Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Turecké jednotky míří k hranicím Sýrie, rozmísťují i protiletadlové zbraně

Turecko rozmísťuje vojenské jednotky podél hranic se Sýrií. Je to zřejmě reakce na sestřelení turecké stíhačky Syřany. Premiér Erdogan už začátkem týdne varoval, že Turecko nemůže nechat takový čin bez odezvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D.E.S

konečně se turci rozhoupali ..

a budou bránit hranici mezi Syrii a Tureckem, aby tam nemohli arabáci pašovat zbraně .. což je dobře ..

0/0
29.6.2012 12:51

Opričnik3

Nemělo by Rusko preventivně zasáhnout

a obsadit Turecko? Přece nechce dopustit opakování olympijského masakru ve své najjižnějšíé provincii - Sýrii!

Taky by se s tním hezky vyřešily problémy s námořními základnami NATOP v Černomoží a Ruska ve Středomoří a svět by byl zase o kousek blíž míru, prosperitě a vůbec věemu tomu, co Rusko už skoro 100 na i více set let exportuje do svého okolí.... :-)

0/0
29.6.2012 7:30

Zatím dobrý!

Turecko chce uloupit syrskou ropu!

Je to jasné, to sestřelené letadlo ji pašovalo! ;-D

0/0
29.6.2012 6:45

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Turecko chce uloupit syrskou ropu!

Taky chce obsadit strategickou Hedvábnou stezku.

+1/0
29.6.2012 6:52

Opričnik3

Re: Turecko chce uloupit syrskou ropu!

Stazku Hizballáhistán - Teherán? ;-D

0/0
29.6.2012 7:30

145 koní

Re: Turecko chce uloupit syrskou ropu!

Asi budeš jeden z těch, co netuší, že funkce Hedvábmé stezky se poněkud změnila. Nyní slouží z větší části k importu písku (křemík!) do čínských továren na polovodiče. Syrský písek patří k těm nejlepším na světě, hned po libyjském a iráckém ...

0/0
29.6.2012 8:01

D.E.S

Re: Turecko chce uloupit syrskou ropu!

Tak Irácký už moc ne, pokud ho tedy nechtěj mít radioktivní  a Lybijský, škoda mluvit.

0/0
29.6.2012 12:55

Stein-X

.

http://ignacpospisil.blog.idnes.cz/c/277430/Genocida-krestanu-europoslanci-Zahradilovi-nevadi.html

0/0
29.6.2012 3:20

Doprovodný Kostka

Assad musí mít pěkně stažený zadek

Teď když Turci reagují na sestřelení toho letadla v mezinárodních vodách. On to má ale beztak za pár, generál který nedávno uprchl přes hranici řekl že 40% - 60% území ve státě vláda nekontroluje. Místní soudruzi na diskuzi budou asi pořádat plačky.

+2/0
29.6.2012 2:32

Nenic mi me triangly

Rusko reklo NE

Turci by si radeji sve manevry merli nechat na israel :-)

+1/0
29.6.2012 2:13

Hans von Karlin

z 1000 článků o Blízkém Východě je

999 negativních. Je toto vyvážené zpravodajství? I když - iDnes není veřejnoprávní, tak si vlastně může psát to, co chce. Což se vlastně děje...

+1/0
28.6.2012 22:20

petr_leicester

Re: z 1000 článků o Blízkém Východě je

ctenari musi videt ze je nekde jeste hur a ze mohou byt vlastne vdecni za vladu a zpusob zivota co maji.....ber to jako for...ikdyz for to je to blbej. Ale co chces po iDnes. Max rubrika technet a Pacner, to si rad s chuti prectu, ale zbytek? Zbytek je zumpa

0/0
28.6.2012 22:25

Hans von Karlin

Re: z 1000 článků o Blízkém Východě je

když koukám na bbc, cnn, nebo jiné stanice (včetně českých), kterým rozumím, tak to je všechno jak přes kopírák a jenom jedním směrem. Z toho mi vyplývá, že "nezávislé" a "objektivní" zpravodajství už dávno neexistuje. Žijeme ve zlaté kleci a dostává se nám jen toho, co někdo chce aby se nám dostávalo...

+4/0
28.6.2012 22:54

petr_leicester

Re: z 1000 článků o Blízkém Východě je

presne tak, tady na zpravy ani nekoukam (zijeme v UK), kouknu na ct1 na zpravy abych vedel co se deje v CR...pak Toulava kamera, aby mladej vedel odkud je a jinak vetsinou pres web na jihoamericke programy, EU, US a ten zbytek co jim leze do zadele me uz nenechava chladnym (pekne me serou)....do konce roko odsud vypadnem a ja uz se na to neuveritelne tesim! EU a US pujde do kytek, otazka nezni jestli, ale kdy a kdo z nich driv....

0/0
28.6.2012 23:10

Doprovodný Kostka

999 článků o Sýrie je správně

Pěkně jste to uhráli soudruzi Asadovci, o Sýrii se moc nestarat, kdyby lidi poslouchali tu trochu zpráv, bylo by pro vládu špatně.

0/0
29.6.2012 2:22

Opričnik3

Re: z 1000 článků o Blízkém Východě je

Správně - na každý článek o občanské válce v Sýrii a o sestřelení tureckých letadel by měl připadnout alespoň jeden pozitivní a mírumilovný článek, třeba o tom, jak sovětští (pardon ruští) námořníci ze základny v Tarsu pořádají besídky s častuškami pro syrské holčičky z města a okolí a kde se najde na webu foto a videodokumentace z celé slavnosti.

0/0
29.6.2012 7:34

StříhaIi dohola velikou holčičku

Uvidíme kdo se bude smát naposled

Kdy už tam sakra spojenci vlítnou a udělají pořádek! Pokud si někdo myslí že neprávem, tak ho turci brzo vyvedou z omylu az ukažou to video ze satelitu co maji k dispozici. Vy všichni posměváčci co tu jste ještě uvidíte kdo měl pravdu, zatím umíte jen urážet když vám dojdou argumenty!

+3/0
28.6.2012 22:08

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Uvidíme kdo se bude smát naposled

že tě to baví - krást nicky a ještě se tím chlubit.

+3/0
28.6.2012 22:14

Hans von Karlin

Re: Uvidíme kdo se bude smát naposled

;-D tak takovýhle občany přesně potřebujem! Díky za angažovanvost a snahu, honorář Vás nemine R^

+2/0
28.6.2012 22:15

Hans von Karlin

Re: Uvidíme kdo se bude smát naposled

jo tak, to měla být provokace? Mno jako vtip dobrý no....

+1/0
28.6.2012 22:17

Nenic mi me triangly

Re: Uvidíme kdo se bude smát naposled

nemaji taky to movie o tom jak jim jejich lod v mezinarodnich vodach napadli israelci ? ;-D

0/0
29.6.2012 2:14

Vopruznik

Re: Uvidíme kdo se bude smát naposled

Nemáte nějaký odkaz na "TO" video co mají Turci k dispozici? Rád bych se dozvěděl něco objektviního.

0/0
29.6.2012 7:26

stagger

ONO KDYŽ SE VE SVĚTĚ NĚCO SEMELE

od občanské války po přírodní katastrofu, tak jedinej kdo je schpnej ihned a účině pomoc jsou usa .. potom finančně evropa ..ještě snad pomáhá austrálie, kanada a japonsko ..jinak všicni na ostatní kašlou .. bylo by vhodné se tak taky chovat ...

+1/0
28.6.2012 21:41

stagger

KRVAVÉ US VÁLKY

;-D každý konflikt v kterém se usa angažovali od potlačení zbytků indiánů až po současnost měl samozřejmě spoustu důvodů od politických po čistě hospodářské .... ale narozdíl od jiných států ať chceme nebo nechceme byly taky za hodnoty euroamerické společnosti a jelikož jsem její součástí tak USA fandím... evropa je bohužel neakceschopná a za svůj multikulti experiment ještě krvavě zaplatí.

+1/0
28.6.2012 20:29

LeDoulos

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

v USA není multikulti??

0/0
28.6.2012 20:39

stagger

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

je Rv

0/0
28.6.2012 20:47

LeDoulos

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

něco jiného je multikulti experiment v samotných evropsých zemích a něco jiného vojenská expanze NATO na Blízký Východ

0/0
28.6.2012 20:56

stagger

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Kde je ta expanze ??? tam je v nato akorát turecko ..a vyprášit někomu kožich a zase odejít je zcela legitimní... ono je dokonce legitimní i zůstat :-P

0/0
28.6.2012 21:00

y.k.c.y.c

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Libye byla obětí agresivní,dobyvačné,loupeživé války NATO. Sýrie má být další v pořadí. Potom zřejmě přijde Írán

0/0
28.6.2012 21:04

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Pravda, Libyi obsadila Itálie a včlenila ji do svého kapesního impéria. Jenže to už je 100 let ...

Loni, pokud vám, Libyi nikdo cizí neobsadil.

+1/0
28.6.2012 21:08

petr_leicester

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

hele....hlidej si radeji nick, at Ti ho zase nekdo neukradne...povidani o tom co se deje ve spolecnosti nech tem co maji rozum...

+1/0
28.6.2012 21:12

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Klidně si tady plácej v tomhle stylu. Zůstane ti to a bude veselo v rodině.

0/0
28.6.2012 21:18

y.k.c.y.c

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Teď se to dělá sofistifikovaně - prostřednictvím nastrčených loutkových vlád. Jako třeba to bylo odzkoušeno v Iráku

0/0
28.6.2012 21:13

stagger

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

no loutkové vlády...na to maj patent rusáci :-/

0/0
28.6.2012 21:21

y.k.c.y.c

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

není nutné odvádět pozornost jinam

0/0
28.6.2012 21:27

stagger

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

LIBYE je obětí sebe sama a svého neschopného vedení ...ono zmastit islám s bolševismem nejde .. a bolševik padnul a je evidentní, že jakmile trochu povolí otěže v syrii či iránu , padnou taky. A popravdě kde se ve vás líhne, že je pro nato lepší zbourat režim v syrii či iránu ... jsou nebezpečnější uvnitř pro vlastní obyvatele než navenek ...

0/0
28.6.2012 21:11

y.k.c.y.c

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Pokud se Írán staně hegemonem v oblasti, ztratí Západ kontrolu nad cenami ropy avůbec kontrolu nad celým obchodem s ropou. V Saúdské Arábii je také proamerická loutková vláda

0/0
28.6.2012 21:16

stagger

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

pod těma čornozadelníkama se nestane nikdy..

0/0
28.6.2012 21:23

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Co přesně tam ukradli, jak ty říkáš v rámci loupeživé války?

0/0
28.6.2012 21:17

petr_leicester

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

neni to trosku schiza, byt chvilku prihlasenej jako Strihali dohola ve.......  a chvilku jako greenalien?  No ono vlastne kdo by daval sem tam doporucit, co?

0/0
28.6.2012 21:20

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

jsi mimo

0/0
28.6.2012 21:22

jqwert

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

oni pouze pracují pod stejnou  agenturou, jeden by to nestíhal

+1/0
28.6.2012 21:31

Johny TopMaster

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Jste jiste komunista, kdyz si myslite, ze nikdo nemuze mit jiny nazor nez Vy, a kdyz ma, tak ze je to individuum :(

+1/0
28.6.2012 23:34

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

Nijak si neidealizuju USA (ani jiný stát / režim).

Ale třeba koncem 19. století vedly USA válku se Španělskem.

Bylo by vhodné si najít, kolik z jejich tehdejších kolonií si přivlastnily.

+1/0
28.6.2012 20:40

stagger

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

to je putýnka, neb španělsko by si je stejně neudrželo a určitě bych radši žil v bývalé kolonii pod správou USA než Španělska :-/

0/0
28.6.2012 20:44

Sharpe

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

No americane spanely vyhnali s Kuby a Filipin a pokud vim, tak to nejsou jiz kolonie, ale samostatne staty.

0/0
28.6.2012 22:46

LeDoulos

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

a vůbec, co je to euroamerická společnost? Jak blízko k sobě mají třeba Němci a američtí hispánci?

0/0
28.6.2012 20:44

stagger

Re: KRVAVÉ US VÁLKY

právě že bohužel málo  ... oni hispánci jsou kapitola sama pro sebe

0/0
28.6.2012 20:46

Timur.a.jeho.partaj

A přece je ten zastánce krvavých US válek greenalien ....

.!!

+3/0
28.6.2012 19:59

Molot0ff

Re: A přece je ten zastánce krvavých US válek greenalien ....

Ano, to on jistě je, protože jinak se jeho zanícení pro války na Blízkém Východě nedá vysvětlit:-/

0/0
28.6.2012 20:04





Najdete na iDNES.cz