Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do boje o Hrad se může zapojit Jakl. Klausova poradce oslovili Svobodní

Souboje o příštího prezidenta by se mohl zúčastnit i Ladislav Jakl, blízký spolupracovník nynější hlavy státu Václava Klause. O jeho nasazení uvažuje neparlamentní Strana svobodných občanů, kterou vede bývalý Klausův poradce Petr Mach. "Budeme o něm hlasovat v našich primárkách," řekl iDNES.cz Mach. Jakl potvrdil, že o kandidatuře uvažuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarda

NIKOLIV NA HRAD, ALE S BOBO NA HŘAD!

A úplně nejlepší by bylo odejít na pivo a věnovat se rocku. V tom je prý dobrý. :-(:-PRvRvRv

0/0
7.6.2012 20:51

nezničitelný sir Humphrey

Proč ne, ale spíše toho Zemana

0/0
6.6.2012 8:28

Tomáš Vacek

argument

Ja vsechny kritiky velice snazne prosim o jakykoliv argument pro to, aby Jakl nemohl byt prezidentem CR. Prosim Vas velice snazne a skoro na kolenou. Zatim jsem zde zadny nezaznamenal. Ze ma nektere nazory shodne s Klausem NENI argument. Opravdu ne. Chci argumenty proti jeho myslenkam, nazorum, idejim, moralce, postulatum. Coz bude asi velice narocne, jelikoz mnoho lidi ani jeho nazory nezna. Museli by se seznamit s myslenkami Laissez faire, coz neni jako si precist na Novinkach o tom, kolik si Rath schoval pod podlahou. Vyzaduje to delsi studium a hlavne se nad tim zamyslet. Prosim vsechny jeho kritiky o opravdu vecny argument. Dekuji.

Bohuzel je pravda, ze argument, ktery bych z teto diskuze bral jako asi jediny k veci je, ze ma dlouhe vlasy a to by nebylo moc reprezentativni. To chapu, ale vaznejsi argument jsem zde opravdu necetl.

+1/−1
6.6.2012 0:37

jarda

Re: argument

Je to jen a jen Klausův "podrždeštník",opakovatel jeho názorů a silný pivař a průměrný (neznámý) rocker. Jeden z party "Svobodných, antievropista podporovaný Klausem. :-( Parta Svobodných = "spisovatel" Hájek, dorostenec Ochmet a 0,01 % hradních šašků. ;-O;-DRvRvRv

0/0
7.6.2012 20:57

Rodnok

Re: argument

Jakl má myšlenky, morálku, postuláty nebo dokonce snad názory? 8-o

0/0
7.6.2012 21:22

jirkas13

Myslím, že jakmile vyhlásí tu sbírku podpisů,

začnou se tvořit fronty.

0/0
31.5.2012 2:06

jarda

Re: Myslím, že jakmile vyhlásí tu sbírku podpisů,

Výstižná ironie ! :-(R^

0/0
7.6.2012 20:58

inža

Že nás

ale zásobujou kandidátama..;-D. Jeden větší tragéd než druhej!! Opět to jen dokazuje, v jakém prostředí se ta která strana pohybuje..RvRv

+1/0
30.5.2012 17:40

budvárekzlatejmuj

Vidím dobře ??? ...iDNES uvedla i Vandase ???

Tak to koukám jako blázen...poprvé od ohlášení jeho kandidatůry si ho iDNES všimla...no, já ho rozhodně volit budu a vím, že zdaleka nebudu sám...a je mi úplně jedno, že je eurohujery nazýván neonacistou nebo extrémistou...volím prostě nacionalistu se sociálním cítěním...[>-]...a mimochodem, Jakl je určitě lepší, než například kariérní komunista Fischer nebo strejda z juesej Švejnar :-P...

+4/0
28.5.2012 22:58

josefl

Re: Vidím dobře ??? ...iDNES uvedla i Vandase ???

No Vandase zrovna nemusím, ale ještě míň musím Fišera i se Švejnarem a Dientsbierem dohromady.

+3/0
28.5.2012 23:01

jarda

Re: Vidím dobře ??? ...iDNES uvedla i Vandase ???

Ubohý názor,,,Rv

0/0
7.6.2012 21:00

josefl

Rozhodně

Je mi milejší pan Jakl, který má svůj vlastní názor a úsudek, než pan Fišer, který se hodlá zalíbit všem. Vím, pro některé  bude pan Jakl pro své názory nepřijatelný, ale pro jiné zase ano. Rozhodně budu volit někoho jiného, než kandidáty různých kmotrů, kolibříků a lobistů. A takovou osobou, která s těmi pijavicemi přisátámi na paraje nic nemá společného, pan Jakl je. Rovněž tak Strana svobodných občanů nemá s  kmotry, kolibříky a lobisty nic společného a proto je pro mne, na rozdíl od jiných stran, volitelná. Prostě její kandidát a i sama strana \Svobodných mají můj hlas.

+10/0
28.5.2012 22:50

pitivier

Re: Rozhodně

Většina lidí, kteří Jakla odsuzují o jeho názorech vědí pouze to, že jsou "špatné".

+4/0
28.5.2012 23:01

Hacken

Bože

my jsme hrozný národ.....................................Rv

0/0
28.5.2012 22:04

josefl

Re: Bože

Když někteří po pár letech chtějí zase spolupracovat s komoušema. Jako by těm socdemákům nestačila jedna zkušenost, jak dopadli.

0/0
28.5.2012 22:59

svobodný

Nakonec proč ne

Lepší než nějaký euroservilní "slušňák" poskakující jak Brusel píská.

+8/0
28.5.2012 21:32

camilin

LADO

DO TOHO,uz na tebe cekame!!!!!!to bude sranda....;-(;-(;-(;-(

+2/0
28.5.2012 19:01

Kurri-22

Re: LADO

Láďa má velkou hlavu, jak ......

+1/0
28.5.2012 19:03

Kurri-22

Spíš by měl kandidovat Hájek.

A měli bychom první dámu, vytvořenou z prezidentova žebra. V tom bychom byli naprostý unikát.;-D

+2/0
28.5.2012 18:50

raymondchandler

Re: Spíš by měl kandidovat Hájek.

R^;-D

0/0
29.5.2012 15:30

kolopodoli

Kandidáti na prezidenta

Oni i ostatní poradci současného  Vševěda by "stáli" za úvahu ;-D.  Pro nechápavé, toto je IRONIE.

+1/0
28.5.2012 18:49

josefl

Re: Kandidáti na prezidenta

Zatím se ukazuje, že ten "děd Vševěd" měl víc pravdy než ti kteří ho kritizují. Ať se jedná o globální oteplování, nebo o ekonomiku EU, nebo o slavné ekology. Takže zkus nahodit téma, kde byl prezident Klaus zcela mimo. To, že všichni v EU unisimo kvákají cosi o nutnosti cosi zachraňovat, ještě neznamená, že mají pravdu. Zachraňují totiž jen to, na čem si mohou nahrabat. Ať je to ekologie, obnovitelné zdroje, nebo řecká ekonomika. A my jsme ti, kteří to platí a ještě platí ty zachraňovatele.

+5/0
28.5.2012 22:57

FLOGYN

Hvězdná pěchota???

Nedávno jsem zaregistroval případ podvodníků, kteří s úspěchem lákali od spoluobčanů peníze s píslibem, že je "namnoží", že zkrátka ze 3 tisícovek udělají deset tisícovek apod. Pokud takový příslib postačil, proč by potom nemohl kandidovat pan Jakl, nebo paní Bobo, který nás ochrání před virtuáním atakem sudetských Němců, stejně jako nás buschovská vláda  týpků Toplánek-Vondra-Nečas ...obětavě ochránila před jadernými raketami Iráku a kdykoli ochrání před zběsilým útokem Iránu, který můžeme čekat každou chvilku.

+1/0
28.5.2012 18:45

Gemars Moše Dajan

Re: Hvězdná pěchota???

;-DR^

0/0
28.5.2012 19:17

Gauldy

Tak se bojím, Svobodní, že jste právě spáchali sebevraždu.

Pokud si na toto ovšem někdo za dva roky vzpomene..

+2/0
28.5.2012 18:32

Ulrich

Re: Tak se bojím, Svobodní, že jste právě spáchali sebevraždu.

Proč by to měla být sebevražda?

+3/0
28.5.2012 18:49

camilin

Re: Tak se bojím, Svobodní, že jste právě spáchali sebevraždu.

R^;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.5.2012 19:02

Huckleberry Švédd 8

hahahaha ....

to se nám to panoptikum pěkně rozrůstá ;-D;-D ..... vsatně to není vůbec k smíchu :-/;-(;-(;-(;-(;-(

0/0
28.5.2012 18:29

nemsi

Do boje o Hrad se může zapojit Jakl

a proc ne ? jiste ze se jedna o volbu hradniho saska !

0/0
28.5.2012 17:58

aspergillusflavus

Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

čtenáře. Míra důležitosti této zprávy je přímo úměrná potenciálnímu dopadu této události na společenské, ekonomické a politické dění v této zemi, tedy limitně se blížící nule. Kdyby napsali, že Nezávislá erotická iniciativa (ano, něco takového se u nás opravdu na politické scéně objevilo, kandidoval za ně tuším MUDr. (Má na něm) Uzel), právě nominovala Dolly Buster, mělo by to zhruba stejnou relevanci. Než Jakla, tak to radši na Hradě nějakého lidoopa, jedno jakého (v pražské zoo by se určitě nějaký našel). Nebo by se Česká republika mohla stát průkopníkem slepých uliček a do svého čela postavit triumvirát Jakl-Weigel-Hájek + nějaký ten lidoop za účelem zvýšení průměrného IQ. Zdá se, že volba prezidenta této slovutné republiky degeneruje ve frašku ještě dříve, než začala. Zdejší Kocourkov se prostě nezapře. Je s podivem, jak může původně bystrý a schopný národ zdegenerovat, když ze svého středu nemůže vytáhnout opravdovou osobnost s velkým O. To se nenajde inteligentní a charakterní??

+1/0
28.5.2012 17:22

Cynyc_

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Nesouhlasím s tím, že by ta zpráva byla bezvýznamná. Zásadně totiž kompromituje Svobodné, kteří mají (či spíše do této chvíle měli) šanci stát se parlamentní stranou.

+3/0
28.5.2012 17:28

aspergillusflavus

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Ano, to je fakt. Souhlasím.

0/0
28.5.2012 17:31

Clarence Wilkinson

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Lidé jsou hloupí

0/0
29.5.2012 10:49

Gemars Moše Dajan

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Ta zpráva na mě tento vliv nemá. Naštěstí.

+2/0
28.5.2012 19:19

Zirkon

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Nikoho nebudu urážet, na rozdíl od Vás, ale  pan Jakl je  člověk, který má své vlastní názory a  dokáže je statečně prezentovat.

Ostatní kandidáti jsou většinou kývači,  oportunisté, kteří pouze  opakují oblíbená politicko-korektní klišé a raději na vše odpovídají neurčitě. Dělají politiku ve  stylu  kam vítr tam plášť.

+7/0
28.5.2012 17:53

aspergillusflavus

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Ano s těmi ostatními kandidáty máte naprostou pravdu, ostatně s tím Jaklem také. S řadou jeho názorů by se dokonce dalo i souhlasit, ale řada jich je opravdu "přes čáru" a i ty souvislosti, že je to Klausův člověk apod. mě poměrně disgustují. Pro mne je proto naprosto nevolitelný a myslím, že pro drtivou většinu lidí taktéž, takže mně nebezpečí jeho případného zvolení ani nečiní starosti.

0/0
28.5.2012 18:01

Cynyc_

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Názor, že jenom to, že si někdo stojí za svými názory proti všem, stačí k jeho pozitivnímu hodnocení, je obzváště imbecilní součástí českého politického folklóru. Za svými názory si neochvějně stáli Hitler i Stalin a stojí si za nimi i astrologové, bez ohledu na to, kolikrát jim je věda vyvrátí. Takže asi spíše záleží na obsahu.

+1/0
28.5.2012 18:03

Gemars Moše Dajan

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Za názorem na pád budovy WTC 7 si stojí i americká vláda, ikdyž byl již vědecky vyvrácen.

0/0
28.5.2012 19:25

huggo1

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Vlastní názory a statečně je prezentovat dokáže kdejaký diktátor. Celkem blbost co jste napsal.

0/0
28.5.2012 18:27

josefl

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

No, rozhodně je pro mne pan Jakl volitelný na rozdíl od pánů Švejnara, Dientsbiera a Zemana. A Strana svobodných občanů také. Nemá ve svých řadách žádné Rathy, Kalousky, Tlichoře, Gandaloviče a jím podobné politiky. Navíc se neopírá o žádné kmotry. A hlavně, její heslo je, svoboda občanům, méně nařízení a směrnic, méně přerozdělování a z toho vyplývající nižší daně. Chápu, že tohle se všem těm politikům co mají tu zákeřnou nemoc, imunitu, nelíbí.

+7/0
28.5.2012 17:58

Cynyc_

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

V řadách svobodných byl například pan Matějka, který je několikanásobně horší než všichni Vámi zmínění dohromady.

0/0
28.5.2012 18:04

josefl

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Podle toho byl, soudím, že tam už není. Asi Svobodní mají lepší autoregulaci než jiné strany. Ty se od špatných lidí odstřihnou teprve v okamžiku, kdy je zatkne policie a to mnohdy ne úplně. I proto mají Svobodní můj hlas.

+5/0
28.5.2012 18:11

Cynyc_

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Nemají. Pan Matějka vystoupil sám. Ovšem jedna vlaštovka jaro nedělá, u Svobodných je více lidí jako on než takových jako předseda Mach. Proto také nominují Jakla, to by praví liberálové nikdy neudělali. Naši Svobodní jsou prostě stejní jako rakouští - haiderovci.

0/0
28.5.2012 18:25

josefl

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Nevím jak, ani proč opustil pan Matějka Svobodné. Ovšem pana Macha i Svobodných si vážím pro jejich konzistentní názor i pro jejich názor o škodlivosti dotací. Mají zajímavý program, který na rozdíl od jiných stran má hlavu i patu, nespoléhá na zázračnou EU a říká, že s stoupajícím přerozdělováním stoupá korupce. Také říkají, že chtěji dát občanům větší pravmoci,než jednou za 4 roky volit a to se mi líbí. Takže jsou moje jednička v příštích volbách.

+4/0
28.5.2012 22:43

aspergillusflavus

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Tak tohle vše co píšete zní samozřejmě lákavě, ale jak jsem již psal jinde a jindy, propojení této strany (natož Jakla) s Klausem je pro mne negativní signál mimořádné důležitosti a významu. Z mého pohledu je Klausova přízeň čemukoli polibek smrti mých sympatií.

0/0
28.5.2012 18:08

oskie98

Re: Je neuvěřitelné, jakými to informacemi zásobuje iDNES ctěné

Vzkaz ze ZOO: do spolku s triem Jakl-Weigel-Hájek žádný lidoop nepůjde, ani za vyzrálý meloun ;-)

0/0
29.5.2012 9:25

hlista

proboha

a to jsem uvažovala, že bych je volila 8-o

0/0
28.5.2012 17:18

aspergillusflavus

Re: proboha

Taky si myslím, že touto nominací se Svobodní připravili o řadu voličů. I kdyby neprošel, stačí, že o ni vůbec uvažují.

+1/0
28.5.2012 17:25

hlista

Re: proboha

no jo, ale koho teda volit??? :-/ vždycky, když už si myslím, že mám vybráno, tak se odpraví nějakou totální kravinou

0/0
28.5.2012 17:39

josefl

Re: proboha

Já je tedy volit budu. A Jakl je pro mne rozhodně lepší alternativa, než Švejnar i s Fišerem dohromady.

+2/0
28.5.2012 18:02





Najdete na iDNES.cz