Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael se chová diktátorsky jako NDR či Barma, říká nevítaný Grass

Německý spisovatel Günter Grass připodobnil rozhodnutí Izraele zakázat mu vstup do země k obdobným rozhodnutím diktatur v komunistickém východním Německu a v Barmě. Blízkovýchodní země se ke kroku rozhodla v reakci na Grassovu protiizraelskou báseň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kazatel 1

Pan Grass má pravdu...ale ta se dnes nesmí " nosit ".

Kvůli teroristickému státu Izrael nemá smysl se rozčilovat. Holt, kdo má prachy, má banky, kdo má banky, má svá masmédia a kdo má mainstream, má i politickou moc, udává tok  " dějin " a řídí tento svět...tak to je a s tím nikdo nic neudělá...a komu se toto mé tvrzení zdá absurdní, nic nepochopil...

+8/0
13.4.2012 23:01

Sarka G Weatherwax

To je fakt,

Vy mate jedinou a zarucenou pravdu, protoze vsichni ostatni maji vymyte mozky. Jen ten Vas zustal zazracne nedotcen. S cimz bych naprosto souhlasila - nedotcen zcela urcite je ;-D

+2/0
14.4.2012 2:07

captain cook

Re: To je fakt,

ne-e. Spis bych rekl, ze kdyz se vymyvalo, u nej bylo uz uplne prazdno;-D

+1/0
14.4.2012 7:09

velky bratr

Re: To je fakt,

Tak za jednoduchou zarucenou pravdu povazuji to, ze pokud stat uzakoni historicky fakt, dela to vyhradne proto, ze legalne se uznani takoveho faktu dosici neda, nebot se o zadny fakt nejedna. Tedy stat tim jasne rika, jak to nebylo. Proto mame zakon o zasluhach natrikrat sraba Benese a vymyslime zakon o Havlove boji za svobodu.

Izrael stejne jako Kosovo vznikl i na zaklade teroristickych cinu svych budoucich predstavitelu - hotel David, lod Patria a dalsi libustky. Ve dvou vecech byli dokonce prvni - jako prvni vyvrhavali britske vojakya plnilije trhavinou tak, aby zabila ci zranila jine, kteri se pokusi tela dotknout a jako prvni provedli utoky v arabskych oblecich.

Ze mediim vladnou zide rekl uz TGM, najdete v Capkovych hovorech s TGM v souvislosti se vznikem republiky a Hilsneriadou. Takze pokud tento stat, ktery ma na vlajce rodovy symbol majitele, siri svetem propagandu, je to ocekavatelne, logicke a neni treba nad tim dlouze diskutovat.

0/0
24.4.2012 17:23

pingu1

..zasadni otazka neni , co pan Grass hlasa..

..zasadni otazka je jestli na to ma pravo , a jestli si zaslouzime svobodu  slova...:-P

kdyz vidim ,zdejsi sionisticke reakce , kladu si otazku ,kde se to autori naucili ...

od  nacionalsocialistu ,komunistu, ..?  ;-)

+4/0
13.4.2012 8:18

waleyo

Re: Kdbys neplkal nesmysly hnědáku! ;)

Když pomlouváš Židy a ostatní Ti to vyčtou, tak začneš ječet, že když Židé chtějí "umlčet pravdu" tím, že Tě obviňují z atisemitismu - a když chceš umlčet své odpůrce, tak označíš jejich reakce vůči sobě za "sionistické".... :)))

Jak se prosím pozná taková sionistická reakce od nesionistické? Takový odborník jako jsi Ty, mi to zajisté rád vysvětlí - i když o tom trochu pochybuju, protože když jsem Tě včera dostal svými otázkami do úzkých, utekls jako malý kluk a doteď jsi na ně neodpověděl! :)

+3/0
13.4.2012 10:07

velky bratr

Re: Kdbys neplkal nesmysly hnědáku! ;)

Sionisticka reakce ospravedlnuje a relativizuje sionisticka zverstva a snazi se izrael prezentovat jako oazu dobra, jiz bezpochyby neni. Kdyz si projdete posledni stoleti historie toho uzemi, zjistite, ze vznik tohoto statu s rodovym erbem hlavniho podporovatele Hitlera ve znaku, nebyl nijak mirumilovny ze strany zidu. Ze na sebe nenechala agresivni reakce z okoli dlouho cekat je sice fakt, ale je porad nutne drzet souvislosti mezi pricinou a nasledkem a tyto dva faktory nezamenovat.

0/0
24.4.2012 17:27

Sarka G Weatherwax

Pam dost dobre nechape

vyznam svo body slova. Svoboda slova totiz plati pro vsechny stejne ( i ty, co maji nazor opacny od jeho svate pravdy), a tyka se svobody od kriminalizace ci postizeni STATEM. Je opravdu usmevne sledovat, jak zde svobodou slova operuji lide, kteri ji upiraji vsem co s nimni nesouhlasi, a jeste k tomu nechapou o cem tato skutecne je.

+1/0
13.4.2012 15:39

Sharpe

Re: ..zasadni otazka neni , co pan Grass hlasa..

Jako priznivec nacionalniho socialismu by ste mel vedet, ze takove nazory mohl Grass hlasat volne i za nacistu, takze tam byla podle vas svoboda ;-D

+1/0
13.4.2012 18:25

modrozlodějskej fógl

Re: ..zasadni otazka neni , co pan Grass hlasa..

A proč je příznivec nacionálního socialismu.Že se vyjadřuje  k tabuizovaným praktikám??8-o

0/0
13.4.2012 18:29

pingu1

Re: ..zasadni otazka neni , co pan Grass hlasa..

;-D jo ,nechal jsem je vykecat...

0/0
16.4.2012 19:58

stagger

jediný v čom má grass pravdu

je už opravdu nesmyslné sypání si popele němců na hlavu... o WWII je třeba učit , ale s tím omlouváním je nutné přestat... je fakt praštěný když chtěj němci postavit památník veteránům tak se ohlížej, zde se někde neozve někdo ukřivděný ... rusáci s těma svýma hlavu nelámou a popravdě jak rusi tak němci umírali za pěkný svinstvo

0/0
12.4.2012 21:32

chytil.jsem.Boha.za.fousy

Re: jediný v čom má grass pravdu

Rusové umírali za svobodnou Evropu.!! Asi to podle tebe znamená, že Evropa je svinstvo

0/0
12.4.2012 22:03

Čechistánec

Re: jediný v čom má grass pravdu

Ti umírali leda tak za ještě větší rozlohu mongolského stepního království.

+4/0
12.4.2012 22:12

oskie98

Re: jediný v čom má grass pravdu

Není dobré se nechat ideologií zaslepit úplně a i tehdy, když to není na místě.Rv

+1/0
12.4.2012 22:35

waleyo

Re: jediný v čom má grass pravdu

To že to věrchuška do sovětských vojáků (a později do nás) klavírovala neznamená, že si to sama myslela... ;) Kdyby SSSR chtěl opravdu svobodnou Evropu, tak by si nevymýšelel v Teheránu a na Jaltě dohody o vlivu v Evropě a nezakazoval nám přijmout Marshallův plán! ;)

+1/0
13.4.2012 10:09

Sladek

Re: jediný v čom má grass pravdu

Rusove umirali maximalne za totalitni komunismus, ktery prinesli do Evropy, soudruhu.  Za svobodu tedy nebojovali, ta vypada jinak!!

+2/0
12.4.2012 23:04

oskie98

Re: jediný v čom má grass pravdu

Tady se ale bavíme o osvobození Evropy (a tedy i nás) od nacistického Německa a na tom se Sovětský svaz nemalou měrou podílel, i obrovskými ztrátami jak vojáků, tak civilistů, nemluvě o zdevastované zemi. To, jak to pak Stalin a spol politicky a ideologicky zneužili je jiná kapitola. Ty milióny lidí, kteří umřeli i za naši svobodu (a záchranu před plánovaným zničením našich národů) , je nespravedlivé takto degradovat ....

0/0
13.4.2012 12:02

stagger

Re: jediný v čom má grass pravdu

nebavíme se o osvobození evropy vy stodukáte .... bavíme se o porážce jednoho uchvatitele druhým !!

+2/0
13.4.2012 12:05

oskie98

Re: jediný v čom má grass pravdu

Vy se bavte o čem chcete ... a do mé ho mi nekydejte ;-)

0/0
13.4.2012 13:12

Sladek

Re: jediný v čom má grass pravdu

Ale je to spravedlive poukazovat na veci a rusy jak jsou.  Jeden totalitni socialisticky system vymenil ten druhy.  Rusove uz roky pred vpadem k nam vyvrazdovali miliony nepohodlnych, tak jak mate obavy o planovanem zniceni naseho naroda.  Jejich zrudny socialisticky komunismus se prokazal jako nnejvrazednejsi system v historii zeme.  hitler pouze predbehl stalina, ktery za pomoci zapadu dokazal zabrat velkou cast Evropy.  Znova, zadne osvobozeni Evropy se nekonalo, tedy alespon ne na vychod od Ase.

+1/0
13.4.2012 14:54

sojkal

Re: jediný v čom má grass pravdu

Možná ti to není jasné, ale objektivní fakt je že:

                                                            a/ bez Rusů by Německo válku vyhrálo

                                                            b/ Rusové by bez diktátora Stalina a jeho krutosti válku prohráli

                                                            c/ Zabrání Evropy, jak píšeš, mohli Anglie a USA zabránit kdyby skutečně s Německem válčili a nečekali až to za ně Rus vyřeší. Byli to skuteční spojenci. Podepisovala se kapitulace Německa a zároveň už USA plánovali cile v Rusku na atomové údery.

0/0
13.4.2012 15:23

Sharpe

Re: jediný v čom má grass pravdu

Ovsem, bez Stalina a jeho zniceni Sovetske armady, by si nikdy Hitller na SSSR netroufnul. Nepledte si komunistickou propagandu s demagogii.

+1/0
13.4.2012 18:23

Sladek

Re: jediný v čom má grass pravdu

Mnoho veci je mi jasne.  A take to, ze hromada vas tam miluje rusy, socialismus a zaroven nenavidi volny trh a Ameriku. To vysvetluje hodne.

+1/0
13.4.2012 20:03

modrozlodějskej fógl

Re: jediný v čom má grass pravdu

Těžko se dá s nácky diskutovat! Avšak kdyby ti rusáci tu Evropu neosvobodili, tak mám takový dojem, že by tu dost lidí nediskutovalo na toto téma!Někde Židy ( a nejen je) zachránili z koncetráků na poslední chvíli Prostě hnaio nácky ze sajuzu do toho jejich vaterlandu.Když už je napadli. A rozdělení Evropy, nebyla jen záležitost Stalina.

0/0
13.4.2012 18:36

Sladek

Re: jediný v čom má grass pravdu

Takze kdo nesouhlasi s ruskym pohledem na historii je nacek, ze ano?!  Zadne osvobozovani se nekonalo, soudruhu.  Pouze vymena socialismu od nemeckeho do ruskeho.  A ripada me, ze ti ten rusky vyhovuje.  Me ani jeden!

+2/0
13.4.2012 20:07

pingu1

Re: jediný v čom má grass pravdu

R^

0/0
16.4.2012 20:02

stagger

malej essáček

padnul do zajetí rusáků... určitě, ani si to nemusím ověřovat .... plnou hubu míru a spravedlnosti ... přesně komunistický žargon, jak ho může někdo brát vážně ... lump, který brojil proti jaderné přítomnost usa v bdr  , prý hrozba války, ale ty rusácký asi byly mírové 8-o

+1/0
12.4.2012 19:45

moš

Bravo Günter

Děkuji,že ses ozval i za nás z našeho chazarského absurdistánu.Kde mezinárodní zločiny státu Izrael jsou donekonečna bagatelizovány nebo popírány.

+7/0
12.4.2012 19:43

oskie98

Re: Bravo Günter

Pořád ještě máte v nicku chybku (š místo č).;-)

+2/0
12.4.2012 20:53

konectwo

V téhle diskusi

je krásně vidět účinek židovských brainwashing masmédií, ale totální.

+5/0
12.4.2012 18:58

oskie98

Re: V téhle diskusi

No u vás to židovská určitě nebyla ...

0/0
12.4.2012 19:14

konectwo

Re: V téhle diskusi

Jistě že ne, já jsem schopen vnímat svět aspoň trochu víc než dvoubarevně (i když uznávám, že v případě židů mi to začína dělat problém, což jsem narozdíl od vás ochoten nestranně uznat).

0/0
12.4.2012 19:22

Sharpe

Re: V téhle diskusi

To se da pochopit, nekdo ma v Evrope docela obavy s muslimu a vy zase s zidu. No kazdy to nebezpeci vidi jimde. Mate strach, ze miliony zidu se nahrnou do zavedou v Evrope jejich nabozenstvi a zvyky a jini zase to same s muslimu

+2/0
12.4.2012 19:41

konectwo

Re: V téhle diskusi

Ano, to se dá pochopit, že vy (i já) máme obavy z muslimů, avšak už se nedá pochopit, proč vy zastáváte svobodu slova v případě kritiky např. koránu, ale v případě kritiky Izraele už povídáte něco o rasismu. A to samé platí pro muslimy přívětívé židovské organizace působící v Evropě, které nejste ochoten ani vnímat.

0/0
12.4.2012 19:48

Sharpe

Re: V téhle diskusi

To vas ten malinky prouzek zeme u stredozemniho more, s 5 miliony zidu, ktery nema ani ropu ani dost vody desi vic nez jedna miliarda muslimu ? Nebo ve vasi fantasii vyrostl do velikosti Ruska ? A nema vyznam kritisovat Koran, proc take. ale islamske nabozenske fanatiky.

+1/0
13.4.2012 4:41

Modrý a zelený blesk

Re: V téhle diskusi

Ano, brainwashing ve své nahotě, aneb proč zmíníte jenom část světového židovstva a všechny muslimy? Oni ti muslimové vás děsí všichni? Jakou mají, ve srovnání s židy, moc?

0/0
13.4.2012 8:30

Gemars Moše Dajan

Re: V téhle diskusi

Sharpe, jistě že třeba mě děsí malinký proužek země uměle nainstalovaný, aby vyvolával trvalé konflikty s muslimy.

0/0
13.4.2012 9:46

Sharpe

poznamka

Grass vyslovil jen to, co vetsina nemcu citi, ale boji se to rici na verejnosti. Averse vuci Izraeli, je mezi nemci dost silna i kdyz se vetsinou skryva pod povrchem. Nakonec i na cechy a na odsun nemcu, maji nemci trochu rozdiliny nazor v soukromi, nez je ten oficialni

0/0
12.4.2012 17:01

waleyo

Re: poznamka

Já mám zase averzi vůči blbcům, ale nechávám si ji diplomaticky pro sebe dokud mi nějaký blbec nazčne ubližovat. Není mi ale známo, že by Izrael nějak ublížil pokryteckému SS-ákovi Grassovi...

+2/0
12.4.2012 17:03

Sharpe

Re: poznamka

O tom jsem nemluvil, zda mu nekdo ublizil. neni fair vkaladat nekomu do ust slova co nerekl Ja jen upozornil na to,  ze nemci maji dve stanoviska, jedno to vladni a druhe je, ze rekl bych dobra polovina, Israel moc radi nema. A myslim si ze v cele Evrope se Izrael dostava do posice predvalecneho Ceskoslovenska, kdy vetsina lidi si myslela, ze Ceskoslovensko je hrozbou miru

0/0
12.4.2012 17:09

waleyo

Re: poznamka

To mi připomíná slova jednoho pána v hnědém, že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou...

0/0
12.4.2012 17:14

modrozlodějskej fógl

Re: poznamka

Myslíš něco jako že někdo vykřičel nahlas: že král Lávra má olsí uši, král je ušatec!;-D

0/0
12.4.2012 17:17

waleyo

Re: poznamka

Opravdu je hrozbou pro mír někdo, ke komu je jeho okolí nepřátelské od jeho vzniku a několikrát se jej neúspěšně pokusilo zlikvidovat? Já bych řekl, že problém je spíš v tom okolí...

+5/0
12.4.2012 17:26

tigrakrajtovita3

Re: poznamka

O.K. R^ Dobre ;-)

+1/0
12.4.2012 17:28

modrozlodějskej fógl

Re: poznamka

Řekni nám taky nám taky něco vyživného emigrante! Jen tady  glosuješ a vyhrožuješ diskuterům, kteří mají výhrady k Amíkům nebo Židům!

0/0
12.4.2012 17:33

Sarka G Weatherwax

Diskuteri, kteri

"maji vyhrady vuci Amikum a Zidum"? Neni to nadherna sebedefinice bigota a rasisty? ;-D ;-D ;-D

+1/0
12.4.2012 17:37

modrozlodějskej fógl

Re: Diskuteri, kteri

Sára, ja nerozumnět řeči tvého kmene??8-o

0/0
12.4.2012 18:14

Sarka G Weatherwax

Vy nerozumet vubec

spouste veci. Ja, byt Vami, tak bych s tim zrovna na verejnost moc nelezla, ale proti gustu....;-D

+2/0
12.4.2012 18:19

modrozlodějskej fógl

Re: poznamka

Hm., každý to vidí jinak! Se divím, proč Britové po válce odstřelovali přeplněné lodě imigrantů do Palestiny, nedovolili jim vylodit.Přitom šlo většinou o lidi, kteří přežili koncetráky.

0/0
12.4.2012 17:31





Najdete na iDNES.cz