Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vatikán po zatčení papežova komorníka honí špiony, tvrdí italský tisk

Po zatčení papežova majordoma pro podezření z vynášení tajných dokumentů ve Vatikánu pokračuje hon na další podobné "špiony" a jejich zákazníky, tvrdí komentáře italského tisku. Podle některých z nich Vatikán zachvátil chaos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

berkovec

Katolík

A byl to vůbec katolík? Jak by mohl škodit ostatním katolíkům a nejvyššímu veleknězi?

0/0
28.5.2012 16:59

kakaki

A copak tak důvěrného ...

Svatý otec má nějaké hříchy ? Tipneme si ?

+2/0
28.5.2012 13:52

Suska

upalit

Kdo se sápe papeži po koruně, knězi po břichu, jest odvážlivec: kdo však hlásá sprostému lidu pravdu o cirkevnich praktikach, hází perly sviním a hřeší proti Duchu svatému. Proto je zatracuji a pakli nemíní pohozené perle opět sebrati, budiž upáleni.

+1/0
28.5.2012 13:40

Suska

papezovi bych doporucil konzultaci v severni korei

tam taky vedi jak s lidmi, kteri by radi zverejnili pravdu, zatocit.....

+3/0
28.5.2012 13:32

Caroline P... Bártowa čamrda

Jo seznamy vyškolených pedofilů

musí být  tajné

+4/0
28.5.2012 12:03

Daniel P.

a co na to bývalý Velký inkvizitor?

Křesťani, i k tomu vašemu náboženství lze mít zásadní výhrady, ale tahle mocenská organizace, která se jím zaštiiťuje, ta je fakt k neuvěření. Proč se jim na to nevykašlete? Kdybyste neměli ty pozlacené trůny, róby, a lidově magické rituály, tak s váma Bůh nemluví nebo co?

+9/0
28.5.2012 10:33

comePack

a tomuhle tomu "spolku" chce péťa svazák

s padákovým specialistou nervat miliardy ...! Rv ;-€

+5/0
28.5.2012 9:43

Daniel P.

Re: a tomuhle tomu

Čemu se divíte, obchod je obchod.

+3/0
28.5.2012 10:33

Pete Notime alias Rainy Day

Konečnš se dozvíme

z tajnách spisů jak tu "restituci v Čechách trojkolka pekla" a kolik miliard činí provize

+4/0
28.5.2012 9:37

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

To bylo od komorníka sprosté

že vynesl ven rozpis kolik každý přelát musí zpedofilovat chlapců aby byla křestanská civilizace zachráněna.

+5/0
28.5.2012 9:26

rydlo1

Pane Bože!!

Milý pane, chtěl jsi, aby lidé žili podle Desatera. Morálního kodexu pro všechny. Sděluji ti písemně, že na tvůj kodex katoličtí hodnostáři kašlou. O nějaké chudobě nemůže být řeči, jestli někdy budeš mít chvilku čas, koukni se na Vatikán a na kostely po světě...to je prachů!! A na komže a jiné hábitky. A na jídelní servis užívaný při mši - taky žádné dřevené pohárky jako měl Ježíš. Katolická církev vlastní pole, role, továrny, nemovitostí moc a moc. O chudobě tvoji slouhové slyší jen z rádia. O čistotě myšlení se asi zběžně učí v semináři, ale na dlouho jim to nevydrží. Pane Bože, ta sebranka se úplně odklonila od základu, který jsi jim - i nám ostatním - dal. Tímto Tě žádám o zásah mezi Tvými služebníky. Buď tak hodný a eliminuj. Jestli najdeš někoho, kdo se Tvym odkazem řídí, nech ho, zbytek si vezmi k sobě.  Já děkuju!!

+3/0
28.5.2012 8:56

wildchild

Re: Pane Bože!!

To podobenství o té třísce a trámu z Matoušova evangelia znáš? ;-)

Aniž bych chtěl cokoliv předpokládat, závist je hřích, víš to?

+1/0
28.5.2012 9:12

rydlo1

Re: Pane Bože!!

Moje milovaná babička nám bibli nabídla každoročně o prázdninách. Byla to moc chytrá a moudrá žena a vždycky se mnou o všem diskutovala. A já jim to nezávidím , jen žaluju jejich šéfovi, že mu kluci zvlčili, potřebují dozor. Prostě takový podnět, aby šéf neusnul na vavřínech a nedomníval se, že se mu to povedlo.........

+2/0
28.5.2012 9:27

wildchild

Re: Pane Bože!!

Aha, ok. Popíchnutí je třeba aby se neuslo na vavřínech, jak správně píšeš... :-)

0/0
28.5.2012 9:30

Daniel P.

Re: Pane Bože!!

No, tak Ježíš a farizeové, ti mají pane historii. :)

+1/0
28.5.2012 10:35

CeleronD

Milí křesťané, blíží se doba, kdy i vy budete podepisovat

petice za exemplární potrestání viníků v duchu gottwaldovského hesla: Cirkev si rozvracet nedáme!.

+4/0
28.5.2012 7:04

Sharpe

Re: Milí křesťané, blíží se doba, kdy i vy budete podepisovat

Komuniste se brzy dostanou do vlady a pak uz s cirvemi zatoci. S vyjimkou te pravoslavne,

0/0
28.5.2012 20:08

mayer

Tajemství církve

sami už v Boha nevěří a lidem se to bojí říct

+8/0
28.5.2012 6:57

Vero82

Re: Tajemství církve

Oni vedi, ze buh neexistuje. Cirkev od zacatku stavi na lzi. Dnes uz se ale lide jen tak snadno oblafnout nenechaji, hlavne pokud ty jejich nabozenske legracky stoji miliardy rocne i ty obcany, kteri s cirkvi nemaji nic spolecneho. Verejnost se dozaduje spravedlnosti a Vatikanu uz se neboji. Neni se totiz ceho bat. Vatikanske podvody se rozpousti jak mydlove bubliny.

+3/0
28.5.2012 7:04

Sharpe

Re: Tajemství církve

To mje prima, takze lide se jiz nedaji oblbnout komunismem ani narodnim socialismem i kdyby jim byl nabidnul raj. Nechapu, kde berete tu jistotu, asi s viry.

0/0
28.5.2012 20:11

papullus

Re: Tajemství církve

máš na mysli viry biologické nebo elektronické ?

+2/0
28.5.2012 22:50

wildchild

Re: Tajemství církve

Koho máš na mysli? ;-)

0/0
28.5.2012 9:14

Vero82

Re: Tajemství církve

Ma na mysli ty krestanske sefy, kteri tupymi ovcemi manipuluji a ony jim za to jeste plati a pri kazde msi se za ne modli. Wasted brains.

+2/0
28.5.2012 21:57

wildchild

Re: Tajemství církve

Ty jsi mluvčí diskutéra "mayer"?

Mohl by jsi nějak konkretizovat kdo jsou ti "krestansti sefove"? A kdo jsou ty "tupé ovce"?

0/0
28.5.2012 23:02

Vero82

Re: Tajemství církve

Nejsem, jen pouzivam logiku. Pokud jsem se mylila, pan mayer mne muze opravit ;-)

Ty nevis, kdo jsou tvoji sefove? Ale no tak..

Tupe ovce.. ehm.. jak to rict, a neurazit nektere diskutery..

+2/0
29.5.2012 8:30

wildchild

Re: Tajemství církve

Jen by mě zajímalo koho myslí mayer tím "sami už v Boha nevěří", víš? Prostě bych chtěl vědět, kdo jsou ti tajemní "oni".

Btw - já žádné šéfy nemám. Takže opravdu nevím kdo jsou mí šéfové.

"Tupe ovce.. ehm.. jak to rict, a neurazit nektere diskutery.." - to chápu, takových je tu spousta... ;-D

0/0
30.5.2012 9:34

sematam

Ten majordomus

určite skončí na hranici jako mistr Jan Hus. Jako že to už to slyšim:

Ušetříme tě plamenů zhoubných, ale jen pod jednou...

Pod obojí!

Neskákej my do řeči, lumpe! Ušetříme tě plamenů zhoubných, ale jen pod jednou podmínkou.

+2/0
28.5.2012 6:37

Premier Customer

Zastydli homosexualove a pedofilove spojeni s mafii

Jak jim lide muzou porad jeste verit??

+5/0
28.5.2012 6:14

Vero82

Ten jejich Buh ani neexistuje,..

.. a tolik zkazy v "jeho" jmenu cirkev na lidstvu napachala..

Nejvyssi cas jim to spocitat. Dnes uz mame trochu lepsi pristup k informacim. I kdyz Vatikan je plny tajnustkraske spiny porad, to je fakt. Tomu frajerovi drzim palce. Doufam, ze se provali daleko vice jmen dulezitych vatikanskych mafianu.

+7/0
28.5.2012 6:06

zberanek

Pravda vyšla na veřejnost, a to se neodpouští

Bylo by fajn, kdyby se mezi kompromitujícími materiály našly i ty z připravované české církevní restituce, aby vyšla najevo pravda. Jak vidno, tak komorníkovi nepomohlo vůbec nic. Prvda se na nejvyšší úrovni Vatikánu neodpouští, tady ani odpustky nepomohou.

+10/0
28.5.2012 6:02

SecondWisdom

Pravdu...

...si na světlo vynášet nenecháme. :-)

+6/0
28.5.2012 0:31

Nenic mi me triangly

a zase MOssad

:-)

0/0
27.5.2012 23:47

OskarPokorny

Chudák

Hmm chudák - když se posledně někdo montoval do Vatikánských tajemství tak skončil pověšený v oblouku mostu s cihlou v kapse.

+6/0
27.5.2012 23:45

cssfr

Re: Papež = zachránce světového míru před Satanem a Aladinem!!!

Vidíte.......!!!! I momentálně zaostalý sem může psát příspěvky. A pak že není demokracie.......;-D

+1/0
27.5.2012 23:09

josefl

A co u nás?

Nevynáší faráři něco do Vatikánu? Možná pod tou sukní co nosí. ;-D

+4/0
27.5.2012 23:04

wildchild

No tak když to "tvrdí italský tisk"...

...  tak to už musí být tedy něco ;-D

+1/0
27.5.2012 22:55

963214785

Re: No tak když to

Ty máš nějakou vlastní teorii k tomu co se děje ve Vatikánu? Poděl se o ni s námi.

+5/0
27.5.2012 22:58

wildchild

Re: No tak když to

Ne, s díky bych tuto možnost odmítl. Navíc žádnou vlastní teorii k tomu co se děje ve Vatikánu nemám... :-)

Ale, nepochybuji že za pár dní se k této kauze vyjádří někdo z Hradního ansámblu, viděl bych to na pana Hájka - to je největší milovník a příznivec konspiračních teorií.

+1/0
27.5.2012 23:08

963214785

Re: No tak když to

Člověk bez názoru, to je smutné.

+4/0
27.5.2012 23:24

wildchild

Re: No tak když to

Člověk bez názoru mám být já nebo Hájek? ;-)

0/0
28.5.2012 9:15

963214785

Re: No tak když to

No zkus hádat. Vzhledem k tomu, že Hájek tak ochotně sdílí sebeblbější názory by to nemělo být moc těžké uhodnout.

+1/0
28.5.2012 11:18

wildchild

Re: No tak když to

V tom případě to vychází na mě! Ale copak jsem já člověk bez názoru? 8-o

0/0
28.5.2012 17:11

963214785

Re: No tak když to

"Navíc žádnou vlastní teorii k tomu co se děje ve Vatikánu nemám... "

To mi prostě nejde do hlavy jak je možné, že si dokážeš přečíst zprávy, nebo alespoň novinové titulky, a přitom si nevytvořit názor. Psychický zdravý člověk si vytváří názory stejně přirozeně jako dýchá. Leda že by tě ty zprávy vůbec nezajímaly, ale to je nesmysl, to bys tady potom nebyl.

+2/0
28.5.2012 20:05

wildchild

Re: No tak když to

Ano, názor mám, ale "vlastní teorii" nikoliv. Především nemám žádnou konspirační teorii a už vůbec si ji nemíním vytvářet na tom co tvrdí italský tisk, agentura ČTK ani idnes.cz... ;-)

0/0
28.5.2012 23:09

963214785

Re: No tak když to

V tomto kontextu "vlastní teorie" = "názor". O žádných konspiračních teoriích jsem se nezmínil. Nejsem si jistý jestli opravdu nechápeš, nebo nechceš chápat, ale spíš se přikláním k té druhé možnosti. Zdá se, že názor máš, ale nelíbí se ti a tak se snažíš vymýšlet důvody, proč ho ignorovat. Najednou se informace zdají nevěrohodné a vlastně se ti o tom nechce mluvit a vlastně můžeš předstírat, že si přímý dotaz na vlastní názor nepochopil, nebo možná můžeš změnit téma.

+3/0
29.5.2012 0:29

Nebojim se rict pravdu

Pro Wildchild

Italsky tisk je plny mafianskych kauz z Vatikanu kazdy den. Jen do ostatnich jazyku se to bohuzel nepreklada. Italove (a nejen ti) uz maji tech kriminalnich sarlatanu plne zuby.

+5/0
28.5.2012 6:33

wildchild

Re: Pro Wildchild

No tak když je italský tisk "plny mafianskych kauz z Vatikanu kazdy den", tak to holt musí být pravda. Inu, média jako arbitr pravdivosti. Ostatně, vidíme to každý den ;-D

+1/0
28.5.2012 9:19

Vero82

Re: Pro Wildchild

Aha, takze podle tebe (tykam ti, protoze jsem si vsimla, ze ty tez vsem tykas) si vsechny noviny skandaly v cirkvi vymyslely?

Vas krestany jen stve, ze lide uz nejsou tupe ovce, ktere slepe plati a navic se verenost dozaduje pravdy o tom vasem mafianskem vatikanskem molochu. A pokud opravdu veris v boha a jezise apod., tak je mi te uprimne lito, protoze zahazujes svuj zivot.

Btw. http://mobile.reuters.com/article/idUSBRE84R0B520120528?irpc=932

+2/0
28.5.2012 21:52

wildchild

Re: Pro Wildchild

Tykání je v pořádku. Rozhodně netvrdím, že "si vsechny noviny skandaly v cirkvi vymyslely", nicméně sem dost skeptický, že "Italsky tisk je plny mafianskych kauz z Vatikanu kazdy den". A nakonec i kdyby byl "Italsky tisk plny mafianskych kauz z Vatikanu kazdy den", nemusí to být pravda jen proto, že to tvrdí italský tisk...

Vůbec mě jako křesťana a dokonce římského katolíka neštve, že "lide uz nejsou tupe ovce", nýbrž je tomu přesně naopak a budu velice rád pokud budou lidé stále více používat rozumu (jak o tom ostatně stále dokola mluví ve svých projevech římský pontifik).

Nezdá se mi, že by se veřejnost "dožadovala pravdy", spíš se mi zdá, že se veřejnost dožaduje skandálů, pikantností, zábavy a touhy po "nahlédnutí za oponu tajemství".

Nakonec se mi ani nezdá, že bych "zahazoval svuj zivot", ale naopak křesťanství vyzývá k životu aktivnímu a zodpovědnému (slovy T. Halíka k "spiritualitě nelhostejnosti)...

0/0
28.5.2012 23:28

Vero82

Re: Pro Wildchild

Je to v novinach kazdy den, protoze Vatikan tuneluje banky, odstranuje lidi, zneuziva deti, kryje pedofilni homosexualy, kryje pripady fararu, kteri si za penize ve sbirkach plati prostituty, pere penize mafie, atd atd atd.. Kriminalni historie Vatikanu je REALITA, ne honba za senzacemi a pikantnostmi. A proto je treba "nahlednout za oponu tajemstvi," rozkryt akumulovanou korupci a kriminalniky z Vatikanu postavit pred soud. (Moc jich tam nezbyde.)

Vy krestane nasledujete koho? Interpretace a smyslenky Augustina, Ambroze, Halika nebo proste toho, jehoz vyklad "viry" a "spirituality" se vam zrovna hodi?

+4/0
29.5.2012 8:21





Najdete na iDNES.cz