Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Býk utekl před cestou na jatka, rozzuřil se a zabil ošetřovatele

Zemědělské družstvo v Krasonicích na Jihlavsku poznamenala ranní tragédie. Při nakládání dobytka před cestou na jatka kolem 6:00 napadl a zabil rozzuřený býk čtyřiapadesátiletého ošetřovatele zvířat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DanielaZla

to je smutny pribeh

zemrel nejaky pan a zaroven take nejake zvire je mil lito obou ale toho byka nakonec stejne snedi a ten chudak pan bude spalen v krematoriu nebo bude vlozen do hrobu nakonec to zvire prinese nejaky uzitek je to divne ale je to tak;-(

0/0
5.6.2012 20:53

Bouše

Re: to je smutny pribeh

Vy jste rozený filosof. :-P

+1/0
6.6.2012 8:27

Dingo-žlutý pes

Re: to je smutny pribeh

Rozumné a šetrné by bylo sníst oba.

+1/0
6.6.2012 21:36

bojovnik2

Je zajímavé,

jak všichni ti idealističtí obránci hodných zvířátek naprosto opomíjejí fakt, že člověk je jediný tvor, který cítí s bolestí ostatních tvorů a snaží se ji minimalizovat, naproti tomu ta hodná ubližovaná zvířátka jsou naprosto pragmatická, konzumující svou zmrzačenou kořist ještě za živa, třeba od nohou apod. Tito lidé jsou naivní hlupáčci, kteří nevyrostli ze světa pohádek a o přírodě nevědí zhola nic.

0/0
5.6.2012 16:59

Dita_1

Re: Je zajímavé,

Ano, člověk je tvor, který je nadán vyšším intelektem a soucitem. Navíc tak z 99,999 % žije v civilizaci a není tudíž odkázaný na to, zda uloví zvíře nebo pojde hlady, má i jiné možnosti. O to víc důvodů, proč zvířata za běžnch okolností nejíst. Aspoň z mého pohledu.

+2/0
5.6.2012 17:53

employee

Re: Je zajímavé,

...a já myslel, že dnes magoři už sublimovali - a ono ne!!!!!!!!!

0/0
5.6.2012 17:57

employee

Re: Je zajímavé,

Chápeš ty PIPINO, o co tady vůbec jde?

Víš co je to projev úcty? Zatím se tady jen prsíte - vy všichni pseudoochránci - tím, jak nejíst maso!

To jste vážně už tak pošahaní???

+2/0
5.6.2012 17:59

Gemars Moše Dajan

Re: Je zajímavé,

Vy s těma urážkama nepřestanete? Jestli chcete i nadále diskutovat a přežít cenzuru, pak proveďte kulturní změnu slovníku.

+2/0
5.6.2012 18:18

employee

Re: Je zajímavé,

No, jestli patříš k těm, které jsem měl na mysli, tak nepřestanu!!!

Stačí???

0/0
5.6.2012 18:23

Gemars Moše Dajan

Re: Je zajímavé,

skvělé. protože k nim nepatřím a  maso jím o sto šest, tak přestanete. to je super.

0/0
5.6.2012 18:24

Dita_1

Re: Je zajímavé,

Ale prosím, klidně mi napiště, že jsem pipina apod. třeba ještě dvacetkrát, je-li to Váš způsob seberealizace.

+2/0
5.6.2012 18:26

Gemars Moše Dajan

Re: Je zajímavé,

Ne, člověk tu může diskutovat. Ale bez urážení to jde celkem snadno. čeština má na to dost výrazů.

0/0
5.6.2012 18:28

Dita_1

Re: Je zajímavé,

To bylo samozřejmě na toho pána před Vámi.

0/0
5.6.2012 18:33

Gemars Moše Dajan

Re: Je zajímavé,

To samozřejmě vím.

0/0
5.6.2012 18:35

employee

Re: Je zajímavé,

Jj, jen se zastávejte póvlu, co se lepí na každé lidské neštěstí a hlásá, jak jím zmítá láska ke všemu živému - když ani neví, co to vše obnáší... Zjevně další z řady těch, co si myslí, že kotlet či krkovička se vyrábí ve Spolaně Neratovice...

0/0
5.6.2012 18:39

Gemars Moše Dajan

Re: Je zajímavé,

Naštestí o mě nevíte nic. Ale vzhledem k Vašemu naštvaní se nedivím těm urážkám. nicméně pro ty v normální diskusi místo není. Na to snad není nic těžkého.

+1/0
5.6.2012 18:43

Dita_1

Re: Je zajímavé,

Zřejmě nechápete princip diskuse: jeden příjde s argumentem, druhý s protiargumentem. Už jsem jednou psala, že dotyčnému ošetřovateli tu smrt nepřeju, mám to snad opakovat i v jiných příspěvcích?

A jen tak mimochodem, vy se tu taky nepředvádíte zrovna v nejlepším světle. Diskutovat lze slušně i tehdy, když s někým zásadně nesoouhlasím.

0/0
5.6.2012 18:18

employee

Re: Je zajímavé,

PIPINA zůstane PIPINOU, ať mele, co chce!!!

+1/0
5.6.2012 18:21

Dita_1

Re: Je zajímavé,

Zřejmě se na víc než primitivní projevy agrese nezmůžete. :-/

+1/0
5.6.2012 18:22

employee

Re: Je zajímavé,

Stále se za něco schovávat - já už psala, že mu to nepřeji, ale maso by se jíst nemělo - to ti připadá, jako normální projev úcty při tomto neštěstí???

0/0
5.6.2012 18:25

employee

Re: Je zajímavé,

A to je důvod, proč si o tobě myslím, že jsi obyčejná PIPINA - kapišto?

Absolutně nechápeš, o čem to celé je!

Článek není o tom, že hodný, týraný kus hovězího zabilo z pomsty zlého, ošklivého ošetřovatele.

Ale o tom, že zemřel člověk, kterého napadnul rozzuřený býk.

Víš ty kačeno, co takové zvíře dokáže? Ono je v tu chvíli schopné zdemolovat cokoliv - a to není z toho, že ho někdo týral. Býky jsem dřív choval. A věř mi, že jsem na něj nikdy nešel se zlou, ale jak se mu splaší hormony, tak je lepší mu vždy uhnout z cesty - a neplatí jenom o býcích - mnohdy jsou horší jalovice - jsou mnohem mrštnější a zákeřnější... Tak a už s tebou končím, PIPINO!!!

+1/0
5.6.2012 18:34

Gemars Moše Dajan

Re: Je zajímavé,

Taky si o Vás něco myslím, ale neznamená to, že to napíšu do diskuse.

+1/0
5.6.2012 18:38

employee

Re: Je zajímavé,

...do toho je diskuse - kapišto?

0/0
5.6.2012 18:40

Gemars Moše Dajan

Re: Je zajímavé,

diskuse není od toho, aby se lidem nadávalo....kapišto?

+2/0
5.6.2012 19:07

pingu1

Re: Je zajímavé,

Rv

0/0
6.6.2012 8:20

zorro_rojo

Re: Je zajímavé,

To je tak pravdy pul.

Savci, zvlast ti zijici ve spolecenstvi samozrejme bolest ostatnich clenu vnimaji a pokud mohou, snazi se jim pomoci. V tom lide zada vyjimka nejsou.

Urcita vyjimecnost je snad jen v tom, ze v moderni spolecnosti se lide snazi aby zvirata (a to i ta, ktera sami zerou) zbytecne netrpela. To je asi tak jediny rozdil v pristupu ke koristi mezi clovekem a treba hyenou.

Casto tak ale lide cini pod natlakem spolecnosti, nikoli sami o sobe... to tak v pripade, ze by utrpeni zabijeneho zvirete melo vliv na kvalitu vysledneho produktu. (masa, kuze a co ja vim ceho jeste)

A ne, nejsem vegan ani vegetarian. Jen o prirode neco vim.

0/0
5.6.2012 18:39

Antonín, topič

Re: Je zajímavé,

On nepíše o nějakých "ostatních členech," ale o zcela jiných živ. druzích!

0/0
6.6.2012 12:42

zorro_rojo

Re: Je zajímavé,

ok.. mate psa a zranil jste se nekdy, kdyz u toho byl?

0/0
6.6.2012 20:19

viveka

Re: Je zajímavé,

Jo. A?

0/0
7.6.2012 8:01

pettyo

Re: Je zajímavé,

Nemáš pravdu.

+1/0
5.6.2012 18:59

VOICE_OVER

Re: Je zajímavé,

Zadne zvire nedela takova svinstva svemu druhu, jako clovek jinemu cloveku. Clovek je z pohledu prirody skodna.

+1/0
6.6.2012 7:17

kunta_kinte - sberatel BANu

Nu, a jako nejvetsi povl

se opek ukazali mistni vegosi a kytickovi lidicky, kteri tomu cloveku smrt preji. Rv

+2/0
5.6.2012 16:51

Dita_1

Re: Nu, a jako nejvetsi povl

Já tomu člověku smrt nepřála a ani nepřeju. Stejně tak ji ale nepřeju těm zvířatům.

0/0
5.6.2012 17:11

employee

Re: Nu, a jako nejvetsi povl

A to je důvod, proč si o tobě myslím, že jsi obyčejná PIPINA - kapišto?

Absolutně nechápeš, o čem to celé je!

Článek není o tom, že hodný, týraný kus hovězího zabilo z pomsty zlého, ošklivého ošetřovatele.

Ale o tom, že zemřel člověk, kterého napadnul rozzuřený býk.

Víš ty kačeno, co takové zvíře dokáže? Ono je v tu chvíli schopné zdemolovat cokoliv - a to není z toho, že ho někdo týral. Býky jsem dřív choval. A věř mi, že jsem na něj nikdy nešel se zlou, ale jak se mu splaší hormony, tak je lepší mu vždy uhnout z cesty - a neplatí jenom o býcích - mnohdy jsou horší jalovice - jsou mnohem mrštnější a zákeřnější... Tak a už s tebou končím, PIPINO!!!

+1/0
5.6.2012 18:32

Chytry.Levicak

policista na fotu

ukazuje jak vypadá býk

0/0
5.6.2012 14:59

virginia

Zemřel člověk.

Dost možná táta od rodiny. Ráno šel do práce za 12t hrubého, nejspíš s tím, že nakrmí, přežene, dojde na oběd, odpočine si a jde na večerní krmení.

Ten člověk tam zemřel. A místní pseudohumanisté fandí býkovi? Asi by to Ti Mayové měli zhůry fakt nějak ukončit.

+14/0
5.6.2012 14:04

Roger Wilco - 4. reinkarnace

Re: Zemřel člověk.

R^

+2/0
5.6.2012 14:37

axax

Re: Zemřel člověk.

Sobecky to komentujete jen ze svého hlediska. Stamiliony zvířat jsou denně mučena, týrána a násilím držena v koncentrácích, aby je pak lidé nelítostně zavraždili, mrtvoly rozřezali a sežrali ... Jsou to živí tvorové, stejně jako člověk. Myslet si že je to v pořádku, nebo že to zůstane jen tak bez důsledků je hodně zatemněné ... Ta zvířata mají dost jiné přirozené představy o svém životě ... Žádnému člověku by se nelíbilo, kdyby s ním někdo takto zacházel - jaké je najednou pozdvižení, že jednomu člověku zvíře udělalo něco co on (obecně) jim beztrestně dělá x let milionkrát ? Velmi pokrytecké

+2/0
5.6.2012 14:37

Antonín, topič

Re: Zemřel člověk.

Ta zvířata obvykle žádné představy o svém životě nemají, protože něco jako představy jejich systema nervosum negeneruje, a i kdyby, tak vy ty představy neznáte.

0/0
5.6.2012 14:45

virginia

Re: Zemřel člověk.

Nemyslím si, že býk nebo prase spřádá v chlívku představy o lepší budoucnosti. Ani si nemyslím, že prase v chlívku nebo býka v maštali někdo schválně týrá. Ta zvířata jsou prostě na maso a na jídlo. A pro mě je tedy důležitější život člověka, či pocity jeho rodiny, kterým táta nepřišel z práce, než život toho býka. Nic pokryteckého na tom nevidím.

+1/0
5.6.2012 14:51

employee

Re: Zemřel člověk.

Naprosto s Vámi souhlasím.

To, co se stalo, je obrovské neštěstí - i mně, podobně, nepřišel, před 30ti léty, otec z tehdy povinné pracovní soboty! Proč tady stále křičí ti rádoby-pseudo-ochránci hospodářských zvířat, když 99% z nich, v sobotu či v neděli, si dá na barbecue party mediu rare steak a budou pindat o tom, jak by tu naší politickou garnituru postříleli a vše dělali 100-krát lépe...!!!!!!

Admine, tohle ti nevadí?

+2/0
5.6.2012 17:06

employee

Re: Zemřel člověk.

Ty jsi vážně magor - politováníhodný magor!!!!!!!!!

+2/0
5.6.2012 17:56

thorough2

Re: Zemřel člověk.

axax: Mohu se zeptat jak víš že zvířata mají nějaké představy? To co tady prezentuješ je podle mě známkou osobnostní nevyzrálosti.

0/0
5.6.2012 18:32

viveka

Re: Zemřel člověk.

Nejde o to, jestli mají zvířata představy. Ale o to, jestli cítí bolest a strach stejně jako my. A to cítí.

0/0
5.6.2012 22:59

Antonín, topič

Re: Zemřel člověk.

A na to jsi přišla jak?

0/0
6.6.2012 12:43

_brambor_

Re: Zemřel člověk.

Anebo svých 12t čistého nasype do automatu a zbytek proleje hrdlem s dalšími v hospodě?

0/0
5.6.2012 14:44

_brambor_

Re: Zemřel člověk.

Anebo svých 12t nasype do automatu a zbytek proleje hrdlem s dalšími v hospodě?

0/0
5.6.2012 14:45

Antonín, topič

Re: Zemřel člověk.

Napiš to ještě potřetí, aby to veganům došlo a mohli se zasmát.

0/0
5.6.2012 14:47

antimultivitamin

Re: Zemřel člověk.

Tohle je život a některá zaměstnání jsou prostě nebezpečná...

0/0
5.6.2012 15:56

viveka

Re: Zemřel člověk.

Tohleto slovo od slova stejné můžete napsat o každém dozorci v koncentráku, co posílal lidi do plynu, pak si došel na oběd, odpočal a znovu do rachoty páč přišel další transport. Dost možná táta od rodiny Rv

0/0
5.6.2012 22:56





Najdete na iDNES.cz