Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Knihy stížností jsou pitomost. Nikdo je nevyužívá, shodují se lékaři

Knihy přání a stížností, které lékařům od dubna nařizuje zákon, zůstávají nevyužívané. Pacienti do nich nic sepisovat netouží, vyplynulo z dotazování doktorů. Česká lékařská komora navíc upozorňuje na absurditu celé situace, kdy si nemocní musejí na lékaře stěžovat jemu samotnému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rokaro

když jsem nespokojen

tak si stěžuju na ředitelství zařízení či na zdravotní pojišťovně a funguje to docela dobře

0/0
27.5.2012 12:06

SocPredator

Napište sem někdo jméno toho idiota, co to vymyslel, díky

0/0
27.5.2012 11:16

péťovakobyla

A jak dopadají stížnosti na lékaře ?

+3/0
27.5.2012 10:57

Oerteplur

Jedinou cestou je zrušení povinného zdravotního pojištění

a placení pouze cash. Za tu částku, kterou zaplatíte měsíčně VZP vám jiná pojišťovna doplatí po měsíci nejen všechny náklady na ošetření ale i ušlou mzdu !

0/0
27.5.2012 10:39

opportunity

Re: Jedinou cestou je zrušení povinného zdravotního pojištění

To je reálné jenom pro nějakou rýmu. Při vážných nemocích nastává problém.

0/0
27.5.2012 12:02

sámvelkýmao

no

samej doktor a žádnej dělník....

0/0
27.5.2012 10:30

diviznaTT

Možná jsou pitomost i samotní doktoři.

:-P

0/0
27.5.2012 10:19

Menetekel

Vše, co nikdo nečte a nevyhodnocuje je zbytečné

přece nebude někdo kontrolovat sám sebe ! ;-D

0/0
27.5.2012 10:18

SocPredator

Re: Vše, co nikdo nečte a nevyhodnocuje je zbytečné

On sám sebe bude trestat. Přesně v tomto bludu žijí zákonodárci ;-D

0/0
27.5.2012 11:20

Šulivajda

Zdravotnictví

Je celé nějaké podivné od doby Julínka s Cikrtem až po Hegera.Samé sliby a celý systém zdravotnictví umírá Rv

+5/0
27.5.2012 9:22

sámvelkýmao

Re: Zdravotnictví

julínek to myslel upřímně.....

0/0
27.5.2012 10:35

Šulivajda

Knihy stížností jsou pitomost. Nikdo je nevyužívá, shodují s

0/0
27.5.2012 9:19

Mirais

Úplně stačí web Známý lékař

Jestli někdo má negatívní nebo i pozitívní zkušenost, napíše to a vidí to všichni. Podle mě super věc.

0/0
27.5.2012 9:14

prudič

Re: Úplně stačí web Známý lékař

jedna sestra říkala, že pokud se na webu znamylekar.cz objeví negativ, tak tam musí napsat pozitivní reakci jako anonym nebo pod nějakým nickem, jménem. Tak nevím, když je tam negativ a hned za ním pozitiv, který chválí a chválí..... at si každý udělá názor sám.

PS: tu sestru i lékaře znám a už k nim nechodím

+1/0
27.5.2012 9:39

fitzie

Re: Úplně stačí web Známý lékař

naštěstí se k tomu píše i zakódovaná IP adresa. představa, jak sestra a doktor shání nové a nové počítače pro další a další příspěvky, popřípadě studují  funkci anonymizéru, je zábavná sama o sobě, ať už je to pravda nebo ne. :-D každopádně jim to trochu zkomplikuje život a zpětnovazební informace se k nim dostane, což knihy přání a stížností vydávané na požádání nedokázaly.

0/0
27.5.2012 9:43

2Mac7

Re: Úplně stačí web Známý lékař

obejít IP je fakt strašně těžké ;-D

0/0
27.5.2012 9:59

Toranoko

Re: Úplně stačí web Známý lékař

tomu verim, ale i tak se to da odhadnout, pokud jsou tam hadky o to, jestli je doktor dobry nebo ne - uz to treba znamena, ze tam je nejake trochu nestandartni chovani, ktere muze nekomu vadit...

0/0
27.5.2012 13:05

opportunity

Re: Úplně stačí web Známý lékař

Už si na to někdo stěžoval - nevím, jak to dopadlo, ale moc dobře ne.

0/0
27.5.2012 10:25

The All-Seeing Eye

To bylo urcite z dilny ODS

Tam je plno byvalych komunistu tesknicich po starych poradcich jak zastara...

0/0
27.5.2012 9:01

TomassoP.

ono je to o zvyku

Pracuju sedmím rokem v sociálních službách a zde je evidence stížností již několik let ze zákona poviností, na počátku to bylo tak, že to taky každý bral jako hloupost, ale všechno je o přístupu. Nejsem doktor, takže promiňte mojí interpretaci: znám jen pár doktorů, který se na způsobu léčby domlouvají s pacientem, člověk je pro ně akorát diagnóza, nemají chuť se s lidmi bavit. Stejně tak stížnosti, proč by si na ně měl někdo stěžovat? VždyŤ oni jsou tím jediným, kdo vědí. To je ten komunistický přežitek, ne žádná kniha stížností!!

+2/0
27.5.2012 8:54

TomassoP.

Re: ono je to o zvyku

jo a doufám, že reakce budou na myšlenky, a ne na gramatické chyby...třeba hned první co vidím - sedmým, ne sedmím...

0/0
27.5.2012 8:55

pikacu

Re: ono je to o zvyku

já tedy budu reagovat, určitě bych nesrovnával sociální služby s lékařským výkonem. a potom, třeba se mnou, pokud se s něčím lékaři svěřím, se lékař normálně baví. ještě jsem nezažil situaci, že bych měl potřebu si stěžovat na nezájem, neodbornost nebo aroganci lékaře.

0/0
27.5.2012 9:30

Toranoko

Re: ono je to o zvyku

naopak si myslim, ze to srovnavat jde, v tech socialnich sluzbach je dost casto medicinske prostredi - v nekterych, samozrejme.  Ale on to neni jen problem lekar-pacient, ale treba i zdravotnik-lekar - moje sestra delaha rehabku v nemocnici, stolecky "musi" byt napravo, a miliokrat mohla vysvetlovat, ze kdyz mate toto a toto, potrebujete ho naopak nalevo - pokazde, kdyz s tim clovekem cvicila, mu ho prehodila, ale druhy den rano pri vizite "to musi byt stejne", jinak zrejme pan primar neni schopny lidi prohlidnout...

Teplomery v sest taky jeste frci, i pro pacienty, kteri treba usnou ke ctvrte po probdele noci, maminky s miminama (naprosto ZDRAVE jedince), atp. Proste my jsme system, kdo je vic....

0/0
27.5.2012 13:09

pikacu

Re: ono je to o zvyku

měl jsem na mysli spíše ordinace praktiků. Nemocnice je samozřejmě zkostnatělý institut.

0/0
27.5.2012 14:50

fitzie

btw - lidi si v poho postěžují

pokud mají aspoň nějakou šanci na anonymitu. chválící se většinou podepíšou :-D

viz www.znamylekar.cz

+1/0
27.5.2012 8:08

VladexAndroid

no já třeba mám plno důvodů si na doktory stěžovat

ale nikde to psát nebudu. ještě dostanu pokutu. vždyt jsem v demokracii kde je svoboda nepřípustná

+1/0
27.5.2012 8:07

MiroTR

Re: no já třeba mám plno důvodů si na doktory stěžovat

Doktor Vám dá pokutu ? ;-D

+2/0
27.5.2012 8:19

VladexAndroid

Re: no já třeba mám plno důvodů si na doktory stěžovat

doktor ne ale možná městský úřad na neoprávněnou stížnost;-D

0/0
27.5.2012 8:42

MiroTR

Re: no já třeba mám plno důvodů si na doktory stěžovat

To není v jeho pravomoci.

0/0
27.5.2012 8:50

pikacu

Re: no já třeba mám plno důvodů si na doktory stěžovat

když nejsi spokojen se svým doktorem, běž k jinýmu, chápu, že čas od času se podaří narazit na nemehlo, ale podle mě je to spíše vyjímečný.

0/0
27.5.2012 8:41

fitzie

trestání lékaře lékařem

a druhý den bude na dveřích cedule:

"nedám si dnes po obědě viržinko. neplačte, sami jste si to zavinili!"

;-D

+3/0
27.5.2012 8:07

Petishee

Re: trestání lékaře lékařem

Přesně na tohle jsem myslela při čtení článku ;-D

0/0
27.5.2012 10:08

surimi

Re: trestání lékaře lékařem

Nebo: Zítra neordinuji, potrestám sám sebe domácím vězením.

0/0
27.5.2012 21:53

řezbář

Nemohu se zbavit dojmu

že tato vláda produkuje samé pitomosti. Jestli si někdo vzpomene na opak, prosím sdělte

0/0
27.5.2012 7:51

pikacu

Re: Nemohu se zbavit dojmu

co třeba povinný souhlas obou rodičů pro lékařský zákrok na dítěti ? to podle tebe nebylo taky dobrý ? tobě asi není nic dost recht, co ? ;-O

+1/0
27.5.2012 8:44

fitzie

Re: Nemohu se zbavit dojmu

Mám osobní zkušenosts: nemusela jsem mít souhlas manžela a otce k tomu, aby dcerce dali provizorní dlahu na zlomeninu (prý proto, že je to akutní ošetření), musela jsem ho mít, když o týden později provizorní dlahu sundávali a dávali normální sádru (prý proto, že to může ovlivnit zdravostní stav dítěte), ale zase jsem ho nemusela mít, když jí tu sádru sundávali (prý proto, že je to pokračování léčby). nezlobte se: fakt je to kravina.

0/0
27.5.2012 9:41

pikacu

Re: Nemohu se zbavit dojmu

já se nezlobím. svůj příspěvek jsem nemyslel vážně, i když chápu, že rozpoznat to, nemusí být jednoduchý. :-)

0/0
27.5.2012 9:45

fitzie

Re: Nemohu se zbavit dojmu

taky jste mohl být nějaký rozvedený otec, který je rozvedený právě pro svou nadměrnou potřebu ovládat a kontrolovat své okolí :-/ není jich moc, ale pro tyhle typy je to nařízení dar z nebes...

než jim dojde, že doktoři nemají pravomoc někoho legitimovat, tudíž nemá šanci zjistit, zda muž, který jim dává souhlas, je opravdu otec zapsaný v rodném listu, nebo  bezdomovec sebraný pod mostem za stovku, ani to, zda žena, co dítě přivedla, je skutečně matka, nebo teta nebo babička nebo vedoucí oddílu...  tady někdo fakt nemyslel. :-(

0/0
27.5.2012 9:54

pikacu

Re: Nemohu se zbavit dojmu

tady někdo fakt nemyslel. :-(

tak na to bychom již měli být zvyklí :-)

0/0
27.5.2012 10:02

řezbář

Re: Nemohu se zbavit dojmu

Chtěl jsem opak pitomostí provokatére

0/0
27.5.2012 9:48

pikacu

Re: Nemohu se zbavit dojmu

kde nic není, ani smrt nebere. ;-)

0/0
27.5.2012 9:50

mak1_re

to je jako si jít stěžovat

policajtovi na policajta - je to všechno jedna mafie. Ale čemu se divit, když největší mafie je vláda ??

0/0
27.5.2012 7:48

řezbář

Nemohu s ezbavit

0/0
27.5.2012 7:47

prudič

jen zírám ...

co to máme v ČR za suprově napsané zákony ...Rv!!

+1/0
27.5.2012 7:19

oprudil12

lidé se lékařů bojí !!

To , co se děje tady ve zdravotnictví je smutné a pro pacienty stresující!! Jako příklad uvedu zouvání před vstupem do ordinace a stání , nebo sezení před lékařem v boc . Je to ponižující !! Když si na lékaře stěžujete ,ať už u lékařské komory , nebo někde jinde , doba na vyřízení je neskutečně dlouhá !!  Ale bračet umí lékaři nejvíce !!

+1/0
27.5.2012 4:11

krtecek.velky

Re: lidé se lékařů bojí !!

Tak změň doktora. Se zouváním jsem se ještě nesetkal.

+1/0
27.5.2012 6:45

Tojo12

Re: lidé se lékařů bojí !!

Přezouvání není zas až tak výjimečné. Doktoři ušetří za plat uklízečky. Tam, kde uklízečku mají - např.v nemocnici v Ústí n.Orlicí, to řeší tím, že nějakému majiteli automatu umožnili prodávat za 10 korun návleky na obuv na jedno použití.  Mnozí pacienti proto běhají v ponožkách. Ale pokud půjdu k doktorovi, který je slušný a profesně zdatný, klidně se zuju. Horší je, když se pacient musí cítit při vyšetření poníženě jako v ordinaci Železniční polikliniky v České Třebové u chirurgů (např.MUDr.Sotona), nebo urologa (MUDr.Adámek). Tam nemá pacient naprosto žádné soukromí pro vyšetření. Vedle stolku doktora a sestry je vyšetřovací lehátko na které si pacient s hemoroidy, nebo urologickými problémy musí lehnout, stáhnout kalhoty zadkem (nebo i přirozením) nasměrovaným proti sestře asi 1 a půl metru vzdálené, mezitím přijde do ordinace i druhá sestra a otevírá dveře do čekárny, ze které je na vyšetřovací stůl vidět.

0/0
31.5.2012 11:21

MiroTR

Re: lidé se lékařů bojí !!

Zouvání ? ;-D  To jste si snad spletl dobu, ne ? ;-)   S tímhle jsem se setkal naposledy cca před 20 lety.

0/0
27.5.2012 7:58

LCypher

Re: lidé se lékařů bojí !!

Ono v některých ordinacích jako by se zastavil čas...

+1/0
27.5.2012 8:00

MiroTR

Re: lidé se lékařů bojí !!

Tak to naštěstí u nás ne. :-)  Ale je fakt, že se objevuje v diskusích, že někteří doktoři nemají ani PC (což je naprosto nepochopitelné).

0/0
27.5.2012 8:18





Najdete na iDNES.cz