- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taková krabička, která bude bílá, šedá, černá - no taky to nebude špatné, ne? Nebo tam dejte třeba autíčko nebo kolo.
všechny ty "tabulky plné mléka" a další a další, tak řeší mimina na mlíku.
A běda vám, jestli budete mít malinko jinak zakřivené okurky.
Všechny obaly budou bez obrázků, bez nápisů. Kupující až po otevření doma zjistí, co vlastně koupil. Otevře krabici a tam místo sunaru granko. Tak zpět do obchodu a koupí jinou krabici a budu mít šťastnou ruku?
jejich starosti! Hlupák si hloupost vždycky zdůvodní!
vše O.K.
Bože, celá Evropa jde kvůli slavné Uhniji do totálních sraček a oni budou řešit mimino na sklince od jablečného pyré....
A co takhle si uredne posvitit treba na jogurty? Jen v malokterem je videt skutecne takove ovoce, jako je namalovane na obalu. Svinarna!
...může vymyslet takovou zhovadilost. A celá Evropa ho za to královsky odměňuje!!! Stejně jak blahý pamětí jednoho vejra, který chtěl zavés povinnou výbavu pro venkovní pracovníky - sluneční brejle a opalovací krém. Do smrti je za to královsky zaopatřenej!
Zvířata v reklamách na psí žřádlo;
Jakékoliv části holého těla krom obličeje, krku, předloktí a nohou od kolen dolů v reklamách na spodní prádlo;
Důchodci v reklamách na léky;
Obtloustlí třicátníci v reklamách na pivo;
Zapařené modelky v reklamách na deodoranty.
byrokracie se vymkla kontrole.EU struktury se vzhlédly v postfašismu.