Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Petici na podporu střelce kuší za první den podepsalo sto lidí

Petici na podporu Jaroslava Šebesty, který ve čtvrtek 26. dubna šípem z kuše smrtelně zranil devětatřicetiletého muže, začali podepisovat lidé z Chotěbuzi na Karvinsku, obce s asi 1 100 obyvateli. Za první den petici podepsala asi stovka lidí, žádají překvalifikovaní jeho činu na nutnou obranu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FLOGYN

Dost mě mrzí...

Podotýkám předem, že cikány pro jejich převážnou nechu´t pracovat, vzdělávat se atd. nemám vůbec v oblibě. Ale ještě v menší oblibě mám lidi, kteří jsou schopni bez toho, že by na ně někdo útočil, někoho zavraždit. Nešlo ani o vloupání do domu, nešlo o útok. Než začneme stupidně a fanaticky tleskat vraždám, tak bychom si měli představit na místě toho cikána třeba vlastní dítě.

Takže mě reakce co zde čtu dosti mrzí.

0/0
23.5.2012 18:24

tomoking

magneti

sberaci kovu .... u nas ve vsi jim rikame MAGNETI ;-)

0/0
16.5.2012 23:37

ender

Zpět do Indie

Na vlastní náklady přes Sibiř!!

+3/0
16.5.2012 21:48

pouyt

Kdyby Nemci a Rakousane taky strelili z obrany

cechackove maji co slavit

0/0
16.5.2012 15:29

furtspolu

Proč není diskuze k článku .....

Byla to vražda? Proč se tu prezentuje jen názor jedné starny ? To jste seriozní deník ? Styďte se. Rv

+1/0
16.5.2012 15:15

ago

´PORAĎTE

PROSÍM O RADU, ZDA JE MOŽNO SE PŘES INTERNET PŘIPOJIT K PETICI!!

0/0
11.5.2012 15:33

tenisovej_loket

Re: ´PORAĎTE

http://souziti.php5.cz/www/petice/?_fid=7kgv

0/0
11.5.2012 15:58

NepochopenáAnarchistka

Re: ´PORAĎTE

díky, už jsem to podepsala

0/0
23.5.2012 15:22

JuraKot

Sběrač kovů

Když už máme legální sběrače kovů, proč ne třeba sběrače peněženek, zlatých šperků, kreditek, hodinek, atd?

+2/0
11.5.2012 15:02

obcan obecny

Mucednik

Podle me je ten strelec novodoby mucednik. Az se nekolik lidi takto "obetuje" tim, ze ho bude za logicke a spravne jednani stat popotahovat, tak potom se teprve neco zmeni.

+1/0
9.5.2012 14:52

lanonym

http://souziti.php5.cz/www/petice/?_fid=0t2t

http://souziti.php5.cz/www/petice/?_fid=0t2t

+4/0
9.5.2012 12:11

vitaminka

.

http://souziti.php5.cz/www/petice/

+4/0
8.5.2012 21:32

beda venerabilis

Hodně zmatená petice

jíž by bylo možné charakterizovat jako "Petice za svobodný a beztrestný odstřel  cikánů a všech, kdo se jim podobají".

Tomu také odpovídá, že naprostá věšina signatářů skrývá svoji identitu. Odkryté tak většinou zůstávají jen evidentní hoaxy (Stalin, Kreml.. atp.), které však administrativa petice pečlivě eviduje jako hlasy na svoji podporu

+1/0
9.5.2012 13:20

Eidam

Re: Hodně zmatená petice

1) podobne petice se se kontroluji zpetne a podobe HOAX hlasy jsou mazany, to je vam jiste jasne, jen se snazite demagogicky poskodit autory petice

2) Vetsina podpisujicich skryva sve jmeno z jednoducheho duvodu: Neni podstatne, podstatny je hlas. To jestli ho dal Fratna Kral ci Fr**** Kr*** je uplne jedno, ze ano?

Navic, rika se tomu internetova bezpecnost, plne jmeno spolu s adresou muze na internetu zverejnit IMHO pouze idiot, ktery nesleduje noviny a nevi co vsechno se s timto udajem da udelat. Klidne si vytisknete obcanku na celo,pokud jste tak odvazny, ale nesudte ostatni, kteri maji soudnost.

3) Petici je mozne charakterovat jako: "Petice za osvobozeni duchodce, ktery v opravnenem strachu o majetek a zivot jednal nerozvazne a zpusobil tak neumyslne ublizeni na zdravi koncici smrti."

Jinak receno, je to petice za to, aby se slusni lide nemuseli bat zit ve vlastnim dome, aby se nemuseli bat, ze kdyz se budou branit zlodejum, pujdou sedet misto nich. Multikulti demagogie smrdi

+5/0
11.5.2012 11:51

perendab

Co má větší cenu?

Můj majetek nebo život nějakého drbana? Myslím, že odpověď je jasná.

+4/0
8.5.2012 17:40

beda venerabilis

Re: Co má větší cenu?

Majetek nějakého drbana

0/0
9.5.2012 13:21

aR3Zz

Online petice?

Nevi nekdo o teto petici v internetove podobe? Z fleku bych pro ni mel mezi mymi znamymi stovky podpisu...

+4/0
7.5.2012 19:51

zdarma

Re: Online petice?

http://www.petice24.com/chceme_mit_pravo_branit_soukromi

0/0
7.5.2012 22:38

azazzelo

Re: Online petice?

Hloupost. Jsou tady odkazy na petici za nestíhání střelce. A to je taky hloupost.

0/0
8.5.2012 8:37

vitaminka

Re: Online petice?

http://souziti.php5.cz/www/petice/

0/0
8.5.2012 21:32

lanonym

Re: Online petice?

http://souziti.php5.cz/www/petice/?_fid=0t2t

0/0
9.5.2012 12:12

Jeromefe

Tak a teď si to pěkně chlapci rozmyslete!!!

Jestli vstoupíte na náš pozemek, my budeme střílet, jasný?

+6/0
7.5.2012 15:28

beda venerabilis

Re: Tak a teď si to pěkně chlapci rozmyslete!!!

Jasný. Soudy střelce odsoudí  (Klaus možná omilostní) a rovnováha bude obnovena.

0/0
9.5.2012 13:23

krupeto

Petici na podporu střelce kuší

Kde tu petici najdu?R^

+6/0
7.5.2012 14:49

lanonym

Re: Petici na podporu střelce kuší

http://souziti.php5.cz/www/petice/?_fid=0t2t

0/0
9.5.2012 12:16

Bob_Kelso

Když si čtu

tu diskusi zpětně tak některým zřejmě nedošlo, že zloděj prostě není člověk a tím že bez dovolení vstoupil na můj pozemek a šel tam s úmyslem vzít co mu nepatří z něj automaticky dělá zvíře. Bohužel máme nedokonalé zákony, které upřednostnují život povlu proti občanovi který si chrání majetek. Železná trubka má větší cenu než život zloděje.

+6/0
7.5.2012 14:26

orinka3

Re: Když si čtu

přesto všecko si myslím, že střelec skutečně zabíjet nechtěl a že šlo o nešťastnou náhodu. Rozumný člověk si přece musí uvědomit následky, když někoho usmrtí. Škoda, že nešlo o nějakou palnou legálně drženou zbraň, výstřel do vzduchu by měl jistě varovné účinky.

0/0
7.5.2012 14:40

jackobm

Re: Když si čtu

At mi nekdo vysvetli pojem sbetac. Majitel si ho najal na sbet cehokoliv? Nebo je to zivnostnik a ma smlouvu s majitelem objektu na sber cehokoliv? Nemyslim, takze ho nazveme pravym jmenem zk****y zlodej, ktery byl po zasluze potrestan. Se smrti zlodeje ja problem nemam. Me svedomi zustane ciste I potom pokud nekdo vstoupi na muj pozemek za ucelem kradeze. Nepozivam kusi, ale sofistikovanejsi zbran tela by tam lezela 4. Mimochodem uz byli obvineni z kradrze a zatceni? Sami se doznali.

+1/0
7.5.2012 14:49

jackobm

Re: Když si čtu

Pardon SBERAC

0/0
7.5.2012 14:50

beda venerabilis

Re: Když si čtu

Je ovšem nutno konstatovat, že v daném případě ti "zloději" ani nestačili na něčí pozemek vstoupit, a tím měně i něco ukrást.

Preventivní odstřel případně možných zlodějů, to jsme tu ještě neměli.

0/0
9.5.2012 13:34

azazzelo

Re: Když si čtu

Kecáte z cesty, Lidský život má vždy vyšší hodnotu než majetek. Na tom stojí naše civilizace.

0/0
8.5.2012 8:33

Bob_Kelso

Re: Když si čtu

Ne život zloděje to nikdy.I jeden šroubek má větší cenu.

+3/0
8.5.2012 11:10

beda venerabilis

Re: Když si čtu

Takže příklad z USA: Japonský student, teprve krátce v USA (špatná angličtina) šel za přáteli na party. V sídlišti ze stejných domků zahnul do špatné ulice (viz též Saturnin, historka o panu Brudíkovi) a vstoupil omylem na cizí pozemek.

Majitel domku, když se podezřelá osoba u vchodu nezastavila na jeho výzvu, vzal flintu a zastřelil ho.

0/0
9.5.2012 13:29

furtspolu

Re: Když si čtu

Re : Pane mýlíte se : " ...šel tam s úmyslem vzít co mu nepatří z něj dělá zvíře". To je velký Váš omyl. ......    z něj dělá jen a jen zloděje . Prosím neurážejte zvířata. Ta když tam vstoupí tak jen za POTRAVOU ale nejdou KRÁST.

Navíc ty neznají hranice pozemků a nemají ROZUM. Tady šlo o cílený úmysl. Ti dotyční se mohou vymlouvat jak chtějí . Myslícím lidem je to nad slunce jasné za jakým účelem tam Šli. Čorka je čorka.Rv

0/0
9.5.2012 14:08

Franta z Prahy

Pseudohumanismus je největší zlo

Pokud se pachatel rozhodně spáchat trestný čin, tak je za všechny možné důsledky zodpovědný jen a pouze on! Je to totiž on, kdo celou situaci vyvolal. Na rozdíl od oběti se pachatel může na tu konkrétní situaci připravit. Pachatel rozhoduje o tom, jaké zvolí prostředky, jaký způsobem zločin provede, kdy jej provede, kde jej provede a kdo bude jeho oběť. Pachatel je vždy ve velké výhodě oproti své oběti a proto by neměl zákon stát na straně pachatele. Všechny důsledky by měl nést čistě pachatel. Pokud někdo někoho svévolně ohrožuje na životě a nebo usiluje o jeho majetek, tak by měl počítat s tím, že při tom může přijít k úrazu a třeba i být usmrcen. Pachatel sám rozhoduje o tom jestli má jeho život pro něj vetší cenu než majetek, který se rozhodl ukrást.

+27/0
7.5.2012 13:19

pultys

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Rozhodně 100% souhlasím.P.

+1/0
7.5.2012 13:29

dráček

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Já taky ! R^

+1/0
7.5.2012 13:48

Alcatraz

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

dobre, to je peknej pribeh, i kdyz aby to fungovalo takhle byste si taky nepral, ale budiz. Budeme ti hrat na to, ze se snazime zmenit zakony timhle smerem. Ono se to povede, kdyz to bude chtit dost lidi, to se nebojte. A ted k uplne jinemu tematu, co s tim strelcem, co podle soucasnych zakonu vystrelil na neozbrojene (mozna) lupice (mozna na uteku)?

0/0
7.5.2012 13:32

Franta z Prahy

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Aby to fungovalo takhle bych si naopak opravdu moc přál! Já nelezu nikomu na cizí pozemky, nikoho nepřepadám a neokrádám.

Ono to chce už hodně lidí, ale není k tomu politická vůle! Bohužel naši zákonodárci nemají k zločinu zas tak daleko, takže tohle fakt nemají motivaci řešit.

Pokud bude soudce při smyslech a nepodlehne mediálnímu nátlaku mutiťáků, tak z toho může udělat ublížení z nedbalosti a s přihlédnutím k bezúhonnosti střelce a k tomu, že jednal pod tlakem, by mu mohl dát podmínku.

+4/0
7.5.2012 13:40

Alcatraz

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

jenze vy zijete v idealnim svete. Vychazite z predpokladu, ze je jasne kdo je padouch a kdo je obet. Jenze tak to prave moc casto neni. U soudu ve vysledku stoji dve verze proti sobe a je prave nejtezsi urcit co se tam vlastne stalo. Jakmile uz vite co se stalo, tak uz zase neni tak tezke rozhodnout o trestech. Ale ty sporne soudy jsou hlavne o tom, ze se nevi co se stalo... A nasel jsem to, tady je taky zajimavy pripad z opacneho konce. Ale zkuste si precist jak to vypada a co si z toho musite vybrat, abyste mel alespon nejakou predstavu o tom, co se vubec stalo: http://www.kuceralegal.cz/news-12-120

0/0
7.5.2012 13:58

jackobm

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Ja myslim, ze v tomto pripade staci vypis z katastru nemovitosti a vime kdo je zlodej

0/0
7.5.2012 14:53

231/4

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

pochopil jsem to dobře? Parta ožralých debiIů dělala bordeI a jak je u ozralých zvykem tak nekterá "dáma" z této party volala o pomoc a nějaký chudák jí napřed vyběhl na pomoc a když zjistil oco jde, tak jim vynadal. Oni ho za to napadli, tak vystřelil do vzduchu a oni nej na oplátku zavolali policii a pak byl pán odsouzen. A to i když policajti zprasili rekonstrukci, takže proti němu nebly důkazy.

Tak to je síla. Nejvíc nechápu to, že některý se soudů neodsvěčil minimálně ten kravál a volání o pomoc. To musel určitě ještě někdo slyšet.

+1/0
7.5.2012 15:23

231/4

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

ne soudů ale samozřejmě nikdo ze souSEdů neodsvěčil ....

0/0
7.5.2012 15:36

Franta z Prahy

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Pokud by platilo, že na cizím pozemku bez pozvání nemá cizí člověk, co pohledávat a pokud by mohl majitel pozemku takového "chytráka" eliminovat, když by neuposlechl první výzvu, aby pozemek opustil, tak bylo by vše jasné. A když už mluvíme o tomto případě, tak "svědci" (ve skutečnosti spolupachatelé) vlastně přiznali, že se šli podívat, jestli tam je něco, co by mohli šlohnout.

0/0
7.5.2012 15:33

jackobm

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Proto by na ne mel majitel pozemku podat trestni oznameni. U nas nejdriv strilime a pak se ptame kdo tam je to bezpecnejsi. Ale take jsme vychovani a mame vzdelani. Ja mam klice asi od 90 domu a bytu svych zakazniku. Predem si objednaji termin I tak a I kdyz vim ze nejsou doma nejprve zazvonim. Potom zavolam na jejich mobil, ze jsem na miste a vstupuju do jejich majetku po ukonceni prace volam opet ze jsem skoncil. Jestli ja nebudu nejaky mentanelne zaostalej

0/0
7.5.2012 15:58

Franta z Prahy

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Tady se právě každý vystřelit bojí a člověk nad krádeží raději mávne rukou než, aby riskoval mstu ze strany pachatelů a nebo opletačky. Pochopitelně, člověk který nejde krást, se chová podle toho.

0/0
7.5.2012 16:09

pavelxyz

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Naprosto souhlasím a ještě dodám, že pokud Policie nebude dělat to co má, tzn. nás chránit , ba naopak zastávat se grázlů a gaunerů dopadne to zde velice špatně. Policie vlastně podporuje rasismus svou nečinností s výmluvaa na "zákony", na to, že nemůže....,. Je s podivem, že na slušné lidi může. Pochod občanů proti neschopnosti policie v Břeclavi a severu Čech rozeženeme, účastníky označíme za rasisty, případně fašisty, i když nevíme co to je(resp. většina Policie neví). Gaunery nechytíme a asi ani nechceme. Pro Boha, kdy už budou platit zákony i pro gaunery. Uvažuji, zda by se Evropský soudní dvůr neměl zabývat podáním, které zamýšlím podat, a sice cítm se rasově pronásledován. Nejsem cikán a tudíž jsem pronásledován již tím, že musím snášet nadávky Ty bílá svině, nedostávám sociální dávky, musím pracovat atd..

+1/0
7.5.2012 19:55

Juan Perveres

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

R^!!

+1/0
9.5.2012 11:32

komis88

Re: Pseudohumanismus je největší zlo

Tvuj prispevek je smerovan jednim smerem. Mam takovy dojem ze uz jsi byl ve vezeni a nebo uz jsis vyslisel podobny rozsudek s podminecnym odkladem[] Zlodej jde krast ne vrazdit,kdyby sis pozorne vyslechl rozhovor pozkozeneho TVnova,tak se priznava ze strilel s umyslem(jdou dva po pousti a jeden rika tomu druhemu-vystrel sip,treba nas nekdo uslisi) ublizit. Od sveho pravnika musel dostat karani a ani si neuvedoval,ze se vlastene priznava...Je mi ho spise lito,to uz jen tak nevymaze a pokud ma deti,tak uz ted je bude muset vychovavat v tom smeru,ze jednal spravne. Mel dost casu nato,aby situaci zvladl jinak. Prispevky k tomuto pripadu mu vubec nepomahaji naopak ublizuji,nebot je jen o rasismu a urazek. Z pozdravem R. Kallo

[]

0/0
20.5.2012 17:44

Demon light

nechápu petici za něho, kdo zabil člověka...

8-o

+1/0
7.5.2012 13:11





Najdete na iDNES.cz