Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Severní Korea chce propagandu ve školkách. Děti tam zabíjejí Američany

Vztahy Severní Koreji a Spojených států nikdy nebyly příliš vřelé. Důvodem je i výchova Severokorejců. Už ve školkách jim jako největší nepřítel slouží v na první pohled neškodných hrách imperialisté z Ameriky. Propagandistická výchova tím ale nekončí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tigrakrajtovita3

Uci se zabijet Americany? Tedy ty, kteri jim posilaji jidlo?

;-€ Ja vim, co chce mlady Kim. Chce se spojit s Jizni Koreou, protoze jejich obludna totalita nefunguje. Jenomze Kime Jn., vymobardovat to cele vyjde levneji!! ;-O Byt jim, byl bych opatrnejsi :-/

0/0
9.7.2012 11:39

Antidukat

Škoda, že do KLDR nelze....

....natrvalo vystěhovat všechny české voliče a příznivce spolku KSČČSSD, včetně pánů Grabeníčka, Ransdorfa, Filipa....:-/

+5/0
25.6.2012 12:19

Martian

Re: Škoda, že do KLDR nelze....

bylo to snad u nás před rokem 89 jako v severní koreji? ani náhodou

0/0
9.7.2012 0:01

tigrakrajtovita3

Re: Škoda, že do KLDR nelze....

Vy vite, jake to tam je doopravdy?

0/0
9.7.2012 11:39

Opričnik3

To přece ví u nás každý socialisticky vychovaný školák

že Korejská válka zařala zákeřným přepadením mírumilovných severokorejských tankových kolon přesouvajících se vnitrozemím KLDR z Pchjong-Jangu do Soulu zákeřnou OSN pod vedením vrahů z Vólstrýtu!

A kdo to není ochoten přiznat, je sám vrah z Vólstrýtu! :-)

+2/0
25.6.2012 6:49

CeleronD

V přístupu k malým dětem jsou všechny náboženské

a politické totality zajedno: s vymýváním se musí začít co nejdřív.

+2/0
24.6.2012 20:28

Opričnik3

Re: V přístupu k malým dětem jsou všechny náboženské

A čo takého si asi věrný a ideologicky spokojený příslušník jediného ateistického národa na svět,ě =- Čechů -  představuje pod náboženskou totalitou? :-)

0/0
25.6.2012 6:50

Deus Vult !

Re: V přístupu k malým dětem jsou všechny náboženské

Třeba radikální islám ?

0/0
25.6.2012 11:19

Dangerous_Dave

Re: V přístupu k malým dětem jsou všechny náboženské

nejsme jediny ateisticky narod na svete a zdaleka nejsme ani nejateistictejsi narod na svete

0/0
9.7.2012 10:24

degen102

Re: V přístupu k malým dětem jsou všechny náboženské

A kdo podle vás ano?

0/0
9.7.2012 16:06

rigel

A jak je to s tou propagandou na zapade

Http://www.youtube.com/watch?v=FMxKXPJBB6s .

0/0
24.6.2012 15:57

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: A jak je to s tou propagandou na zapade

Když to zasadíš do světového kontextu (veřejné mínění tehdy nějak - spíš víc - ovlivňovali všichni), pak Británie a Amerika z toho vyjdou docela dobře.

Pokud by Severní Korea nešermovala (jadernými) zbraněmi, byla by světu ukradená - asi tak, jako je ukradenej třeba Vietnam.

+2/0
24.6.2012 16:43

ducatofil

Presne tohle do mne

cpali v rude ceskoslovenske skole 70. a 80.let, komunismus je na svete vsude stejny.P:S: Mimochodem, ze pry korejskou valku "zacali USA" a Jizni Korea je "loutkovy stat" do nas cpali take. A dnesek - viz prispevky Timurovcu.

+5/0
24.6.2012 15:55

thuan

Re: Presne tohle do mne

denodene kapitalisticka media cpou do hlavy svych obcanu lzivou a vymyslenou propagandu o zemich,ktere neskacou jak panove z USA piskaji.Zapadni media o nic lepsi nez S.korejska

+1/0
24.6.2012 22:37

Opričnik3

Re: Presne tohle do mne

Technický dotaz - jsou i Britské listy kapitalistické médium? ;-D

+2/0
25.6.2012 6:57

petr.n_22

To bude šok,

až zjistí, jaká je v "loutkové" Jižní Korei životní úroveň.

+7/0
24.6.2012 14:19

21.3 1371

Re: To bude šok,

ano loutková vláda opravdu v Jižní Korei byla. tak jako u nás se dá říct, že Gottwald byl Stalinovou loutkou. KLDR je jeden velkej hnus od počátku. Ale nemá nic společného s komunismem. To je jenom idea a zástěrka k tomuto totalitnímu režimu. V Jižní Korei to taky není žádná sláva. Vyspělá ekonomika ještě neznamená, že se lidé (pracující pzn.) mají nějak moc extra dobře. Ale články tohoto tipu jsou hodně hloupé. ...Severní Korea chce propagandu... co to je za blbost? Propaganda je tam odjakživa, tak jako jinde ve světě. V USA se musejí ve školách modlit zpívat hymnu při každé blbosti a o východní Evropě v dobách studené války se vedla propaganda ve smyslu že tady žijeme na stromech nebo v jeskyních. Je to všude podobné, tak o co vlastně jde? Jenom to odvádí čtenáře od důležitějších problémů.

+1/0
24.6.2012 14:54

greenalien

Re: To bude šok,

Kecáte blbosti abyste komunistům vylepšil pověst. Tohle se o východní Evropě v dobách studené války netvrdilo, a zajímalo by mne, jestli byste někde v západním světě našel školku, kde si děti hrají na bodání Američanů bajonety, anebo lynč. Podobné úchylnosti prostě v normálním, západním světě nenajdete.

Jak můžete tvrdit, že to nemá nic společného s komunismem, když v Severní Koreji má vedoucí úlohu Strana práce, spřátelená s komunisty celého světa (včetně těch našich) ? Zbraně a peníze ze SSSR se do Severní Koreje dostaly snad náhodou? Nebyla to rudá Čína, která pomohla Kim Ir Senovi přežít, když přepadl Jižní Koreu a následně dostával od Spojených národů na budku?

Co bude dál, budete tvrdit že s komunismem neměl nic společného Sovětský svaz?

+6/0
24.6.2012 15:21

21.3 1371

Re: To bude šok,

přečti si něco o myšlence komunismu ( pěkná blbost mimochodem ) a pak to porovnej s KLDR. Neříkám nic co by mělo vylepšovat Bolševiky. To co dělají s dětmi od mala v KLDR je daleko horší než si vůbec můžeme představit v Evropě, ale to ni nemění na tom, že propaganda funguje všude na světě akorát v určité podobě. SSSR a USA neměli žádné právo po válce Koreu dělit a v tom je ten problém. Byl vytvořen uměle a zbytečně. další odbytiště zbraní a napětí nic víc. Tento článek je spíš zajímavost než cokoli jiného.

+1/0
24.6.2012 15:29

petr.n_22

Re: To bude šok,

Řekl bych, že občané JK jsou za to umělé rozdělení docela rádi. To, co je v KLDR je jen reálná implementace nereálné myšlenky, nic víc. Kdykoliv to někdo zkusil, skončilo to podobně.

+2/0
24.6.2012 16:01

21.3 1371

Re: To bude šok,

to jistě. je ale otázkou jak by se Korea vyvíjela jako nerozdělená země. Taky tam mohla vládnout demokracie už dávno (spíše ne). Korejcům ale do toho neměl nikdo kecat. ani zleva ani zprava. Můj otec kvůli tomu zůstal o rok déle na vojně, tak se mě to docela nepřímo dotýká.

0/0
24.6.2012 16:11

Johny__S

Re: To bude šok,

Rusové demokracii nedopustili. Sami si na severu dosadili komunisty. A kam Rusové dosadili komunisty, tam zpravidla zůstali hodně dlouho, takže si nelži do kapsy, že to mohla být demokratická země.

+1/0
25.6.2012 20:36

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: To bude šok,

Ano, mít rodinu rozdělenou po 60 a víc let je normální a v pořádku.

Žít se staženou prdelí (aspoň někdy - když to vyeskaluje, Soul v dostřelu od hranic) je taky docela zábava.

+1/0
24.6.2012 16:23

Johny__S

Re: To bude šok,

A kdo tu Koreu skutečně rozdělil? Zpočátku tam byly pouze dvě okupační zóny, v jedné byli Sověti a v druhé Američané. A slíbili si navzájem, že v obou zemích umožní svobodné volby, aby si Korejci sami vybrali svou budoucnost. Stalin to porušil, dosadil do čela státu korejské komunisty, a když to Američané odmítli přijmout, napadla se Stalinovou podporou Severní Korea tu Jižní. Útok to byl nečekaný, komunisté málem dobyli celou Koreu, ale Američané poté provedli protiútok a málem komunisty na hlavu porazili - kdyby se byla do války nevložila Čína a nevytlačila Američany zpět.

0/0
25.6.2012 20:33

Johny__S

Re: To bude šok,

Z myšlenky komunismu přímo vyplývá komunistická totalitní diktatura. Mírumilovně komunismus prosadit nelze, protože vždy tu budou skupiny osob, které se majetku nebudou chtít vzdát, a jiné skupiny osob, které na systému "každý podle svých možností a každému podle jeho potřeb" bude parazitovat. Bude tedy třeba vybudovat silný represivní aparát a hlavně nedopustit svobodné volby (aby náhodou nevyhráli ne-komunisté). No, a máme tu totalitní diktaturu.

+1/0
25.6.2012 20:35

greenalien

Re: To bude šok,

Mimochodem, ti Severokorejci, co utíkají na Jih, mají asi představu o místních poměrech dost jasnou.

+5/0
24.6.2012 15:23

21.3 1371

Re: To bude šok,

samozřejmě, akorát není třeba idealizovat Jižní Koreu.

0/0
24.6.2012 15:30

thuan

Re: To bude šok,

Zapad o Cine mluvi stejnym tonem,ale porad chce vlezt do jejich p ... s nadeji,ze ho chrani pred krachem

0/0
24.6.2012 22:41

Opričnik3

Re: To bude šok,

Jojo, vzpomínám na Soul 1988 a na Jahelku:

"Podívejte na Korejce, nejí v džunglích černá vejce ..." :-)

0/0
25.6.2012 6:51

Venn89

Hlavně nezapomeňte příští rok zaplatit vyšší DPH

Pravicová vláda nejenom, že je zkorumpovaná , ale rozkrádá zemi a má ještě tu drzost zvyšovat daně, aby se ještě více mohlo rozkrást.

+2/0
24.6.2012 12:34

kikulin

Re: Hlavně nezapomeňte příští rok zaplatit vyšší DPH

Ano, to celou problematiku antiamerikanismu v Severní Koreji trefně vysvětluje. Konečně máme všichni jasno! ;-D

+3/0
24.6.2012 13:57

zabanovanýradepur

Re: Hlavně nezapomeňte příští rok zaplatit vyšší DPH

R^;-D

0/0
24.6.2012 19:37

hafusak2

Chtělo by to raději ruku na srdce

a podívat se, co se u nás píše v médiích o Kubě a KLDR. Přitom autoři těch nejzasvěcenějších článků by tyto státy sotva našli na mapě, natož aby tam sami jeli a napsali vlastní postřehy. Rv

+3/0
24.6.2012 12:13

sámvelkýmao

no

jen jez, budeš vojákem......a já se ládoval a ládoval.....;-D

0/0
24.6.2012 10:39

Ringo.ringo

Ale papani

to se z USA hodi, co?

+12/0
24.6.2012 10:22

CeleronD

"anti-americká propaganda"

Otrocký překlad ?

+3/0
24.6.2012 9:45

johny12

S tím kamenováním

a věšením na šibenici asi souhlasí víc národů na světě, ne jen Severní Korea!!;-O

+3/0
24.6.2012 9:44

kikulin

Re: S tím kamenováním

Ano, např. některé další diktatury, zejména muslimské. Nevím o žádném opravdu demokratickém státu, který by chtěl kohokoli věšet nebo kamenovat. Můžete mě poučit?

+4/0
24.6.2012 14:01

Václav z Hradu - Chief Penthief

A co takhle napsat o stávkách studentů v Kanadě

2500 zatčených studentů , 500 zraněných...10  násobek zásahu Na Národní v roce 1989 , a tu ani slovo

+4/0
24.6.2012 9:21

EmiTu

Re: A co takhle napsat o stávkách studentů v Kanadě

Kanada a Korea mají společné jenom ká na začátku

+3/0
24.6.2012 9:48

puoyt

Re: A co takhle napsat o stávkách studentů v Kanadě

Humantarni nasili v Kanade je projev svobody a demokracie.

+1/0
24.6.2012 10:04

Dangerous_Dave

Re: A co takhle napsat o stávkách studentů v Kanadě

nauc se to slovo uz konecne psat kdyz si ho beres do huby v kazdem druhem prispevku..... a az se ho naucis psat, tak si najdi jeho vyznam a radej se nauc to druhe slovo, ktere je prinejmensim vyznamove spravne.... jinak tu budes maximalne za trotla i kdyz jsi trol.

0/0
9.7.2012 10:31

kikulin

Re: A co takhle napsat o stávkách studentů v Kanadě

A vy o té stávce víte něco víc, než jen to, že BYLA? Studenti ničili veřejný i soukromý majetek a fyzicky útočili na policisty. Podle vás by to asi stát měl nechat bez povšimnutí, nebo snad dokonce studenty, kteří se násilností dopustili, pochválit, že?

+1/0
24.6.2012 14:04

nameless_one

To me fakt rozesmalo

Takze v Severni Koreii je to propaganda? A jak teda nazvete polovinu filmu/pocitacovych her/knih z produkce USA, kde je ten hlavni padouch z Ruska/Ciny/jine zeme? V USA momentalne probihaji diskuze, jestli by se vubec na skolach mela ucit evolucni teorie a tady se resi nejaka hra z Korejske skolky. V USA vymyvaji detem hlavu taky uz od skolky. To sou mi rozdily... Jediny, ktery vidim, je ten, ze v USA je ta  skupina bohatych a nedotknutelnych politiku vetsi nez v Koreii. Jeden zmizi, nahradi ho kamarad. Stejne jako u nas. V Koreii holt maji Kima.

+3/0
24.6.2012 9:12

Malcolm de Serenity

Re: To me fakt rozesmalo

V usa dělají loutky korejců a řikaj 6 letým dětem že je mají ukamenovat a upálit?8-o a filmy? vy necháváte své malé děti koukat na podobné filmy? no, to už je vaše věc.

+2/0
24.6.2012 13:58

kikulin

Re: To me fakt rozesmalo

Zásadní rozdíl je v tom, že v Severní Koreji je to povinná jediná alternativa výchovy. Matky musí podle nařízení vládnoucí strany dítě svěřit kolektivnímu zařízení (školce), čili rodič antiamerické propagandě nemůže nijak zabránit. A i bez toho srovnáváte naprosto nesrovnatelné.

+4/0
24.6.2012 14:08

Václav z Hradu - Chief Penthief

A rozvášnění Korejci vtrhnou do USA

a budou tam vyhazovat děti z inkubátorů jako odvetu toho že je Amící zabíjeli děti bombami v jejich zemi.

A bude to tak spravedlivé ;-D

+1/0
24.6.2012 9:08

Co Cech, to genius!

U nas to bylo za komaru stejny!

Kazdej, kdo chodil do skolky za komaru, a pamet mu nesaha jen dva tri roky zpatky, si musi pamatovat, ze u nas to bylo absolutne stejny. Materska skolka byla "pripravka na komunismus", kde, kdyz jste rekli pani ucitelka misto soudruzka ucitelka, byli jste potrestani a kde vam o Americanech vykladali skoro to samy jako vykladaj jeste dneska v severni Koreji.

+4/0
24.6.2012 8:44

Václav z Hradu - Chief Penthief

Re: U nas to bylo za komaru stejny!

žvaníš nesmysly jako by jsi byl ODSmanRv

+2/0
24.6.2012 9:08

Oldox

Re: U nas to bylo za komaru stejny!

Byl bys první, kdo by kvičel, kdyby ses v té době ocitl. Víš kulový.

+7/0
24.6.2012 9:55





Najdete na iDNES.cz