Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cynickým lékařům je konec, správnému chování je naučí nové školení

Stále častěji si pacienti stěžují na nevybíravé jednání ze strany ošetřujících lékařů. Zabránit se tomu snaží nový projekt financovaný z evropských fondů, který má lékaře naučit správné komunikaci s pacienty a také tomu, jak nevyhořet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C2 H5 OH purum

Lidi neblbněte - handlování s tím, nebo oním doktorem

za jaký bakšiš mne zrovna ten doktor, kolik na něho mám nebo nemám peněz,  bude operovat, je sprostá cynická prasečárna vypracovaná a vnucená tímto zločinným seskupením tvrdošíjně se nazývajícím  "vládou", která by nebyla přijatelna ani v románech Charles Dickese z doby vládnutí britské královny Viktorie. Záměr tohoto asociálního zločinu  však není, jen jak stále blekotá tato "vláda" - zamezit "úplatkářství" ve zdravotnictví. Ale jako jeden z nástrojů, totálně rozdělit národ na chudé a bohaté a chudým vnutit pocit podřadnosti, společenské bezcennosti bez vlastního sebeurčení, závislých pouze na tom, jakými drobty jim bohatí umožní živořit.

+4/0
29.5.2012 12:36

tigrakrajtovita3

V zemi cynicke politiky, cynickych politiku,

cynicke moralky, cynickych zakonu a cynickych lidi musi lekar vyvinout optimalni sebeobranu!!

+1/0
29.5.2012 11:37

Juraj 1

Když někdo žvaní o poslání

lže si do kapsy. V dnešním světě není žádné zaměstnání poslání. Protože když jdu do teska, za moje poslání mohu dostat tak akorát pendrekem přez záda. Takže platí se zde soudruzi už od feničanů penězi, pokud chcete bazál, máte ho mít na pojišťovnu, která v principu sice pochopila že musí platit, ale většinu odborností platí mizerně. Podle toho vypadají služby.

Vyvracet to můžete jak dlouho chcete, ale aby jste byli věrohodní, dejte výpověď a běžte tak 10 lez zdarma pracovat do afriky pro chudé a postižené, pak se s někým můžete bavit o poslání. (já vás v klídku pak budu vždy luxusně ošetřovat zdarma) Pokud za svou práci chcete peníze a pokud pro doktory a sestry (ty mají taky poslání) nepracujete náhoudou vždy zcela zdarma, nechtějte to po jiných. Že máte nějaké představy je pěkné, já jsem taky měl představu, že v lese jsou loupežníci a bubáci.  Je na čase, aby jste přestali věřit pohádkám.

+4/0
28.5.2012 16:34

Mahas

Re: Když někdo žvaní o poslání

lepe bych to nenapsal... Kecy o poslani mam taky moc rad...

+1/0
28.5.2012 16:43

jurgen

Re: Když někdo žvaní o poslání

uz jsem to tu taky psal .... souhlas .... R^

+1/0
28.5.2012 16:53

Y.N

Re: Když někdo žvaní o poslání

Afriku si nechte pro někoho jiného, žijeme a bydlíme v Evropě. Snad jste to v roce 2012 zaznamenal a zadarmo tu nikdo léčen není, tedy snad důchodci a děti.....

0/0
28.5.2012 18:28

Mahas

Re: Když někdo žvaní o poslání

" tedy snad duchodci a deti" - a jsme u toho :-), za ty plati stat a to tak, ze to nestaci dotovat ani primi platci zdravotniho pojisteni, ale tato skupina cerpa pres 50% lekarske pece... Jinak Afriku a Evropu, ono to na principu neco meni? Vy delate tady v Evrope zadarmo? Fakt? Nejste nahodou zamestnan v nejake chranene dilne? Ani tam se zadarmo nedela

+1/0
28.5.2012 19:04

Y.N

Re: Když někdo žvaní o poslání

Nepracujete zadarmo! To za prvé, Africe jsme snad už utekli v minulém století, už ve 30 letech jsme byli někde jinde než Afričané. V chráněné dílně nepracuji, jsem SŠ a pracuji pro zahraničního soukromého majitele a TÍM PÁDEM NEJSEM ZÁVISLÁ NA PLATBÁCH STÁTU.  A to že stát dopustil aby si sociální případy a důchodci neplatili z dávek a důchodů žádné zdravotní pojištění za to JÁ NEMOHU. Článek není o platech ale o cynických lékařích a zbytečném školení, které je patrně placené z EUrodotací. Mimochodem, Brusel nám dotace odmítá dávat, raději si přečtěte co to bude i pro vás znamenat. Jelikož je hospodářství  v pytli, díky chemikům a fyzikům a hlavně nenažraným kmotrům, může se stát že bez dotací Bruselu nebude na platy možná ani lékařů a ostatních zdravotníků, ONO VZP JE TUNELOVÁNA TAKYRv

0/0
28.5.2012 19:34

Mahas

Re: Když někdo žvaní o poslání

Puvodni premisa byla o tom, ze prace lekare je poslanim a proto muze byt mene hodnocena nez byva v okolnich zemich zvykem ( Ona v tech zemich, ktere jsem uvedl, neni prace lekare poslanim ??? )

Souhlasim, ze skoleni z prostredku EU je vice mene zbytecne ( clanek pusobi jako napsany na objednavku od te firmy, ktera se boji, ze dotace vyschnou ) , bohate by stacilo, kdyby lekar byl tak dobre zaplacen, aby toto povolani bylo pro mlade atraktivni ( jakoze pro muze minimalne je cim dal mene ) , tim vznikal konkurencni pretlak a boj mezi lekari... to se tady ted nedeje, takze i cynicky lekar bez problemu sezene praci jinde... Protoze uz to malokdo chce delat :-). Pokud bude lekar adekvatne zaplacen, bude o tu praci vetsi zajem, cynici a arogantni se vyselektuji sami... Jak proste, mily Watsone...

Mimochodem, cela myslenka dotaci je nesmyslna, doporucuji k procteni clanky na Ludwig von Mises Institutu... Je to proste nesmysl ( typicky zemedelci )

+2/0
28.5.2012 19:44

Y.N

Re: Když někdo žvaní o poslání

Já nepsala o poslání, nikdy by mě to nenapadlo psát, měla jsem strýce stomatologa. jenže ten byl v USA a zrovna tam zpočátku na růžích ustláno neměl. Dotace jsou kravina, jenže my to nezměníme, bohuželEU

0/0
28.5.2012 19:52

tigrakrajtovita3

Re: Když někdo žvaní o poslání

Duchodci si platili pojisteni a socialni fond cely zivot, celou pracovni karieru. Tak to plati i v zahranici. V CR jim fondy nekdo rozkradl, duchodci za to nemohou. Jste amoralni egoista ;-O

0/0
29.5.2012 11:39

Juraj 1

Re: Když někdo žvaní o poslání

afriku si klidně nechám.  OK. Tak běžte dřít do sociálního ústavu.

Nikdo (z lékařů) tady nepracuje zadarmo - no to jsem netvrdil, akorát tvrdím , že pojišťovna platí vyjímečně blbě, penalizuje za kvalitu atd. Že to nevíte, jasně, já si taky myslel, že v lese jsou bubáci a skřítci, ale později jsem zjistil, že je to nějak jinak. Tak až budete chtít svoje zářné centrální kapacity zapojit do psaní, zjistěte si něco o tom, co píšete.  Poku by vám  přijšlo na ambulanci 6O lidí, nebudete na konci schopný je ani pozdravit, s úsměvem zjjistit, s čím jdou a pak se s nima rozloučit. Já u toho musím přemýšlet, zapisovat, dělat nějaké úkony...pokud děláte 6h čistého času, tak je to miláčku 10 lidí na hodinu a .....to tak nějak vyhovuje pojišťovně.

+2/0
28.5.2012 19:23

Y.N

Re: Když někdo žvaní o poslání

Raději si zjistěte co bude až náš stát krachne, mě živí a zaměstnává zahraniční majitel, nepracuji pro žádného státního vyžírku.

Už delší dobu podezírám iDNES s  manipulace s veřejným míněním, že se zrovna na něj chytají  i lidé z vysokoškolským vzděláním je na pováženou. To rozhodně nesvědčí o bystrosti a kromě toho článek je o školení zdravotníků a ne o platech, vy co dřete v sociálním ústavu.

0/0
28.5.2012 19:40

jurgen

Re: Když někdo žvaní o poslání

jojo - SS pracujici pro zahranicniho majitele - ale zdravotnictvi by chtela po socialisticku placene ale s pristupem, ktery maji lekari v zapadnich zemich ...... ;-D - z toho vseho cpi "modry svazakismus"

(je vubec kouzelne, ze na lekare utoci jak socanci, tak modrasci (v ruznych odstinech.....));-)

+2/0
28.5.2012 19:57

Y.N

Re: Když někdo žvaní o poslání

Z platu 24 000 si platím na zdravotní pojištění dost a lékařům se vyhýbám co můžu, jim se to, hlavně závodním vůbec nelíbí. Zatím mě nevydírají pindama o propuštění, aj tak sa to robí, šak pojišťovna to zaplatí. Tož tak...;-)

0/0
28.5.2012 20:02

jurgen

Re: Když někdo žvaní o poslání

24k - to je co - 5 let od maturity??

0/0
28.5.2012 20:04

Y.N

Re: Když někdo žvaní o poslání

Je mi 50, slovy padesát, narozená 1962...

0/0
28.5.2012 20:05

jurgen

Re: Když někdo žvaní o poslání

sorry - beru zpet - neprecetl jsem si soubezne vlakno - mohl jsem si tento vypad odpustit.... :-(

0/0
28.5.2012 20:06

spalovac

Nechci ze svých daní platit lekce slušného chování

pro kohokoliv :-P

+1/0
28.5.2012 16:02

noorange

tak tenhle se opravdu povedl

http://zpravy.idnes.cz/lekar-nepredepisuje-v-pondeli-leky-duchodcum-fn5-/domaci.aspx?c=A120522_1781722_usti-zpravy_alh ..... a prosim lekare, aby primitivne neargumentovali, ze v pondeli............... atd.

+1/0
28.5.2012 13:03

tigrakrajtovita3

Re: tak tenhle se opravdu povedl

;-D

0/0
28.5.2012 13:17

Amdusias

Lékaři

Někteří lékaři by si měli opravdu uvědomit, že lékařství není povolání, ale poslání. Že by jako lékaři měli mít zájem o uzdravení pacienta. Nikoliv o tučnou peněženku.

Pokud toto lékař nepochopí, tak by měl jít čistit kanály. Protože člověk s pokřivenou morálkou by neměl ve zdravotnictví vůbec nic dělat. Ještě by se mohlo stát, že by někomu třeba i ublížil.

+2/0
28.5.2012 12:24

jurgen

Re: Lékaři

;-D

- debata na tema poslani versus povolani byla jednou z relativne castych behem studia, hlavne, kdyz u ni byli lide, kteri medicinu nestudovali a byli vysmaty, financne za vodou (neb meli cas chodit na "brigady" - spis normalne na castecny uvazek...) a s vidinou (velmi realnou) nekolikanasobne vyssich vydelku v relativne kratke dobe po dostudovani..... to jsme si taky a velice radi LHALI DO KAPSY, ze byt lekarem je poslani atd atd .... jenze z neceho musi byt clovek (i lekar) a jeho rodina ziva ...

- jojo POSLANI .... a co teprve povolani , kde slovo poslani je dokonce slovnim zakladem ... (mam na mysli POSLANCE - ti by asi taky nemeli byt prilis placeni - a nebo radsi vubec - a presto - jsou - a to dokonce vic nez ti lekari .... v civilizovanem svete nevidane....)

+3/0
28.5.2012 13:45

tigrakrajtovita3

Re: Lékaři

R^ Cesi by se velmi divili, kdyby zjistili, ze zadny reditel nemocnice, natoz manazer, nema ani polovicni plat lekare ;-)$. V CR je to absurdni: lekar bere 23000 mesicne a manazer 230000 mesicne.

+2/0
28.5.2012 13:56

Vlada_07

Re: Lékaři

No- aby se dalo polemizotat, bylo by potřeba trochu upravit ta čísla. Exterémní hodnoty jsou vyloženě určeny ke zkreslení a manipulaci.

+1/0
28.5.2012 15:59

Klokan s tyčí

Re: Lékaři

Ředitel jisté krajské nemocnice 150 000 Kč. Potvrzený údaj. Zas tak moc dotyčný nepřestřelil.

+1/0
28.5.2012 17:59

tigrakrajtovita3

Re: Lékaři

Ovsemze jsem neprestrelil. Pomer platu lekaru a manazeru je v CR absolutne nepripustny jev! To si v zahranici nikdo nedovoli! Lekari vsechen personal, komplet vsechen personal, zivi.

0/0
29.5.2012 11:42

shazer

Re: Lékaři

To, jak se člověk chová k pacientům ( a k lidem obecně) přeci není o penězích. Tady jde o základní lidskou slušnost.. O nic víc. To platí ve všech oborech, kde děláte s lidmi (btw. taky s nimi pracuji). Pokud se někdo neumí chovatt, tak nemá chodit na medicínu - popřípadě na zdravotní sestru atd., ale na obor, kde nepřijdete s lidmi do styku. ;-)

+1/0
28.5.2012 14:05

jurgen

Re: Lékaři

neni tomu tak - na medicine muze byt urcite procento lidi, kteri maji praci s lidmi a chteji se o ne starat a atd atd. VETSINA tam jde ale z jinych duvodu - prestiz je v CR asi na nejvyssim miste (v civilizovanych zemich je financni ohodnoceni stejne vysoko......)

- kazdy absolvent mediciny se umi chovat ...... jen stret s realitou mu jeho dobre chovani vicemene sebere ......

- pamatuju se, jak jsme behem mediciny nevericne kroutili hlavou, kdyz se nektery z nasich vyucujicich klinickych oboru choval jak hulvat (a bohuzel i to se obcas stane...) -

- a jak sem obcas fafa napise - ono chovani ceskych pacientu ma k dobrym mravum take hodne daleko - on to prirovnava k zaflusane hospode IV. cennove skupiny - tedy interakci mezi pacientem a lekarem ....

+4/0
28.5.2012 14:49

tigrakrajtovita3

Re: Lékaři

R^R^R^R^

0/0
28.5.2012 15:29

Vlada_07

Re: Lékaři

U lékaře se jaksi samozřejmě předpokládá jistá úroveň, podpořená - tedy měla by být podpořená - i studiem náročného oboru. Slušné chování nic nestojí a není kvůli němu potřeba vypisovat nějaký připitomělý program. To by ovšem nebylo IN, chápu.

+1/0
28.5.2012 16:01

Mahas

Re: Lékaři

svata pravda, v okamziku, kdy zacne pacient argumentovat poslanim, tak je jasne, ze si mysli, ze by to lekari meli delat - pokud mozno - zadarmo... Prestiz ano, ale jak dlouho jeste? Uprimne, lidsky zivot je cenny, bez diskuze, ale v okamzicich problemu s cimkoliv muze byt pro cloveka s nejakym problemem i automechanik nekym, kdo to ma jako poslani. Proste umi vyresit muj problem, kdyz ja to neumim... Proc ma byt automechanik primerene zaplacen a lekar nikoliv? Mluvi nekdo o "poslani" u zubaru? A prece jsou to nejvice prosperujici skupinou specialistu lekaru ( obvodaci maji jiny system platby ). A lidem uz nedela problem zaplatit dobreho ( rovna se mnohdy draheho ) zubare. Takze za sebe rikam - "poslani jsou kecy pacientu ", je to sluzba, vysoce specificka sluzba, zadana okolim, trva zatracene dlouho, nez se to clovek aspon slusne nauci a tak by mel byt taky radne zaplacen.

- hulvatsvi plyne z nedostatku konkurence, v CR se lekar vetsinou o status nezamestnaneho musi hodne snazit

+1/0
28.5.2012 16:33

Y.N

Re: Lékaři nedostávají platy

8-o8-o8-o?Já tus tále čtu jak nebudou dělat zadarmo, doprčic zadarmo nechce dělat nikdo!!Pokud Vám nezvedli platy není to problém pacošů ale nenažrancům z vlády, kteří rozkrádají už i EUrodotace. To je ten problém!!Protože oni jsou v závěsu kmotrů a ne pojištěnců[>-]

0/0
28.5.2012 18:36

Mahas

Re: Lékaři nedostávají platy

ach jo, tak trocha vzdelavani .... ano poslanci kradou, kradli a vzdy krast budou... V Cechach se ale porad ridi vetsina lidi heslem - "kdo neokrada stat, okrada rodinu"... vcetne pacientu, zvyk platit tu za lepsi sluzbu vice se tady jeste nerozmohl.

Platy... chapete vubec, ze proste tech doktoru je v soucasnem systemu doopravdy malo? Ze je to jediny obor ( mozna jeste s policajty, hasicu neni takovy nedostatek ), kde obtizne reditel nekoho vyhodi, protoze za nej nesezene nahradu a kdyz si jeho praci rozeberou ostatni, bez zvyseni platu, tak ti to delaji jen omezenou dobu a hledaji , kde nechal tesar diru? Chapete, ze o hodnote prace lekare tady nerozhoduje trh, jako u automechanika, ale stat prostrednictvim nejake pitome uhradove vyhlasky, sazebniku vykonu a omezenim pece na 103% lonskeho roku? Chapete, ze tohle uz nekde jinde resili, a vysledkem je, ze v ramci te Evropy jsou na to proste lekari jinde i pomerove vyrazne lepe a tudiz tam cesti lekari odchazeji a budou odchazet dal?

+1/0
28.5.2012 19:15

Y.N

Re: Chápete, že pláčete na nesprávném hrobě

?!!8-oJá nejsem ministr zdravotnictví! Obraťte se na něj, nebo zahajte stávku, ale ne vyděračskou, to co bylo loni byl totální propadák, protože Vám  ZPOČÁTKU LIDÉ FANDILI, vyhrožovat vypnoutím  inkubátorů byla největší pitomost. Podívejte se jak se dělaly stávky v zahraničí třeba v Německu( stávkovali tam snad 2 měsíce), lékaři v nemocnicích mají vyšší možnost se něčeho dobojovat než ostatní zaměstnanci v jiných provozech....

0/0
28.5.2012 19:50

Mahas

Re: Chápete, že pláčete na nesprávném hrobě

ja stavkuji nohama, to je mnohem efektivnejsi... dokonce i v ramci CR, ale chapete, ze stavka je vzdycky vydirani??? Naopak, hromadna vypoved je zcela legalni vec ( ja se toho neucastnil, protoze ja proste stavkuji nohama, stejne jako spousta mladych doktoru ) . BTW - nikdo nevyhrozoval vypnutim inkubatoru, ale ze tam nebude doktor... mela jste aspon snahu si zjistit nejaka fakta. Vy vypravejte neco o iDnes.cz :-) a odolnosti proti manipulaci

+2/0
28.5.2012 19:56

Y.N

Re: Chápete, že pláčete na nesprávném hrobě

Tož když sa chceš hádať tož bež do poslanecké sněmovny tam ťa budů mít rádi;-D;-D Rath tam fakt chybí;-D;-D;-D

0/0
28.5.2012 20:04

jurgen

Re: Chápete, že pláčete na nesprávném hrobě

tu pi..nu s vypinanim inkubatoru tady na iDnesu budou ty ovcane opakovat do zblbnuti - AMI comm - PR agentura ODS a spol - provedla klasicky "spinning" - kde z vyjadreni neonatologicke spolecnosti JEP o tom, ze ubytek lekaru je nebezpecne - a ze bude velmi obtizne zajistit standard pece o nedonosence - a co z toho AMI vyprodukovala a vy (rozhorceny ovcan) dovoblba opakujete bylo "vrazdeni nedonosencu" .....:-/

+1/0
28.5.2012 20:03

tigrakrajtovita3

Re: Chápete, že pláčete na nesprávném hrobě

R^$R^ Jsou to lhari a jejich poddani ovcane na to nalitli

0/0
29.5.2012 11:44

Amdusias

Re: Lékaři

Myslím, že lékaři mají ´dost peněz na to uživit rodinu. Nevadí mi jim přidat. Ale pokud to dělají s tím, že si musí vydělat, tak ať to raději nedělají. Pokud se u nás lékařovi nelíbí plat, tak měl studovat něco jiného.

Taky by si měl uvědomit jaký má ve skutečnosti talent a znalosti a jaké měl známky během studií. Pochybuji že všichni obvdoďáci mají červené diplomy.

+1/0
28.5.2012 15:11

tigrakrajtovita3

Re: Lékaři

Radeji nemyslete, kdyz nic o studiu mediciny nevite!!$;-€

0/0
28.5.2012 15:29

jurgen

Re: Lékaři

tak kde si slavil 5/17? Skoda, ze ty Rusy nevyklepli - to by byl teprve narez .....;-)

0/0
28.5.2012 15:32

tigrakrajtovita3

Re: Lékaři

;-D$R^ To byl narez, fraktury tloukli sadrami a nemocnice se otrasala ;-)$Velka radost, pral jsem jim to, ale vice jsem pral Cechum. Cesi meli byt ve finale

0/0
29.5.2012 11:47

Vlada_07

Re: Lékaři

Vztekáním ještě nikdo nic nespravil. Proč mu to nevysvětíte? Tak se to v diskuzi obyčejně dělává, pane doktore.

+1/0
28.5.2012 16:04

tigrakrajtovita3

Re: Lékaři

Po tisicipate nebavi vysvetlovani nikoho. Ani me. Ovcane si nic vysvetlit nenechaji, ale pokud vim, v ordinacich si na lekare nedovoli. Reknete jim to do oci, radi vam to vysvetli z oci do oci ;-)

0/0
29.5.2012 11:45

jurgen

Re: Lékaři

- takze absolvovani lekarske fakulty se ve vasich ocich rovna novodobehmu slibu chudoby ... taky dobre ....

- cervenej diplom jsem taky nemel - byl prumer ..(nic vic nic min....).. svoji praci mam rad, delam ji jak nejlepe umim - a jsem zato velice dobre placen - usmivam se nejen na sve kolegy a pacienty, ale i na udrzbare, uklizecku, ostrahu - a s nekterymi z nich si i obcas pokecam .... inu po odchodu z CR se ta permanentni nas..ost velmi rychle vytratila ....:-)

0/0
28.5.2012 15:30

Mahas

Re: Lékaři

dotazek... vy delate svou praci zcela zadarmo? Bez snahy vydelat ? Jak definujete " uzivit rodinu " , pod tim si muze kazdy predstavit neco jineho.

Problem je, ze existuje realne porovnani , jak se ma kolega, stejne kvalifikovany jako ja, ktery ma stejnou praxi jako ja... ne na absolutni penize, ale pomerove k prumernemu platu v dane zemi. Na Slovensku to neni lepsi nez v CR, tak Slovaci pracuji u nas... moc ceskych lekaru pro penize na Slovensku nepracuje... Z Polska zhusta odchazeji do zahranici, jejich povest ale neni idealni ( cesti lekari maji v zahranici obecne velmi dobrou povest )... Takze ano, o platu muzu vyjednavat se sefem ( reditel nemocnice, sef polikliniky ) nebo se snazit vice vydelat jako soukromnik - muze skrtit pojistovna... Kdyz ale vim, pomerove, kolik bere nekdo na me pozici jinde, vede me to k rozhodnuti prestehovat se... Realne se deje. Jurgen, Stary FaFa a dalsi jsou dukazem.

BTW cerveny diplom nerika predikce vubec nic o tom, jak bude nekdo dobry v praxi...

0/0
28.5.2012 16:42

Y.N

Re: A vy si myslíte, že pracující v naší republice by měli

stejné platy i v cizině? Já bych ho měla od 60 000 do 80 000 a tady mám jen 24 000. Děti mám dospělé, jenže ty mají ještě menší plat v porovnání se zahraničím. Když si porovnáte tabulky  v Německu a u nás, méně mají všichni než tam a co se týče Poláků moc vám nevěřím. V zahraničí je jedno jestli jste Polák, Slovák nebo Čech, jim je to jedno, jste Východoevropan....s tím,  že Slovák nebo Polák vám pomůžou více než Češi...

Článek je o školení lékařů a ne o platech, se to nějak zvrhlo...

0/0
28.5.2012 18:44

Mahas

Re: A vy si myslíte, že pracující v naší republice by měli

ach jo, "starenko"- tak znova... Pro ceskou kotlinu plati, ze instalater zamestnanec tu ma pomerove k prumernemu ceskemu platu jen o neco malo mene nez instalater zamestnanec v Nemeckuk tomu nemeckemu prumeru, to same plati pro zedniky, pekare , sekretarky, uklizecky... Je to ovlivneno regionem, ale to i tady ( v Praze dostanete za tu samou praci vice a mnohy i o hodne vice nez na Vysocine nebo ve Sluknovskem vybezku ), ale lekar v CR nebere v pomeru k prumernemu platu CR to same, jako lekar v Nemecku, Belgii, Holandsku, nemluve uz o Norsku, Svedsku, Anglii... A cim to je? Predchozi povolani ma danou mzdu vice mene pomery na trhu, u lekaru tu mzdu u statnich zamestnancu, ale neprimo i u privatnich , urcuje stat, zadny trh... Kde trh je, tam to funguje, viz zubari... Neni levne si vybavit ambulanci, taky zalezi na regionu, ale obecne se maji zubari jako soukromnici, ale i jako zamestnanci zhruba stejne jako v tom Nemecku...pomerove... Prepocitavani 60000 / 24000 je proste stupidni...

0/0
28.5.2012 19:21

Y.N

Re: A vy si myslíte, že pracující v naší republice by měli

Hele "mladíku", za 20 let se budeš na věci dívat jinak, mozek ti dospěje;-D;-D;-D naštěstí jsem zdráva akorát mě začínají s*át doktoři, protože mě nutí chodit na různá  vyšetření, které se mi nepáčí. To že je mi 50 ještě neznamená, že sežeru doktorovi všechno i s navijákem;-) neznám žádného pacoša, který zapomněl umřít a je nesmrtelný. Mimochodem moje babička felčara neviděla co žila dokud si nezlomila nohu v 82 letech, slušný věk ne, akorát by ji dneska asi zabili, takový pacoš se NEVYPLATÍ....;-D

0/0
28.5.2012 19:59





Najdete na iDNES.cz