Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Korupčníky nesmíme a nebudeme hájit, reaguje na kauzu Rath ČSSD

ČSSD nesmí v korupčních aférách kličkovat a musí z nich rychle vyvozovat osobní odpovědnost. Na druhou stranu aféra bývalého hejtmana Davida Ratha by neměla překrýt ekonomické problémy státu. V úvodním projevu na programové konferenci ČSSD to řekl předseda strany Bohuslav Sobotka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sneginka1

Největší lump v éře po Grossovi...

a stříbrná lupa z něj děla svatého muže,...větší humus v tréto aféře snad ani není, zloděj co si naGrosoval na barák hází chytré kecy co se jak má a staví pravidla slušnosti v politice. Sobotka a slušnost, větší hnus snad ani nemůže být, ten krade ,ani poledne nedrží, jak říkal Kalousek.;-O Bazme kjeden špatný!

0/0
18.6.2012 21:14

čurila plenkovič

chtějí vydělat na Rathovi

oni na tom ještě chtějí vydělat, že ten Rath byl nakonec špion z ODS

0/0
17.6.2012 17:13

vencac

Bohoušovi by stačilo kdyby byl sticha a

s komentářem no coment občas jen ukázal na Kalouska, Nečase, Vondru a další. A všem rozumným lidem musí být jasné jakým způsobem volit pokud cheme skutečně řešitz dluhy a korupci v tomto státě. Dostalo mně když tady jakýsi pravicový volič, zarytý obhajovatel Kalouska napsal že pravicová vláda na rozdíl od ČSSD své zlodějiny zaplatila zvýšením DPH. Opravdu argument hodný našich ekonomických expertů.;-D

0/0
17.6.2012 14:46

kaffee68

Bohušu,

tož už práskni ty velké sumce. Nebo Ti stačej čudly?

0/0
17.6.2012 12:30

Dluhy se neplatí!

Tím ovšem Bohouš odepsal kompletně celou svou

krajsou reprezentaci. :-)

+2/0
17.6.2012 11:04

Return

Pozoruhodná slova

Od předsedy nejzadluženější strany v Čr! Jen je divné,že svědci proti jejich skandálům umírají,nebo padají z posedů :-P

0/0
17.6.2012 6:57

antimultivitamin

Re: Pozoruhodná slova

Máš staré informace. :-) Členové ČSSD a pár sponzorů se složilo a dluh zamázli.;-)

+1/0
17.6.2012 10:00

Dluhy se neplatí!

Re: Pozoruhodná slova

Palas se taky vrhl na spisovatelství a obětoval část své provize za Setuzu? :-)

0/0
17.6.2012 11:05

legislativní nouze

Udělat audit za posledních 20let, všechny resorty i kraje.

Vyčíslit škody, předepsat ministrům, náměstkům, členům vlády, poslancům, senátorům, hejtmanům, úředníkům atd. k úhradě. Zabavit majetky jim a jejich rod.příslušníkům, exekuce na všechny příjmy. Pokuta k rozkradeným a zašantročeným částkám ve výši 75%. Kdo nebude schopen uhradit škody, zavřít bez možnosti amnestie. Taky kdo by je dával, když na Hradě bude prázdno. ;-) Ze zabavených biliónů uhradit náklady auditu, zbytek použít na snížení státního dluhu + na výstavbu nových věznic. R^

+4/0
17.6.2012 6:54

Dluhy se neplatí!

Re: Udělat audit za posledních 20let, všechny resorty i kraje.

A proč za posledních 20 let? Proč ne za posledních 60 let? Soudruzi snad nekradli a nedělali škody ve prospěch svých rodných pratrů z mezinárodního Tábora míru a ve prospěch svého Velké Bratromedvěda zvlášť? :-)

0/0
17.6.2012 11:06

Dr. Fe (20)

V tomhle jsou socani jasně lepší

Když se mezi nimi najde korupčník, tak ho vyloučí ze strany a dají od něj rucer pryč. Když to srovnám s takovou Vlastičkou a tím kalouskovým kvičením o čarodějnicích a o tom, že jí rozhodně policii nevydají nebo s odesákem Drobilem, který po odhalení korupce na jeho ministerstvu v rámci ODS ještě povýšil ..... :-/ Rv

+9/0
17.6.2012 2:29

55108311

Re: V tomhle jsou socani jasně lepší

Reakci pravice na kauzu Parkanové (i Drobila) určitě považuji za nesprávné.

.

Stejně ale jsou oba případy značně rozdílné - pokud by Parkanovou chytili se 7mi  mega v krabici, Kalousek by to těžko okecával.

Jste si jistý, že socani by bez řečí vydali Sobotku, pokud by policie přišla s žádostí o jeho vydání, protože při vytunelování OKD porušil nějaký (sporný) předpis?

+3/0
17.6.2012 6:45

petrxl

Re: V tomhle jsou socani jasně lepší

No třeba takového Iva Svobody, který svého času podobně jako Kalousek dělal ministra financí, se ČSSD zbavila už hned při podezření z tunelování Liberty, záhy poté byl také odsouzen a uvězněn, v civilizovaných zemích se při podezření z korupce nejedná jinak.

+1/0
17.6.2012 10:28

Dluhy se neplatí!

Re: V tomhle jsou socani jasně lepší

A jak je na tom Palas, který podle svý majetkových přiznání celkem prokazatelně staví vlastní nemovitosti z vlastních úplatků nebo vlastních nezdaněných odklonění? Stéle hejtmanuje a senátoruje?

A co mnozí další, tedy všichni hejtmani a polovina ÚV? A co přítel Kavan, kterému se v ministerském trezoru ještě po předání funkce povalovaly zapomenuté úplatky, ten už taky sedí? A co škoda způsobená Zemanovou administrativou díky svéráznému rozhodování třeba v kauze CME/Nova, IPB/ČSOB, tam se nějaký paragráfek nenašel? :-)

0/0
17.6.2012 11:10

nevím, neznám, nechápu

modri soudruzi, kdo bude vinen za rust uroku v dalsich

letech kdyz "pan ministr" ( uz je to v CR nadavka ?? )  Kalousek vydava progresivne urocene dluhopisy jako utrzenej ze retezu a jejich uroceni je prvni roky NULA% a posledni rok az 12% ?? ;-D

+5/0
16.6.2012 22:13

kecálek reloaded 5

Re: modri soudruzi, kdo bude vinen za rust uroku v dalsich

Aniž bych se "Satana" Kalouska chtěl zastávat - přepočtěte si ten výnos na průměrnou inflaci a pak (pokud Vám to vyjde dobře) si rychle utíkejte nějaký koupit ;-D.

0/0
16.6.2012 22:22

nevím, neznám, nechápu

Re: modri soudruzi, kdo bude vinen za rust uroku v dalsich

;-D podle pravicovych medii a inflaci jen Venezuela a Iran...a jeste Rusko za Putina ;-D

Jinak Cechum uz prachy zasadne nepujcuju a to ani tem ktere znam - a s takovym "vynosem" na me nechod, mam jine predstavy o vydelku ;-)

0/0
16.6.2012 22:32

kecálek reloaded 5

Re: modri soudruzi, kdo bude vinen za rust uroku v dalsich

Podle kterých "pravicových médií"? Haló noviny? Protože před nedávnem byla zveřejněna míra inflace (letošní) - 2,6% :-P

0/0
17.6.2012 9:18

Cartman

Re: modri soudruzi, kdo bude vinen za rust uroku v dalsich

Tý brďo, to to tak kleslo? 8-o Ještě v dubnu byla 3,5%.

0/0
17.6.2012 9:44

nevím, neznám, nechápu

koukám že modři žoci dostali téma

u kterého můžou pištět a nadávat socanům za kterých hospodářství rostlo

;-D Rv ba ne, plácám nesmysly, za socanu nikdy ekonomika růst nemůže protože se

to píše v modré příručce a pravicově "smýšlející" voliči levicových ODS a

TOP to také říkají ;-D Rv

+6/0
16.6.2012 22:05

nevím, neznám, nechápu

Re: koukám že modři žoci dostali téma

PS: na vlastni oci jsem videl 3 volice "pravice" - vsichni byvali komousove kteri se bali ze na ne clenstvi v KSC praskne mezi novymi kamarady ;-D Rv

0/0
16.6.2012 22:06

waleyo

Re: koukám že modři žoci dostali téma

mě nevadí, že za socanů ekonomika rostla - mě vadí, že socani v tučných letech utráceli jak zběsilí, místo aby krotili výdaje a snižovali deficit z hubených let - no a tak dnes máme hubené roky a deficit podstatně větší...

+5/0
16.6.2012 22:21

kecálek reloaded 5

Re: koukám že modři žoci dostali téma

To je moc složité ;-D to nepochopí - ostatně jejich předseda - nejbáječnější ministr financí jim říkal, že stát musí utrácet...

+4/0
16.6.2012 22:23

nevím, neznám, nechápu

Re: koukám že modři žoci dostali téma

dokonce chteli vlastnim detem koupit pastelky nebo dat prachy duchodcum - hnus, meli koupit radeji nejake neletajici letadlo ;-D

Jen jsem ale vypozoroval ze za socanu lidem nejvice vzrostly platy - a to nepisu o statnich zamestnancich abys hloupe nezvanil :-P

+1/0
16.6.2012 22:28

Stepni-Vlk

Re: koukám že modři žoci dostali téma

Růst platů opravdu nevypovídá o zdraví ekonomiky (viz jakoukoliv i základní učebnice ekonomie, tam je vysvětleno proč). A nezdravá ekonomika nikoho (ani vás) moc dlouho živit nebude. Vaše pozorování je tedy sice možná správné, ale bez jakékoliv vypovídací hodnoty co se kvality vlády týká.

0/0
16.6.2012 23:51

55108311

Re: koukám že modři žoci dostali téma

nefunkčních obrněných transportérů nebo trojnásobně předražených počítačů do škol nakoupili socani docela dost.

0/0
17.6.2012 6:48

qwe111

Re: koukám že modři žoci dostali téma

no dobry, ale jeste bys mohl vysvetlit, proc vzdycky, kdyz vladne ODS, tak tu mame hubene roky, zatimco kdyz nevladne, tak jsou ty roky tucne?

+3/0
16.6.2012 22:54

Stepni-Vlk

Re: koukám že modři žoci dostali téma

Vláda ekonomické cykly skutečně neurčuje. Ale možná proto, že v dobrých letech se lidem daří a proto se neobracejí k levici.

+1/0
16.6.2012 23:53

denny2606

Re: koukám že modři žoci dostali téma

každý ekonom ví, že vláda nemá podstatný vliv na růst ekonomiky.

0/0
17.6.2012 11:29

JAR-47

ano

jistě má pravdu - ale jen pro sebe a svoji bandu, zcela jistě nejhorší polistopadový ministr financí, zloděj náhrad, člověk bez vlastního názoru který jen umí kritizovat a nic vlastně ještě neudělalRv

0/0
16.6.2012 21:44

čr.je.pouze.kolonie

Paroubek předával zemi s růstem hdp + 6,5% , úpadek v čr na

Paroubek předával zemi s růstem hdp + 6,5%

, úpadek v čr nastal deformou topolánka obrovský propad už v roce 2008, světová krize bankrotujícího neoliberalismu přišla v roce 2009, a dnes okolní státy rostou a čr pod deformami korupční vlády opět v krizi Ve střední Evropě trpí recesí jen Česko!!!,

RvRvRv

0/0
16.6.2012 21:49

JAR-47

Re: Paroubek předával zemi s růstem hdp + 6,5% , úpadek v čr na

prosím vysvětli mi co je u tebe neoliberalismus

+1/0
16.6.2012 21:52

JAR-47

Re: Paroubek předával zemi s růstem hdp + 6,5% , úpadek v čr na

tak tak nějak koukám žew jen kecáš bludy, používáš slova o kterých nic nevíš- prostě demagog ala lidový dum

0/0
16.6.2012 21:58

maxxan.

Asi špatně to chápu ...

to říká ten pan Sobotka, co si z poslaneckých náhrad koupil byt za x milionů ? Nebo se pletu ?

+5/0
16.6.2012 21:15

Alfa Omega

Re: Asi špatně to chápu ...

R^;-D

0/0
16.6.2012 21:17

čr.je.pouze.kolonie

výsledky deforem pravice = ekonomický propad S modrými Břídi

výsledky deforem pravice = ekonomický propad

S modrými Břídily k trvalé žebrotě...Katastrofa: Česko se propadá, nemá už ani na Kazachstán,

http://ekonomika.eurozpravy.cz/svet/50422-katastrofa-cesko-se-propada-nema-uz-ani-na-kazachstan/

R^ 79 mld deficit už v květnu , jo pravice to jsou totální loseři , ještě tak církevní tunel majetku za 200 mld ,nebo předražit pandury o 9 mld , casy o 658 milionů , tatry ,iveco ,dingo izip, to zvládnou ,ale hospodaří jak bankrotáři RvRvnáhrady jsou součást platu poslance , že je skoro všichni pobírají mi vadí nejméně ze všeho .mě vadí spíš tunel LTO za 100 mld a beztrestná pravice

+1/0
16.6.2012 21:40

JAR-47

Re: výsledky deforem pravice = ekonomický propad S modrými Břídi

to mě narozdíl od levičáku vadí každý zloděj, podvodík a kecal bez ohledu na barvu (pleti i pilitické)

+2/0
16.6.2012 21:57

kecálek reloaded 5

Re: výsledky deforem pravice = ekonomický propad S modrými Břídi

Jak to souvisí se zlodějem B. Sobotkou? To jakože že levice krást může? :-/

0/0
16.6.2012 22:26

Stepni-Vlk

Re: výsledky deforem pravice = ekonomický propad S modrými Břídi

Zrovna na ČR je krásně vidět, že schopnost jakékoliv vlády ovlivňovat ekonomiku je poměrně malá. Takže nechápu, o čem to plácáte.

0/0
16.6.2012 23:54

dobytek JYrka

Otík Laffer ČSOBotka je oranžzoufalec pro obyčejné lidi,

ti ostatní se jen pousmějí.....

+1/0
16.6.2012 20:38

bindis

Jo, zubejdo Sobotko

Stojí to za prd a ty s těmi blahobytnými keci taky. Už jsi dokázal co by ministr financí při 6% růstu nejvíc tuto zemi zadlužit, tak zklapni Sobotko. A kdo ví jaké máslo ti teče z hlavy.

+5/0
16.6.2012 20:12

P.spk

Re: Jo, zubejdo Sobotko

ale to nemění nic na faktu, že se ke korupci ve vlastních řadách staví poctivěji jako modré straky....

+2/0
16.6.2012 20:17

petr____22

Re: Jo, zubejdo Sobotko

Ano, vyvozuji politickou odpovednost ;-D Coz znamena ze sice odstoupi, ale vsechno co ziskali jim zustane ;-D

+1/0
16.6.2012 20:32

P.spk

Re: Jo, zubejdo Sobotko

to opět nic nemění na faktu, že modré loupežné straky nejen nic z ukradeného nevrátí, ale ani nevyvodí politickou odpovědnost a už vůbec neodstoupí........

+1/0
16.6.2012 20:45

Stepni-Vlk

Re: Jo, zubejdo Sobotko

Asi to bude tím, že kolega Rath byl natolik drzý, že se dokonce nechal i chytit při činu. Jeho případ je bohužel tak jasný, že dokonce i jeho vlaszní strana chápe, že tohle pod koberec zametat fakt nelze. Takže cožeto řešíte?

0/0
16.6.2012 23:57

bindis

Re: Jo, zubejdo Sobotko

Straky je slabé slovo.

0/0
16.6.2012 20:34

acvil

Re: Jo, zubejdo Sobotko

JO??? ...a jak se postavil k těmto "aférkám" - "Grippen, Pandur, Štiřín, Liberta, soudce Berka, Aféry na ministerstvu zemědělství(Lesy ČR,Madeta, Platební agentura),

 Lidový dům, Mlátička Přibyl, Šloufovy aféry, Podezřelé zakázky na policejním prezidiu, Unipetrol, Grossovy akcie, Sobotkovy náhrady a jeho domeček, Kakaový Kraus, Biolíh, Mršinův vykřičený dům a spolupráce s STB,

 Sobotkou odpuštěné miliony daň.nedoplatků pro hoteliéra stbáka Dvořáka ,

Aféry K.Srby, Případ Doležel, aféra min.školství Zemana,

 Kavanův milion v koupelnovém tresoru, aféra Pozemkový fond, tunel AUTOCONTu a jeho zakázka na Internet do škol, střet zájmů ministra Ratha, střet zájmů ministra Zgarby, Mlýn, Diag Humen, D47,Pět na stole v Českých, výhodný nákup pozemků exParoubkové, Český dům...e.t.c....!!!..RvRv

+3/0
16.6.2012 20:49

P.spk

Re: Jo, zubejdo Sobotko

na to, že milovníci modré mafie se sami pasují na ty nejinteligentnější tvory ve státě docela plácáš.......modrá rétorika zní (samozřejmě stranicky ve svůj prospěch): není-li dokázána korupce, tak korupce není.......kdo z modré mafie (myslím tím z nejvyšších pater) seděl kdy za katrem? Když už bylo podezření velmi silné, byl takovýto podezřelý vyobcován z modré strany? Já nejsem příznivec oranžád, ale , ale čssd se nesrovnatelně v případě podezření staví k věci čestněji, to neokecáš, i když jsi u kompu zjevně rudý jak sovětský prapor..........

+1/0
16.6.2012 20:56

acvil

Re: Jo, zubejdo Sobotko

...nevím, jestli jsem modrý nebo rudý - tedy podle tvé klasifikace - já se domnívám, že jsem normální, ale to je jedno... co takhle něco konkrétního k uvedeným příkladům...nebo snad byl ze strany vyobcován Sobotek nebo aktéři aféry "5 v českých na stole", která byla i natočená a pouštěná v TV...a co Kavan?...nebo hoteliér Palas atd....mít ODS tolik másla na hlavě, kolik snese ČSSD, tak už se v tom másle dávno rozpustila...ale nakonec je celkem jedno, jestli vládne levice (ODS) nebo ultralevice (ČSSD), daně zvyšují obě strany, dluhy také - i když ČSSD to zvládne lépe (tím myslím, že nasekají dluhy větší)...takže žádný zásadní rozdíl mezi nimi nevidím...Rv!!Rv

+1/0
16.6.2012 21:12

P.spk

Re: Jo, zubejdo Sobotko

pasuješ se za normálního, ale normální nejsi..........normální člověk je nestranný a to ty nejsi ani omylem.............čssd i ods má ve svých řadách stovky lumpů, řeč je o tom, že modrá mafie je lépe sehraná, toď vše..........žádného lumpa neobhajuji, ale od normálního člověka bych očekával vícebarevný výčet lumpáren....ty jsi člen ODS?

0/0
16.6.2012 21:19





Najdete na iDNES.cz