Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zatčení se zvrtlo, při honičce policisté zranili chodce a trefili dvě auta

Generální inspekce bezpečnostních sborů objasnila, koho v úterý policisté pronásledovali na jižním okraji Prahy. Snažili se zastavit falešného policistu, který vydíral stíhanou ženu. Při střelbě ovšem trefili i dvě projíždějící auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VAN2007

Vážně???!!!

Opravdu se tady jedná o podvodníka který chtěl

důvěřivou paní ochudit o stovky tisíc korun? Pak nastala honička se

zásahovou jednotkou policie kde na něho "podvodníka" bylo stříleno se

samopaly jako v akčním USA filmu. Když bylo auto konečně zastaveno...

tak policisté vytáhli ven spolujezdce Co řidič?

0/0
10.4.2012 13:42

midlo

Výborný zásah

Povedlo se, policie R^

0/0
6.4.2012 7:52

Alex_crusty

Jít příkladem

Chtělo by to, aby se alespoň jeden z místních stratégů na chvilku přemohl a šel těm

zmatenejm chudákům z URNY vysvětlit, jak vypadá profesionální zásah, čemu

se vyvarovat a na co si dát příště pozor.

0/0
5.4.2012 11:13

Patrik Šebesta

Re: Jít příkladem

To neříkej dvakrát:-) šetří se i na výcviku...

Ale že udělali hrubou chybu v tom, že mohl nasednout do auta, nastartovat a odjet, to snad uznáš...

0/0
5.4.2012 22:00

leonard 2

a prečo němali

henten lahký gulomet ?:-P

0/0
5.4.2012 9:55

stefi_ul

Re: a prečo němali

to je prave smula a skoda. Novy stihacky na dalnici mohli mit nejaky udelatka ala James Bond ;-)

0/0
5.4.2012 10:20

Patrik Šebesta

Re: a prečo němali

Jaký udělátka, normálně by stačilo mít auto, které dokáže to jeho auto ťuknout... podívej se ve 3:17 tady - http://www.youtube.com/watch?v=MVuzo8SAMlo&feature=related

Na to musíš mít ovšem policejní auto a ne evropskou plečku s měkkou deformační zónou...

0/0
5.4.2012 22:05

Patrik Šebesta

Re: a prečo němali

nebo tady se dívej, jak se zastavují auta... http://www.youtube.com/watch?v=acAj0zR_rB0&feature=related

opět podotýkám, že tohle s těmi evropskými plečkami aniž byste je zrušili na odpis neuděláte...

0/0
5.4.2012 22:09

Modrý a zelený blesk

Re: a prečo němali

Jasně, kovboji. Takový kecaly jako ty v USA jistě potřebujou... walmart, že?

0/0
10.4.2012 17:58

Overball

konečně

se s nimi policie nesere. Škoda, že u nás nefunguje právo jako v USA. Tam je ze všech škod, zranění a případných úmrtí spojených se zásahem odsouzen pachatel.

+2/0
5.4.2012 9:42

ZamrzlejPubertak

Re: konečně

Takže tam policie může použít třeba plošný letecký napalmový nálet a škody jdou na vrub pronásledovaného pachatele, viď koumáku?:-P

0/0
5.4.2012 9:45

Modrý a zelený blesk

Re: konečně

To je dost vachrlatá fantazijní konstrukce.

+1/0
5.4.2012 9:46

ZamrzlejPubertak

Re: konečně

Ale vy jste to přece napsal jasně "....je ze všech škod, zranění a případných úmrtí spojených se zásahem odsouzen pachatel.

....", blesku.:-)

+2/0
5.4.2012 10:05

Modrý a zelený blesk

Re: konečně

To jsem opravdu psal já? 8-o A nemáte v okolí někoho, kdo číst umí?

+2/0
5.4.2012 10:53

pingu1

Re: konečně

R^;-D

0/0
5.4.2012 14:08

sandar

Re: konečně

ale je snad jasné, že ty prostředky musí být adekvátní...nebo ne?

0/0
5.4.2012 14:02

runny

Re: konečně

Co je adekvátní prostředek na vyděrače prchající ve vozidle před policií nereagující na několikakeré výzvy policajtů? řekl bych, že tank v protisměru, ale střelba z okna postačí. To že dokázal odjet z místa zatčení je jiná věc. Myslím, že kdyby ho nechytli, ten zostudy kabát by byl velký.

0/0
5.4.2012 18:04

Smrť

Re: konečně

Sice souhlas, že na hrubý pytel patří hrubá záplata, ale pokud se jednalo o připravovanou akci, tak to poliši prostě zbodali. Vůbec pachateli neměli umožnit s autem odjet, natož ohrožovat střelbou lidi, co měli tu smůlu nacházet se poblíž.Rv

+2/0
5.4.2012 9:58

jeen

Re: konečně

No jo, ale pak by to nebylo vůbec akční!  ;-(  A chlapci si otřebují občas zadovádět... Jinak by ta služba byla extrémně nudná.;-D

Řadovým policajtům bych bouchačky odebral, jsou to jen "kropiči"!!

0/0
5.4.2012 11:09

Stratos

Re: konečně

Ano, souhlas... To finální zatčení, jak ho dostali z auta je dobrý.

0/0
5.4.2012 10:48

mirek103

tady je zas plánovačů policejních akcí

Si to představujou jako manévry na atentátníky Heidricha. V takových situacích se může stát cokoliv a čím rychlejší zásah je tím lépe, jenže pokud se dá pachatel do pohybu tak se okruh záterasů ( a ještě takových aby si jich pachatel nevšiml ) rapidně vzrůstá. On si totiž může někdo všimnout když 3 auta blokují silnici.

0/0
5.4.2012 9:10

Gift

Re: tady je zas plánovačů policejních akcí

Jestli toto chcete srovnávat s atentáte na Heidricha, měl by jste se skutečně léčit. Alespoň ambulatně. ;-€

0/0
5.4.2012 12:07

sandar

Re: tady je zas plánovačů policejních akcí

on právě říká, žen je to dost zásadní rozdíl....:-P

0/0
5.4.2012 14:03

daleca

Děkuji

zasahujícím policistům (ať už jsou z jakéhokoliv útvaru), že v ulicích měst je o jednoho (či více) grázlů méněR^

0/0
5.4.2012 7:57

ZamrzlejPubertak

Re: Děkuji

A když u toho zásahu náhodou někoho zraní nebo zabijou, tak pevně doufám, že to bude někdo tak uznalý jako jsi ty.:-)

0/0
5.4.2012 8:04

krystofc

Re: Děkuji

jasne, lepsi nechat vsechny kriminalniky na svobode, aby se nahodou neco nestalo...:D...vas nick naprosto sedi...

+2/0
5.4.2012 8:22

Neutrální Nick

Re: Děkuji

To nikdo netvrdí. Ale taková zběsilá honička kvůli pitomým 300 tisícům?

0/0
5.4.2012 8:25

krystofc

Re: Děkuji

ono spis ani nejde o 300k ale spis o to, ze se nekdo vydava za policistu a snazi se ovlivnovat soudni rizeni...kdyby se mu to povedlo, pochybuji ze by prestal...

0/0
5.4.2012 8:26

krystofc

Re: Děkuji

oprava: "tvrdi ze dokaze ovlivnovat trestni rizeni"

0/0
5.4.2012 8:28

Neutrální Nick

Re: Děkuji

Jistě, vysvětlovat by se to dalo doaleluja. Chápal bych takhle hazardní postup proti opravdu nebezpečnému zločinci - sériovému vrahu, velkodistributorovi drog apod. Ale kvůli podvodníčkovi, co si chtěl uzmout 300 tisíc...

0/0
5.4.2012 8:41

krystofc

Re: Děkuji

a ted si predstavte diskusi pod clankem "Generalni inspekce bezpecnostnich sboru nechala ujet falesneho policistum kdyz odmitla pachatele pronasledovat" to by tu zas byly prispevky "jak by toho grazla rozstrileli na cucky"

+2/0
5.4.2012 8:47

Neutrální Nick

Re: Děkuji

Nerozumím návaznosti na můj příspěvek. Kde jsem napsal, že jej měli nechat ujet a že měli odmítnout jej pronásledovat? Stačí, když uvedeš datum a čas takového mého příspěvku. Díky.

0/0
5.4.2012 8:56

krystofc

Re: Děkuji

tim jsem chtel naznacit, ze mnozi diskuteri by psali v opacnem pripade jinak...

0/0
5.4.2012 8:59

Neutrální Nick

Re: Děkuji

Ale jak domnělá reakce hypotetických diskutujících souvisí s tím, co jsem napsal?

0/0
5.4.2012 9:14

Modrý a zelený blesk

Re: Děkuji

No, na rozdíl od tebe se jim podařilo pochopit, že během zásahu nebylo zřejmé, že jde o podvodníka.

0/0
5.4.2012 9:45

krystofc

Re: Děkuji

Tak nejak jsem doufal ze vam to dojde....kdyz se pise ze GIBS akci "zvorala" pisete ze tak hazardni postup nechapete, chtel jsem rici, ze bych chtel znat vas nazor na akci, kdyby pachatel ujel a policiste by jen stali a sledovali ho ujizdet...to byste zas nechapal, jak mohla policie jen necinne stat a nove vznikla GIBS se ani nepokusila falesneho policistu zastavit...

0/0
5.4.2012 9:47

Neutrální Nick

Re: Děkuji

No vidíš, a já jsem zase doufal, že tobě dojde, že nebudu rozvíjet tvé fantazie ohledně varianty, o které jsem já nenapsal ani ťuk, a která je zjevně naprostým nesmyslem, se kterým by nesouhlasil nikdo alespoň elementárně rozumný...

0/0
5.4.2012 9:58

krystofc

Re: Děkuji

tak jeste stesti ze ziju v demokraticke zemi, kde si za svym nazorem muzu stat a jenom proto, ze s tim druhym nesouhlasim, nebudu se do nej navazet :) prijemny den preji

0/0
5.4.2012 10:00

Neutrální Nick

Re: Děkuji

No, spíš jde o to, že přemýšlející člověk by měl být schopen diskutovat i bez toho, aby dělal úkrok od tématu v podobě vymýšlení absurdních variant, vůči kterým se sám následně vymezí a to jen proto, že k původnímu tématu nemá žádný smysluplný argument.

0/0
5.4.2012 10:15

Modrý a zelený blesk

Re: Děkuji

Tak proč to neděláš?

0/0
5.4.2012 10:54

daleca

Re: Děkuji

netvrdil bych pitomých 300 tisíc, pro většinu pracujících je to něco jako roční plat, navíc to mohlo pokračovat, pokud by paní nekontaktovala policii

0/0
5.4.2012 8:51

Neutrální Nick

Re: Děkuji

Já o voze, ty o koze.

0/0
5.4.2012 9:13

ZamrzlejPubertak

Re: Děkuji

Já snad něco takového tvrdím, nebo vy prostě jen nechápete psaný text?

0/0
5.4.2012 9:43

daleca

Re: Děkuji

PROČ obyčejnému člověku přejete zranění či zabití?

0/0
5.4.2012 8:49

ZamrzlejPubertak

Re: Děkuji

A proč by měl být zabit či zraněn někdo, kdo s takto vedeným stíháním, které ohrožuje běžné náhodné občany, nesouhlasí?

Když už by se nedej bože něco takového mělo stát, tak ať se to teda stane aspoň někomu, kdo podobné jednání policie schvaluje a má pro ně pochopení.

0/0
5.4.2012 9:39

Modrý a zelený blesk

Re: Děkuji

Protože souhlas či nesouhlas je nepodstatná věc, policajti asi nebudou zjišťovat, jestli s tím P.T. publikum souhlasí, nebo ne. Prostě policajti postupovali dle schválených postupů = OK, porušili schválené postupy = další vyšetřování. Střílení za rizika zásahu nezúčastněných civilních vozů mi moc OK nepřipadá.

0/0
5.4.2012 10:56

tx999

Re: Děkuji

Tak zase kdyby nestrileli a jenom pronasledovali, tak je celkem vysoke riziko, ze nekde nekoho smete apod.

A pak by tady byla diskuze ve stylu: "jaktoze ho nechali ujizdet a nezastavili ho"

Kazdy postup ma svoje riziko...

+1/0
5.4.2012 11:52

ZamrzlejPubertak

Re: Děkuji

Jinak, nikomu nic z toho co tvrdíte nepřeji. To jen vy zjevně máte potíže s pochopením psaného textu, protože kdybyste je neměl, tak byste tu svou poznámku nenapsal.:-)

0/0
5.4.2012 9:42

,Moravian,

Re: Děkuji

Já také děkuji a přeji jim aby příště mířili lépe, pokud možno na trup a hlavu agresora (aniž by ohrožovali okolí).

0/0
5.4.2012 8:47

Neutrální Nick

Rozum zůstává stát

Sledovali jej z vrtulníku. Široko daleko není žádný hustý les, jen pole a řídká zástavba. Proč jej nenechali odjez za město a tam nezasáhli? Neměl by kam utéct a policisté by jej neprovokovali k tak nebezpečné jízdě, která jen zázrakem neskončila tragédií.

+4/0
5.4.2012 7:50





Najdete na iDNES.cz