Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BESIP se vrací k původnímu logu. Nové za 100 tisíc vydrželo zhruba rok

Ministerstvo dopravy opouští stávající logo BESIP vytvořené za 100 tisíc korun a vrací se k tomu původnímu. Reaguje tím na kritiku odborníků i nečekané obtíže s používáním loňské novinky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LVD

Logo je maličkost

otázka spíš zní: Potřebujeme vůbec organizaci jako je BESIP?

Ta nás tojí mnohem víc a přínos je, kulantně rečeno, sporný.

0/0
25.4.2012 10:15

Frollik

Logo to nezachrání, zrušte BESIP

Pokud by to vláda myslela s úsporami vážně zrušila by financování spousty vládních i nevládních pijavic typu DUHA, BESIP ...;-€

0/0
25.4.2012 11:32

P.Volný

mohl by mi někdo říci....

...  CO stojí na obrázku ( které by vymyslelo a nakreslilo 10 - ti leté dítě ) 100.000 ?????8-o

0/0
25.4.2012 8:32

Sieg1

Tatkhle se hospodaří

Na blbosti máme prachy ,ale po D1 skáčem stále

+1/0
25.4.2012 6:36

Caretaker

Re: Tatkhle se hospodaří

Za 100.000,- se dodavatelské firmy tak maximálně rozmyslí, jestli se budou nabídkou na opravu D1 zabývat, tam létají miliardy.

0/0
25.4.2012 7:47

Stork.

Re: Tatkhle se hospodaří

Ano, přesně. Bohužel musím dodat, že pár miliard tam uletí navždy:-/R^

+1/0
25.4.2012 7:53

StG08

Za každý průšvih,

může VŽDYCKY předchozí vedení. Jak české!!!

+3/0
25.4.2012 6:35

Ašík

Re: Za každý průšvih,

snad jsem jiný důvod z úst naší politické elity ještě nikdy neslyšel...

0/0
25.4.2012 7:22

KOLDAK

Tyhle tanečky s logy jsou všude jen proto,

aby se odklonilo pár set tisíc nějakým potřebným kamarádům. Peněz je dost, kdyžtak zvedneme daně

+1/0
25.4.2012 6:29

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Besip nemá za 20 let žádné výsledky

Jdediné, co umí, je strašit lidi rychlostí a alkoholem, přitom problém je především to, že lidi jezdí nevhodným způsobem jízdy, nepředvídatelně, nemyslí za volantem na druhé, jsou agresivní a bezohlední -  a to ať jedou pomalu nebo rychle. Dokonce bych řekl, že sváteční řidiči jsou na tom hůře než rychlí "profíci". Besip ale žádnou kampaň a osvětu na klíčové problémy u nás neudělal (jízda v prostředním pruhu na dálnici, nedávání blinkrů, chování plechovkářů k motorkářům, zvýšení rychlosti na dálnicích, boj za lepší vodorovné značení, odstranění lesů zbyxtečných značek atd.) ... Kdyby to celý zrušili, ys bewzpečností na silnicích se nic nestane.

+2/0
25.4.2012 6:13

rcs-34

Re: Besip nemá za 20 let žádné výsledky

No, rekl bych, ze statistiky mluvi jasne. Alkohol a rychlost jsou nejcastejsimi pricinami vaznych dopravnich nehod. Rdici s kloboukem a sedym zakalem jezdi nepredvidatelne a k uvztekani pomalu, ale nehody, ktere zpusobuji jsou zpravidla spise usmevne nez zavazne.

0/0
25.4.2012 6:16

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Besip nemá za 20 let žádné výsledky

Zmanipulované policejní statistiky. Víte, jak vznikají? Tak, že při nehodě zapíšou poliši podle svého uvážení, co bylo příčinou nehody. S tím alkoholem to je tak, zže se u nehody zapíše tak, jako tak, nevyšetřuje se třeba vliv alkoholu na nehodu ... chybí tam prostě kauzalita. Do statistik se dostávají průvodní vlivy nehod, ne jejich příčiny.

Navíc vůbec nejhorším důvodem vzniku nehod je právě ten nesprávný způsob jízdy. Alkohol a rychlost je někde vzadu. Osobně si myslím, že by se měla povolit hladina 0,5 promile, neomezená rychlost na dálnicích a možná i mimo obce. Také v obcích by se mohla zvýšit rychlost na 70kmh od 22 do 06ti ráno.

+1/0
25.4.2012 6:22

Jan Motůrek

Re: Besip nemá za 20 let žádné výsledky

Tak s těmi zvýšenými rychlostmi opravdu nesouhlasím. Proč? A proč v noci zvýšit rychlost v obci?? Naopak ještě snížit: hluk, menší viditelnost(!) a větší pravděpodobnost opilců.

+1/0
25.4.2012 7:08

Frollik

Re: Besip nemá za 20 let žádné výsledky

Vám taky nedochází, že jet na pětku se čtvrt plynem je tišší než na dvojku s třičtvrtě ? Auto je nejtišší při ustálené rychlosti 70-110 km.

0/0
25.4.2012 11:36

Rafaelou

Logo.....

No hlavně že se někdo opět napakoval.Je naprosto jedno jaké logo má firma či společnost.Podstatné je co dělá a jak působí.

0/0
25.4.2012 5:57

Emannn

blbnutí s logy

Blbnout s logy, na to lidi užijete. Jak např ČSA měnilo loga...smutné pomyšlení.

0/0
25.4.2012 4:46

rcs-34

Re: blbnutí s logy

To je dusledek toho, ze manageri rychlokvasky si prectou knizku "Jak vest podnik" nebo "Jak udelat firmu uspesnou" a v te knizce je kapitola "Firemni image" vetsinou nekde mezi kapitolami "Jak podavat spravne ruku" a "Jak si uvazat spravne kravatu" . Tam se manager docte, ze je potreba vytvorit logo podle spravnych zasad tvoreni loga a je potreba s nim potisknout vsechno od aut po sponky.

+1/0
25.4.2012 6:13

MilujuCenzuru

Já to nechápu...

Všichni poslední dobou mají tendenci měnit zapamatovatelná a nadčasová loga (viz. ČT). Je mi jasné, že se snadno topí peníze daňových poplatníků, ale proč takhle okatě? A ještě k tomu za takový hnusy - kdyby to logo alespoň za něco stálo.

0/0
25.4.2012 2:41

xinea

Re: Já to nechápu...

Tohle ovšem může napsat jen naprostý pitomec. To původní logo je naprostý humus, je to z typografického hlediska absolutní nic. Nové logo je samozřejmě správně. Toto nevidět, tak se není o čem bavit. Je to jen takový typický pochlebující názor celkovému vyznění článku.

0/0
25.4.2012 4:21

Return

Re: Já to nechápu...

Dle mne spíš naprostý pitomec přikládá logu větší význam,jak vlastní činnosti Besipu

0/0
25.4.2012 5:45

rcs-34

Re: Já to nechápu...

Silna slova pane Estet. Ulohou loga je identifikovat nejaky subjekt. Jednou se zvolilo, protoze nekomu pripadalo pekne. Dnes se to mozna jevi nekomu jinak, ale to neni duvod ke zmene. Krestni jmeno si lidi taky nemeni podle toho, jaky serial zrovna bezi v televizi, presto, ze nove narozenym detem se "modni" jmena davaji.

+1/0
25.4.2012 6:06

nemsi

to novy je lepci !

;-D logo ? ;-D no, to je LOGO !:-P

0/0
25.4.2012 2:38

Salsa Verde

Re: to novy je lepci !

spise  LOCO .. ze spanelstiny..

0/0
25.4.2012 8:41

AlBunda

Re: to novy je lepci !

poco loco,to je taky dobrá salsa

0/0
26.4.2012 1:07

Honzasito

log jsou stovky a stovky...

Vlastní logo má každé ministerstvo, instituce, dlouhodobé i jednorázové aktivity či kampaně těchto ministerstev, fóra atp. Všichni si nechávají za statisíce až miliony dělávat nová loga, často po pár letech a já jako občan radši chci, aby ty peníze dali ntřeba na oparvy silnic. Loga k ničemu nejsou, jen jako prostředek pro přihrávání malé domů spřízněnému grafickému studiu.

+1/0
25.4.2012 1:49

xychteen

No výborně, Vítek nás ošulil o sto litrů...

...nebo něco špatně chápu? :-) Brzy dojde i na to plivání směrem k Hradu. Občanům je třeba předkládat ty zásadní problémy, aby neměli čas na blbiny typu dělba koryt věrchušky etc.

+2/0
25.4.2012 0:59

pettyo

Nerozumím...

...tomu co nutí ministerstva pořád měnit loga.

0/0
25.4.2012 0:24

astrudina

Re: Nerozumím...

prachy?;-D;-D

0/0
25.4.2012 1:05

Andy1

Cena je nízká,

třeba proto je to logo hnusný...

0/0
25.4.2012 0:10

lofy

Re: Cena je nízká,

hmm...co bychom taky chtěli jen za sto tis...R^R^

0/0
25.4.2012 0:23

lofy

Já bych taky pro další rok něco namaloval ...

To bylo jistě průhledné výběrové řízení na to minulé logo.

0/0
24.4.2012 23:44

Maros.V

ale co,

Však máme zemi bohatou...

0/0
24.4.2012 23:37

Barbucha_the_bearspook

Hmm

A co tak zrušit tuto černou díru a ušetřit? To by asi neprošlo a hned by tu byla z palce vycucaná statistika svědčící o naprosté nutnosti zachování teto podivuhodné organisace.

+1/0
24.4.2012 23:31

CarlitosCZE

.

Z cizího krev neteče, tak proč s penězma od lidí trochu nezablbnout?

+1/0
24.4.2012 23:26

OmarTheBest

uh, jak nečekané

Uh, jak nečekané. Podobně to čekám u loga ČT :P

+5/0
24.4.2012 23:19

RomanStra

Ano.

To nebyl roční experiment, ale peníze vyhozené z okna.

0/0
24.4.2012 23:07

Vaclav_S

Nechápu, proč se měni loga

Nikdy jsem nepochopil snahy o změny loga, ať jde o soukromou firmu, nebo veřejnou instituci. Původní logo, i když není moderní, v sobě zahrnuje tradici a zákazník je na ně zvyklý. Proč se musí vyvíjet okřídlený šíp u škodovky, logo televize, Besipu, tradičních deníků, potravin a pod? KOH-I-NOOR má slečnu s patentkou a je to krásné. Baťa se sice trochu graficky změnil, ale ještě je to přijatelné. Mění nekdo logo mercedesu nebo Coca-Coly??Ještě že nikdo nechce měnit státní vlajku

+3/0
24.4.2012 23:03

wulcaneli

Re: Nechápu, proč se měni loga

loga modernizuje každá velká firma včetně Cola-Coly a Mercedesu

http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/coke_pepsi_chart_revised.jpg

http://cdn.instantshift.com/wp-content/uploads/2009/01/bcle-16.jpg

0/0
24.4.2012 23:18

pettyo

Re: Nechápu, proč se měni loga

Loga se modernizují s ohledem na použitelnost. Nikoli mění. Mění se loga která jsou totálně špatná a nepoužitelná.

0/0
25.4.2012 0:26

zorro_rojo

Re: Nechápu, proč se měni loga

V zasade souhlasim.

Jen podotknu - okridleny sip Skodovky je stale stejny, presne dany. To je znamka za miliardy, bez prehaneni.

Ty serepeticky okolo co s tim vyvadi Mladoboleslavsti s tim nemaji mnoho spolecneho... nakonec stejne jako cela  Skoda auto, nebo jak se to ted jmenuje.

0/0
24.4.2012 23:22

Králík z klobouku

Re: Nechápu, proč se měni loga

Akorát se zbavili háčku, aby byli světovětjší, ale to ty asi pochopíš....

0/0
25.4.2012 0:47

zorro_rojo

Re: Nechápu, proč se měni loga

Zbavili se hacku.. vidite, to jsem ani nepostrehl.. mozna jsou take jen lini prepinat porad na CS klavesnici. :)

Mel jsem na mysli spis to "orezani", nebo spis "zhranateni" znaku. Pripadne zmeny barev a podobne.

0/0
25.4.2012 20:49

xychteen

Re: Nechápu, proč se měni loga

No tak třeba Kostelecké uzeniny řešily změnu, protože nějakej Amerikán, co v životě neviděl párek, prohlásil, že mu to původní připomíná orální sex. Taky důvod... :-/

0/0
25.4.2012 1:02

Gorila ze spisu

takže za rok můžeme čekat

že i Česká Televize se vráti do normálu a nechá ČD Cargo na pokoji?

+7/0
24.4.2012 22:53

net.Xtreme se nevzdává

Stačilo oživit původní logo jinými barvami,

možná "modernizovat" tvary, ten stotisícový nesmysl je dobrý pro nějaké zelené aktivisty...

0/0
24.4.2012 22:46

oldboy

Za hrůzy může povětšinou klient.

Setkávám se s tím denně - klient zavrhuje kvalitní návrhy, a takřka s nemylnou neochvějností vybírá sratchky vytvořené do počtu. Katastrofa započne, pokud se navíc do procesu návrhu počne vkládat.

0/0
24.4.2012 22:15

RencaP

LPGO

sto klacků sem nebo tam, vždyť je to přeci jedno! Oni to neplatí ;-D;-D

+1/0
24.4.2012 22:15

DrPrHrBr

Tak 100 tis. asi není hodně,

uvážím-li, že kromě tvorby vlastního návrhu je zapotřebí ještě dodat také grafický manuál. Nic to ovšem nemění, že tohle logo je hnusné....

0/0
24.4.2012 21:50

astrudina

Re: Tak 100 tis. asi není hodně,

no, grafický manuál -  tady asi hoši z firmy CC pěkně zaspali, že? Protože toto obří logo se nemůže nikam nacpat, je předimenzované, na dopisy, do dokumentu, ...

plus to divné písmo a ten výkřik! Měli tam dát už třebas "Co děti,mají si kde hrát?";-)

Jinak kdo to dovede, udělá dobré logo a pak to namastí do manuálu za chvíli. Kdo ne, má smůlu a nepomůže mu ani deset vzorových manuálů.

0/0
25.4.2012 1:10

astrudina

Re: Tak 100 tis. asi není hodně,

protože co to je manuál - to je návod, jak logo používat v mnoha situacích - v podnikových dokumentech, na webu, ale dnes i v telefonech atd - no a kde se asi při přípravě manuálu stala chyba?

0/0
25.4.2012 1:26





Najdete na iDNES.cz