Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zničte nahrávky, říkal Drobil Michálkovi. Případ opět míří do ztracena

Policie znovu odložila kauzu údajného podplácení úředníka Libora Michálka ze strany exministra životního prostředí a místopředsedy ODS Pavla Drobila. Podle obvodní státní zástupkyně pro Prahu 1 Šárky Pokorné se v případu "nepotvrdilo podezření ze spáchání trestného činu".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BořekŠikula

Říkal něco jiného!

Říkal: jestli máte něco, co obstojí, běžte na policii, jestli ne, tak to zničte.

0/0
26.6.2012 21:46

Hradolog

I will vomit

Chce se mi zvracet! Vždy, když vidím ideologa Drobila při tiskovce stát vedle vyžrané ulhané tlamy Nečase. Druhý bok mu kryje podvyživený Vondroprase! Opravdu volitelná squadra!

+2/0
26.6.2012 21:43

oracle29

Pan Drobil patří za mříže i se svým vekslákem Knetigem

(už jen za navádění k ničení důkazů a zametení trestného činu )ale to že jim to nedokázali je bohužel smůla ....Rv

+1/0
26.6.2012 20:40

ODS čstější než Standův kříšťál

neuvěřitelné, na Bártu a jeho stíhání stačily výpovědi

lidí kteří selhávají na detektoru lži, a na Knettiga a Drobila nestačí ani skutečná nahrávka.

Vítejte v právním státě. A věřte, že ten grázl Rath bude nakonec za mučedníka.

Je mi z této země smutno :-/

+2/0
26.6.2012 19:30

pivovarský chasník

Re: neuvěřitelné, na Bártu a jeho stíhání stačily výpovědi

U Drobila chybělo politické zadání.

+2/0
26.6.2012 19:43

my+š+ka

Re: neuvěřitelné, na Bártu a jeho stíhání stačily výpovědi

Politické zadání bylo,, zamést pod koberec "!!!!!!!!!

0/0
26.6.2012 22:09

jekkal

A mají modrý krytí

Michálek: Chytří gauneři nedělají chyby jako Rath

0/0
26.6.2012 18:07

VRK

Mám pocit,

že Drobil řekl :"Musíte se rozhodnout. Buďto ty odposlechy zničíte, anebo půjdete na policii a ohlásíte to."

0/0
26.6.2012 17:39

Franta z hor

Jó, být to socan, tak už dááávno sedí....

Ale je to modrák, koaliční člověk, tak se to zamete pod koberec... Typické. Rv

0/0
26.6.2012 16:36

231/4

Re: Jó, být to socan, tak už dááávno sedí....

Zajímavé je, že když se socani dostanou nahoru, tak žádného z těch modrých tunelářů nezavřou.

0/0
26.6.2012 16:50

generál Patlay

Re: Jó, být to socan, tak už dááávno sedí....

ODS a CSSD jsou jak rodni bratri. Dohodli se ze se budou u koryta stridat a svoje zlodejiny navzajem kryt. Verejnosti pak predvadeji habaduru.

+3/0
26.6.2012 17:32

Edmund Černá Zmije

Re: Jó, být to socan, tak už dááávno sedí....

Když nejsou důkazy, tak prostě nejsou důkazy. Nejsou důkazy na socany Grosse a Paroubka a tak jsou vysmátí a na svobodě, přestože všichni tušíme, že se nejedná o geniálního obchodníka s cennými papíry nebo talentovaného spisovatele bestselerů. :-/

+2/0
26.6.2012 17:01

pivovarský chasník

Re: Jó, být to socan, tak už dááávno sedí....

Aby mohly být předloženy důkazy, musel by je někdo zajistit. A ten někdo se příliš nenamáhal při jejich zajišťování. Proč asi?

0/0
26.6.2012 19:45

mudrlant

na stíhání Bárty stačilo obvinění Kočí a Škárky

Kočí, která si rok vše tajně nahrávala, která selhala na detektoru lži a která sama přiznala že to byl komplot...Škárka pak manipuloval s důkazy a byl sám odsouzen na 3 roky za podvod a cílenou diskreditaci...

na Drobila existuje přímo nahrávka dokazující korupci ale důkazy chybí...8-o

+4/0
26.6.2012 16:15

Edmund Černá Zmije

Re: na stíhání Bárty stačilo obvinění Kočí a Škárky

Nahrávka Drobila nic nedokazuje, to se nám jen snaží namluvit pan iDnes. :-P

0/0
26.6.2012 16:32

FLOGYN

Drobil muž na správném místě !

Myslím, že zcela odpovídá situaci, že je Drobil ideologem ODS. Co tedy očistěný Drobil vlastně a mj. Michálkovi říkal?  "Moje dobrá rada je: Přineste mi to, zničte to a

odpřisáhněte mi, že neexistuje nic jiného." Navrhl mu, že by pak v

takovém případě mohl dělat na ministerstvu náměstka.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/audio-ministr-drobil-vyzyva-sefa-fondu-michalka-at-znici-dukazy-o-korupci-1ra-/domaci.aspx?c=A101215_115521_domaci_jan

+6/0
26.6.2012 16:04

Edmund Černá Zmije

Re: Drobil muž na správném místě !

Selektivní citace jsou účinnou metodou dezinterpretace, dobrá práce. ;-D

-

Tentýž zdroj: "Pokud máte něco, co dokazuje něco, co má nějakou

trestněprávní odpovědnost, tak buď s tím zajděte na nejbližší policii, a

nebo to zničte. V opačném případě to zničí vás." ;-)

0/0
26.6.2012 16:35

FLOGYN

Re: Drobil muž na správném místě !

Přečtěte si obě citace  vcelku a nezaujatě porovnejte na co dává Drobil důraz a za co nabízí místo náměstka. A pozor-reaguje na fakta svědčící o korupci jako hrom - neměla by být reakce  trochu jiná? Pokud myslíte, že ne, tak si dál ponechte na pracovním stolku fotografie svých hrdinů: Drobila, Langera, Bendy,  Mazánka s Kolibříkem i svatého Kalouska. Já jsem trochu dál-pokud je někdo zloděj, tak nerozlišuje levá, pravá, ale mám jasno kam patří - samozřejmě do cely. Okrádají mě i Vás.

+5/0
26.6.2012 17:31

corrompere

o tom, že organizovaný zločin

pronikl až do vlády, může sledovat v přímém přenosu na Kalouskovi...

+3/0
26.6.2012 16:02

pettyo

Mě z té nahrávky..

...přijde, že Michálek přišel Drobila vydírat. Proč na té nahrávce není začátek a jediné co tam jde od Michálka slyšet je: Hmmmmm....?

0/0
26.6.2012 16:02

kupav

Re: Mě z té nahrávky..

To je pravda a proto si chtěl k tomu přibrat Johna a Nečase ;-D;-D;-D

+1/0
26.6.2012 16:05

Worff

Takové a obdobné výroky

soudu a politků vládních stran opravdu způsobí, že Rath bude považován za politického vězně a mučedníka.:-/

0/0
26.6.2012 15:57

jekkal

místopředsedy Nejvyššího soudu

Pavel Kučera,  "Jde o vládu, nestrannost justice musí jít stranou," ............. a nic se na tom dodnes nezměnilo

+3/0
26.6.2012 15:43

dorrey

Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Takto je Michálkova osobní angažovanost v nahrávání nadřízených naprosto k ničemu, protože tyto nahrávky nemohou být použity jako důkaz.

+1/0
26.6.2012 15:36

sarumánek

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

On byl vůbec takovej nějakej blbej... :-)

0/0
26.6.2012 15:39

pettyo

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Podobně jako Kořistka, který si po půl roce vzpoměl, že ho chtěl uplatit Dalík.

0/0
26.6.2012 16:02

kupav

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

On je na rozdíl od vás realista. V pátek šel na policii a v pondělí už byl vyhozen. Pan Drobil byl pěkně informován od policie. Kdyby neměl nahrávky on, vůbec nic by neměl v ruce a nikdo by se nic nedozvěděl.

+1/0
26.6.2012 15:42

Earl_Grey

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

realista? Vzdyt driv nez na policii sel za Johnem a chtel i za Necasem. To cekal ze oni neco vyresi? Michalkuv postup moznou trestnepravni odpovednost svym postum prakticky vyloucil. Vytunelovani fondu zabranil to jo, ale jinak to celkem pohnojil. Je otazka jestli mel nejak vic na vyber a mohlo to nejakou obzalobou vubec skoncit. Mozna mel pockat a poridit dukazy o financnich tocich.

0/0
26.6.2012 15:56

pettyo

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Policie by určitě mohla zajistit důkazy. A on ho s tím John poslal místo na policii za Kroupou. Nečas i Drobil ho poslali na policii.

0/0
26.6.2012 16:04

kupav

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Policie první co udělala, informovala pana Drobila, jakého tam má záškodníka. A proto dostal okamžitě padáka.

+3/0
26.6.2012 16:07

pettyo

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Nemel nesmysly.

0/0
26.6.2012 16:10

amivit

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Konstruktivní připomínka ;-D

0/0
26.6.2012 16:46

amivit

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Nečas ho poslal za Drobilem. jo, jo PADNI KOMU PADNI

0/0
26.6.2012 18:22

kupav

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

A víte co chtěl po Johnovi a Nečasovi? On chtěl nezkorumpované policisty a čistě to vyšetřit. On právě to chtěl, aby dostal "čistého" policajta, který by byl s ním a mohl to všechno zdokumentovat. Kdyby to neudělal, tak by byl v tom pěkně namočený a nikdy by nikomu nedokázal, že v tom nejede.

+2/0
26.6.2012 16:04

Earl_Grey

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Proboha jestli si myslel, ze mu policisty ma pridelovat Necas nebo John, tak je to blazen. Takhle by to v zadnem state fungovat nemelo aby policisty prideloval premier nebo ministr. Ta ma byt nezavisla. Na jeho miste bych sel za policistou nebo statnim zastupcem a prinejhorsim bych si nahral jeho, at mam dukaz, ze jsem to podaval pro pripad kdyby se neco zvrtlo. To co udelal on, tedy ze obchazel vladu je absurdni. Neni to zlodej ani korupcnik a opakuju ze jsem rad, ze prevdepodobne zabranil rozkradeni fondu, ale co se tyka jeho postupu tak ten byl silene nesmyslny.

+1/0
26.6.2012 16:10

pettyo

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Přesně. Člověk se až dívi nad tou tupostí.

0/0
26.6.2012 16:11

amivit

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Ano, policie by měla být nezávislá. Ale u nás není. A pokud tomu věříte, jste blázen vy. A vidíte, i vy připouštíte, že by jste si to raději nahrál ;-) Tak nám vykládejte o nezávislosti policie.

0/0
26.6.2012 16:45

Earl_Grey

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

ale ja kdybych mel podezreni o korupci nejakeho politika (natoz dukazy), tak nikdy nepujdu za jeho stranickym sefem. Ani za ministrem vnitra (tuplem kdyz to byl John). Sel bych za nejakym statnim zastupcem nebo policistou. A ano, mozna bych si to nahral.

0/0
26.6.2012 17:03

amivit

Re: Kdyby se obrátil na policii, tak nahrávky pořídila ona.

Dobře, tak teda reálně. Jakou úspěšnost má naše policie při objasňování korupce. Myslíte si, že je to 1% ze 100? To je možná moc, může tak mluvit ne o procentech, ale o promile objasněných a odsouzených. A vždycky se najde nějaké ale... Ten problém je úplně jinde.

0/0
26.6.2012 18:20

jekkal

Jak

jde o modrý, tak musí spravedlnost stranou, pravil kdysi soudce Kučera a furt to platí

+2/0
26.6.2012 15:36

sarumánek

Re: Jak

Jistě - modří jsou v pozadí všeho zla. :-)

0/0
26.6.2012 15:40

Demon light

korupce v ČR byla už vyřešena zavřením Ratha....

nebo snad o nějaké jiné korupci víte..?:-)

+2/0
26.6.2012 15:36

Kdo nekrade neni Cech999

Uz fakt, ze si Drobil privedl do

uradu Knettiga naznacuje, ze to zadnej slusnej clovek nebude. Slusni lide si podobne 100dukaty jako poradce neberou..Rv

+2/0
26.6.2012 15:35

po páte jsem suchoprd

Re: Uz fakt, ze si Drobil privedl do

Jenže on to není poradce jako takový. Spíš expert na jednoduché a účinné převedení peněz do soukromých kapes.

+1/0
26.6.2012 15:37

Earl_Grey

Re: Uz fakt, ze si Drobil privedl do

pana Michalka si ale privedl zase Knettig. Michalek se stal sefem bez vyberoveho rizeni, pouze diky znamosti s Knetiggem.

0/0
26.6.2012 15:45

kupav

Re: Uz fakt, ze si Drobil privedl do

To taky vypovídá o charakteru Michálka, kamarád, nekamarád. Nebál se a ukázal na zlodějeR^

0/0
26.6.2012 15:48

Earl_Grey

Re: Uz fakt, ze si Drobil privedl do

Na nekoho kdo o zlodejinach mluvi jenom pro presnost. Nicmene opravdovy charakter by asi odmitl vyuzit znamosti s poradcem politika pro ziskani nejakeho postu. Michalek urcite nesnasi korupci a jsem rad, ze diky nemu se nic nevytunelovalo, ale zase nejakym slepym jeho obdivovatelem rozhodne nejsem.

0/0
26.6.2012 15:50

kupav

Re: Uz fakt, ze si Drobil privedl do

To já taky ne, ale myslím si, že si s ním dobře vyt...... A to mě mrzí.

0/0
26.6.2012 15:58

sarumánek

jen tak pro pořádek

Já vím, že jednoduchý čtenář vyžaduje zjednodušené a skandálně zabarvené informace. Novináři tedy jen dělají svoji práci, když všechno tak nějak osekají, namelou a opepří. Nicméně pokud jde o nadpis, tak Drobil ve skutečnosti řekl "buď s tím jděte na policii nebo to zničte". V podstatě tedy říká jen tolik, aby s těmi nahrávkami Michálek nikoho nevydíral a nedával je médiím. Pokud to někomu přijde jako nicotný detail, tak mě ne. Asi nejsem čtenář s černobílým viděním světa. :-)

+3/0
26.6.2012 15:32

pumpas

Re: jen tak pro pořádek

Nadpis článku je svinstvo od začátku do konce. V seriózních novinách by se takto manipulovat nemělo.

0/0
26.6.2012 15:37





Najdete na iDNES.cz