje nějakou "přestávku", aby se moderátor domluvil s režii, připravil se na další přspěvek, apod...

0/0
2.8.2012 21:35

Cikánek

Redakce, mohla bys ten obličej i s článkem už smazat ?

;-O ;-€ Rv

0/0
2.8.2012 15:55

Aladár Ladič

Re: Redakce, mohla bys ten obličej i s článkem už smazat ?

ale korále má pěkný.

0/0
3.8.2012 13:03

vlasta11

Konstatování

Domnívám se že Český rozhlas je veřejně právní médium a že by jako takový měl sloužit celé veřejnosti a nejen pár vyvoleným podle toho v jaké generaci se zrovna nachází jeho šéf.Povinně platím koncesy tak nevím proč mně má někdo určovat co mám nebo nemám poslouchat.

+3/0
1.8.2012 15:07

Gakon

Re: Konstatování

Radiožurnál je jen jednou stanici Českého rozhlasu...

0/0
2.8.2012 21:36

alidlo

Re: Konstatování

Jak povinně platím koncesi??? Když to nechceš poslouchat, tak to neplať... já teda rozhodně poplatky za rozhlas neplatím a nikdy nehodlám, když to neposlouchám.

0/0
3.8.2012 15:54

xaveralexander

Češi už máte medailu ?

;-D;-D

0/0
30.7.2012 19:20

Ozolinsh

Re: Češi už máte medailu ?

Dočkej času čobole

+4/0
31.7.2012 6:41





Najdete na iDNES.cz