Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hasiči jeli vyprostit uvázlou srnu, do cesty jim vjelo odbočující auto

V Jablonci nad Nisou se v úterý dopoledne srazilo auto hasičů se spuštěným majákem s citroënem. Jeho řidič na křižovatce odbočoval a trefil právě projíždějící nákladní auto hasičů. Ti vyjížděli k záchraně srnky uvázlé v plotě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_m-

A jak dopadla srnka?

0/0
9.5.2012 10:28

NejeHa

Re: A jak dopadla srnka?

Udusila se. ;-(

0/0
10.5.2012 16:16

Xerces

Re: A jak dopadla srnka?

Díky idiotovy v Citrónu ji asi do zpěvu nebylo.

+1/0
14.5.2012 15:08

d.a.n.y

z pohledu hasiče

Chtěl bych jako přímý účastník této nehody reagovat na

některé příspěvky a snad uvést některá fakta, která by mohla vyvrátit domněnky.

Bohužel jsem se rozepsal a tak dlouhý příspěvek není možné do diskuze vložit,

Pokud máte někdo zájem si to přečíst z pohledu  hasiče, uložil jsem jej  na tenko odkaz.   http://www.ulozto.cz/xHjCMog/dn-jablonec-pdf  

velitel zásahu

+9/0
26.4.2012 1:38

231/4

Re: z pohledu hasiče

To chce klid. V populaci je mnoho bI..ů, kteří vědí, že ostatní to vždy udělali špatně a mělo se dělat jinak - lépe.

 

A ti si Váš pohled na věc ale asi sotva přečtou.

+2/0
26.4.2012 8:25

Modrý a zelený blesk

Re: z pohledu hasiče

Si nejsem jistej, jestli vás za tento informační kanál zrovna pochválí.

Ale máte pravdu jak s autem, tak s majákama.

Podle toho, co píšete, to pán v osobáku prostě nezvádl.

+2/0
26.4.2012 17:23

nejchytrejsi

Re: z pohledu hasiče

hasici dobry, ale uznejte sam pane ze je trosku na hlavu jezdit zachranovat srnku, kterou myslivci za tejden strelej do gulase

0/0
30.4.2012 10:56

AAA3

Re: z pohledu hasiče

tady se pane veliteli inspirujte, ne ze bych mel mestaky rad, ale zjevne to jde i bez megacisterny a ohrozovani civilistu.

http://brno.idnes.cz/srnec-uvezneny-v-plotu-07h-/brno-zpravy.aspx?c=A120507_125631_brno-zpravy_dmk

0/0
7.5.2012 13:14

rlpcr

Re: z pohledu hasiče

Že by tam jel svým vlastním autem? Když zavolají hasiče, měli jim říct "sorry, my máme jen velká auta"?

+1/0
7.5.2012 15:09

AAA3

Re: z pohledu hasiče

hasici nemaji jen velka auta, ze...

0/0
9.5.2012 10:26

La Chat quatorze

Re: z pohledu hasiče

....aha, srnka v plotě jako srnka v plotě, jo? Vy víte, že se jednalo o stejný typ plotu, srnka tam byla zaklíněná stejně a všecko šlo stejně jednoduše? :-/Rv

+1/0
7.5.2012 15:12

thorough2

Re: z pohledu hasiče

Když si myslíš že hasiči měli něco někde udělat jinak než jak to udělali tak proč jim jednoduše jako inteligentní člověk nepošleš mail s dotazem nebo nepodáš stížnost a místo toho neurvale pliveš na diskuzích?

0/0
7.5.2012 19:13

AAA3

Re: z pohledu hasiče

aby ses mohl vztekat a brzo ti praskla zilka, blbecku.

0/0
9.5.2012 10:30

La Chat quatorze

Re: z pohledu hasiče

klííííd, lidi budou prudit stejně ;-) Přeji co nejvíc úspěšných zásahů a co nejméně trotlů na silnicích R^

0/0
7.5.2012 15:14

FiRan

Re: z pohledu hasiče

Dany, jsem rad, zes to uvedl z tveho pohledu, ale ta cestina pouzita v pdf je naprosto katastrofalni. Oni ti hasici sice maji mit maturitu, ale kde jsi k ni prisel ty, nechapu.

0/0
14.5.2012 14:57

Xerces

Re: z pohledu hasiče

Píše někdo, kdo si netroufá na háčky a čárky? :-)

0/0
14.5.2012 15:31

FiRan

Re: z pohledu hasiče

Ale ano, troufám si na diakritiku, leč psal jsem to na pc kolegy z Polska, který nemá nainstalovanou CS podporu ;-)

0/0
14.5.2012 18:26

trikratzabanovanylajos

Re: z pohledu hasiče

nejsem zadnej grammar nazi, ale po dvou chybach v prvnich trech vetach jsem to zavrel.

0/0
14.5.2012 15:31

hustolez

Proč?

Proč houkali k dyž jedou zachránit srnu? Proč potom houkají, když jedou čerpat sklep při povodni? Tam taky nění nikdo ohrožený. Nebo proč houkají, když jedou vyprostit uvízlé ve výtahu? Však jsou zdraví ne? A proč by tam vůbec měli jet hasiči? Proč tam nejedou třeba technické služby? To jsou zase zvratky tady v diskuzi.

+1/0
26.4.2012 0:09

231/4

Re: Proč?

Možná proto, aby zase byli brzy k dizpozici.

0/0
26.4.2012 8:26

medved_cz

Re: Proč?

Znáš tu bajku o pasáčkovi a vlku? Tak dlouho se houká zbytečně, až se na houkání s.re i při ostrém výjezdu.

0/0
26.4.2012 9:13

Modrý a zelený blesk

Re: Proč?

Ovšem ty, pasáčku, nemáš jak posoudit, které houkání je zbytečné.

+2/0
26.4.2012 17:20

AAA3

Re: Proč?

to na tom vubec nic nemeni.

0/0
7.5.2012 13:15

deputy

Hasiči se zapnutým majákem mají přednost!!!

A jestli byl děda nahluchlej a neslyšel hasičskou sirénu (v ulicích města se tak rozléhá, že ji snad ani nejde přeslechnout), tak neměl za volantem co dělat. Totéž platí pro řidiče, co mají v autě rádi diskotéku. A jestli jeli k uvízlé srně anebo k požáru mateřské školky, to je bezpředmětné - alespoň do té doby, co budou se sirénou a modrým majákem jezdit různí papalášové, kteří taky nic kloudného nespasí...

+8/0
25.4.2012 17:39

petr.n_22

Re: Hasiči se zapnutým majákem mají přednost!!!

Bezpředmětné to rozhodně není, bylo to zbytečné riziko.

0/0
25.4.2012 21:00

231/4

Re: Hasiči se zapnutým majákem mají přednost!!!

Zbytečné riziko? Až vám bude hořet byt, tak nebudet nadšen, že jsou hasiči u srny 10km za městem a kdyby tam jeli s majákem 10 minut, místo hodiny, tak dávno mohli být na základně. Nehledě na to, ža Vám ten byt uhasí, tak té srně možná pojedou znova.

+2/0
26.4.2012 8:30

AAA3

Re: Hasiči se zapnutým majákem mají přednost!!!

jsem zvedavej co bys rikal kdyby ti pri jizde s majaky kvuli srne prejeli dite...

0/0
9.5.2012 10:29

Modrý a zelený blesk

Re: Hasiči se zapnutým majákem mají přednost!!!

Žádné zbytečné riziko to nebylo. Ten dědula by klidně vjel do cesty i autobusu nebo cisterně s naftou. Protože ten si jich naprosto nijak nevšiml.

0/0
26.4.2012 17:28

roedor

Re: Hasiči se zapnutým majákem mají přednost!!!

ty sirény mají ovšem umístěné tak blbě, že ve městě je lze přeslechnout velmi snadno (obzvlášť v nějakém novém autě), případně vůbec nelze identifikovat, odkud jedou (dokud nejsou vidět).

0/0
7.5.2012 15:22

rafol

odhadli škodu na 90 tisíc korun

To auto na obrazku se da za 90 tis uvest do puvodniho stavu? A co naklady leceni a ztraty na strane zraneneho? Rv

Nevsiml jsem si, ze by to bylo ilustracni foto.

0/0
25.4.2012 16:13

Jablkon

Re: odhadli škodu na 90 tisíc korun

ilustracni foto to neni, tohle je opravdu krizovatka Palackeho x U Kostela v Jablonci nad Nisou.

tech 90 tis. mi taky prijde podsazenych. to jsou tak ty pomackane plechy na hasicsskem aute. tak ledaze by ta Xsara byla uz pred bourackou pred odpisem.

ze se v techto pripadech mluvi vzdy jen o hmotnych skodach, nikoliv tech na zdravi a usle prilezitosti, je preci klasika, jen tentokrat to sluvko vypadlo

0/0
25.4.2012 16:18

tenisovej.loket

Re: odhadli škodu na 90 tisíc korun

jaký náklady léčení?8-o

0/0
26.4.2012 9:08

rafol

Naklady

Uhradu nakladu bych pozadoval po tom, kdo rozhodl o vyjezdu! Stacil jeden myslivec s kulovnici a nabojem za nejakou stokorunu nebo kolik stoji?

+1/0
25.4.2012 16:04

petr.n_22

Bylo opravdu potřeba....

...řítit se s majáky v protisměru ? Něco jiného je, když jde o život, ale tady nešlo ani o život, ani o lidi.

+3/0
25.4.2012 13:21

Petr_M

Re: Bylo opravdu potřeba....

Bylo opravdu potřeba nepodívat se do zrcátka?

0/0
25.4.2012 13:22

dracekv1

Re: Bylo opravdu potřeba....

Opravdu ve městě koukáš, jestli tě někdo nebere v protisměru přes plnou čáru?

0/0
25.4.2012 13:24

CZMiki

Re: Bylo opravdu potřeba....

Asi toho po městech moc nenajezdíte, co? Samozřejmě musíte mít o dění za sebou srovnatelný přehled, jako o dění před sebou. Máte tam na to tři zrcátka;-)

0/0
25.4.2012 13:26

dracekv1

Re: Bylo opravdu potřeba....

Tak to jo. Vůbec sem nic po městech nenajezdil

0/0
25.4.2012 13:27

CZMiki

Re: Bylo opravdu potřeba....

To byla samozřejmě nadsázka. Ale zcela vážně doporučuju si oživit základní návyky z autoškoly, kde používání zrcátek učí od prvních jízd na trenažéru

0/0
25.4.2012 13:29

Modrý a zelený blesk

Re: Bylo opravdu potřeba....

No asi ne, protože doleva nesmíte, pokud vás někdo předjíždí, a je naprosto nepodstatné, co vy si o tom myslíte.

0/0
26.4.2012 17:24

Jablkon

Re: Bylo opravdu potřeba....

pokud slysim houkacku a mam v umyslu cokoliv jineho, nez jet primerenou rychlosti rovne dopredu, kde nemuze nic vyjet ze strany, tak radsi zastavim a pockam "az to prejde", resp. nez se ujistim, odkud kam se ten houkajici riti...

+1/0
25.4.2012 15:53

CZMiki

Re: Bylo opravdu potřeba....

Máte podivnou logiku, kdyby jeli k (podle vás) závažnějšímu případu, tak by to snad na nehodě něco změnilo?;-D

0/0
25.4.2012 13:24

dracekv1

Re: Bylo opravdu potřeba....

Ano, tím, jak jedou ohrožují životy ostatních lidí. Pokud je ohrožujou kvůli blbé srnce v plotě (ano je to živý tvor, ale u mě má lidský život přednost).

0/0
25.4.2012 13:26

CZMiki

Re: Bylo opravdu potřeba....

A třeba by taky mohli jet pomaleji, když jim přijde, že škoda při požáru nebude moc vysoká

0/0
25.4.2012 13:31

CZMiki

Re: Bylo opravdu potřeba....

Nicméně souhlasím, že s majákem jet asi nemuseli, ale na nehodu účel jízdy pod majáky neměl vliv, to jsem chtěl říct

0/0
25.4.2012 13:32

dracekv1

Re: Bylo opravdu potřeba....

S majákem klidně ať si jedou, ale nemusí předjíždět kolonu v protisměru v křižovatce, když je tam extra velká šance, že někdo může odbočovat vlevo. A když už by jí předjížděli, tak aspoň nějakou normální rychlosti. Pokud to auto odhodili takhle na tu lampu, tk jí tam musel docela valit.

0/0
25.4.2012 13:34

CZMiki

Re: Bylo opravdu potřeba....

To je ligicky docela nesmysl. Vozidlo pod majáky má právo přednosti jízdy, tedy logicky asi nebude stát v koloně, nebo na křižovatce...

Takhle osobní auto odhodí náklaďák klidně v 30Km/h

0/0
25.4.2012 13:37

petr.n_22

Re: Bylo opravdu potřeba....

Kdo jiný než právě hasiči (a že si jich velice vážím) by ,měl vědět, že takováto jízda je vždy ohrožení jich i ostatních, a pokud to není nezbytně nutné (nejde o život) tak se ji snažit vyhnout.

0/0
25.4.2012 14:13

Modrý a zelený blesk

Re: Bylo opravdu potřeba....

Vás někdo udeřil silně do hlavy, že? Hasiči mají mimo jiné za úkol být v maximálním možném rozsahu k dispozici, to znamená, že i z vašeho praštěného laického pohledu banální zásahy musí provést v co nejkratší době.

0/0
26.4.2012 17:30

rlpcr

Re: Bylo opravdu potřeba....

lepší blbá srnka než blbej člověk

0/0
7.5.2012 15:06





Najdete na iDNES.cz