- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pomatení vegani, kteří v jedné diskusi budou prorokovat bídnou smrt všem, kdo kdy vezmou do úst něco ze žvížátka ubohého a v další diskusi považují za OK jezdit 180 po okreskách, protože maj super káru Oktavku služebnickou a navíc to maj v ruce ne voe.
Doufám, že se nepotkáme moc natěsnot, plodožrouti.
pokutovat pokutovat a zese pokutovat. Do doby než Češi pohopí že pravidla silničního provozu zde nejsou pro srandu trpišákům.
Souhlasil bych, ale chtělo by to zaměřovat se na skutečně nebezpečné chování, a ne na chování které lze snadno s použitím automatizace sledovat. to se pak pokutuje rychlost a dělá se z každého rychle jedoucího řidiče pirát, i když ve skutečnosti může být daleko bezpečnějším řidičem co si pouze na přehledném úseku dovolil překročit rychlost. Na nebezpečných úsecích se totiž neměří, tam jezdí rychle jen málo kdo a to by se nevyplatilo. Až budou policajti měřit rychlost před školou, vážit přetížené kamiony, pokutovat cyklisty co se chovají jako sebevrazi, řidiče co za jasné noci svítí mlhovkou, řidiče co zdržují bezdůvodně pomalou jízdou, náklaďáky co kouří tak že by nikdy v tomto stavu nemohly projít technickou, tak prosím, ať si pak sledují i rychlost na výjezdu z obce, kde s oblibou stávají přestože míra nebezpečnosti je zde minimální.
Jejich řidiči také zabili jednoho řidiče, několik aut havarovalo, zranění byli také ...
vzdyt to pisou, vyrazi na "lov: ridicu.
Ale ono na ne jednou taky dojde, tentokrat pri riskantni otocce sejmuli kluka na motorce, priste to muzou poslat pod kamion a ten se s nejakym prassatem mazlit nebude.
Rychlost je totiž to jediné, co policejní vykukové dokáží registrovat
Dobře že registrují aspoň to.Když to řidiči nejsou schopni dodržovat.Bylo by asi nákladnější mít ve vzduchu permanentně několik vrtulníků.A monitorovat nebezpečné úseky ze vzduchu.
Porizovaci cena, naklady na provoz, vcetne vyplat policajtu....
Ty auta nevydelaly ani vindru a proc? Protoze tech 6 mega se prozere ve statnim rozpoctu za par hodin..
vy jste si nevsim že slovo¨ vydělaly¨ je v uvozovkách?
K tomu nějakou bagetu, cigárko a lidi, kteří se leknou a často nesmyslné pokuty zaplatí na místě. Nemluvit, neplatit.
Stíhání přestupků na silnicích je především velmi lukrativní byznys. Např. majitelé firmy Czechradar a.s. by o tom mohli dlouze referovat. Takže koupě i předražených passatů se v dlouhodobém hledisku jeví jako zisková investice.
A ty propagandistické bláboly o stíhání pirátů silnic můžete brát např. jako klamavou reklamu
Koupě Passatů rozhodně není zisková investice... Passaty stály 30 000 000. Vyberou cca 24 000 000 ročně. Platy posádek počítejme 20x6 osob (tři směny po dvou flojdech), takže při 40 000 hrubého 57 600 000 ročně. První Passaty R36 najezdily cca 72 000 km ročně každý, spotřeba těch nových je cca 12 l / 100 km, což máme 8 640 l * 33 Kč * 20 aut = 5 700 000 Kč. Náklady na údržbu a servis vozidel počítejme odhadem třeba 80 000 Kč ročně, tj. 1 600 000. Celkem tedy Passaty za první rok vyjdou na cca 94 800 000, 64 800 000 za každý další rok. Jednoznačně ztrátový podnik.
Vzpomínám na dokument o AIDS. Mladík, vychován ve slušné rodině, vzpomínal na osudný večer. Nikdy by ho nenapadlo, že se to může stát. Slyšel o tom, věděl, že ochrana je dobrá věc, ale ta holka vypadala úplně normálně, měl pocit, že má vše pod kontrolou. Tolik k bláznům, co tady píšou, jak je 180 bezpečná rychlost, když je dobrá situace. Národ podvodníků a korupčníků se tady rozčiluje, že jim někdo ničí jejich hru ze životem. Zvláštní, že jsou vůbec nějaké nehody. Zvláštní, ještě jsem neslyšel, jak někdo nezvládl řízení v 50 km rychlosti a usmrtil několik lidí, nebo jak na přechodu usmrtilo auto člověka, když jelo 30. Ale nášinec je neohrožená hvězda, co dřepí v koutě, ale šlapat na pedál, to mu jde. To se přeci naučí i cvičená opice a je to jednoduší, než v sobě pěstovat slušnost, morálku a ohleduplnost, nemluvě a dodržování pravidel.
Našinec dokáže posoudit situaci, nečumí s vytřeštěnýma očima na tachometr, ale jede tak, jak je přiměřené a bezpečné v dané situaci ...
Vim, ze ty passaty nejezdi jen na dalnicich. Nicmene jinde jsem je jeste nepotkal, takze predpokladam, ze jezdi hlavne tam.
A ted bych tu rad vypichnul jednu vetu z policejnich statistik za rok 2011 "Z celkového
počtu připadá na dálnici 2,8% nehod a 3% se tyto nehody podílejí na počtu usmrcených
osob."