Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cameron a Obama slibují Asadovi beztrestnost, pokud bude spolupracovat

Americký prezident Barack Obama a britský premiér David Cameron nabídnou syrskému prezidentovi Asadovi bezpečí a dokonce beztrestnost, přijme-li nabídku na uspořádání konference o změně syrského režimu. Toto setkání vyvolané OSN by se mělo uskutečnit v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vejcednes

Rusi, Rusi. Oni si nedajú pokoj a stále dodávajú náboje

do Sýrie vládnym vojskám. Akurát nerozumiem, prečo vládnym vojskám, ktoré mali solídne zásoby, munícia dochádza a hrdinským bojovníkom za slobodu, ktorí žiadne zbrane nemali, munícia nechýba. :-)

+1/0
21.6.2012 16:50

Kirů

Čeho se Bush bál, když jsou USA tak spravedlivé

Mezinárodní trestní soud (MTS; anglicky International Criminal Court (ICC)) vznikl roku 2002 jako stálý soudní dvůr, který má stíhat osoby zodpovědné za zločin genocidy, zločiny proti lidskosti, válečné zločiny a potenciálně také zločin agrese, až bude uspokojivě definován. Sídlo má v nizozemském Haagu, stejně jako Mezinárodní soudní dvůr. 

 Na popud OSN byl 17. července 1998 na mezinárodní konferenci v Itálii přijat Římský statut Mezinárodního trestního soudu. Poměr hlasů byl 120 pro ku 7 proti, hlasování se zdrželo 21 delegátů. Proti byly USA, Izrael, Čínská lidová republika, Irák, Katar, Libye a Jemen

0/0
21.6.2012 16:40

pučmidrát

Re: Čeho se Bush bál, když jsou USA tak spravedlivé

Amíci tento mezinárodní soudní tribunál neuznávají. Protože to by soudní stolice nedělala nic jiného než řešila válečné zločiny USA! Poradci Bushe sen.mu pouze doporučili aby necestoval do Evropy!Kde je proti němu podáno několik žalob za genocidu, a tr.činy proti lidskosti!

0/0
21.6.2012 19:29

Nenic mi me triangly

uz je mi ze vsech lidi a politiky spatne

doufam ze my idioti rozpoutame v zajmu nenazranych korporaci uz poradnou valku a vyhladime se do mrte, lidske plemeno nema narok obyvat tule planetu ke skode vseho co tu zije. :-/

0/0
21.6.2012 16:03

Johanka z parku

Re: uz je mi ze vsech lidi a politiky spatne

Každý ať si mete vlastní práh.

0/0
21.6.2012 16:18

mojmir vrtoch

Tak je už jasné, že baasista Asad, dopadne stejně

jako jiní Rusko- Sovětským establišmentem podporovaní rodinní diktátoři. Snad dopadne lépe než Saddam nebo Kaddafí. Rusko parádně syrskou causu prokaučovalo. Ted už jen kouká jak omezit škody a je strachy zadělané z arabské reakce, kde ztratilo i poslední pozice.

0/0
21.6.2012 15:49

BajnyPhoenixIV

Re: Tak je už jasné, že baasista Asad, dopadne stejně

To se pletes. Nebyt Ruska,tak se s Asadem nebavi ani klika od dveri. A zeme v dobe kamenne jako Irak nebo Libye. Syrska armada by dopadla stejne blbe jako iracka nebo libyjska. Technologie Zapadu je uplne nekde jinde.

0/0
21.6.2012 15:51

pučmidrát

Re: Tak je už jasné, že baasista Asad, dopadne stejně

To nic nemění na tom, že i bosí Habešani se bránili proti agresorům!

0/0
21.6.2012 19:31

BajnyPhoenixIV

Já bych to po porade s Ruskem přijal

0/0
21.6.2012 15:48

Standa_99

USA se v Sýrii pokouší začít plnohodnotnou válku v zastoupen

Příval propagandy, zahraniční zbraně a politická sabotáž jsou snahou naplnit širší plány destabilizace

Západní tisk nyní vykresluje násilí v Sýrii jako „občanskou válku“, navzdory faktu, že převážná většina zbraní, peněz a bojovníků tvořících „syrskou opozici“pochází ve skutečnosti ze zahraničí.

článek: http://www.zvedavec.org/komentare/2012/06/5013-usa-se-v-syrii-pokousi-zacit-plnohodnotnou-valku-v-zastoupeni.htm?PHPSESSID=4lfk7i5unccipeja2sn0kc4mb7

0/0
21.6.2012 14:55

pouyt

Re: USA se v Sýrii pokouší začít plnohodnotnou válku v zastoupen

K amikum je nutne "mluvit" puskou.Pokud nedostanou pres hubu,nebudou rozumni.

0/0
21.6.2012 19:10

Vedoucí kolotoče

Ruce pryc od Syrie!

Americky xindl by se mel starat spis o svoji armadu 62 milionu Americanu na potravinovych listcich a 47 milionu bez zdravotniho pojisteni, nez o Assaduv rezim! Zlocinec Obama, ktery nechava bez soudu zabijet lidi po svete by sam mel stanout pred mezinarodnim tribunalem v Haagu! ;-€Rv

+2/0
21.6.2012 14:40

garii v9.0

Jistě

http://www.youtube.com/watch?v=VmffgIqlAYA

0/0
21.6.2012 14:31

jarod72pm

HA

A kdo potrestá Obamu ale spíš bývalé US prezidenty  za celosvětové šikanování a zabíjení nevinných ?Možná on má malý podíl mno Amerika a Američané už toho ve světě napáchali dost  kdo tohle už konečně zastaví ?

0/0
21.6.2012 14:18

Kicker

Re: HA

Pád našeho systému to zastaví a dalším impériem bude nejspíš opět Čína, možná Rusko a Jižní Amerika. Ti už si tak nějak své problémy totiž prodělali, my se do nich teprve pomalu dostáváme, naši politici nám navíc rádi pomáhají prohloubit možné následky.

0/0
21.6.2012 14:21

Stříhali dohola velikou holčičku

Kdybvy se Timurovci rozhodli dělat živé štíty

před případným bombardováním Damašku ze strany lstivého Západu, zajistím jim devizový příslib ...

+1/0
21.6.2012 14:07

Kicker

Re: Kdybvy se Timurovci rozhodli dělat živé štíty

Je hezké přát hromadnou smrt lidem, s jejichž názorem nesouhlasíš. Pár podobných jako ty už tu bylo a nejsou dnes moc oblíbení při pohledu do historie.

+2/0
21.6.2012 14:12

jahl

Kdy už se evropané

přestanou s..t do muslimských zemí. Ať si své problémy vyřeší sami. Problém Evropy jsou muslimové v jejím nitru. Tam je třeba napnout všechny síly, bez falešné korektnosti, aby za 30 let křesťanská Evropa ještě existovalala. Myslím, že Putin by nám mohl poradit a obávám se, že pokud se nic nezmění, zůstane Rusko poslední výspou bílé rasy.

+1/0
21.6.2012 14:01

81honza

Re: Kdy už se evropané

kdepak, rusáci na tom nebudou o moc lépe, protože ruští muslimové mají větší porodnost než pravoslavní a ateisté.

0/0
21.6.2012 14:07

jahl

Re: Kdy už se evropané

Je to možné, ale Putin se nebojí použít armádu na obranu vnitřní bezpečnosti.

0/0
21.6.2012 14:14

VelkyIndoktrinator

Nadpis příspěvku

To zrovna. Chabej pokus.

0/0
21.6.2012 13:58

Kirů

...

... aby bylo skoncováno s beztrestností

Je pravděpodobnější, že bude člověk odsouzen za zabití jednoho člověka, než za zabití sta tisíc lidí."

bývalý vysoký komisař pro lidská práva José Ayala Lasso

0/0
21.6.2012 13:41

NavzdyMlady

Však aj Clinton

má beztrestnosť za bombardovanie Srbska, takže šanca tu je. ;-D

+2/0
21.6.2012 13:34

milan2561

Beztrestnost může zaručit pouze ten, kdo má situaci

pod kontrolou.

0/0
21.6.2012 13:02

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Beztrestnost může zaručit pouze ten, kdo má situaci

... Izrael?

0/0
21.6.2012 13:10

Stein-X

Re: Beztrestnost může zaručit pouze ten, kdo má situaci

Na ten prijde rada taky.

0/0
21.6.2012 13:33

81honza

Re: Beztrestnost může zaručit pouze ten, kdo má situaci

ty taky vidíš žida všude

0/0
21.6.2012 14:08

Václav z Hradu - Chief Penthief

Asad by byl hlupák

kdyby uvěřil těmto dvěma "vražedným figurkám" Rv

+4/0
21.6.2012 12:37

Paeris Kiran

Re: Asad by byl hlupák

Assad by především byl idiot kdyby je vůbec bral vážně.

Američané jsou válkami vyčerpaní, už jejich současné rozmístění vojsk ve světě je na hranici jejich sil... a Británie na tom není o moc líp. Další válku, i v tak malé oblasti jako Sýrie už si ani jedna z těchto zemí nemůže dovolit.

A bez nich je NATO prakticky k ničemu, žádná další armády NATO nemá ani přepravní kapacity aby se na místo dostala v nějaké podstatné síle. Snad je turci by mohli pochodovat pěšky. Druhá věc je že by to asi dopadlo dost mizerně..

+1/0
21.6.2012 13:28

veritas70

Re: Asad by byl hlupák

Hlupák si především ty. Tohle je pro Asada jediná šance jak z celé situace aspoň jakž takž vyváznout a nedopadnou jako Kaddáfí.

0/0
21.6.2012 13:42

Johanka z parku

Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

Bude to podobný vtípek, jako teď dělá Asad v Sýrii, když je klid zbraní.

0/0
21.6.2012 12:20

81honza

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

ty jsi dobrá ovečka. zřejmě ten typ, který věřil kecům o humanitárním bombardování

+2/0
21.6.2012 12:47

Johanka z parku

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

Jo, zato ty jsi přišel na celosvětové spiknutí. Gratuluji.

0/0
21.6.2012 13:13

NavzdyMlady

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

Ahaaaa, takže opozícia a akože Slobodná sýrksa armáda sú tí dobrí? ;-D O svetovom spiknutí predošlý diskutér nič nehovorí.

+1/0
21.6.2012 13:33

Johanka z parku

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

Mám tomu rozumět, že Asad je tedy dobrý, protože i opozice se dopouští masakrů? Zajímavý argument, ale poněkud vadný.

0/0
21.6.2012 13:57

NavzdyMlady

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

V ďalšom príspevku píšem, že tu nik neospevuje, ba ani neospevoval Asada. Však nevidíte, čo za zberbu je teraz v Líbyi, miesto Kaddáfího? P.S. Ani ten nebol svätý a ani USA a Anglicko nie sú čisté.

0/0
21.6.2012 14:29

Johanka z parku

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

Samozřejmě, však v Libyi to řešení bylo poněkud polovičaté. NATO tam na zemi příliš nezasahovalo, a když, tak zpravodajsky.

Z toho si moc příklad brát nelze. Asad se zřejmě také vydat nenechá, bude chtít zůstat co nejdéle to půjde. Až mu poteče do bot, zřejmě se najde nějaký spřátelený režim, kde by mohl tajně dostat azyl.

Jenže problém v Sýrii není ani tak kontrola letectvem. Protože tato země je nepoměrně menší než Libye a má mnohem vyšší hustotu obyvatel. Zásadní zde bude kontrola na zemi. Mám dojem, že v současnosti by to znamenalo ideálně nějakou společnou okpaci Sýrie armádami Turecka a několika arabských států, které by zastavily krveprolití a dovedly zemi k volbám. Ale to už je asi docela fiktivní scénář.

0/0
21.6.2012 14:52

NavzdyMlady

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=13756

Dúfam, že link bude funkčný. Však nik tu neospevuje Asada, ale vy sa tu idete rozliať nad demokratickosťou akože opozície.

0/0
21.6.2012 13:36

81honza

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

někde jsem mluvil o spiknutí? ty to máš v hlavě dobře vymetené

0/0
21.6.2012 13:47

Johanka z parku

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

V tom případě ty ještě víc, protože o humanitárním bomrardování z mé strany taky ani slovo nepadlo.

0/0
21.6.2012 13:55

81honza

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

ale to jsem nikde nepsal. přečti si ještě jednou co jsem napsal a pak si dej facku, pokud tedy pochopíš psaný text! jestli to nepochopíš, pak nemá smysl jakkoli s tebou komunikovat.

0/0
21.6.2012 14:02

Johanka z parku

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

To víš že jo, všechno co píšeš ty je chytré a logické a podpořeno znalostmi. Všechno co píší ti co s tebou nesouhlasí, jsou nesmysly vymaštěnců.

0/0
21.6.2012 14:04

81honza

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

takže sis to nepřečetl nebo nepochopil?

0/0
21.6.2012 14:06

Johanka z parku

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

Tvůj primitivní styl diskuze napovídá tomu, že o tom moc nevíš a papouškuješ moudra někoho, kdo ti nějakým způsobem imponuje.

Ale dobře, sice to zřejmě nepochopíš, ale k tématu:

Nechápu, jak souvisí schvalování nějakého humanitárního bombardování (ať Srbska nebo Libye) s tím, co provádí Asad na vlastním obyvatelstvu.

Co se týče akcí v Libyi, nemá si smysl nalhávat, že nejde o geopolitiku. Američané, Rusové, by ani Číňané si na svém písku kakat také nenechají, takže lze očekávat, že Francie a Itálie se také nebuodu chtít jen tak koukat, jak jiné mocnosti získávají nadvládu nad bývalou kolonií, která leží jen přes moře EU. A tvůj de facto deklarovaný humanistický postoj jako odpůrce "humanistického bombardování" na této skutečnosti, že tak se prostě mezi mocnostmi hraje, prostě nic nezmění.

0/0
21.6.2012 14:14

81honza

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

děkuji, pánko velkomožný, že jsi mi to vysvětlil. jen jsi mi potvrdil, co si o tobě celou dobu myslím. jo a oproti tobě si názor utvářím sám.

0/0
21.6.2012 14:19

Johanka z parku

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

Ano, na věcnou a rozumnou diskuzi ty se prostě nezmůžeš.

0/0
21.6.2012 14:25

81honza

Re: Doufám, že jim naletí a pak ho vydají opozici

věcně a rozumně diskutuji s lidmi, kteří jsou toho schopní. ty to očividně nejsi, sbohem

0/0
21.6.2012 14:27

Voloda je mensi nez Sarkozy

Putin = PODPORA SVĚTOVÉHO TERORISMU A DIKTATUR !!!

KGB vždy podporovala teroristy, tehdy i dnes!!! Putin si chce udržet vliv a stoupnout doma v očích tupých davů - ale časy impéria jsou ty tam\!!! Rusko díky cenám ropy a plynu (tedy ne díky Putinovi), že stouply od roku 1999 několikanásobně, ještě jakž takž přežívá, ale dusí ho byrokracie, vymírá nejrychleji v Evropě, lidé migrují za SVOBODOU DO EU A USA = čili na ZÁPAD!!!Trh je prolezlí protekcí, korupcí a mafiokracií KGB oligarchů!!Putin zavřel jen ty, co mu překáželi, Abramovičové a ti, co ohli páteř, si své nakradené miliardy nechali a Putin patří mezi ně!! Rus se dožívá 56let v průměru, migruje k nám, ne my k němu,ale pan Putin ještěvydržuje za peníze daňových poplatníku diktátory před úpadkem?? Ať žije svoboda a Západ a svět bez Asady a Hitlerů-svět míru, trhu, svoboda - svět díky NATU a EU a západním hodnotám[]

+9/0
21.6.2012 12:20

Kicker

Re: Putin = PODPORA SVĚTOVÉHO TERORISMU A DIKTATUR !!!

Korupce, protekce atd. To na západě existuje taky. Nechci nijak obhajovat Ruské podmínky, ale je třeba vidět, že je to špatně na obou stranách. Nebo vám snad přijde systém dnešních peněz v pořádku? Tam je základ spousty problémů.

+1/0
21.6.2012 12:25

Rudla01

Re: Putin = PODPORA SVĚTOVÉHO TERORISMU A DIKTATUR !!!

KGB už 21 let neexistuje...

+1/0
21.6.2012 13:01





Najdete na iDNES.cz