Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stydím se vyjít na ulici. Buď chlap. Falešné SMS politikům jsou na webu

Na webu svérázné umělecké skupiny Ztohoven se objevil seznam falešných textových zpráv, které skupina v úterý 5. června rozeslala stovkám zákonodárců a novinářů. Seznam nedobrovolných adresátů a odesilatelů naznačuje, že skupina měla kontakty na velké množství vrcholných politiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

crook.crook

ted jsem si vzpomel na nej sms,

BACHA JEDE K TOBE URNA

0/0
8.6.2012 0:21

11galuus12

Když někdo předstírá, že zemi (ve vládě) prospívá,

tak pro ni nedělá ani 100 hoven... Ti tykadloví si neuvědomují, že žiní v době informatiky.

0/0
7.6.2012 22:46

Y.N

Ztohoven

;-DR^

0/0
7.6.2012 20:52

9.99

nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

pokud by jim posílali anonymní SMS, tak je to v pořádku, to každý ví, že se autor nechce představit, ale nasadit si mimikry a tvářit se jako cizí konkrétní člověk je ubohost, podvod a manipulace k podlému získání reakce a účinku, který by ten čin bez falešného spojení s cizí konkrétní významnou osobou sám o sobě neměl.

To svědčí o ubohosti činu (umění), protože vzniká podvodem.

Ať zkusí vytvořit nebo udělat něco buď anonymního (od neznámého umělce) nebo pod co se podepíší, a ne to podepisovat cizím (významným) jménem, zdali to bude lidmi rozpoznáno jako umění hodné pozornosti.

0/0
7.6.2012 15:36

Marty518

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

no to je přece právě ta úžasná analogie s těmi podvodníky ve sněmovně, kteří něco jiného říkají nám a pak mezi sebou. Prostě chytrému napověz atd...

+6/0
7.6.2012 15:39

9.99

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

ne, mnohem více vnímám to, že bez toho, aby tito umělci vydávali své produkty za dílo někoho jiného, jsou nuly.

Jsou to pseudošašci, protože i o těch šašcích hned víme, že jsou to šašci a někoho parodují, toto je výhoda získaná podvodem, to mně nikdo nevymluví.

+1/0
7.6.2012 15:45

lncoolj

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

tak tohle je oříšek...

0/0
7.6.2012 15:47

Marty518

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

no tak hlavně že ty si skoro desítka;-D, ale svou záští a zabšklostí velmi ubohá a směšná.

Bylo přeci jasné, že se to hned proflákne, ale tak si to nech....

+1/0
7.6.2012 15:49

9.99

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

jim k tomuto umění stačilo získat ty prvotní reakce a dění, to že nadruhý den zveřejnili svoje autorství, to už měli v podstatě hotovo.

Současní umělci se začínají soustředit na takovouto mimikry, to o něčem svědčí. Nic hodnotného nevytváří, jen provokují reakce, a z nich vytěžují nějaké informace pro své skryté cíle.

0/0
7.6.2012 15:58

Laswell

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

Jo je to obrovské spinkutí samozvanců a ztroskotanců :-P

0/0
7.6.2012 18:03

Pete Holyman

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

V dnešní stereotypní době je každý nový nápad či nová myšlenka velmi cenným artiklem. Kreativní lidé to dokáží ocenit. Je Váš problém, že je považujete za pseudoumělce, je to čistě subjektivní. Já za sebe říkám, že mi většina jejich kousků k srdci nepřirostla, ale tato konkrétní myšlenka je geniální a mě v práci pobavila a zpříjemnila den. Toť sjo. ;-)

+1/0
7.6.2012 18:32

9.99

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

vtip je vtipem jenom jednou.

Vydávat se za někoho jiného tu bylo vtipné, když to bylo poprvé, tj. David Černý si vymyslel ty umělce, kteří jakože spoluvytvořili Entropu.

Pokud se tu budou neustále obměňovat rádoby vtipy, kdy na sebe budou brát mimikry jiných lidí, institucí ap., tak už to není ani až tak vtipné, ani pravdivě umělecké, ani legitimní, ani morální, ani přijatelné, je to ubohé. 

Jistě, trochu to i pobaví, ale za jakou cenu? Některé skupiny tu rozehrávají jakési prapodivné hry s mimikry někoho jiného. Ptám se proč? Řekl bych, že je to docela nebezpečné, víc, než by se na první pohled zdálo.

Činy se oddělují od jejich autorů a podle se přikládají libovolným osobám nebo institucím. Jako by bylo jedno, kdo za nimi stojí. Žemohly být učiněny kýmkoli, že je to v podstatě jedno, a to je právě ta nebezpečná lež!

+1/0
7.6.2012 20:52

magxx

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

a do tebe by se mělo hodně kopat vid

0/0
7.6.2012 18:38

S_lotr

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

Vůbec jste to nepochopil a žvatláte nesmysly (bez urážky). Vaše slova o ubohosti, podlosti a manipulaci jsou přehnaná. Pouze máte zaprděný názor na něco, co nikomu neublížilo. Natož našemu poslaneckému výkvětu v parlamentu. Třeba se někdo z nich alespoň na chvíli chytil za nos, popřípadě na vteřinku zamyslel, namísto toho aby v tom hned viděl skandál a nehoráznost (tak jako Vy). Ztohoven vtipnou a neotřelou formou poukázali na něco, co je v této zemi velmi smutnou skutečností. Tím, že se následně k akci přihlásili, tak se vlastně pod dílo podepsali.

+1/0
7.6.2012 16:04

9.99

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

žblebty opírající obhajobu mimikry podvodů o vtipnou a neotřelou formu jsou útokem právě na tu morálku, slušnost, pravdu a tedy na naši svobodu.

Jak víte, že to nikomu neublížilo, nebo, že zrovna oni mají právo ubližovat našemu poslaneckému výkvětu. Jsou nějací nadlidé, soudci, kteří rozhodují kdo si co zaslouží a kdo ne?

0/0
7.6.2012 16:22

S_lotr

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

Jestli tohle má být "ublížení", tak z toho ten náš poslanecký výkvět vyšel opravdu hodně lacino. Nezlobte se, ale tohle nemá cenu. Bylo by to na dlouho a stejně bez výsledku pro oba. Mějte se dobře.

0/0
7.6.2012 16:53

žepré

Re: nasadit si mimikry, vydávat se za někoho cizího, je ubohost

Aj, rozdavateli moralínu, skutečná ubohost tkví v tom, za co se vydávajó ti, kdo byli cílem tohoto hořkého šprýmu. Zloději se vydávajó za hospodáře! Ale ty bys do kriminálu neposlal, že, věřící?

0/0
7.6.2012 17:41

kolopodoli

SMS ZTOHOVEN

Potrestat všechny kteří umožnili poslání těchto SMS a odměnit autory za OBSAH. Je smutné, že to politici jen znevažujou , místo toho, aby se zamysleli nad obsahem těchto  zpráv!!!!!!

+1/0
7.6.2012 15:26

žepré

Re: SMS ZTOHOVEN

To jako nepoužíváš na esemeskování SMS brány? Velice praktické. Jelikož věčně dřepím u komplu, tak aktivně esemeskuju prakticky jenom tak. Je to zadara, zaprvé, a zpráva je napsaná v cuku letu, ne jak na mobilu, kde delší rozložená zpráva s návodečkem např. trvá půl hodiny. A teď se to zruší. Celosvětově. Kvůli pánům Nečasovi a kolopodoli!

0/0
7.6.2012 17:48

twok

Politici budou řešit

Řešení musí být rychlé. Odhalit, jaké nekalé prostředky byly použity toto podivnou skupinou. Která velmoc za nimi stojí? Kdo je financuje? Kdo jim dodává důvěrné informace? A další otázky bude nutno vyřešit. Paralelně s ustanovením parlamentní vyšetřovací komisí bude nutné zapojit veškeré bezpečnostní složky v čele s BIS, aby věc byla urychleně vyšetřena a viníci šli do Litoměřic za doktorem. Už ty Bendy, Vidímy a jim podobné znalce normálního života vidím, jak vymýšlejí dokonalejší zákony, aby se to nemohlo opakovat. Pokud mohu říci něco trochu vážně, nedegeneroval bych název této skupiny na Sto hoven, ale držel bych se jejího pravého Ztohoven. Ona ta  zkomolenina sice vypadá dobře, ale to, jak se opravdu nazývají,  vypovídá mnohé o jejich fantazii a smyslu pro humor. A tak díky za zábavu, a těším se na vaše další kousky.

0/0
7.6.2012 15:26

Soulburner CXXVIII. Neumlčitelný

...

Odpověděl Jiří Paroubek. "Nesleduji sto hoven," vyjádřil v SMS lakonicky svůj názor na činnost skupiny.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/falesne-sms-ztohoven-05m-/domaci.aspx?c=A120607_104314_domaci_jw

takže on nesleduje vlastní partaj?8-o

0/0
7.6.2012 15:19

PecanT

Buď te chlapi

Řekněte, že na morální reformu kašlete, že občané tohoto státu jsou pro vás stádo ovcí, kterému dáte nažrat jen jednou za čtyři roky a že vám ve skutečnosti jde jen o vlastní blahobyt.

+2/0
7.6.2012 15:02

odlisny

Jiří Paroubek nesleduje sto ho...

znepokojeně sleduje, jak se mu znehodnocují těžce vyprané prachy na Ithace.

0/0
7.6.2012 15:01

p.erk

www.ztohoven,, zobrazit veškerou komunikaci...

MUDr. Pavel Bém (Nez. )pro RNDr. Petr Nečas (ODS) Timto se vsem omlouvam. Prozrel jsem. Chci byt poctivy a vlidny. Zkratla lepsi.Já se picnu!!!!!!;-D;-D;-D;-D

+1/0
7.6.2012 14:49

Pruit Igoe VIII.

Jenom by mě zajímalo, jestli ty zprávy..

...přicházely opravdu pod skutečným číslem "odesílatelů" anebo byly zaslány z neznámého čísla...

0/0
7.6.2012 14:48

p.erk

Re: Jenom by mě zajímalo, jestli ty zprávy..

Asi si sedíš na vedení... není problém poslat sms z kteréhokoli čísla, proto si každý, kdo není retardovaný , zásadní zprávy ověřuje...

0/0
7.6.2012 14:51

Lukke-Luk

Re: Jenom by mě zajímalo, jestli ty zprávy..

Pod pravým číslem, protože ta čísla v databázi byla (jinak by logicky zprávy nikdo nemohl obdržet).

0/0
7.6.2012 14:51

S_lotr

Re: Jenom by mě zajímalo, jestli ty zprávy..

nejste Pavel Ploc?

0/0
7.6.2012 16:09

luinr1

Věčná škoda

Věčná škoda a ostuda, že jakákoli morální obroda v politice této země je možná pouze jako recese...

Jinak ZTOHOVEN, máte můj neskonalý obdiv!!!

R^R^R^

+11/0
7.6.2012 14:47

zvl

Luxusní a dokonale provedený

Mílí stohovnaři, smekám před Vašim důvtipem a všem známým rozesílám odkaz na váš web. Tohle je něco, co tu viselo ve vzduchu už dávno a vy jste to dokázali uchopit a zhmotnit. Díky!V

+11/0
7.6.2012 14:42

z.reichl

A co já???

Děsí mě představa, že by někdo  mohl takto zneužít i moje mobilní číslo (ano,je to zneužití čísla a krádež identity). Ještě, že  jsou u nás mobilní služby tak levné!! A mobilní operátoři ve kterých pracují mladé a dynamické kolektivy? Mlží a plkají hlouposti.

+1/0
7.6.2012 14:38

Marty_32

Re: A co já???

neboj, tebe nikdo zneuzivat nebude ;-D

+6/0
7.6.2012 14:39

z.reichl

Re: A co já???

Zhotoven asi ne:-),ale někdo jiný třeba ano...

0/0
7.6.2012 14:46

luinr1

Re: A co já???

jak tak čtu ty příspěvky, tak myslím, že leckdo by na krádeži své identity mohl v podstatě vydělat... Možná i vy.

0/0
7.6.2012 14:49

z.reichl

Re: A co já???

Já určitě ne..

0/0
7.6.2012 15:05

Reg

Re: A co já???

To nijak nesouvisí s mobilními operátory, to souvisí s tím, jak kdysi dávno byly vymyšleny dané standardy. Stejně jako třeba standard e-mailu.

0/0
7.6.2012 14:48

z.reichl

Re: A co já???

No právě,kdysi dávno bylo něco vymyšleno. A co pokrok?

0/0
7.6.2012 15:07

Marty518

Re: A co já???

co do toho taháte operátory, když vám zablokují sms z internetu, tak za týden budete řvát, že vám nedošla zpráva od kamaráda z netu, kdo chce a ví že mu lidi píší jen z telefonu, tak si může nechat zablokovat doručování sms z i-netu

0/0
7.6.2012 14:53

z.reichl

Re: A co já???

Ono by se určitě našlo nějaké řešení,kdyby se chtělo.

0/0
7.6.2012 15:08

andilek10

.............

R^R^VR^

+5/0
7.6.2012 14:38

Glock Mark XXI

Když si vzpomenu jak Černý v roce 1991

... namaloval v Praze ten tank na růžovo - jak se komouši mohli zbláznit nad takovou "svatokrádeží" u našich osvoboditelů.... Dneska se falšují SMSky (ekvivalent emailů nebo dopisů) a jiní se tomu radují... možná proto, že se to týká těch nenáviděných politiků....

0/0
7.6.2012 14:36

Peťánek Síťovka -reformní lhář

Supééééér ...Nejlepší je ovšem prohlédnout originál na

http:// ztohoven.com

http://ztohoven.com/msg.html

Jsou to génové   V  Zasloužili se o ČR V

Likvidují      X Rv Hlasovací cirkus v PS Rv X     řízený přes SMS ;-O

Myslím že poslanci by  neměli mít ve sněmovně mobilní signál ,protože to je nástroj korupce a řízení poslanců  proti zájmům jejich voličů.

+2/0
7.6.2012 14:35

Glock Mark XXI

Re: Supééééér ...Nejlepší je ovšem prohlédnout originál na

Prosím o překlad do češtiny.

0/0
7.6.2012 14:37

Peťánek Síťovka -reformní lhář

Re: Supééééér ...Nejlepší je ovšem prohlédnout originál na

vy jako Turek i po překladu to nemůžete pochopit

0/0
7.6.2012 17:15

pivak2

Tady se rozplyvate nad nejakou "moralni reformou"

Ale stejne priste zvolite ty samy gaunery, co tam ted sedi, at uz zleva, nebo zprava.

+2/0
7.6.2012 14:34

Pruit Igoe VIII.

Re: Tady se rozplyvate nad nejakou

Na co měnit gaunery za nové gaunery? Není lepší nechat si tam ty staré gaunery a vychovat si je? ;-)

0/0
7.6.2012 14:38

mara32

Re: Tady se rozplyvate nad nejakou

to už nepřevychováš...:-/

+1/0
7.6.2012 14:39

Ivan Langer

Re: Tady se rozplyvate nad nejakou

tyto gaunery by vychoval snad jen Gottwald

0/0
7.6.2012 14:43

sud__Urquellu

Re: Tady se rozplyvate nad nejakou

Ale dobře se na ně nadává. Někdy i pohlavkuje!   ;-D

+1/0
7.6.2012 14:44

mara32

Re: Tady se rozplyvate nad nejakou

jo, slovník dochází a ruce bolí;-)

+1/0
7.6.2012 14:46





Najdete na iDNES.cz