Diskuze
Strojvůdci jezdí stále častěji na červenou, za trest chodí do dílny
Děkujeme za pochopení.
0xf0
Projetí
Tak si strojvedoucí mohou udělat další zářez. Projetí v Němčicích na Hané.
Corllin
Nechápu
Štouráte se tu v něčem, čemu nerozumíte. Kolik z vás ví, jak náročná je práce strojvedoucího? Kolik z vás ví, jaké máme směny? Kolik z vás ví, co to je únava a stres? Pokud tu práci neděláte, tak se bavte radši o včelách, protože ty vaše moudra se nedaj číst. Akorát se necháte naočkovat mediama a pak tu melete ptákoviny. Díky
pletiplot
Re: Nechápu
Můj názor - za úmyslné projetí červené by měl být vyhazov. To je jako kdyby pilot odstartoval bez povolení ke startu. Ale na druhou stranu, systém by neměl unaveného pustit na trať. Měli by mít stejné předpisy pro odpočinek jako ti piloti.
VyMeTaky
Na červenou se dá jezdit.
Na vjezdu do stanic na přivolávací návěst, na autobloku se smí projet stůj a pokračovat podle rozhledových poměrů (do 30km/h), často jsem viděl odjezdy proti stůj - tak proč z toho dělat senzaci?
PZZP
Je mi smutno
z toho, co si o nás veřejnost myslí a představuje! Nepřečetl jsem všechny příspěvky, ale uznal tu někdo z neodborné veřejnosti tuto profesi!? Z části naši profesi degradují média lačnící po kauzách. Z části politická garnitura - nezájem a preference "asfaltové" politiky je očividná. Nejsem naivní - nejsme všichni dokonalí! A "projíždění červené" má kořeny už od (raději nekomentovaného) rozdělení na nákladní a osobní dopravu. Strojvedoucí osobní dopravy mají kratší směny než u nákladní a tudíž musejí usedat za kontroléry častěji než jejich "nákladní" kolegové, tak aby byli schopní splnit měsíční normu. Stres, málo odpočinku... Možná to je i jeden z důvodů nepozorností.
Docela by mě zajímalo, kolik si veřejnost myslí, že takový strojvedoucí bere za mzdu. Za odbornost, za obrovskou zodpovědnost - za převážené mnoha milionové zboží; o lidských životech ani nemluvě.
A zaměstnavatel z těchto událostí vyvodil jako vždy pouze jeden výsledek - represi!
chmod_5777
Re: Je mi smutno
nevim jeslti sem neodborna verejnost ale proti profesi nema nikdo nic
ale musis uznat ze za si za to muzete sami (i mezi ostatnima ajznbonakama)
.
Prvni a hlavni duvod jsou odbory. Ty vase jsou nejagresivnejsi a jste schopni stavkovat i kdyz ostatni podepisou smlouvu. Tech situaci bylo nekolik kdy prave vase odbory byly za nejvetsi prasata. Vlastne nepamatuju, ze by masinfirove nekdy chteli jet a von jim nikdo nepostavil.
A pokud jde o ostatni tak to jsou normalni postuchovani. Mozna's nekdy nadaval ze vypravci tam chrapou a ze jsou blbi ze nevi ze nemuzes zastavit v kopcu s plne nalozenym vlakem bo se pak uz nerozjedes. Tak uplne stejne nadavaj vypravci ze nemuzou postavit i kdyz se jim tam udelalo okno protoze nevi kdy se ten trouba probere. Vubec to neres normalni postuchovani.
chmod_5777
KONECNE SE SITUACE ZLEPSUJE
konecne se prestali vymlouvat a jezdej
koho zajimaj naky barvicky cestujici chteji jet a ne stat v polu
antimultivitamin
Je to jasné
Špatně sestavené jízdní řády, nedostatečný počet zaměstnanců, mizerná finanční motivace a odliv kvalitních pracovníků...
jo.nev
Čím to asi bude?
Že by to taky bylo tím, že vlaky řídí stále větší počet strojvedoucích, kteří jsou svým oborem kuchaři, řezníci a jiní (pár jich znam) a tudíž jsou to pouhé rychlokvašky, který jsou za půl roku hotový a způsobilý pro provoz? Dřive to trvalo hodně dlouho než vás pustili na trať samostatně, ale jak píšou v článku, dnes je uspěchaná doba, takže: Ano vezmeme vás, půl roku se učíte, uděláte zkoušky, autorizace a šup na trať sám: Přece má zkoušky jako každej jinej! Jenže praxe vážně pokulhává (Viz. zimní nebrzdící vlaky z Kořenova, kde se souhra nezkušenosti s nevhodným vozidlem stala neřízenou střelou). ČD a.s. skvělá práce!!
chmod_5777
Re: Čím to asi bude?
nerizena strela znamen ze se nevi kam to dopadne
u kolejovych vozidel je toto vetsinou znamo i kydz je nikdo neridi
PetrEsp
Případ z Prahy
Možná si ještě vzpomenete na případ z Prahy, kdy se vlak srazil se svatebčany. Tenkrát se taky dospělo k tomu, že jel na červenou. Jestli ale signalizace nedávala znamení, nabízí se mi otázka, jestli ta signalizace na přejezdech je skutečně tak pitomá, že nevaruje před KAŽDÝM přijíždějícím vlakem, ale pouze před vlakem, který na tom místě opravdu má co dělat - NEJEDE NA ČERVENOU, zatímco před těmi, co jedou na červenou, NEVARUJE (???)
Jestli je to tak, máme se my řidiči na co těšit.
kOBLICH
Re: Případ z Prahy
Varuje před každým vlakem, ale bohužel ne vždycky...
taktaktak
Pokud
Pokud se nepletu tak strojvůdci maji jezdit na červenou nebo se pletu?
Zuchnicky
21.století ???
Nějak nemůžu tyhle nesmysly pochopit! Proč ve 21.století je potřeba aby člověk o kterém se ví, že se unaví, a že dělá chyby asi tak 1000000x častěji než stroj, musí sledovat nějaké pitomé světýlka celou směnu a navíc na tom ještě částečně závisí životy lidí!
.
Když už tam ta červená svítí a nějaký systém ji tam zapnul, proč ten stejný systém nezastaví vlak?? To stejné s rychlostí, atd. Člověk by tam samozřejmě asi zatím měl být, ale mohl by dělat něco zábavnějšího nebo míň stresujícího - kontrolovat automatiku, sledovat trať, překážky, atd... Samozřejmě by tam musel být i automatický systém, který by kontroloval člověka, jestli pracuje a jestli třeba neusnul nebo jestli třeba není pod vlivem nějaké látky (jak se za rok několikrát píše). Ale všechny tyto systémy existují a fungují a mohli by z vlaku udělat skutečně bezpečný stroj. A ve velkém množství by ani nemuseli být drahé.
kOBLICH
Re: 21.století ???
No tak sedni a začni vymýšlet. Pak to zkonstruuj, vyrob prototyp, vyzkoušej ho. Když bude úspěšný, postav továrnu a začni ty systémy vyrábět ve velkém. Takhle začínali všichni milionáři
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině
Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...
Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců
Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...
Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině
V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...
Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie
Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!