Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kandidát na Hrad Dienstbier by neměl problém jmenovat vládu ČSSD a KSČM

V přímé volbě budou nakonec úspěšní straničtí kandidáti, kteří jsou čitelní, tvrdí kandidát ČSSD na Hrad Jiří Dienstbier. Nezávislost podle něj může být vnímána jako nedostatek vlastního názoru, řekl v rozhovoru pro iDNES.cz. Jmenovat koaliční vládu ČSSD s komunisty by neměl problém, pokud by měla většinu a garantovala zachování demokracie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Míra 4.2

To ti táta nevysvětlil,

jaká jsou komunisti svoloč? Budeš opakovat jeho chyby??? RvRvRv

0/0
28.5.2012 8:51

Alkybiades

Chyba predikce

Do druhého kola postoupí Zeman a někdos ním, Dienstbier to nebude. Ten měl nahradit Sobotku, a ne se ztrapnit tak 7%, které dostane...jinak prezident je povinen řídit se přáním lidí vyjádřených ve volbách, takže jste, pravičáci, mimo demokracii....to je totiž střídání levice-pravice, katolíci-protestanti.... ;-)

0/0
21.5.2012 12:43

furtspolu

To budou zářné zítřky .....

až tahle elita národa zasedne jednak na hrad a do Strakovky. Na Hrad  - mladý Dienstbier ( bez lulky) a na Strakovku JUDr. Filip . Bude to zase tak jak v únoru 1948 ? "Soudržky a soudruzi pan president všechny moje návhry  přijal. ";-O

Doufám skrytě , že Komouši na svém sjezdu přijali  ( tajně ) i Grebeníčkovu " doktrinu" z padesátých let jak se

vypořádat s buržoasií ( i když teď tu není) ale s opozicí. Doufám , že potom zase dojde n ejen na opozice ale i na Oranžovou  ČSSD. ;-ORv

0/0
21.5.2012 10:28

slastep

Půlka čssd bude stejně volit

Zemana, druhá půlka Švejnara.....tady to nemůžou kontrolovat, jako když si museli poslanci ukazovat lístky

0/0
21.5.2012 9:11

55108311

chápu, proč ho chce ČSSD uklidit na hrad

Vytočil je na nejvyšší míru, když chtěl z pražské ČSSD vyhnat Janouškovy lidi, tak jak to udělal Svoboda v ODS.

http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/jakub-landovsky-cssd-potrebuje-lidi-bez-masla

0/0
20.5.2012 14:07

Mírek

Tak s tímto jmenováním ...

.. nebude mít problém žádný president, a to tam klidně může sedet i Sobotka z ODS.

Pokud socaní dostanou ve volbách 30% a komunisti 20%..., tak mu vlastně nic jiného nezbude.

;-)

0/0
20.5.2012 13:21

pět elementů

Re: Tak s tímto jmenováním ...

Nejsou všichni voliči socialistů pro vládnutí s komunisty!Proto Dientsbier a socialisti straníci narazí!;-DRv

0/0
20.5.2012 13:39

kremsa

Re: Tak s tímto jmenováním ...

Druhá možnost při těchto procentech by byla menšinová vláda ČSSD s tichou podporou KSČM. V ČSSD je volba mezi těmito dvěma možnostmi dost ožehavá záležitost a pan soudruh Dienstbier zde říká jasně, ke které možnosti se on přiklání. A prezident má dost formálních i neformálních pravomocí, aby tuto volbu když ne rozhodl, tak alespoň výrazně ovlivnil.

+1/0
20.5.2012 13:49

villík

Kandidát na Hrad Dienstbier je problémem sám o sobě!

8-o

+3/0
20.5.2012 12:55

villík

Ale ten socálismus maj´v rodině silně zakořeněnej......

Dědeček Jiří Dienstbier -  Lékař, místopředseda revolučního národního výboru v Kladně po válce

Tatínek    Jiří Dienstbier -  1958 člen KSČ..... zahraniční dopisovatel ze západu (prověřenej)

Velikán    Jiří Dienstbier -  člen ČSSD (vzpomínající se slzami v očích na někdejší Národní Frontu)

+3/0
20.5.2012 13:04

Gemars Moše Dajan

Tohoto sionistu nikdy.

0/0
20.5.2012 12:03

2mmmm_2

Voliči nejsou jen ti,

kdo píši příspěvky zde...řada lidí bude volit bez znalostí hlubších souvislostí, pod vlivem tlaku placení stále vyšších částek na složenkách, stále větších částek vynakládaných v obchodech za ty samé věci nebo časti i za méně věcí...hlavně pod vlivem toho, jestli něco ukradl/neukradl ON OSOBNĚ. Tisicrkát připomínaný Rath už bude kontraproduktivní při beztrestnosti všech mazánků a kolibříků...Já bych ho nepodceňoval...:-/

+1/0
20.5.2012 11:34

zahorak1

Husiti, celá tá diskusia o komunizme je hlúposť!!

Karol Marx - prehajdákal majetok svojej ženy v Londýne so súdružkami a "súdružkami"!

Mimochodom nacionálny-socializmus (aj vo verzii fašizmus) bola len reakcia na komunistický manifest!

VŘSR (u nás VOSR, oslavovanú v novembri) realizovalo 400 židovských povaľačov z NEW YORK-u, ktorých do Sankt-Petersburgu doviezol Žid Trockij na náklady nejakého amerického bankára. Ten sa - spolu s nemeckou tajnou službou - podielal na nákladoch spojených s prevozom Lenina do Finska a Petrohradu zo Švajčiarska!

A ešte niečo, Stalin nebol hlavný v Rusku, on bol len beg, administratívny vládca, v skutočnosti vládol v Rusku kagan (duchovný vodca prekrstených Turko-Tatarov na Židov = Chazarov) Kaganovič, skrývajúci sa za Politbyro!! Mimochodom, Kaganovič, jeden z mála "pozostalých" v UV KSSZ po Žukovovej a Chtuščovovej čistke v roku 1956, bol tým, ktorý donútil poslať (po liste ss. Davida a Koldera) Brežneva vojska do ČSSR!!

0/0
20.5.2012 11:33

likvidátor sockomoušů

Re: Husiti, celá tá diskusia o komunizme je hlúposť!!

To máš to samý jako s Elvisem, ten taky žije. Nebo třeba taková Austrálie, to je taky takovej nesmysl, ta přece existovat nemůže, protože by tam lidi chodili hlavou dolů a padali!

0/0
20.5.2012 11:52

arogancemoci16

Re: Husiti, celá tá diskusia o komunizme je hlúposť!!

O Austrálii to tak stoprocentně nevím, ale slovenský bratr má, tentokrát, téměř 100% pravdu....

0/0
20.5.2012 12:36

tsv1

Dienstbier

na Hrad?..Maximálně na Rabí...dělat vejra;-D;-D

+2/0
20.5.2012 11:18

nafouknutá bublina

Re: Dienstbier

;-D;-D;-D

0/0
20.5.2012 11:26

pět elementů

Re: Dienstbier

;-D;-D;-D

0/0
20.5.2012 13:41

Demon light

nevím co se tady řeší....

je jasné, že Dienstbier nemá šanci...tak je jedno koho by jmenoval....:-)

0/0
20.5.2012 10:55

nezavisla

Kandidát...

jen zloději a podvodníci a jim podobní straši pořád z KSČM nic horšího než v čem žije 75% občanů by nebylo horší,snad myšlení za 20 let se změní,ale za vším jsou jen lidé a zase lidé.;-)

+2/0
20.5.2012 10:25

Y.N

Re: Kandidát...

R^ ještě mu odesáci nenašli žádného kmotra?

0/0
20.5.2012 10:49

UPA Laborec 27

no, hezky ses nam vybarvil

+1/0
20.5.2012 9:39

dodyn

Snad mají lidi rozum

a nezvolí si dalšího Klementa.

+3/0
20.5.2012 9:00

Kefalín5

Aspoň že tento to přizná hned !

Na rozdíl od jiných sóstruhů = kariéristů z KSČSSD...

+3/0
20.5.2012 8:50

pavel.61.

Re: Aspoň že tento to přizná hned !

R^ sám se vyřadil ze společnosti slušných lidí

+1/0
20.5.2012 11:57

bindis

Jo, Dienstbiere,

neboj se a nekraď.;-D

0/0
20.5.2012 8:33

George Renel

Tento arogant

s opovržlivým projevem? Nikdy!!

+3/0
20.5.2012 8:19

odborářský papaláš na golfu

No tak ne že bych před tímto prohlášením po Dienstbierovi

šílel, ale po tomhle bude rád, když skončí jako Jyrka Paroubek a jestli se dobere do druhého kola, tak se proti němu otočí 75% voli4;.

+1/0
20.5.2012 8:16

arogancemoci16

Jablko nepadá daleko od stromu.

Jeho otec, disident, byl celá léta věrným služebníkem a aktivním členem KSČ. Jaký asi měl kádrový profil, když mohl dělat zpravodaje v imperialistické jámě lvové, v imperialistických USA, mezi vrahy z Wall Street? jeho disidentství se zrodilo tak, že jedna část KSČ si pozvala bratrské tanky proti té části druhé a jelikož se již nepopravovalo, tak se z něj posléze stal miláček národa.

A Dienstbier ml. nám teď bude přednášet o aktuální demokratičnosti KSČ.... Vehementně protestuje proti nedávné koalici ČSSD - ODS na pražské radnici, ale ve svém obvodu takovou koalici sám uzavřel a dodnes ji drží. Je to prostě křivák k blití.

+16/0
20.5.2012 7:44

pppaa

Re: Jablko nepadá daleko od stromu.

z Ameriky byl v 60.letech vypovězen pro údajnou špionáž, pokud si pamatuji titulky novin z těch let

0/0
20.5.2012 8:20

arogancemoci16

Re: Jablko nepadá daleko od stromu.

Na to si teď nevzpomínám, ale o otcově osobnostním profilu vypovídá i jeho "odlehčený" vztah k ženám a plození bočních potomků. Kam se hrabe soudruh Zaorálek, který má pouze dvě nemanželské děti...

+1/0
20.5.2012 8:28

Y.N

Re: Odlehčený vztah k mužům mám já.....

Nemanželských dětí je v Česku polovina a nijak jim to ve vývinu nebrání:-/ Manželství je jen ekonomická pojistka, většinou dobrá jen při vysokém majetku, po druhé bych se nevdala, je to v dnešní době naprosto zbytečné.

0/0
20.5.2012 10:49

arogancemoci16

Re: Odlehčený vztah k mužům mám já.....

Zřejmě jsem se nevyjádřil úplně jasně, moje chyba. Nejde o nemanželské děti jako takové, proti tomu absolutně nic nemám, jde o plození nemanželských dětí v době trvání manželství a kontinuálním kázání o morálce.

+1/0
20.5.2012 12:38

Josef Zelený

Jaký národ, takový Dienstbier

Uvědomme si, že převážná většina lidí ve všech národech, český nevyjímaje, jsou tupá a nemyslící hovada. Takoví lidé, ketří naplňují Václavák při odborářských manifestacích. Přesně proto mají takové nuly jako DIenstbier možnost dosáhnout enjvyšších met.

+10/0
20.5.2012 7:43

arogancemoci16

Re: Jaký národ, takový Dienstbier

Já to uvádívám kulantněji:

Průměrné IQ je PODSTATNĚ vyšší než IQ většinové. ;-)

0/0
20.5.2012 8:03

Y.N

Re: Jaký národ, takový president

Ten dnešní krade propisky, jeho manželka prometla desítky dozorčích rad. Nad korupčníky z řad ODS drží ruku, odposlechy Béma a Janouška považuje za ohrožení demokracie, to samé Drobil. A krabicový  podvrh na Ratha považuje za posílení demokracie.

Pro mě je tupé a nemyslící hovado ten kdo to vidět nechce a NORMÁLNÍ jedince na Václaváku pomlouvá. Díky takovým jako vy je ČEZko jen dalším Somálskem v Evropě....;-O;-O

+1/0
20.5.2012 10:55

nafouknutá bublina

Re: Jaký národ, takový president

On je snad kandidátem Klaus? Hovoříme o kandidátech na BUDOUCÍHO prezidenta.

+1/0
20.5.2012 11:28

Barbucha_the_bearspook

Re: Jaký národ, takový president

a co králíci, rostou, rostou?

0/0
20.5.2012 13:05

pppaa

pokud uvodní odstavec je skutečně jeho názor

pak je to namyšlený tupun, nic jiného se k němu nedá dodat, asi stejný jako jeho otec, komouš

+1/0
20.5.2012 7:39

activeclip

Nakonec i jeho otec byl zapřísáhlý komunista a poté

SOCIALISTA.

+2/0
20.5.2012 7:31

pppaa

Re: Nakonec i jeho otec byl zapřísáhlý komunista a poté

ano a po celou dobu notorik, říká se, že nebyl v Praze velvyslanec, kterého by nepoblil

+6/0
20.5.2012 7:41

dezo007

lide budou volit?

budou volit toho koho si navrhnou politicke strany samy takze zadna zmena

0/0
20.5.2012 7:16

kremsa

Re: lide budou volit?

Nesouhlasím. Volba je dvoukolová. I v 1.kole budou mnozí voliči úmyslně volit nestranické kandidáty. A pokud do 2.kola postoupí jeden stranický a jeden nestranický kandidát, pak rozhodnou voliči těch stran, jejichž kandidáti do 2.kola nepostoupili. Dle mého názoru dají většinou hlasy nestranickému kandidátovi, a ten vyhraje. Prezidentem se asi stane někdo z trojice Fischer, Švejnar nebo Zeman.

+1/0
20.5.2012 7:32

arogancemoci16

Re: lide budou volit?

Fischer - člověk který velmi lituje svého mnohaletého aktivního členství v KSČ (jak by jej litoval pokud by bolševik od válu nešel? také by kandidoval na Hrad?),...

Švejnar - nikdy nevysvětlil jak mohl v r. 69 (bylo mu 17) emigrovat přes uzavřené hranice, v jedné ruce malou sestru, v druhé kytaru a dostat se do náruče milujících rodičů, kteří byli služebně v GB, kam je vyslala jejich rudá rodná strana, jenže patřili k tomu křídlu, které si nepozvalo bratrské tanky,.... navíc přísahal věrnost USA, přísaha pro něj tedy nic neznamená...

soudruh alkoZeman - dodnes ho vidím, jak jej jako premiéra v Praze 6 nakládají totálně tuhého do automobilu - vůbec nevěděl kdo je, kde je, proč je, VÍM že jeho 1. manželku často přiváželi do nemocnice krvavě zmlácenou což byl i jeden z důvodů sebevraždy jejich syna, nemá smysl se ptát, proč jeho druhá žena raději celou dobu manželství bydlí téměř 200km od něj....

Inu, prezidentské vyhlídky jsou radostné

+3/0
20.5.2012 8:14

Y.N

Re: lide si zvolí koho budou chtít

A další výblitek by tam nebyl??Co kandidáti za ODSRv už se těším co za zrůdy tam budou....

+2/0
20.5.2012 10:59

arogancemoci16

Re: lide si zvolí koho budou chtít

Jistě dokážeš uvést, které z mých slov je nepravdivé.

0/0
20.5.2012 11:12

pět elementů

Re: lide si zvolí koho budou chtít

Nejde o to jestli jsi pravdomluvný,ale jestli jsou tvoje slova důležitá!Ani argumentovat na ty slova nehodlám a ještě víc mně přesvědčuješ,že prof. Švejnar je výborný kandidát na presidenta!;-DR^[>-]

+1/0
20.5.2012 13:54

arogancemoci16

Re: lide si zvolí koho budou chtít

Jistě, soudruhu, evidentně jsi jeden z těch, kteří by tak rádi překonávali sami sebe a předháněli ty zlé vrahy z vólstrýtu.... Doufám, že po projevu agenta soudruha Filipa jsi v oku zamáčkl slzu dojetí a nadšeně tleskal.

0/0
20.5.2012 15:05

nafouknutá bublina

Re: lide si zvolí koho budou chtít

Jestli jste si nevšiml, byla řeč o NESTRANICKÝCH kandidátech.

0/0
20.5.2012 11:25

Sneginka1

Z představených politických kandidátů...

..na prezidenta, si dokáže vybrat snad jen člověk, kterému opravdu nevadí naše "zlodějská demokracie";-D

+2/0
20.5.2012 7:04





Najdete na iDNES.cz