Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Umělci chtějí setnout hlavu ovci. Hlasovat mají uživatelé internetu

Dvojice mladých Němců se snaží posunout hranice umění poněkud netradiční formou. Na své internetové stránce zveřejnili krátké video, ve kterém figuruje nebohá ovce a gilotina. O tom, zda jí bude sťata hlava, mají v anketě rozhodnout návštěvníci stránky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tenisovej.loket

to nejsou umělci

ale lidskej póvlRv

+1/0
26.4.2012 10:43

TylerDurdon

130 000 lidi

jsou paka;-)Rv

0/0
26.4.2012 10:27

janzlatousty2

Iman Rezai a Rouven Materne

Typicky německá jména....

0/0
25.4.2012 22:12

libyn

lidi chtějí chnus vidět a slyšet!

prostě si jen nějaká televize nenápadně zaplatila průzkum, kam až případně může ještě zajít a přitom neztratit své hypnotiky

0/0
25.4.2012 19:17

10doktor10

Co je to za umění?

nestačí že dnešní rádobymalíři srovnávají své matlaniny s renesančními umělci, ale ještě budou chtít dělat umění z popravy nevinné ovce. Apeluji na všechny rozumné lidi ať jim tam odhlasují že ne, protože tohle je naprostá zvrhlost. Stydtě se ;-O

+1/0
25.4.2012 18:55

zdarma

hm...

Z důvodu cenzury se nemůžu vyjádřit svobodně.

;-O

0/0
25.4.2012 18:09

wrangler

Jací mladí Němci?

RvRvRvRvRv

0/0
25.4.2012 14:55

5g4

Úpadek

Zřejmě světu vládne zvrácenost, která se prohlásila uměním. Ti "samozvaní umělci" by měli vložit svoje hlavy místo ubohého zvířete. Je snadné zavraždit bezbranné zvíře, když nebudou čelit ani nějakým váždným následům. Je vidět, kam tolerance a otevírání hranic se ubírá.

+1/0
25.4.2012 13:32

pakoss

Totální úpadek lidství, humanity,

morálky a svědomí......Rv

Nechutní "umělci", nechutná akce......Rv

0/0
25.4.2012 12:18

Čingis_Xaan

...

Takže na světě je zatím odhadem tak 43 % hovad. Jsem rád že mezi ně nepatřím.

+2/0
25.4.2012 11:02

Cartagena

Němci ....

jak poleno..:-/

0/0
25.4.2012 10:02

SidiL

Co je to za umeni?

Fakt nechapu, co je na tom umeleckeho, setnout ovci gilotinou. To zvire bude jen v peknem stresu. Kdyz uz potrebuji skopove, at si zavolaji reznika a natocit to muzou taky. Na co takhle tyrat dobytek. To uz by se rovnou pred kamerou mohli vydelat na zem a prohlasit ten produkt za umeni. Osobne je fakt povazuju spis za uchyly.

+5/0
25.4.2012 8:43

Pierre de Croissant

Re: Co je to za umeni?

Jakoby se to druhé už před kamerou nestalo.

0/0
25.4.2012 13:37

NEKROSNAKE

...

To mi dost připomíná film "smrt online" celkem zajímavý. Ale tak to bylo ovlivněno počtem lidí co sledujou popravu. Musim ale říct, že mě výsledek celkem překvapil, čekal bych že tak 70% bude pro zabití.

0/0
25.4.2012 8:33

Bártovo čestné slovo

..."Prostě nevěřím, že to nebohé zvíře zabijí"...

Ten zvířecko-právní ochránce je asi z těch, kteří si myslí, že se maso se nakupuje v supermarketu kam se vozí z velkoskladů ve kterém ho asi vyrobili a je v šoku z toho, že pro to se zvířata nejdřív musí zabít.

Jak nedávno jedna německá dorota zažalovala školu za to, že učitel jim v přírodopisu vysvětloval a pak ukázal, jak se zabíjí králík

0/0
25.4.2012 7:58

NEKROSNAKE

Re: ...

Možná jim vadí to, že smrt useknutim hlavy je dost odporná. (hlava je ještě nejmíň 12sek. při vědomí) I když doma jsme takle taky zabíjeli slepice...

0/0
25.4.2012 8:31

pitivier

Jedna setnutá ovce Vám vadí a podřezávání zvířat v ČR

s Vámi ani nehne. Pominu, že se dneska kdejaký hovado prohlásí za umělce když skopne plechovku s barvou se schodů. Podřezávání zvířat při plném vědomí tkzv. halal porážka je u nás oficiálně povolena rozhodnutím č.6930/2010-17210 vydané MZ. Takže ročně podříznou 1200ks dobytka. EU

0/0
25.4.2012 7:51

Franta z Prahy

Re: Jedna setnutá ovce Vám vadí a podřezávání zvířat v ČR

Je jiná věc, setnout ovci pro srandu a druhá věc pro jídlo. A to si člověk moc nevybere, jestli halal nebo košer, obojí je dost nehumánní. Ale v rámci tolerance jiných kultur, to prostě musíme nějak skousnout. Chceme-li být multikulturně obohaceni musíme pro to něco vytrpět a třeba i obětovat svůj život, když si to jiná kultura žádá.:-)

+2/0
25.4.2012 9:25

crocodileclip

No,když budou

klobásky;-D to bude teprve umění;-D

+2/0
25.4.2012 7:04

Bártovo čestné slovo

Re: No,když budou

R^

0/0
25.4.2012 7:58

pipi02

To je opravdové "umění"

;-O

+1/0
25.4.2012 5:51

spicltadydomamezisvejmakolegama

Umělci chtějí setnout hlavu ovci. Hlasovat mají uživatelé in

Chuva, rozezranost sveta se zda neznat mezi, zrovna tak jako natvrdlost Cechacku, kteri se chystaji z rozezranosti volit komance. V Cesku neni problem s vladou, ale s justici a tema bolsevickyma kriplama kteryma je vsech instancich precpana.;-€[>-]Rv

0/0
25.4.2012 5:25

varbuch

Re: Umělci chtějí setnout hlavu ovci. Hlasovat mají uživatelé in

Proč máš potřebu řešit českou politiku v diskuzi ke článku kterej s tim nemá co dělat-jdi si dát diazepam a uklidni se.

+1/0
25.4.2012 6:30

jgalli

Nesouhlas !!!

Umělci???

Zrůdy to jsou, teď vlastně jen testují to co by šlo použít na lidech! Pro maso se zvířata poráží, ale ne pro tzv. umění. Je to zrůdnost něco takového natáčet a nazývat to uměním. Nebo prostě ve jménu něčeho vyššího. Poříd se to opakuje a lidi jsou nepoučitelní. Ve jménu umění, islámu, fašismu, komunismu a td.

Prostě zrůdy!!

g.;-€

0/0
25.4.2012 5:03

NEKROSNAKE

Re: Nesouhlas !!!

islámu, fašismu, komunismu... a umění ;-D to je fór dávat tohle do jednoho pytle. Jinak nikdo neříká, že se ta ovce nesní a navíc píšou že jí nechtěj zabít.

0/0
25.4.2012 8:37

mileno

Můj názor

Je to opravdu nechutné.Řekl bych,že to odráží obraz naší společnosti. meky

0/0
25.4.2012 1:51

Fai Rodis

To je nanic.

At si tam lehne ten Iman, nebo ten druhy trotl, pak bych se mozna obtezovala s nejakym tim hlasovanim.

Pak by to bylo opravdu umeni s osobnim nasazenim. Ale takhle?:-P

0/0
25.4.2012 1:07

Sharpe

otazka

Znate jeste tu pisnicku o ceskem narodnim hrdinovi Babinskem : Jak mu hlavu usekli, az pod samou fusekli ?

0/0
25.4.2012 0:57

Fai Rodis

Re: otazka

Ja to znam jinak.

Kdyz mu hlavu usekli, dali mu tam fusekli, ach ouvej...

a v dalsi sloce pak:

Dali mu tam petrzel, aby dlouho vydrzel...

0/0
25.4.2012 1:08

Sharpe

Re: otazka

Odte doby popravy, chodi lotr bez hlavy. Hlavu nosi v podpazdi, a uz lidi nevradi.

0/0
25.4.2012 4:05

Vladimír Škopek

Takjakotak

Mlaskajíc nad vepřovou panenkou v těstíčku hřímám: Ušetřte to nebohé zvíře! ;-D

+1/0
25.4.2012 0:28

Fai Rodis

Re: Takjakotak

Mlaskaje, tedy pokud nejste Vladimira.

0/0
25.4.2012 1:08

Vladimír Škopek

Re: Takjakotak

Nuže dobrá.

0/0
25.4.2012 15:47

Sam Bell

!

Hlasoval jsem pro, i když bych tam raději viděl něco většího. Koně, žirafu, slona a nebo velkého psa...

+1/0
25.4.2012 0:05

Roger Wilco - 4. reinkarnace

.

O víkendu jsem byl v Řimě a viděl jsem rozvaliny Kolosea. Přesně sem vede dekadence, rozpínavost, pýcha, falešný pocit  vlastní neporazitelnosti a fakt, že civilizace už neví, co  roupama dělat. A my tam směřujeme stejně rychle, jako staří Římané.Rv

+2/0
24.4.2012 23:45

Sharpe

Re: .

No Strahovsky Stadion je pekne zdemolovany, proti tomu jak byval, takze mate pravdu.

0/0
25.4.2012 0:56

Demon light

taková hovadina....

tady vláda krade až se hory zelenají a tady se řeší taková blbost....:-/

0/0
24.4.2012 23:28

Mr. Mister

Umelci

Iman Picasso und Rouven Da Vinci !!!!!! EU

0/0
24.4.2012 23:22

BRPE

A jedná se skutečně o ovečku

a né o něco jiného;-D

0/0
24.4.2012 23:16

tehla

jojo...

tenhle "umělecký" počin odpovídá jménům mladých "němců" - iman rezai a rouven materne... přichází čas nových němců... přichází čas nových evropanů...

+1/0
24.4.2012 23:09

echo z ucha

Když se to dělalo lidem, tak ať tu ovci klidně taky setnou.

Stejně by ji dřív nebo později někdo sežral. I když já skopové teda moc nemusím. Já mám rád jiná umělecká díla. Třeba takovou klasickou českou zabijačku :-)

0/0
24.4.2012 22:49

Franta z Prahy

No to jsou teda umělci

Všichni pracovníci na jatkách jsou tedy také umělci? Zlatej Knížák, ten měl aspoň styl a něco skutečně vytvořil, sice si tím svým uměním dělal z lidí legraci, ale i tak to byl přeci jen tvořiví člověk.

0/0
24.4.2012 21:43

soldat

to

je umění jak sviňa;-D, zítra asi dám vypověď a dám se na dráhu umělce, natáhnu kocura na skřipec, takže mužete hlasovat, buď kocura natáhnu do velikosti tygra nebo ho sním

+1/0
24.4.2012 21:21

Beham Bosky

Za Protektorátu

Na Pankráci v sekyrárně. Jsem netušil, že to vlastně byli umělci.

0/0
24.4.2012 21:03

Woren 1

"Umělci"

Současné umění již dlouho přešlapuje na místě  a hledá "nové formy". Zatím ovšem nic jiného, než fatální globální úpadek, nikdo nevymyslel. Jsou jistě i čestné výjimky, které však situaci významněji neovlivňují. Takže komentovat tyhle dva provokatéry, to je jen ztrátou času.

0/0
24.4.2012 20:51

Soros

Re:

Myslel jste tyhle dva idioty?

0/0
24.4.2012 21:37

KrizM1

trošku tomu nerozumim

Nerozumim konkrétně tomu, co se komu na tom nelíbí? Dyť gilotina je přeci pro smrt zvířete velice hmání přístup. Porovnejte s jatkama nebo zabíjením prasete sekerou na 3x. A navíc, to že tu ovci setnou jednou ranou ještě není týrání a až do své smrti to klidně může být nejopečovávanější ovečka na světě. Myslím, že lidi dělaj z komára velblouda. Zvířta se zabíjej a zabíjet budou. Komu se to nelíbí, ať nežere maso :)

Za umění to v žádným případě nepovažuju, ale za týrání nebo úchylnej sadismus rozhodně taky ne...Máte na internetu fotky ze zabíjačky? Ste úchylné hovado?

+6/0
24.4.2012 20:34

Dita_1

Re: trošku tomu nerozumim

Mě vždycky fascinuje to, jak mnozí nad jedním zvířetem div neštkají, a vzápětí si dají řízek. PS: maso nejím, svůj postoj nikomu nenutím, ale tahleta nedůslednost mě nepřestává udivovat.

+2/0
24.4.2012 20:48

KrizM1

Re: trošku tomu nerozumim

Jo, tak to se shodnem. Já sice řízek teďko dojedl, ale názor na to máme vesměs totožnej ;-D

0/0
24.4.2012 20:57

Dita_1

Re: trošku tomu nerozumim

Když mi někdo začne podsouvat, že bych určitě nejradší jezení masa zakázala, vždycky mu řeknu, že nikoli, ale že bych tam klidně zařadila i pejsky a kočičky. Chápu, že někdo řekne, že mu maso chutná a nevadí mu, že se kvůli tomu zvířata zabíjí, ale spousta lidí si odmítá připustit, že prase nebo kráva mají stejnou škálu pocitů, jako třeba kočka nebo medvídek koala. Ostatně tahle diskuse to velmi dokazuje.

0/0
24.4.2012 21:14





Najdete na iDNES.cz