Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Načerno postavená vila musí pryč, zastupitelé majiteli neustoupili

Poslední šance Miloše Holečka, kterému v létě hrozí rozebrání načerno postavené vily, padla. Zastupitelé mu odmítli vyjít vstříc, územní plán by stejně změnit nestihli. Poslední, ale příliš drahou možností je vilu posunout o pár metrů dál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vozova.hradba

Arogantní sedlák dostal přes prsty

Tak konečně jednou jeden arogantní páprda dostal přes prsty. Fajn. Jen houšť a větší kapky!

0/0
27.4.2012 22:43

WIND OF CHANGE

Holečku - už máš BAGR?

Holečku - přijdu se podívat a kochat se, jak ti bude bagr kousat to dé zrůdnosti, kterou jsi postavil načerno - konečně taky jedniu spravedlnost zvítězí nad korupcí a úplatkami. ;-D

0/0
27.4.2012 20:03

zdenanek

Holečkova vila

vše je jen zástěna na naprostou nemohoucnost a neschopnost radních v Pardubicích něco smysluplného zrealizovat. Ať se hne zemská kůra o 14 nebo 16 metrů ve prospěch pana Holečka a možná bude klid. Vážení radní, není mi z vás nějak řečeno dobře.

+1/0
27.4.2012 0:06

tenisovej_loket

Re: Holečkova vila

i když se zemská pohne, pořád to bude černá stavba bez stavebního povolení

+3/0
27.4.2012 8:51

WIND OF CHANGE

Re: Holečkova vila

HOLEČKU - pozdě bycha honiti - neměl jsi stavět načerno!!

0/0
27.4.2012 20:04

egri

Na Praze 6 se černé stavby nebourají!

+1/0
26.4.2012 21:44

josefl

Re: Na Praze 6 se černé stavby nebourají!

Běžně se nebourají ani v Pardubicích, naopak se dodatečně povolují. Ale tady, o ten pozemek má zájem zřejmě někdo mnohem vlivnější.

+1/0
26.4.2012 22:57

WIND OF CHANGE

Re: Na Praze 6 se černé stavby nebourají!

Jo - lidi, občané Pardubic, kteří chtějí mít v uvedeném místě park a né betonovou obludu.

0/0
27.4.2012 20:05

Vyškolený_1

Černé stavby musí skončit !

Už před 30 lety bylo pozdě.  Ta praxe je letitá a stále více využívaná. Postaví se na černo a pak se dosáhne vždy toho, že je dodatečně povolena. Chceme být právní stát? Nejsme, ale chceme! Tato praxe musí skončit. Lze jen fandit pardubickému zastupitelstvu. Neustoupit !

+5/0
26.4.2012 21:16

JAR-47

Re: Černé stavby musí skončit !

ty tady někde vidíš snahu o právní stát ??  já tedy bohužel ne  ...............

+1/0
26.4.2012 21:18

josefl

Re: Černé stavby musí skončit !

Co to je za právní stát, když nějaká parta úplatných gaunerů rozhoduje o vašem pozemku, zda se na něm smí stavět, či nikoliv. Samotný zákon o územním plánování v dnešní - podotýkám komunisty navržené a schválené - podobě má do právního státu hodně daleko.

+1/0
26.4.2012 23:00

WIND OF CHANGE

Re: Černé stavby musí skončit !

Stejní lidé s takovým názorem jako vy, nedovolí Povodí Labe aby se postavila na jejich pozemku proti povodňová zeď a tak jejich sousedi jsou neustále pod vodou ...

0/0
27.4.2012 20:06

jarda

A CO TY VILY V KARLOVÝCH VARECH ?

Rusové si v ruských Karlových Varech mohou stavět bez povolení kdekoliv a cokoliv ?;-€RvRvRv

+2/0
26.4.2012 21:04

WIND OF CHANGE

Re: A CO TY VILY V KARLOVÝCH VARECH ?

Běž na Karlovarskej kraj - jsi na Pardubickém

0/0
27.4.2012 20:07

jarda

Re: A CO TY VILY V KARLOVÝCH VARECH ?

Jsem z ZPČ kraji,ale podstatné jsou černé ruské stavby v KV. :-PRv

0/0
27.4.2012 20:29

mousehr

Mám návrh

Pro pana Petra z Bologni: Postavte si na černo vilu, a obíhejte potom úřad, aby vám to dodatečně povolil. Shválně jak se vám to bude líbit.;-) Ten majitel té vily je velmi jemně řečeno nerozumný, když šel touhle cestou. Ale to je jeho problém. Stavby postavené načerno se musí zbourat. :-)

+3/0
26.4.2012 20:09

Malcolm de Serenity

Re: Mám návrh

Ano, stejně jako všechno oblečení na černo se musí spálit.. nevadí vám tkaové plýtvání zdroji?:)

0/0
26.4.2012 20:37

Neutrální Nick

Re: Mám návrh

Jsou to zdroje soukromých firem, takže nevadí.

0/0
26.4.2012 20:55

Malcolm de Serenity

Re: Mám návrh

velmi inteligentní přístup:)

0/0
26.4.2012 21:16

ryccardo

Re: Mám návrh

Patrně si nevidí na špičku svýho nosu, tak co by si čekal.

0/0
27.4.2012 8:05

nickless

Re: Mám návrh

Vadí. Ale těmi zdroji plýtvají ti, co staví načerno, a ti, co vyrábějí to padělané oblečení. Ten trest je tam nutný a navíc tam ta stavba být nemá. Taky je škoda zloděje třeba zavírat do basy, tím nikdo nic nezíská, oni ztratí roky života, nás to stojí prachy, tak by se jim u soudu vyhubovalo a pustili by se na svobodu, ne?

0/0
26.4.2012 21:45

hariprasad8

Re: Mám návrh

Co vím, tak se to ani moc nepálí, ale dává se to do rozvojových zení, charitativním organizacím a tak. Pokud pan Holeček nebude materiál ze stavby chtít, tak by se to také mohlo nějak rozumně využít někde jinde.

0/0
26.4.2012 22:22

dunnslinger64

Zbourat!

Ale ve Varech taky!!

Ostatní si pak dají pozor!;-€

+1/0
26.4.2012 19:53

dunnslinger64

Souhlasím

Ale stejným metrem všem!Zrovna tak z jiného soudku-Janoušek!!Prostě zákon pro každého na 100%musí platit-bez výjímky!!Pak se pohneme v Kocourkově dál!;-O

0/0
26.4.2012 19:51

zdenanek

Holečkova vila

věčné téma a ještě to parkování na VP a ZP. Ale pojďme k meritu věci a to jsou Pardubice jako takové. Holečkova chyba - jednoznačně. Ale ten tyátr města odvádí pozornost od skutečných problémů města. Jsou radní opravdu tak poctiví a zásadoví, aby měřili každému a vždy stejným metrem? Nikoliv - stačí se zde podívat v Pardubicích kolem - devastace města. Vila sice není skvost, ale ty 3 skvosty vedle ? Avšak na stavebních parcelách a to je OK.  Vidím to jako osobní problém paní primátorky a pana Holečka. Na projekty věčně odsouvané už zkrátka nezbývá síla. To není fér.

+1/0
26.4.2012 19:09

MatX

Re: Holečkova vila

Jistě, je tu x dalších problémů. Za tohle si však jednoznačně může sám. Nejdříve měl jednat s úřady a pak dostavět. Čekal, že to nějak dopadne a dopadlo :-). Hlavně to vadilo hodně lidem a nešlo o závist, ale spíš o vztek z devastace prostředí. A máte pravdu politici si tak naženou nějaké body, které teď potřebují jako sůl po tom co předvedli jinde.

0/0
26.4.2012 19:21

Malcolm de Serenity

Re: Holečkova vila

devastace prostředí? vždyť kdyby to nepsotavil o 5m mimo tak nikdo nemůže ani štěknout:)

+1/0
26.4.2012 21:21

vozova.hradba

Re: Holečkova vila

Kdyby měl na stavbu povolení, tak by nestavěl ani o metr vedle, že? Arogance se zkrátka občas nevyplácí, sice ne moc často, možná výjimečně, ale sem tam to tak prostě je.

0/0
27.4.2012 22:41

Neutrální Nick

Re: Holečkova vila

Osobní problém?

Jak do podle tebe čistě osobního problému, tedy ne právního problému, zapadají jasné výroky několika nezávislých soudů?

0/0
26.4.2012 19:22

josefl

Re: Holečkova vila

Nezáviský soud? A u nás? Leda tak na papíře. i za komunistů jsme měli nezávislé soudy.

+1/0
26.4.2012 23:03

zdenanek

Re: Holečkova vila

Soudy ? Čistá teorie. Na tom si zakládá každý, kdo na to má a nebo je v zoufalství a nebo sedí na magistrátu. V  tomto případě je to čistě osobní problém mezi paní primátorkou a panem Holečkem.  Radnice stejně ty chodníky k nádraží nespraví. Buď paní primátorka neví kudy se tam jde nebo na to kvůli soudům zkrátka radnice nemá. Stydím se za konšely. Holeček Neholeček.

0/0
26.4.2012 23:59

zdenanek

Re: Holečkova vila

Je to osobní spor paní primátorky bez ohledu na soudy, které zde stejně nehrají čistou hru. Ale budu zvědavý jak to dopadne. Už podruhé dávám 10.000.-CZK do banku, že se ten dům nezbourá. Vsadíš se ??

0/0
27.4.2012 0:28

Mor_ho

Petr z Bologni

Takže vlastně podle tebe  když pan Holeček  sice porušuje zákon, ale nikomu neublížil tak je to v OK ? Takže ty chceš také povolit neomezenou rychlost. přece, když nehavaruji tak jsem nikomu tím, že jedu v obci 120 km/hod neublížil.. To je to samé. Hm, máš velmi zajímavé názory.

+4/0
26.4.2012 18:17

Petr z Bologni II.

Re: Petr z Bologni

Hmm...dobra demagogie, nejprve podstrcit neco, co jsem nerekl a pak z toho vyvodit nesmyslne zavery. Pan Holecek pravdepodobne udelal chybu za kterou se mu byrokrati msti (nezaplatil dost?, pokud o pripadu vim, mel prislibeno od magistratu zmenu uzemniho planu, ktera pak nebyla uskutecnena - proc?). V kazdem pripade je to vec pana Holecka a lidi z magistratu a pak soudu, na ktere se akteri kauzy obratili. Hnusi se mi vsak nezucastneni divaci, kteri rvou s nadsenim at mu tu stavbu zbori (ci at obesi Miladu Horakovou, stejna sorta kriplu) i ti "uzitecni idioti", kteri ve zvlast vyselektovanych pripadech krici po idealnim stavu prava, i kdyz realna situace je idealu na hony vzdalena.

+2/0
26.4.2012 18:29

Roman37c

Re: Petr z Bologni

Měl přislíbeno...... to může a nemusí být pravda. Nehledě na to že se na magistrátu vystřídalo vedení. Několik zásadních otázek. Lze na tom místě podle ÚP stavět? Nikoliv. Měl platné stavební povolení? Nikoliv. Upozorňovali ho úředníci na protiprávnost jeho jednání? Upozorňovali. Tak co se ti nezdá?

+2/0
26.4.2012 18:37

Petr z Bologni II.

Re: Petr z Bologni

Hmm..tak jeste jednou a jednoduchymi vetami - je tu spor mez p. Holeckem a magistratem. Spor resi soudy a vyresi urcitym zpusobem. Reseni bude vykonano. Tecka. Nelibi se mi ty davy v ochozech areny, ktere rici nadsenim nad porazkou jednoho aktera a jeci "poveste ho vys...". Tecka.

0/0
26.4.2012 18:45

Porthoss

Re: Petr z Bologni

A tak to známe taky. To je naše česká národní povaha, přeci. Chcípla mi koza... ne Pane Bože dej mi novou, ale Pane Bože dej ať sousedovi chcípne taky. Tohle mě nepřekvapuje :-(

0/0
26.4.2012 18:49

Roman37c

Re: Petr z Bologni

Když můžu zákony dodržovat já, proč by nemohl on?

+5/0
26.4.2012 18:51

Petr z Bologni II.

Re: Petr z Bologni

Presne!

0/0
26.4.2012 18:51

Roman37c

Re: Petr z Bologni

Co přesně? Porušil zákon, musí pykat. Tak jako kdokoliv jinej. A né ještě blbě držkovat.

+3/0
26.4.2012 18:52

Porthoss

Re: Petr z Bologni

Ale samozřejmě, zákon porušil, trest je na místě. Ale ta vrozenápřejícnost nám vlastní je, to je bez diskuze

0/0
26.4.2012 19:04

Roman37c

Re: Petr z Bologni

Pro mě za mě ať si postaví třeba druhej Karlštejn. Když na to bude mít povolení, je to jeho věc. Já mu to přeju.

+3/0
26.4.2012 19:35

Modrý a zelený blesk

Re: Petr z Bologni

No mně se zase nelíbí vaše "někdo nedostal zaplaceno" a podobně. Každej nemusí nutně být úplatný a případy odstraněnzých černých staveb jsme tu už měli.

0/0
26.4.2012 18:53

Petr z Bologni II.

Re: Petr z Bologni

Mezi znamymi mam tri majitele stavebnich spolecnosti, vsichni tri svorne tvrdi, ze neni zakazka, na ktere by si pracovnici magistratu nemastili kapsy. Neverim tudiz, ze tento pripad je vyjmecny. Navic prubeh sporu dost naznacuje. To ale neni obsahem ani pricinou me vytky na adresu plebsu, ktery je vdecen za hry (chlebu se uz moc nedostava)!

+1/0
26.4.2012 19:05

Neutrální Nick

Re: Petr z Bologni

Ach ty aristokrate ;-D.

Úředníci postupovali zcela v duchu zákona, což potvrdilo i několik soudů. Co je na tom podle tebe v nepořádku?

0/0
26.4.2012 19:15

mousehr

Re: Petr z Bologni

Podle něj právě to, že postupovali přesně v duchu zákona, asi je zvyklej, že když přinese obálku, je po problému.

0/0
26.4.2012 20:16

Neutrální Nick

Re: Petr z Bologni

Třeba já z toho mám radost proto, že doufám, že podobný postup se u černých staveb stane automatickým a zcela samozřejmým. První vlaštovka.

+2/0
26.4.2012 19:13

Porthoss

Re: Petr z Bologni

Já už toho měl v životě přislíbeno. A kdybch se na tohle spoláhal... ani nechci domyslet. Je to je chyba. Dobře věděl, že to nemá čistý a že jde do rizika. Špatně to odhadl. To je riziko "podnikání"

+2/0
26.4.2012 18:45

ryccardo

Re: Petr z Bologni

Zbytečný se rozčilovat. Tupohlavce nepřesvědčíš, ale máš pravdu je to furt stejná sorta kriplů jako ti co řvali, že je potřeba oběsit Horákovou. Jiná doba, jiný případ stejně hloupí lidi.

0/0
27.4.2012 8:10

Mor_ho

for kossacek

Takže podle tebe taky na svým si mohu dělat co chci? Prima, kde máš na svém pozemku  svůj dům ? A co když soused si vedle tebe postaví prasečák. Budeš dále hájit právo , ať si každý na svém dělá co libo ? Opravdu ?

0/0
26.4.2012 18:14





Najdete na iDNES.cz