- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..... daň demokracii, každý si každý může dělat co chce. Nedivme se.
Machrovali a takto to dopadlo -hlavně, že nevzali sebou někoho dalšího
který si ve slunném dni vyjede na okresku a kochá se krajinou.
.
Pokud je ale motivací ke koupi motorky rychlá jízda na limitu, tak je důležité zmínit, že motorka chybu neodpouští a druhou šanci už člověk většinou nedostane.
Doufám, že během jejich "spanilé" jízdy nedojde nikdo z "přihlížejících" k újmě.
Kdyz to kolem sebe vidim, jak jezdi, tak mi neni vubec lito mrtvych motorkaru . Pro dukata: Tento prispevek neni vulgarni ani nikoho neurazi!! Jen neni ani pokrytecky, coz nedokazi nekteri dukati rozlisit.
A docela bych domu dukatovi, co me smazal pral, aby mu takovy mrtvy motorkar jednou zabil dite. Takovi motorkari jsou totiz nerizene projektily, kteri svych chovanim VEDOME ohrozuji ostatni a jestli se chcou vyblbnout, at jdou na zavodni polygon. Cim vic takovych bude rozplacnutych na sloupku, tim bezpecneji na silnicich bude.
nominováni...........
myslím, že tohle nemá s "darwinovou cenou" nic společného..
Darwinova cena (Darwin Award) je ironické ocenění pro lidi, „kteří se zasloužili o zlepšení lidského genofondu tím, že se z něj sami odstranili hloupým způsobem“..
to fakt nelze v tyhle zemi treba na dve hodky pronajmout automotodrom? nevadej mi takovy ti chopraci co si jedou 90 a kochaji se. ale co ma kdo z toho zavodit na silnici v provozu? kdybych teda chtel si trochu uzit rychlost tak proste jdu nekam na motodrom. to same s autem. nebo bych vyrazil na vikend brazdit nemecke dalnice. ale ze tohle nekdo podstupuje mohelnice-moravska, moravska-brno, buchlovaky apod tak to musi mit v hlave pekne vylizany.
Ale lze, jenže od Prahy do Mostu 100 km a do Brna 200 km. Jezdil jsem na obou a je to SUPEEER!!! Žádný štěrk v zatáčkách a jen je třeba hlídat zrcátka, protože ti zkušenější mi na tři kola jedno nadělí :-) Ale je to fakt bezva, zvlášť když jsem ve 150ti škrtnul stupačkou bandita 1200 o asfalt, to se mi tedy tep zastavil. Naštěstí se zase rozběhl Občas si je pronajmou dovozci a je možné vyzkoušet různé modely jednoho výrobce. Např. závodní aprilia 125 se mnou nechtěla vyjet ten kopec před cílovou rovinkou
pokud někdo neukočíruje motorku, nedokáže se udržet na silnici a trefí se do mostku, tak to u mě není motorkář, ale jelito, co nemá na silnici co pohledávat (ani na motorce, ani v autě). Jinak škoda dvou mladých životů.
Nedávno jsem najel do zatáčky a náhle mi mašina začala driftovat, protože bez jakékoliv výstrahy cestáři lepili díry a zasypali je drtí. Chvílemi jsem měl určitě nohy až nad hlavou, jak jsem vyrovnával. Nooo, konec dobrý, všechno dobré, ale řekněte mi někdo, jak jsem to měl předvídat?
Motorkáři zavinili v roce 2009 asi polovinu svých nehod - viz http://www.ibesip.cz/964_Dopravni-nehody-motocyklistu-v-roce-2009.
Ale někde jsem viděl statistiku PČR, kde to vycházelo nižší procento. Nevím...
A jasně vidím jako příčinu nedostatek tolerance ze strany řidičů aut, i když já osobně s tím nemám špatnou zkušenost a s dálkovým světlem si mne všimne skoro každý "plechovkář" :-). Ostatně povinné svícení všech připravilo motorkáře o jejich lepší viditelnost na silnici, když auta nesvítila.
To je stejný statistický nesmysl jako údaj, že 50% nehod je zaviněno nepřiměřenou rychlostí. Vážený "motorkáři", opravdu si myslíš, že polovinu vašich nehod zaviní "plechovkáři" proto, že vám závidějí nebo z jiného úmyslu? Dodržujte základní pravidla pudu sebezáchovy - to se týká především absolutně nepřiměřených rychlostí a bezohledným předjížděním v nepřehledných místech. Slezte z výšin svého ega a budete na silnicích umírat méně.