- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel, stále existuje spousta cyklistů, co jsou přesvědčeni, že přední brzda je pouze na to, aby je vyhodila ze sedla. Když jede člověk z kopce dolů a je tam povrch jaký byl na fotografiích, je bez použití přední brzdy (JE REGULOVATELNÁ, NENÍ NUTNO S NÍ BLOKOVAT KOLO) nemožné zastavit bez smyku, natož v relativně rozumné vzdálenosti. Vozík připojený k zadnímu kolu to jistě příznivě neovlivní. NAUČME SE ÚČINĚ A BEZ PANIKY BRZDIT OBĚMA BRZDAMA, má to smysl. Paní je mi líto. Jako dítě bych jízdu tím vozíkem nenáviděl, musí to být nepohodlná nuda.
1. Brzdila mnohem víc přední brzdou a vozík jí vytlačil zadní kolo.
2. Postě jela rychle a dostala smyk na zadní kolo.
1.bude asi správně , jak už bylo psáno v předchozích příspěvcích .
Pokud se prudce zabrzdí v zatáčce z kopce - setrvačnost vozíku podtrhne zadní kolo .
Každý kdo chce vozit ve vozíku dítě, by si měl nejdříve vyzkoušet jízdu se zátěží a naučit se s ním jezdit a brzdit .Každé převážené dítě nemusí mít takové štěstí .
ale zkuste si predstavit, jak by to dite vypadalo, kdyby bylo v povolene cyklosedacce, at uz vpredu, nebo vzadu. Podle me jsou voziky daleko bezpecnejsi
Ani ne roční dítě nemá na kole co dělat
Já měl dojem, že tyhle přípojné vozíky jsou tak dobré na betonové cyklotrasy. No jet s tím do lesa a ještě frčet z kopce by mně nenapadlo.
.jak s autem. Pokud je připojen přívěs, mění se jízdní vlastnosti, prodlužuje se brzdná dráha. Na to asi pozapomněla....
Vozíky jsme si poplivali dostatečně. Teď něco podobného. Co takhle dětské podsedáky do auta? Nedávno byla nedaleko Slaného docela masakrózní dopravní nehoda a dítě z podsedáku vyletělo z auta oknem, našli ho pěkných pár metrů od auto. Přežilo, ale o pásy poměrně ošklivá zranění nohou. Taky tam zaznělo, že zrovna podsedáky nejsou nic extra a lepší jsou prý plnohodnotné sedačky. Neví, na větší dítě si to nějak neumím představit, ale asi i něco takového existuje. To jen pro informaci, když tu pořád čtu o těch nebezpečných vozících.
Podsedak nikoho nedrzi, jenom nastavuje spravnou vysku vuci pasum. Takze probem bych hledal spis tam.
Matka hazardovala, mobil ji zachránil. A vlastně i to mimino, pokud by je někdo nenašel.
bohuzel musim rici, ze cykliste jsou jednou nohou v hrobe pokazde, kdyz na kolo vlezou...typicky pripada vcera, kdy na ceste z opavy do olomouce jede chlapek na horalu po silnici I.tridy, kde je frekvence vozidel obrovska a mnohdy je to docela o usta....darce oraganu nicmene ma pocit, ze helma jej opravnuje se cpat tam, kde svou pomalosti, pohybem a nutnosti se mu vyhybat zapricinuje rizikove situace, ktere mohou koncit nehodou a i jeho srazenim...staci pouzivat mozek a necpat se na kole tam, kde je zrejme, ze me nekdo sejme, vcetene mestskeho provozu....a co se tyce pripojnych voziku, tak na mne tito lide pusobi na silnici stejne bezpecne jako cyklista se psem na voditku.. mimino nema co delat na silnici v nejakem voziku za kolem...kdo je natvrdlej, tak se pak strasne divi, ze dite nekde vysype do prikopu..a absolutne jsou tolhostejni rodice...hlavne, za aja si chci vyjet na kole stuj, co stuj... to nemuze pockat na partnera nebo si zajistiti placene hlidani, at si v klidu vyjede??
Žádný rozumný člověk vyhledává co nejméně frekventované silnice pro jízdu na kole a ty frekventované užívá, jen když není zbytí. Vy jste včera viděl toho cyklistu v úseku půl kilometru a usuzujete z toho, že jel po té hlavní silnici z Uralu až k Rýnu. Pravděpodobnější verze bude, že ten pán jel po té frekventované silnici tak 10 km a pak najel zase do terénu.