Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká města chtějí zatočit s čoudícími auty, nepustí je do ulic

Praha, Ostrava, Karlovy Vary a Plzeň už podle průzkumu MF DNES připravují plán, jak konkrétně využijí možnost zřídit v nich nízkoemisní zóny. Do těch budou moci pod hrozbou pokuty vjet pouze auta s nízkými emisemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Doktor JÁTRO

Nad tímhle

Nezbývá než si zaplakat a zavzpomínat na staré dobré časy kdy jezdili trabanty,škodárny a wartbutgy a nikomu to nepřišlo že to smrdí

A taky dávám gratulaci naším politikům za jejich vysokou inteligenci co se týče vymýšlení nových možností jak oškubat lidi,na to mají opravdu talent

PS: Pravda je krutá,ale co jsme si zvolili,to máme:-P[>-]go česko go do pr**le

0/0
11.6.2012 12:09

Hook24

Magoři...

Co tak udělat ve městech pořádné, ale pořádné cyklostezky co? Vy Magoři co vymýšlíte takové k.o...tiny!!!

0/0
10.6.2012 13:54

jisi258

Zlepsovat kvalitu ovzdusi v ostrave regulaci dopravy

to je za deset bludistaku ;-D.

v tomhle meste mi za den napada na okenni rimsu pul milimetru popilku z Nove Huti alias Accelor Mittal. Nedovedu si predstavit zadny dopravni prostredek sveta, ktery by toto dokazal, snad leda ze by mi pod oknem zakotvil Titanic.

0/0
7.6.2012 11:23

Své dukáty věnuji na chudé psy

Já to vidím pozitivně,

s mým 8 let starým benzinovým SUV se spotřebou 10 l se dostanu i do nejekologičtějších ekozón německých měst - mám zelenou nálepku. Nepochybuji, že s tím dojedu až na staromák.

A dieselové autobusy městské dopravy, ty ať si klidně odstavěj na P+R ;-D

+1/0
5.6.2012 10:05

semelik

německá nálepka Vám tu bude platná, jak hadovi jedna noha

Budete si muset pořídit cestovní sadu pro ČR - co město, to jiná belikost, barva a sazba. A možná i další čelní sklo, aby se tam všechny vešly.

Snad si nemyslíte, že se budeme přizpůsobovat kapitalistickým cizákům?

+1/0
5.6.2012 18:52

Homer _14

Jak jde o to, sedřít z lidí korunu,

tak jsou u nás všichni rychlí jako blesk. Takže megablbost s těni emisními známkami zavedou hned.

A co takhle vzít si bleskově příklad z Německa i v jiných aspektech? Kvalita silnic, značení, množství parkovacích míst, atd.... Nic? Aha, z toho nekoukají žádné peníze vyždímané z lidí.

Na ty emisní zóny a známky stačí přece pár značek a objednávka v tiskárně - a ještě na nich vydělá firma, ve které mají radní tajný podíl.

Hnus.

+3/0
5.6.2012 9:38

dodo125

kvíz...

Jste homosexuál, neukouříte, máte exotický původ, milujete okrajové koníčky, děje se na vás příkoří, nemáte vzdělání, ale srdce na dlani, jezdíte na kole, jíte BIO, milujete Budhu, jste šovinistická feministka, jen se feminismem živíte, jezdíte MHD...... EU vás miluje, miluje vás a deformuje z lásky rovný trh pracovních příležitostí a daní (dotací), protože lidi, co kouří, jsou bílí, heterosexuální, do práce jezdíte autem(ač si na to vydělají a benzín zaplatí), milujou konzum, celý život jsou motivovaní ke vzdělání a tvorbě hodnot na křesťanském základě, dokáží manželky uživit aby byli ženy v domáctnosti jsou zlo a s tím je třeba zatočit!

+2/0
4.6.2012 23:43

Rubik1

Mnozstvi emisi se tim zvysi

Ridici, kteri nebudou mit koupenou patricnou nalepku, tak budou muset hledat objizdne trasy. Proto je jasne, ze o zadne snizeni emisi nejde, ale jen o dalsi vybirani penez, ktere si nekdo odkloni.

0/0
4.6.2012 23:31

Fikovi

Emisní zony

To je ekofašizmus!Lidi to se chce spojit a vyházet ty prázdne mozky!

+3/0
4.6.2012 19:46

kvedlal

Kdo jsou "velká města"???

Jsou "velká města" občané, kteří vlastní auta staré průměrně 14 let?

Nebo je to pár vyžírků na radnicích, kteří jezdí novým autem zakoupeným z fondů města?

;-O

+2/0
4.6.2012 19:11

dodo125

Re: Kdo jsou

nečil se, záleží na tom, na co jezdíš... jestli máš 14let starý benzín tak budeš mile překvanený, jestli nafta, tak tě klepne....

0/0
4.6.2012 23:21

jisi258

Re: Kdo jsou

zadna tragedie, cesi jsou mistri ve vymysleni klicek, vyjimek a vyjimek z vyjimek. Jelikoz treba 99% dodavek je dieselovych, tak myslim tem radnim brzo spadne hrebinek, az budou treba celit faktu, ze v Ostrave Porube rano nebude v obchodech ani jeden rohlik. Ze by si na to pekari poridili benzinove nakladaky anebo nove dodavky si moc nemyslim.

0/0
7.6.2012 12:21

petr.n_22

A centra měst budou ....

....postupně umírat a vylidňovat se. A politici se budou divit, jak je to možné.;-D

+3/0
4.6.2012 18:25

kuřáček

Re: A centra měst budou ....

politikům to bude jedno,ti budou nahánět roštěnky na plážích

0/0
4.6.2012 18:56

luban12

Jakou barvu bude mít emisní třída.

To jakou emisní třídu kdo má, najde každý ve velkém TP, ale k jaké barvě, červené,žluté a zelené která třída patří nepíší nikde.Vzpomínám, že na první Oktavii jsem měl zelenou nálepku s emisní třídou 2

0/0
4.6.2012 18:09

BUDELITO

SUV

Takže zakážou vjezd do centra všem terénním vozidlům a všem limuzínám s obsahem motorů nad 2,5l8-o

+1/0
4.6.2012 17:47

pan pearson

Re: SUV

Leda tak v nějakém vlhkém ekologickém snu. ;-D;-D

0/0
5.6.2012 13:05

bar.bu.do

No tak zakážou autobusy, no ...

+4/0
4.6.2012 15:46

Hroznej puberťák

Hm

Tak nebudu smět do centra, do kterého stejně nejezdím. To mi bude strašně vadit ;-D

+1/0
4.6.2012 14:54

S-Tony

Re: Hm

Já stejně nejezdím do centra, protože tam se platí parkoviště. Zaparkuju těsně vedle centra a kousek jdu pěšky. Takže pro mně se nic nezmění.

0/0
4.6.2012 15:36

zorro_rojo

Re: Hm

Me to dost mozna vadit bude, az nebudu se svym autem moct do sve garaze.. :]

Nejvetsi for je, ze to planuje i Plzen, ktera byla 150 let zatracene zasmrdene prumyslove mesto, kde jsem ani nevedel, ze puvodni barva domu a kostela na namesti neni cerna, pripadne sediva.

A dobra zadel taky je, ze jediny prutah mestem vede primo skrz centrum.

0/0
4.6.2012 21:04

Hroznej puberťák

Re: Hm

Ono to má snad nějaká omezení, odkud a jak to lze "zavřít". Tuším, že v Praze to bude od "okruhu" (tedy reálně tunelů Mrázovka, Strahovský, Blanka) směrem do centra - a to je mi fakt celkem buřt. A pokud je někde jen jediný průtah, ten asi zavřít nebude možné.

0/0
5.6.2012 19:12

looney

hm

a krno zase nic.

0/0
4.6.2012 14:47

gofry2

Len ďalší tunel

http://www.autoweb.cz/pomohly-by-nizkoemisni-zony-vycistit-vzduch/

+2/0
4.6.2012 14:35

Chleba a brambory

Re: Len ďalší tunel

R^

0/0
4.6.2012 14:37

BeNiShMcFly

elekromobily jsou spasa bohyne Gaja

http://www.national-geographic.cz/detail/elektromobily-nici-prirodu-mnohem-vic-nez-auta-na-benzin-12003 ;-D

+5/0
4.6.2012 14:29

petr.n_22

Re: elekromobily jsou spasa bohyne Gaja

Krásně tendenční kec, který stavý na tom, že výroba bude maximálně špinavá a že napájené to bude ze starých tepelných elektráren. Zrovna tak bych to mohl napočítat tak, že k výrobě i provozu bude použit proud produkovaný v atomové elektrárně, a vyšla by mě 0.

0/0
4.6.2012 18:29

BeNiShMcFly

Re: elekromobily jsou spasa bohyne Gaja

0? a co odpad z vyjezdenejch baterii? akumulator bude mit zivotnost cca 1-2 roky a pak pujde na skladku.... a akumulator je nezrecyklovatelnej a plnej tezkejch kovu.... pri nahrazeni vsech aut za elektromobily by dopad byl katastrofalni .... a to zeleny bezmozci videt nechtejo!!

0/0
4.6.2012 19:36

Rubik1

Re: elekromobily jsou spasa bohyne Gaja

Zivotnost velkych lithiovych baterii je mnohem vetsi nez 1-2 roky. A kdybyste ve skole daval pozor, tak vite, ze lithium neni tezky kov.

0/0
4.6.2012 23:35

BeNiShMcFly

Re: elekromobily jsou spasa bohyne Gaja

jsi na velkem omylu!!

0/0
5.6.2012 8:15

Antonín, topič

Re: elekromobily jsou spasa bohyne Gaja

Není.

0/0
5.6.2012 10:07

Bob-an

Re: elekromobily jsou spasa bohyne Gaja

No akumulatory s zivotnosti 1-2 roky plne tezkychkovu, takove aby clovek pohledal....

0/0
5.6.2012 13:10

niccots

nizkoemisni diesely

Uvidime, jak poresi "nizkoemisni" Euro4 a 5 naftaky s vykuchanym DPF ? [>-]

0/0
4.6.2012 14:10

ryccardo

Re: nizkoemisni diesely

nijak. Podstatný je co máš v papírech ne jaká je realita. Prostě to je celý úplně k ničemu.

+7/0
4.6.2012 14:19

Olds

Re: nizkoemisni diesely

Přesně tak to bude, načipované čoudící TDI sazomety budou papírově v pořádku a budou škodit dál.

Akorát vyženou z centra tu hrstku stodvacítkařů a favoritářů. To bude velký přínos ekologii.

+2/0
4.6.2012 17:20

ryccardo

Re: nizkoemisni diesely

No jestli to vezmou od EURO4 nahoru jak jsem někde dočetl, tak vyženou drtivou většinu aut.

0/0
5.6.2012 8:37

Chleba a brambory

Re: nizkoemisni diesely

A jak benzín s vykuchaným katalyzátorem? A jak jaderná pomorka bez stínění reaktoru?Rv

0/0
4.6.2012 14:35

niccots

Re: nizkoemisni diesely

Kat kucha jenom hrstka pubertalnich tuneru, to nikdo neresi, pokud se poroucha, oniverzal stoji 2000kc, ale DPF se dnes uci kuchat deti na zakladce. Sen ceske rodiny je usetrit na nakupu ojetiny, tak koupi stoceninu, nasledne chteji usetrit zase na palivu, tak koupi diesel no a kdyz se to ucpe, tak to vykuchaji a potom jezdi do mesta na nakupy do Kaflandu.

0/0
4.6.2012 22:07

entony13

Re: nizkoemisni diesely

diesely v osobácích zakážou do měst úplně, stejně jim škodí pojíždění v kolonách.... potom se nemusí řešit nějaké filtry a "českéů úpravy

0/0
4.6.2012 16:45

Hynek Vilém Jarmila reloaded

P+R jsou naprosto poddimenzovaná

Třeba ze západního směru není šance zaparkovat na P+R po sedmé

hodině, P+R jsou naprosto poddimenzovaná - Zličín I 84 míst, Zličín II 60 míst, Nové Butovice 57 míst - tedy 201 míst pro celý západní směr, to je naprosto směšné. Auta potom hledají místa po sídlištích, u nákupních center a další zajíždějí až do centra i když by tam vůbec nejeli, kdyby měli kde na okraji města zaparkovat. P+R bylo i na Radlické, zabrala ho ČSOB když si tam stavěla jejich opulentní sídlo, banka slíbila vystavět náhradní P+R, nečekaně se tak ale nestalo.

Parkovištěma by měli ti chytráci začít a ne vymýšlet stupidní zákazy, které vůbec nic neřeší... jen zvyšují prostor pro korupci všeho druhu

+6/0
4.6.2012 13:37

Mysel

Re: P+R jsou naprosto poddimenzovaná

Copak, ono zdrazeni o 100% nepomohlo? ;o)

+1/0
4.6.2012 15:22

kuřáček

Nefachčenek

ze škol vylézá čím dál tím více...

+7/0
4.6.2012 13:18

BeNiShMcFly

kdo z toho bude profitovat?

odpovedi cloveku dojde, co za takovyma nesmyslama doopravdy je .... ekologie? penize az na prvnim miste!

+6/0
4.6.2012 13:04

solimPC

Re: kdo z toho bude profitovat?

Přesně tak, všichni se zaklínají ekologií přesto, že o tu ve skutečnosti vůbec nejde. Je to stejné jako s parkovacími zónami, kde též nejde o blaho občanů, ale pouze o prachy :-(

+3/0
4.6.2012 13:25

ryccardo

Re: kdo z toho bude profitovat?

Lobby výrobců automobilů. Potřeba zvýšit prodeje. Reklama už nezabírá, tak to potlačíme přes vládu. Ta vydá restriktivní zákony omezující starší auta a prodeje se zvednou. ;-D

+4/0
4.6.2012 14:21

BeNiShMcFly

Re: kdo z toho bude profitovat?

nejak tu ekonomiku prece musej nakopnout ;-D

+2/0
4.6.2012 14:27

Chleba a brambory

Re: kdo z toho bude profitovat?

Kdepak, tohle je typický příklad salámové metody, postupného utahování šroubů, omezování osobní svobody. Vedlejším nezanedbatelným benefitem je nárůst počtu parazitů (tedy úředníků) a další bakšišné do státní/obecní pokladny. Rv

+5/0
4.6.2012 14:37

ryccardo

Re: kdo z toho bude profitovat?

I tak by si to dalo brát. Na každý pád rozhodně to nemá společného nic s ekologií.

+3/0
4.6.2012 14:40

dráček

Re: kdo z toho bude profitovat?

R^!

0/0
4.6.2012 18:17

islandan

Re: kdo z toho bude profitovat?

Houbeles. Při dalším utahování šroubů na to většina nebude mít a ta menšina to tolik nevytrhne.

0/0
4.6.2012 23:17





Najdete na iDNES.cz