Diskuze

Nejvyšší soud poprvé definoval, jak vypadá „nezřízený život“

Nejvyšší soud v Brně poprvé v historii české justice definoval pojem nezřízený život. Určil, podle čeho ho posuzovat a jaká kritéria musí člověk porušit, aby byl označen za někoho, kdo takový život vede. Soudy budou sledovat, zda je dotyčný alkoholik, narkoman, recidivista nebo jak pečuje o děti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rafol

9. 5. 2012 9:52
Vyborne

tak do teto kategorie spadne bez jakychkoli pochybnosti cela jedna konkretni skupina obyvatel. Je dobre, ze to dal NS cerne na bilem!

0 0
možnosti

MaRaB

5. 5. 2012 23:20
V jádru dobrá definice, ALE...

pokud nekdo neplati vyzivne, nemusi nutne vest nezrizeny zivot, muze take proste nemit penize, aby mohl platit. Doby, kdy prace byla pro 100 lidi ze 100 uz je take davno pryc a ted v krizi...

0 0
možnosti

Franta z Prahy

16. 4. 2012 17:24
Je to rasistické, xenofobní a diskriminující

Podle téhle definici totiž žijí některé minority nezřízeným životem standardně :-)

7 0
možnosti

Bobrufka

20. 4. 2012 15:28
Re: Je to rasistické, xenofobní a diskriminující

tak teď jste nejvyšší soud zaskočil R^;-D

0 0
možnosti

Letzte Version

16. 4. 2012 17:02
.. a další neřesti

... tak to mám asi malý problém, mojí velkou neřestí je totiž čokoláda... ;-)

0 0
možnosti

_Zuzka

16. 4. 2012 19:44
Re: .. a další neřesti

Dlabeš ji soustavně a zanedbáváš kvůli tomu rodinu?

0 0
možnosti

babacek

16. 4. 2012 15:18
NS

Nezřízený způsob života vede většina cikánů a alkoholiků včetně narkomanů. Co však s tím ?:-/

1 0
možnosti

My.WinCleaner

16. 4. 2012 15:32
Re: NS

Tohle ale soud v souvislosti s dědickými nároky zrovna v tomto případě řešit nemusel.

0 0
možnosti

cernovlasej blondak

16. 4. 2012 14:24
Ale to jste popsali

polovinu našich neviditelných spoluobčanů:-).

9 0
možnosti

lokut99

16. 4. 2012 14:25
Re: Ale to jste popsali

jen polovinu?to je nějak málo;-D

0 0
možnosti

petr.n_22

16. 4. 2012 14:18
Nevím, proč se stát montuje...

..do dědických práv. Vše bych nechal na závěti. Pokud závěť nebude sepsána, dá se bavit o nějakém předpisu.

0 0
možnosti

Darkhalf Jr.

16. 4. 2012 17:01
Re: Nevím, proč se stát montuje...

Stát se do dědického řízení nemontuje. Soud jen rozhodl v případě, kdy se potomek bránil vydědění....jako v každé zemi se má člověk právo bránit soudně (i když jak se nakonec ukázalo, vedl ten dotyčný nezřízený život).

0 0
možnosti

krllo2

16. 4. 2012 14:17
Nečas s Kalouskem nebudou dědit !

0 0
možnosti

petr.n_22

16. 4. 2012 14:18
Re: Nečas s Kalouskem nebudou dědit !

Proč Nečas ?

0 0
možnosti

OskarPokorny

16. 4. 2012 13:54
To je zajímavé

Jak se tu třeba lidé navážejí do nějakým pouličních narkomanů. Přitom tuto definici splňuje i spousta lidí z takzvané "vyšší společnosti" Při kongresovém vyšetřování bank následně po krizi se zjistilo, že velké procenco špičkových zaměstnanců Wall streetu pravidelně bere kokain a používají služby prostitutek (navíc to účtovali svým firmám jako "poradenství, Servis PC atd...) Běžně se dopouštěli zločinů (úplatky ratingovým agenturám, výše zmíněné okrádání vlastní firmy atd...)

0 0
možnosti

Andee

16. 4. 2012 15:10
Re: To je zajímavé

A? Tak je holt budou moct rodiče vydědit... tedy pokud se tak rozhodnou ;-)

0 0
možnosti

Z mechu a pazdeří

16. 4. 2012 13:47
S panem soudcem nesouhlasím, to by pak nezřízený život vedl

i třeba takový ministr financí Kalousek. Ten se taky rád opíjí, neustále lže (říkám tomu mystifikace), o jeho stoupající agresivitě zas mluvil premiér Nečas. A pokud jde o jeho vztah k partnerkám, tak manželství se mu nedávno rozpadlo, takže asi tak. A může pak takový vyděděnec dělat ministra vlády?

0 0
možnosti

hňup

16. 4. 2012 14:45
Re: S panem soudcem nesouhlasím, to by pak nezřízený život vedl

a ve vopici napadá kolemjdoucí.....maje za zády ochranku !

0 0
možnosti