Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na pražské Trojmezí má zálusk i Kellnerova PPF, chce tu byty a park

O Trojmezí, tedy volné území mezi Prahou 10, 11 a 15, se začala zajímat také společnost PPF Petra Kellnera. Ráda by tu vybudovala park s domy, školou a obchody. Kellnerova firma začala jednat s majiteli zbylých pozemků a městem, projekt by ráda dokončila do roku 2019.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza13

A celou čtvrť oplotíme, jak je teď zvykem.

;-€

0/0
28.6.2012 23:09

fonteyn

Spíš je celkově problém, že obytné parky v ČR nefungují

Možná i proto, že jsou lidi nedisciplinovaní, zaházejí trávník odpadky, nechají tam volně pobíhat a kálet psy atd... Kdyby to tak nebylo, tak třeba Stromovka by mohla být skvělým místem na piknik, jenže komu se chce jíst mezi vajglama a fekáliema, že... Nemyslím, že nějaký nový park vyřeší problém. Přitom v Německu, Rakousku, Francii, Americe podobné parky skvěle fungují a je to opravdu skvělý relax pro všechny. Ale třeba umíte si představit, jak dlouho by u nás v ČR v parcích vydržely třeba grily, venkovní šachy atd.?

0/0
28.6.2012 22:49

fotosluzby

Nehoráznost

Když stavěli vedle Sluneční vršek bylo to podobně velkolepé ......... A realita? Mateřská škola jen na papíře, na hřiště pro minigolf a tenis za ty léta co stojí zavítalo hráčů sotva jak prstů na jedné ruce. Obchody otevřou a do půl roku zkrachují - lékárna, optika, ... Kolona aut často sahá od benzínky OMV až dolů k Interšpáru. Nedaleko Praha 11 začne stavět sportoviště s bazény za půl miliardy. Krásný park se sportovišti a pár stánky s občerstvením nikomu vadit určitě nebudou, ale domy zcela určitě! Doufám, že jednou zase zvítězí rozum a vyhraje zeleň a né beton.

0/0
28.6.2012 21:54

HrubesaMares

Kellner

potrebuje zase vyprat nejaky penize? 8-o

0/0
28.6.2012 17:53

Kadem

A KE KAŽDÉMU BYTU JEDEN VRTULNÍK!

už takhle jsou silnice ucpané a další byty?

0/0
28.6.2012 17:39

Kadem

Re: A KE KAŽDÉMU BYTU JEDEN VRTULNÍK!

a ještě u Kulatého Chodovce se brzo začnou stavět další byty...tady vznikde úplně nové město. Během pár let pár tisíc lidí. Příjezdové cesty napojí na stávající (přeplněné). Hlavně, že to něco vynese. ten, kdo to platí tu nežije tak co...

0/0
28.6.2012 17:49

swampy1977

ano

zastavte kazdy kousek zelene v praze byty ktere nikdo nekupuje a kancelaremi ktere si nikdo nepronajme, hlavne, ze se pani radni napakuji

+1/0
28.6.2012 16:04

Martin Soušek

sliby se slibují, blázni se radují

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.

.

A pak se tam postaví paneláky ;-D

+1/0
28.6.2012 15:46

KOLDAK

86 hektarů parku se vlivem "dodatečných úprav"

změní na 8,6 hektaru a to bude golfové hřiště.

Jako bychom to neznali, nebylo by to poprvé ani naposled.

0/0
28.6.2012 14:01

kali-gandaki

Řebíčkův muž

Jan Piskáček (Ogilvy) opět v akci? Pozor, porcování Trojmezí začalo!

0/0
28.6.2012 12:47

cjv

Jo uz se tesim jak bude stredem trojmezi jezdit tramvaj

...a autobusy. Ale vlastne proc ne kdyz uz pulku trojmezi pred par lety vykaceli (samozrejme "legalne"), tak ted to vlastne uz nema ani hodnotu, tak proc to nezastavet, ze jo?

0/0
28.6.2012 11:49

Pravda bolí

Všude okolo

je to permanentně zasekané a oni chtějí stavět ještě další byty pro cca 5000 lidí?! Ze peníze jde skutečně všechno...

+1/0
28.6.2012 11:49

Pravda bolí

Všude okolo

je to hlavně ráno úplně zasekané a oni tam ještě chtějí něco stavět?!

0/0
28.6.2012 11:48

GeorgeOrwell

Grrrrr

Tak na to ani nemyslete, betonové "viladomky", vyasfaltované cestičky, spousta šťastných ruských rodinek....propagační video jak z doby třetí říše (jen tam chybí pobýhají bloňdaté dětičky), 5 let smradu z náklaďáků a zlikvidovaný současný park. Kellner jdi s tou svojí partičkou do prdele, nebo si to postavte někde v polích u D1.

+2/0
28.6.2012 11:46

pomodli se !

až mi z té idylky slza ukápla

tam bude centrum míru, volného času a sportu. ;-DR^

+4/0
28.6.2012 11:39

Pravda bolí

Neříkali

borci z ODS z radnice Prahy 10, že se tohle nikdy nestane, běžte víte kam, tohle je snad poslední kus zeleně v téhle oblásti a Klausův rektální horolezec Kellner tam chce něco stavět?! Všichni zkorumpovaný do jednoho, kdyby mi nebyli dukáty milé, to by se mi teprve ulevilo...

0/0
28.6.2012 11:38

Cristina_T

Boze muj!

Poptavka po novych bytech je na bodu mrazu, vsude v Praze jsou volne byty k nastehovani nebo k rekonsktrukci. opravdu nutne vsechno volne zastavet, upravit, vybetonovat cesticky v radoby parku??? At uz jdou do haje s vytunenyma videama. ;-€

+1/0
28.6.2012 11:24

2mmmm_2

Pokud se dá v Praze něco pokazit,

tak se to určitě povede....

0/0
28.6.2012 11:24

The_Damned

Hruza

Z techto velkolepych developerskych planu je mi spatne. Trojmezi je kousek divoke prirody kolem ktereho jsou na vsechny strany panelova pekla a melo by kouskem prirody zustat. Byl bych pro leda vybudovat nejake stezky a mozna jedno obcerstveni, ale to je vse a na nic vic nesahat.

+1/0
28.6.2012 10:48

Inkvizitor Johny

?

A zaplatí to jako kdo? Jako PPF? Jen tak z altruismu?;-D Klidně se vsadím, že ta fáze na videu (to je tak za 20 let) nikdy nenastane. Jako proč by se měla PPF o to 20 let starat a budovat, když chechtáky za baráky a byty budou doma?;-)

+1/0
28.6.2012 10:30

Petang01

Prezentace

ježíš to jsou plky, že by tomu jeden až věřil. Například ta pasáž o těch hřištích na všechny možné sporty. Kolik jich tam bude a jak to bude super využíváno. A ty rodiné domky no krása. A ten druhý největší park v Praze. Jedno oko nezůstane suché. Takže teď se podívejme za oponu. Pokud PPF splní co slíbila a nechá tam tolik zeleně co plánuje, budou ty domky tak drahý, že se je budou moci dovolit jen hóóch buržousti. Tomu budou odpovídat i ceny na těch hřištích. Páč oni nemají zájem se dělit s lůzou. Obslužnost MHD je také usměvavá. Pochybuji, že podnik který dneska škrtá linky jak na běžícím páse budě dělat nové spojení do čtvrti kde budou mít všichni své auto a tím busem tam pojedou tak 3 lidi. A tak bych mohl pokračovat.

+1/0
28.6.2012 10:12

Kalouskybijec

Tak to shrneme

1. Viewegh teď roní slzy , ve své knize "Mafie v Praze" označil za hlavního likvidátora a nebezpečí pro trojmezí a Toulcák lorda Voldemorta - Janouška a úder přišel z jiné strany. Teď bude muset splácat další pokračování, (mimochodem "Mafie v Praze" byl asi jeho největší paskvil a obálka to dorazila) ta jeho šílená dula ho k tomu  přinutí. Kdo neví koho myslím ať si přečte "Biomanželku"

2. Je mi celkem fuk, jestli tam vyroste to co je na obrázku nebo hromada paneláků nebo to zůstane v původním stavu nebo tam bude park., ale ať už s tím někdo konečně něco udělá. Park by byl fajn a taky by bylo fajn , kdyby   někdo propojil se zelení okolo botiče až k Michli

3. Praha 10 chtěla stavět na brownfieldu po všech nepoužívaných nákladových  nádražích , ale místo toho tam postaví 6 kolejnou trať vedoucí z Hostivaře do Vršovic, tedy od nikud nikam, hlavně že je na to dotace od EU. Já se jim na jedné starně nedivím,  nikdo neví co z těch vagónů a cisteren vyteklo do podloží

0/0
28.6.2012 10:11

nechteny.diskuter1

Ekonomická krize

Ty bláho, to je fakt svinstvo ta ekonomická krize. To máme Britskou čtvť asi s miliardou bytů á 50 tis./m2 - v podstatě vyprodáno. A těm, na které tam nezbylo se postaví Trojmezí, kde to bude stát tak cca stejně. Koukám kolik je lidí, kteří žijí skoro z ruky do huby...;-D

0/0
28.6.2012 10:10

jehnik

Reakce Koalice Trojmezí.

Je to plné zavádějících informací! Zástavba

neúnosně zasahuje do přírodního parku, do "parku"

započítávají plochy které udržovaným parkem jsou. Dopravní obslužnost postavená na hlavu.

Více na www.trojmezi.info

0/0
28.6.2012 10:04

misslonely

Re: Reakce Koalice Trojmezí.

ač nejsem militantní ekolog a aktivista, zde musím s Koalicí souhlasti. Prezentace je plná zavádějících informací, takto rozsáhlá zástavba není možná, už jen proto, že to nedovoluje územním plán. navíc je to přírodní park a vrchol všeho je hláška o propojení s Hostivařským lesoparkem. kudy jako? ví vůbec autor prezentace, kde je Hostivařský lesopark a kde Trojmezí? trochu tam tomu propojení zaclání sídliště Košík a Slunečný vršek

0/0
28.6.2012 11:35

ef77

Re: Reakce Koalice Trojmezí.

Přesně tak! Ledaže bychom sídliště Košík a Slunečný vršek (mimochodem taky slušná haluz, koukám na něj z okna) přemostili :-). Souhlasím s tím, že Trojmezí v současné době není krásné, ale je to ostrov zeleně uprostřed betonu a je to útočiště pro zvířata (bažanti, veverky, kuny, v meandrech Botiče ledňáčci atp.). V prezentaci plné prefabrikovaného štěstí chybí ještě umělohmotná veverka a srnka na klíček, pak bude vizuál dokonalý.

+1/0
28.6.2012 11:44

cjv

Re: Reakce Koalice Trojmezí.

V klidku, ono to nakonec dopadne jina... obytni a obchodni zona se rozsiri, nekolik pater se prida a na okolitou infrastrukturu "nezostanou penize a misto".

0/0
28.6.2012 12:11

klarav

Ten tvar parku je dobrej

Ten tvar parku je dobrej - vzali tam všechnu zeleň z okolí, i malé pruhy stromů. Do plochy parku počítají navíc sportoviště a zahradnictví. Bez nich zbydou z parku jen kousky.

0/0
28.6.2012 9:33

Martinigue

No ale

na těch statických obrázcích (video jsem nepouštěl) to vypadá sympaticky, no ne?:-)

0/0
28.6.2012 9:24

Centralní Mozek VeVerek Bartowyj

A nemohl by tam Kellner postavit

pro Klausovovo loutkové divadlo druhé Hradčany ?

+2/0
28.6.2012 9:18

looki25

vizualizace

...aneb "bude to tam jako v USA".

Pozemky bez plotů, všude spousta basketbalových hřišť (jasně, basket - nic proti němu - tu všichni hrajou na každym rohu), lidi joggující na vyasfaltovaný třídě..už jen stánky s hotdogama a máme tady úplnej "drým"! Rv

0/0
28.6.2012 9:17

mokikin

Ano...

... celou Prahu zastavět! Ani kus zelené plochy!

Ať táhnou všichni developeři do .... věčných lovišť. V Praze je nových bytů nadbytek a ještě chtěj stavět další a notabene místo zeleně????

+1/0
28.6.2012 9:12

nezavislypolitologamater

Re: Ano...

Proč developeři? Rozhodující je přece stanovisko územního plánu a ten má v rukou plně město, resp. občany předmětné lokality zvolení zastupitelé.

0/0
28.6.2012 9:20

nechteny.diskuter1

Re: Ano...

Přesně. Developeři prostě jen dělají kšeft. Na tom není nic špatného. Špatné je, že jim v téhle formě ten kšeft umožňují lidi na Pražských radnicích.

0/0
28.6.2012 10:12

prdící had

Re: Ano...

bohužel v našem státě nejsou tito nezávislí... rozhodují na základě developerské "lobby" ;-€[>-]RvRv

0/0
28.6.2012 10:35

pouler

RUCE PRYČ OD TROJMEZÍ

RUCE PRYČ OD ZELENÉHO TROJMEZÍ!!!

+6/0
28.6.2012 9:10

krakra

Bydlím na Hájích

Bydlím na Hájích a popravdě řečeno nevím kde to Trojmezí vlastně je.

0/0
28.6.2012 8:56

lenoch07

Re: Bydlím na Hájích

Pod OMW mezi Košíkem a Zahradním městem.

0/0
28.6.2012 9:15

IDNES v -00:00:01

Re: Bydlím na Hájích

Sejdi k Botičii, jdi proti proudu, až dojdeš na rozlehlé místo, kde "nic" není, a kde si budeš připadat někde úplně mimo Prahu. To poznáš ...;-)

0/0
28.6.2012 14:18

ca699546

Jen aby.

Záměr možná hezký, ale jen aby to tak dopadlo. Jelikož školky, park atd. nejsou příliš komerčně výnosné začne developer pochopitelně stavět byty. Ty pak prodá, zjistí že je v náhodou úpadku zkrachuje, a park a školky si tam postavte sami :)

0/0
28.6.2012 8:30

grospic

Re: Jen aby.

za školku se platí 3000-12000 za měsíc a nikdo ani necekne. Tohle platit za VŠ tak tu máme další revoluci

+1/0
28.6.2012 11:17

fenafena

jen jedna nova ZS a MS ?

jew sice pekne, ze postavi novou ZS a MS, ale na tom planu je cca 400-500 novych domu, takze to bude 1000-5000 novych obyvatel (neco jsou tam i nove "panelaky"). To to asi 1 (slovy JEDNA) ZS a MS asi moc nevytrhnou, kdyz uz soucasne kapacity jsou nedostatecne ?!?

0/0
28.6.2012 8:21

Zluty buldozer

Re: jen jedna nova ZS a MS ?

Proč ne, proboha? Reálný odhad je podle mě 2000 obyvatel, a i když by byly "v rozumném věku" (tj, připusťme, že se tam nebudou stěhovat důchodci), znamená to do 80 školkáčků a do 200 školáků..

0/0
28.6.2012 8:58

fenafena

Re: jen jedna nova ZS a MS ?

prave.. jedna skolka pobere tak 50 skolacku a vy jich uz ted mate min 80 a to nepocitam ty soucasne okolni obyvatele.. ted se v okolnich ZS bere 30-40 deti a hlasi se 100-150...

0/0
28.6.2012 10:29

fenafena

Re: jen jedna nova ZS a MS ?

na "Slunecnem vrsku" se odhadovalo az 5000 lidi a to je tak 1/8 tohoto projektu

0/0
28.6.2012 10:31

garumna

Re: jen jedna nova ZS a MS ?

Souhlas. A to jste nezminila vyse polozeny Slunecny vrsek, kde developer tez slibil skolku a skutek utek....

0/0
28.6.2012 9:49

vejcednes

Chcelo by to formulovať inak a presne. O tom je jazyk.

Trojmedzie je v podstate bod. Malé nič o rozlohe 0,00  metra štvorcového.  Tak to odjakživa bolo a aj bude. :-)

0/0
28.6.2012 8:04

looki25

Re: Chcelo by to formulovať inak a presne. O tom je jazyk.

jenže tohle je pojmenování rozsáhlýho území, rozumíme si? :-P

0/0
28.6.2012 9:12

vejcednes

Re: Chcelo by to formulovať inak a presne. O tom je jazyk.

Máš pravdu, poučil som sa, napriek tomu  je veta  : "O Trojmezí, tedy volné území mezi Prahou 10, 11 a 15,..."   -

logický nezmysel. To je územie patriace buď Prahe 10, alebo Prahe 11 a 15.  To nie je územie "medzi". 

Z trojmezi.info:

Lokalita zvaná “Trojmezí” je nezastavěné území o celkové rozloze přes 2 500 000 m2 na pomezí Prahy 10, 11 a 15, obklopené ze všech stran sídlišti Chodov, Spořilov, Záběhlice, Zahradní Město, Hostivař a Košík. Část Trojmezí leží v Přírodním parku Hostivař - Záběhlice. :-)

0/0
28.6.2012 9:26

Edmund Černá Zmije

Nějak jsem tam nikde neviděl zaparkovaná auta

že by Kellner počítal s obrovskými garážemi v podzemí? 8-o

+1/0
28.6.2012 7:58





Najdete na iDNES.cz