Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané pošlou japonskou loď duchů ke dnu, prostřílí ji kanonem

Americká pobřežní stráž vyslala na moře plavidlo, aby potopilo opuštěnou japonskou loď, která pluje Pacifikem od loňského tsunami. Teď se blíží k břehům Aljašky a představuje nebezpečí pro ostatní lodě v oblasti. Pobřežní stráž proto její trup prostřílí menším kanonem a pošle tak loď ke dnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m.bizon

Jasné

Asi tam bylo dost paliva , že to tak hezky vzplálo,mám strach o ropnou skvrnu,co na to ekologové ?

0/0
6.4.2012 9:46

Mražená spermie

***

škoda, že Neviditelní neumějí plavat. ;-(

0/0
6.4.2012 7:03

Turista

Je vidět

, že žijeme v zemi, kde je recyklace tak rozšířená, že tu kovošrot dokonce kdysi po válce dynamitem vytrhal zvony ze zachovalých pohraničních pevností, jen aby splnil plán. A taky, že máme nízké platy a že nemáme moře. Každý, kdo tu navrhuje opravu či recyklaci, tajně sní o tom tu loď mít a splnit si svůj klukovský sen a nebo ji v nejhorším případě za pomoci autogenu osobně rozebrat a postupně odvozit do sběrny. Zní to totiž dobrodružně. Tak to je a ani já asi nejsem výjimka. Je to pro většinu z nás nepochopitelné, ale občané  USA a Japonska to vidí jinak.

0/0
6.4.2012 6:55

Nikit

Utopit !?

Lepší než-li ji odtáhnout do doku a rozřezat, je potopit do moře. No jistě , šak ono se toho doň vleze. V klidu a pohodě, nebudeme si dělat žádné starosti.

0/0
6.4.2012 0:20

Červená_Karkulačka

pistolníci amíci

Tož tam prdněte billboard a je z toho plovoucí reklama, ne???

0/0
5.4.2012 18:36

waleyo

Re: pistolníci amíci

A cílovou skupinou by byly ryby a mořští ptáci?

0/0
5.4.2012 19:14

Červená_Karkulačka

Re: pistolníci amíci

Náhodní turisté vozící se na jachtách, nebo kolemplující američtí vojáci ;-)

0/0
5.4.2012 21:31

captain cook

Re: pistolníci amíci

koukam ze tvuj datlovaci prst byl zase jednou rychlejsi nez tve sidlo mysleni;-D

0/0
6.4.2012 5:53

hňup

tak tahle informace má pro nás, suchozemce,

po tom, co koženej privatizoval naši flotilu zámořskejch lodí, nedozírnou cenu !

0/0
5.4.2012 18:25

.@.

Že zrovna země, kde se soukromý majetek ctí nade vše....

(potud v pořádku), rozhodne zlikvidovat cizí věc a ne ji vrátit původnímu majiteli? 8-o

0/0
5.4.2012 16:57

Parcival

Re: Že zrovna země, kde se soukromý majetek ctí nade vše....

Kdokoli vstoupí na palubu opuštěné lodě, stává se jejím majitelem. Podle platného nezinárodního práva.

0/0
5.4.2012 17:19

.@.

Re: Že zrovna země, kde se soukromý majetek ctí nade vše....

I kdyby to byla pravda, tak ať na ni vstoupí, ale oni ji chtějí odstřelit a poslta ke dnu. To je také podle toho práva?

0/0
5.4.2012 17:48

Kosatka Dasha

Re: Že zrovna země, kde se soukromý majetek ctí nade vše....

Ta lod je ve vysostnych vodach USA. Na vyzvu Japonci nereaguji, takze USA voli nejlevnejsi likvidaci.

0/0
5.4.2012 18:05

waleyo

Re: Že zrovna země, kde se soukromý majetek ctí nade vše....

Kdyby o ni původní majitel stál, nemá problém si pro ni doplout...

+1/0
5.4.2012 17:38

.@.

Re: Že zrovna země, kde se soukromý majetek ctí nade vše....

Asi ten problém zjevně má. Dokážete se vžít do role majitele lodě, kterou vám odnese tsunami? Zjevně ne.

0/0
5.4.2012 17:46

cassul

Re: Že zrovna země, kde se soukromý majetek ctí nade vše....

Už se to řešilo, původní majitel je znám, a loď prokazatelně zájem nemá, pravděpodobně je to šrot a navíc mu to pojišťovna nahradila...

+1/0
5.4.2012 18:41

captain cook

ponekud nedomyslene

1) co by puvodni majitel delal s rozbitou starou barkou, kdyz mu pojistovna proplatila odskodneni?

2) co by pojistovna delala s rozbitou starou barkou, kterou odepsala a jejiz restaurace by se financne nevyplatila?

3)co maji Americane nebo Kanadane udelat s poskozenou starou barkou, ktera se dostala do mist, kde zacina byt nebezpecna svou neriditelneosti a ohrozovat namorni dopravu. Kdyby byla odtazena do nejakeho doku nebo lodenice, jen by dal tlela a zabirala potrebne (a financne nakladne) misto?

 V nepritomnosti sberatelu stareho srotu a podobnych recyklovacu z Ceska jim nezbyva, nez lod potopit.

Mozna, ze ti tohle pomuze v mysleni.

0/0
6.4.2012 6:02

rubiq

Hura

Hura, konecne nekdo pouzil hezke slovo 'tsunami' a ne ten hnus 'cunami'R^;-)

0/0
5.4.2012 16:27

Sharpe

Re: Hura

Cestina pouziva c misto ts

0/0
5.4.2012 17:23

Kosatka Dasha

Re: Hura

U nekterych cizich slov ne, napr. u tsunami to neni zrovna vhodne.

0/0
5.4.2012 18:06

Mražená spermie

Re: Hura

a to proč ? To musíme všude používat přepis z angličtiny ?

0/0
6.4.2012 6:43

nemsi

no,

jestli negdo bude rychlejsi a povesi lod na hak, tak se strilet nebude. Lod nekomu patri ( nejspise ted nake pojistovne ) a nalezce co ma lod na haku podle morskych zakonu se stava majitelem !  Mozna ze se to da prodat! Vypada to docela dobre. Cesko by to mohlo koupit na ubytovny pro ty ,jak se po nich uz ani pecene v Rakousku nesmi pojmenovat ! 8-o

0/0
5.4.2012 16:23

pecena_kacena

Re: no,

pecene v Rakousku...;-D;-DR^

0/0
5.4.2012 20:44

Svazak verze X

jen pro zamysleni pro ekologicke recyklovace...

Co myslite, proc se devadesat procent lodi likviduje v bangladesi, indii pakistanu a cine??? neni to nahodou tim ze naklady na pracovni silu jsou tam mizive a ruzne environmentalni zasady tam neznaji ani z doslechu???

+2/0
5.4.2012 15:28

Rubik1

Re: jen pro zamysleni pro ekologicke recyklovace...

Ano, tu lod by mohli zavesit za prazdnou kontejnerovou lod, co pluje od zapadniho pobrezi USA do CINY a tam ji zpenezit. Americani porad mluvi o ekologii, ale jen kdyz z toho koukaji velke penize, jinak ne.

0/0
5.4.2012 16:18

Svazak verze X

Re: jen pro zamysleni pro ekologicke recyklovace...

jasne :DDDDDDD barku o vytlaku maximalne par set mozna i tisic tun povezeme pres pul sveta v zajmu ekologie... :DDDDDDDDD

+2/0
5.4.2012 16:39

Svazak verze X

Re: jen pro zamysleni pro ekologicke recyklovace...

to je snad jeste lepsi nez solarni elektrarny :DDDD Save The Planet!!! :DDDDD

0/0
5.4.2012 16:51

Kolokol

To je přesně článek na kterém je nejzajímavější diskuse

Bezmála 200 příspěvků a celá plejáda rozumbradů, kteří přesně vědí co a jak by se mělo udělat, nebo co by s tím udělali oni.

+1/0
5.4.2012 15:18

malomocný

Re: To je přesně článek na kterém je nejzajímavější diskuse

A k čemu jinému zde pane dozorce ta diskuze je?

0/0
5.4.2012 23:05

Kosatka Dasha

Kdyby byla u Britanie nebo Kanady,

asi by do tydne bylo po problemu ;-) :-P

0/0
5.4.2012 15:10

Mlekar

Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

na recyklaci a zpracovani takovych komplexnich vyrobku jako lode. Pokud by se lod v USA likvidovala, tak by se musela rozebrat kousek po kousku, nebezpecne materialy pouzite pri vyrobe uskladnit, likvidovat nebo recyklovat zvlast, nebylo by to nic levneho a ani vydelecneho. Kazdy tady operuje s tim, kolik dolaru by se ziskalo prodanim do huti, ale na to, kolik clovekohodin by se na rozebrani muselo stravit a kolik takova odborna prace v docich stoji, to nikoho nenapadne. Potopit ji bude urcite levnejsi a rychlejsi reseni. Naboje do 25mm kanonu stoji par desitek dolaru kazdy. Nic extra draheho. Supnou tam par prubojnych zapalnych tesne pod caru ponoru a za chvili jde ke dnu. Snad nikdo neceka ze budeou kropit nastavby... Nebo ano, cekate?:)

+2/0
5.4.2012 14:41

fsp1111

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

mohli by třeba vyzkoušet nějaký atomový torpéda V

0/0
5.4.2012 14:42

Mlekar

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

Tezko, podvodni jaderne vybuchy jsou zabanovane....

0/0
5.4.2012 14:45

fsp1111

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

a kdo je potrestá, co? ;-D

+1/0
5.4.2012 14:52

Kosatka Dasha

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

USA nepotresta nikdo a povazuji to za spravne ;-). Proc by mely vynakladat prostredky za Japonce?

+1/0
5.4.2012 15:06

Fai Rodis

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

No moment - to chcete rict, ze vsechny vyslouzile lode se nenapadne potapeji, protoze se to nevyplati rozebrat?

0/0
5.4.2012 15:02

Kosatka Dasha

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

Americke asi ne, ale nejaky japonsky vrak?

0/0
5.4.2012 15:06

cassul

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

Všechny určitě ne. Ale občas se utrhnout z kotviště můžou...

0/0
5.4.2012 15:16

jan.banos

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

a v moři ty nebezpečné materiály nevadí? 8-o

0/0
5.4.2012 16:10

ZeeZ

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

je prece hloupost skladovat nebezpečné odpady zvlášť, když je můžete "bezpečně" utopit v oceánu. Časem se to všechno vrátí, nebojte se. V důsledku to opravdu nakonec nebude nejlevnější cesta.

0/0
5.4.2012 16:18

l.g

Re: Koukam, ze diskuze tady je plna expertu

A máte dojem, že všechno je jen otázkou peněz, nebonjste ochoten připustit, že jsou i věci, které by člověk neměl dělat z principu?

+1/0
5.4.2012 16:21

pravda boli cenzore (5.nick)

Odtáhnout do Chánova,

tam dojde k autorecyklaci. ;-D

+1/0
5.4.2012 14:35

mexikore

A co naši šrotoodborníci

Mohli by je vyslat na montáž.V rozebírání konstrukcí z jakéhokoliv kovu dokáží naprosto neuvěřitelné věci a s minimálním technickým zařízením.Je třeba využívat takové odborníky nejen v tuzemsku ale i v širokém světě.

+2/0
5.4.2012 14:24

Martin z HK

Amíci líní,

Jasně, že by se vyplatilo ji rozřezat do šrotu. Otázkou ovšem zůstává, jestli by se o ní nepřihlásil majitel, až by ji přitáhli ke břehu.

+1/0
5.4.2012 14:10

ddtx

Re: Amíci líní,

to muze ale je mu to nic platne, aspon si amici zatrenuji

0/0
5.4.2012 14:11

Jan Motůrek

Re: Amíci líní,

viz níže, majitel ji nechce. .... a amíci hloupí! Tady jim diskutující spočetli, že na tom mohli vydělat!!

0/0
5.4.2012 14:12

fsp1111

Re: Amíci líní,

Táhnout ji stovky kilometrů někam do přístavu, oddělat z ní všechno nebezpečné a teprve pak prodat do šrotu? Není tak velká, aby se ekonomicky vyplatilo.

0/0
5.4.2012 14:39

Mlekar

Re: Amíci líní,

Martine z Hradke Kralove, jestli jsou Amici lini nevim, byl jsem tam a niceho takoveho jsem si nevsimnul. Rozhodne ale ty jsi hloupy.

+2/0
5.4.2012 14:42

wiki5

Re: Amíci líní,

prihlaste se o ni, ze ji ekologicky zlikvidujete chytry Martine

+2/0
5.4.2012 14:49

Kosatka Dasha

Re: Amíci líní,

Odtahnes si ji za sve? ;-)

+1/0
5.4.2012 15:08





Najdete na iDNES.cz