Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proti jmenování Bradáčové byla část ODS. Zřejmě proto Pospíšil skončil

Důvodem odvolání ministra spravedlnosti Jiřího Pospíšila může být i něco jiného než "manažerské nezvládnutí resortu", jak to zdůvodnil premiér Petr Nečas. Mezi politiky se čím dál víc začíná říkat, že Nečas Pospíšila odvolal kvůli úmyslu jmenovat novou vrchní pražskou žalobkyní Lenku Bradáčovou. Nečas tvrdí, že to tak není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sladak

spravedlnost

Nevidím do zákulisí všech těchto věcí ,které se nyní dějí.Třeba je vše trochu jinak ale chci věřit v moudrého a spravedlivého člověka.Někdo musí začít ničit korupčníky a zloděje i kdyby to byl ministr či předseda čehokoli.Paní Bradáčová vy jste přísahala při promoci a já tu přísahu slyšel již několikrát.Pokud budete jmenována věřím a doufám že se to rozjede jak s Rathem.Možná vám bude muset stačit podpora obyčejných čistých lidí ale je jich dost a myslím že to zas tak málo není.

0/0
28.6.2012 17:33

artur

Moc mne baví

Jak všichni hned vědí co za tím je a jak kmotři tudle či tamto. Já si chvíli počkám a potom bude jasněji. Opozici i TOP09 se hodí uvedené spekulace. Není mi jasné proč by měl Nečas zastavovat onen proces když před nedávnem akceptoval Mečla, který dělal přesně to co se dnes uvádí v souvislosti s paní Bradáčovou. Ano tato dáma má můj obdiv za kauzu Ráth, ale to měla v první fázi paní Veselská taky. V Hradci Králové "bila" jednoho grázla za druhým. A jak to dopadlo. On pan ministr Pospíšil byl též před nedávnem ostře kritizován za některé kroky, spíše za nečinnost.

Důležitější budou následující kroky. Ty ukáží, zda je taková hrůza, že odešel ministr, který se angažoval v době "justiční mafie" ne zrovna rozhodným způsobem. Myslím, že klíčovou osobou je nevyšší státní zástupce Zeman. ?

+1/0
28.6.2012 10:29

kozel zahradníkem

Re: Moc mne baví

22 let pozorujeme zákulisní intriky partajníků s mafií.No to se na lidi nezlobte,že napjatě nečekají na nějaké pozadí.;-€Rv

+1/0
28.6.2012 11:34

Nečasjennačas

Odměna za Ratha nevyšla, ale čím se ODS

teď Bradáčové odmění?;-(

0/0
28.6.2012 2:14

omy

Re: Odměna za Ratha nevyšla, ale čím se ODS

celou vedle Ratha.

+1/0
28.6.2012 3:50

Madqwert volí ČSNS

Nečase může zachránit snad jen to,

že nechá zatknout příští týden Sobotku i s Haškem a na Barrosa nechá vydat evropský zatykač ;-D

+3/0
27.6.2012 23:19

uzsemvopatrnej

Re: Nečase může zachránit snad jen to,

no u Hašana by to až takový problém býti neměl.No a Bohouš je už léta namočený do rekonstrukce nemocnice třeba ve Vyškově.To by bylo aby nějaké šestáky nespočinuly v soc.demácké pokladničce.

0/0
28.6.2012 0:00

vítek z prčice

po dobrém, nebo po zlém ?

Tak co, občané, chystáte se do ulic? Ono se to bez toho asi neobejde. Situace začíná připomínat troud čekající na tu pravou jiskru. Klus i Nečas si počínají nezodpovědně. Když to, čemu se říká "lid" vezme věci do svých rukou, většinou to přežene. Porušuje pak zákony více než lumpové, které svrhl. Přeji si obnovení pořádku v této zemi pokojnou ústavní cestou. Netoužím o vyhazování nehodných státních úředníků z okem (defenestrace je českou tradicí), po věšení "kmotrů" ani po buldozérech bořících jejich pseudo"zámečky". Myslíte si, že se to nemůže stát. Tak si to myslete. Dobrou noc.

0/0
27.6.2012 23:14

vítek z prčice

Re: po dobrém, nebo po zlém ?

překlep, ten pán se pochopitelně nejmenuje Klus, ale KLAUS :-)

0/0
27.6.2012 23:15

glumik

Re: po dobrém, nebo po zlém ?

Jj, Klus je solidní chlapík. ;-)R^

0/0
27.6.2012 23:23

uzsemvopatrnej

Re: po dobrém, nebo po zlém ?

počkáme,až z Melantrichu zapěje Marta něco o Modlitbě a jdeme...

0/0
28.6.2012 0:01

naliskejsi

Demonstrace v Brně, 17:30 na Čáře

Jste v Brně? Přijďte zítra demonstrovat za nezávislou českou justici. To, co dnes předvedli pánové Klaus a Nečas při odvolání Pospíšila z funkce ministra už je vrchol výsměchu slušným lidem. Dost bylo rozkrádání státu. Ukažme, že nám není lhostejný osud této země a že se konečně dokážeme pořádně mobilizovat. Budeme rádi i za pasivní podporu kliknutím na "zúčastním se", pozváním přátel, nebo sdílením pozvánky ve statusu.

Zítra, 17:30, na Čáře.

https://www.facebook.com/events/472342722778485/

+1/0
27.6.2012 22:52

glumik

Re: Demonstrace v Brně, 17:30 na Čáře

Dík, na to jsem čekal, přijdu i s mladým, neb mi už dlouho nic tak nehnulo žlučí...;-€

0/0
27.6.2012 23:21

Achille Volfoni

zajímavé řešení

No je jen otázkou času a Rathovi přibude pár kolegů na blok...z řad ODS,která se Bradáčové bojí jako čert kříže...

0/0
27.6.2012 22:49

navsteva bzdi na sociaIistu

Po tom, co se ted deje v ODS,

nezbyva nez volit komunisty - a verte, ze to nerikam rad

+3/0
27.6.2012 22:39

omy

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

komunisti meli davno viset, v cele s StB, ktera ted ovlada cely tento stat !!!

0/0
28.6.2012 3:48

kozel zahradníkem

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

ale to by nezbylo vedení ODS.

0/0
28.6.2012 11:39

horskypotok

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

Pisateli, jste BLB !!!

0/0
29.6.2012 15:33

Akát

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

Komunisti jsou mnohem horší než ODS, jak nám ukazovali 40 let do r. 1989 X. Volte Stranu zelených, KDU-ČSL nebo jiné rozumné strany.

+2/0
28.6.2012 9:00

I-va

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

Zrovna ty 2 mi jako rozumné úplně nepřipadají.

0/0
28.6.2012 10:03

brunnerka

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

No, mně tedy přijdou mnohem rozumnější, než ty, co jsou v parlamentu teď... nebo kterékoliv menší strany. vygooglit si jména těch lidí, co jsou na kandidátce... vyhledat si je, něco o nich načíst... To je asi jediná možnost, jak to tady změnit. Radši bych volila, ač jako agnostik, lidovce, než komunisty. Nakonec, ani na víře v Boha neshledávám nic špatného a odsouzení hodného, pokud to nevnucuje dotyčný ostatním, i když to ovlivňuje pohled na svět. Osobně teda to vidím zeleně... Příroda je silnější než my, a umí se s tím vypořádat sama (ano, i s tím kůrovcem na Šumavě by se časem vypořádala sama). Jen my si myslíme, že jsme páni tvorstva, ale spíš to tady huntujeme. Už jen tím, jak lidi odhazují odpadky do lesů. Ale tak nechci se tady s nikým hádat. ;-) Proti atomové energii až takové námitky nemám jako někteří...

0/0
28.6.2012 10:20

brunnerka

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

* nebo kterékoliv menší strany, podívat se na ně taky a nevolit ty, co tam jsou teďka... Omezit jejich sílu můžeme i tak.

0/0
28.6.2012 10:22

pučmidrát

Re: Po tom, co se ted deje v ODS,

To máš z to Nového vákladu dějin od Člověka v plísni??;-D

0/0
28.6.2012 11:54

mudrlant

tohle si chlapci z šedé ekonomiky nedají líbit

Bradáčová brzo skončí s kulkou v hlavě, Pavel Zeman s Mečlem sbalí kufry a najdou si lepší job někde v EU a ex-ministr Pospíšil skončí v lochu za nějakou prkotinu:-/

0/0
27.6.2012 22:34

PavelCZ

Fakt na blití

Subjektivně pro mě nejlepší ministr, jak vidno i pro bezkonkurenčně mnoho dalších a patrně bez ohledu na politickou orientaci a ten pablb ho odvolá. Uškodil sobě, ODSce i lidu. Koho tam chce to pako nominovat, to si počkám. Třeba Kalousek by to ještě stíhal, kulový předvádí, tak by se tady mohl realizovat ještě líp. Volte voly, volte krávy, .... Co s tím tady budem dělat?

+2/0
27.6.2012 22:17

glumik

Re: Fakt na blití

Je to fakt smutný, ale naprosto souhlasím. Co s tím budeme dělat? Bohužel mě napadá jen velmi nesametové řešení, neboť jinak bude jen a jen hůř. A co se týká "demokratických" řešení - s těmi názorně vidíme, jak se nakládá - utírá se s nimi řitní otvor...:-/

0/0
27.6.2012 22:29

comePack

Jsem rád, že mám i další možnost bytí",

jsem rád, že nejsem závislý na hurvínkovsku-padákovém systému zlodějen ze státních (evropských) kačenek, na těch zlodějích a darebácích, co si říkaj "PROti KORUPČNÍ" vláda největších darebáků v dějinách ČR!

Standa křišťál sedí někde v koutku a tiše závidí ...! :-/

0/0
27.6.2012 22:08

davvv

Nejlepší ministr

Pospíšil byl nejlepší ministr, to vadilo vládním korupčníkům a kmotrům. !!!!

+2/0
27.6.2012 22:07

synli

Silné nervy

přeju premiérovi Nečasovi. I když jsem ho nevolil, tak tenhle hon na čarodějnice bez jediného důkazu... Už zase je mi z čecháčků a "novinářů" blivno... Rv

+1/0
27.6.2012 22:04

tabanusbovinus

Re: Silné nervy

A mně z tebe.

+1/0
27.6.2012 22:07

synli

Re: Silné nervy

Ale proč, to bys mi dokázat nevysvětlil. Když už mi tykáš...

0/0
27.6.2012 22:09

tabanusbovinus

Re: Silné nervy

Reaguji na výraz "čecháčci", v této souvislosti zcela nesmyslný a urážlivý. ODS jsem nevolil, přesto mi Pospíšil nejen nevadil, ale dokonce jsem řadu jeho kroků schvaloval. Benda, který ho má nahradit, je lidský odpad.

0/0
27.6.2012 22:13

synli

Re: Silné nervy

čecháčci je v této souvislosti ještě výraz velmi mírný. Lynčující dav, který bez jediného důkazu, pouze na základě nějakých pocitů, jde někomu po krku... neznám snad nic odpornějšího. čecháčci je velmi ohleduplný výraz. Jinak Pospíšila jsem měl celkem rád.

+1/0
27.6.2012 22:27

tabanusbovinus

Re: Silné nervy

Bezprávím vyprovokovaný, rozzuřený lynčující dav se vyskytuje pokud vím u všech národností, není žádnou "českou specialitou", která by kohokoli opravňovala k takto nesmyslnému a zavádějícímu nálepkování. Tzv. "čecháčkovství" je spíše komplex specificky českých "záporných, přízemních nebo alespoň nikterak ušlechtilých" vlastností, tedy nic z toho výše uvedeného. Záporné, odpudivé a podlé vlastnosti zde reprezentují zatím spíše právě "volení zástupci" v čele s Nečasem a Kalouskem, přičemž právě drzost a neomalenost toho druhého vskutku nezná mezí a rozzuřený dav by si zasloužil jako nic jiného.

+1/0
27.6.2012 22:42

Johanaaa

Re: Silné nervy

Tato reakce lidi a to vcetne volicu ODS je reakci na naproste managerske selhani Necase, ktery si timto postavil lidi proti sobe. A  at uz byly skutecne duvody jakekoliv, tak odvolani jednoho z nejoblibenejsich vladnich politiku, nelze v teto dobe, udelat titmo zpusobem rychle popravy bez soudu!! S touto reakci mel pocitat a pokud si to neumi domyslet, nema na miste premiera co delat. Timto pouze nahani volice komunistum a CSSD, cimz vaznym zpusobem poskozuje tuto zemi!!:-(

To co udelal Rath pro CSSD, ted udelal Necas pro ODS..:-(

+1/0
27.6.2012 23:36

vítek z prčice

Re: Silné nervy

Nepochybně. ODS svoji pitomou politikou buduje silnou levici. A ještě ke všemu se prohlašuje za pravicovou stranu. Super politický diletantismus, katastrofa.

+1/0
27.6.2012 23:41

jirří

Re: Silné nervy

Bohužel většinou máte pravdu,jen ale doufám,že pravicový volič se "nepřehoupne"aby volil levicové strany.

Chce to jen neodléhat masáži médií a volit i údajně nevolitelné strany.

Já budu volit SVO.

0/0
27.6.2012 23:51

Johanaaa

Re: Silné nervy

Toho se nebojim, ale bojim se, ze lide bduou zklamani a otraveni a na volby rezignuji..:-(

+1/0
28.6.2012 0:02

uzsemvopatrnej

Re: Silné nervy

a já nikoho.těch 50Kč co by měli dostat za můj hlas raději prožeru

0/0
28.6.2012 0:06

uzsemvopatrnej

Re: Silné nervy

R^

0/0
28.6.2012 0:03

glumik

Re: Silné nervy

Buď jsi z těch, kterým dělá odvolání Pospíšila ze zištných důvodů radost, nebo zkus zapojit mozek. Neboj, nebolí to.

+1/0
27.6.2012 22:31

drsňák

banda

Byla, je a vždy to bude banda zlodějů a tunelářů. Rv

0/0
27.6.2012 22:01

davvv

Emigrace

To je na emigraci !!!!!! přece nebudeme ze svých daní krmit státní mafii!!!!

+1/0
27.6.2012 21:55

Helen_Prag

jmenování

To je náhoda, že chce jmenovat zrovna Bradáčovou.

0/0
27.6.2012 21:46

tabanusbovinus

Lidem jako typu Nečas a spol. přeji nového

Ádu nebo Vladimíra Iljiče. Tak jak to tu vedou tady, potažmo v celé Evropě, se jich brzo dočkají. Je jen otázka náhody, kam se to nakonec zvrtne, jestli k jednomu, nebo druhému. Každopádně nejvíce vždy na každou revoluci dojeli ti, kteří si nejvíce nakradli. A každou revoluci předcházely hloupé, slabé, nespravedlivé a zkorumpované vlády. Na to by neměli zapomínat, nenažranci.

+2/0
27.6.2012 21:29

2mmmm_2

Re: Lidem jako typu Nečas a spol. přeji nového

No tak příklad neschopné Výmarské republiky varuje...

0/0
27.6.2012 22:02

reed

Nejsem volič ods, ale kdybych byl, tak bych byl hodně nas...

No teda vlastně nebyl. Pokud bych byl volič ODS, tak bych byl stejnej z.rd jako svazák Nečas

0/0
27.6.2012 21:28

crtec6

Pan Pospíšil musel být neschopný ministr!

Jinak by ho pan premiér nevyhodil a pan President by jeho návrh odmítl!

0/0
27.6.2012 21:21

2mmmm_2

Re: Pan Pospíšil musel být neschopný ministr!

není nad to si trochu zaprovokovat, že ;-)

0/0
27.6.2012 22:01

čr.je.pouze.kolonie

a to Kalousek ještě protlačuje církevní tunel za 200 mld

církevní tunel za 200 mld , který protlačuje korupční pravice a o kterém záměrně mlčí masmedia : katolická církev majetek před rokem 1948 nevlastnila ale pouze ho pro stát spravovala , proto ho nemohla prodávat a nijak s ním manipulovat : za další výkup pozemků je předražený o cca 40 mld viz. čtk + rozdávají majetek 80 000 ha který církev neměla ani ve správě před rokem 1948  + rozdávají majetek církvím které ani před rokem 1989 neexistovaly cirkevusti.cz/blog/hospodin-miluje-spravedlnost-pravo-z-33-5, Ústavní expert, profesor Pavlíček: Církvi majetek nevracíme, ale darujeme  parlamentnilisty.cz/zpravy/Ustavni-expert-profesor-Pavlicek-Cirkvi-majetek-nevracime-ale-darujeme-236257

Rv proč ti zločinci chtějí krást ?

+2/0
27.6.2012 21:14





Najdete na iDNES.cz