Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každý čtvrtek do zbroje. Holešovská výzva žene občany do ulic

Iniciativa Holešovská výzva, která nedávno zorganizovala několik protivládních demonstrací, vyzývá občany, aby každý čtvrtek podporovali její požadavek na demisi vlády. Takzvané žluté čtvrtky bude pořádat každý týden od pěti odpoledne na náměstí měst, kde má svá koordinační centra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ngenn

Seznam členů ODS

http://www.uloz.to/x3Ay7Y4/anonymous-ods-rar :-)

0/0
7.4.2012 1:29

podotek

Zřejmě jsme za socíku se dostali za socíku na vrchol

toho, co si náš národ může dovolit při maximálním využití zdejších zdrojů ve prospěch celku. Za lichvářské peníze se sice pořídilo něco málo pozlátka, ale cena je víc než hrůzná ...

http://blisty.cz/art/48053.html

0/0
29.3.2012 13:15

ngenn

Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Karl Marx definuje kapitalismus jako způsob produkce, který se zakládá na námezdní práci." To, co odlišuje kapitalismus od feudalismu či otrokářství není neexistence "trhu" či "soukromého vlastnictví", ale liší právě onou "námezdní prací".Kapitalismus je akumulování kapitálu. Marx dále tvrdí, že kapitalismus sám spěje k záhubě svým vývojem. Stane se tak v okamžiku, kdy kapitalista kvůli konkurenci bude nucen svým zaměstnancům platit méně a očekávat od nich vyšší produktivitu, aby měl vyšší zisky. Tedy zaměstnanci budou chudnout a kapitalista bohatnout až do té doby, než pracující pochopí, že jsou vykořísťováni a dojde k revoluci, která zruší soukromé vlastnictví a nastolí beztřídní společnost.

+2/0
26.3.2012 10:48

ToMiSoft

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Jistě soudruhu. A teď tu O šípkové Růžence.

+1/0
26.3.2012 10:53

ngenn

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Ale no tak, osoby s nižšími kongnitivními schopnostmi přebírají konzervativnější, pravicové ideologie, které chtějí udržovat status quo. Pravicové názory dávají lidem pocit, že vládne pořádek. Podle Roberta Hare, renomovaného badatele v oboru kriminální psychologie, "3-4% mužů a 1% žen trpí antisociální poruchou osobnosti, z toho 1/4 lidí s antisociální poruchou osobnosti jsou psychopati". Z toho vyplývá že v ČR se kolem nás pohybuje asi 500 000 lidí s antisociální poruchou osobnosti a 100 000 psychopatů. Psychopati se dělí na kriminální a nekriminální. Kriminální, těch je malá skupina, jsou většinou ve vězení. Nekriminální při zběžném pozorování vypadají jako úspěšní členové komunity, ve vězení končí jen někdy. Naopak mohou být mocensky i majetkově mimořádně úspěšní. -- -- V ČR žije podle stat. pravděpodobnosti asi 100 000 psychopatů!!!

0/0
26.3.2012 10:53

ToMiSoft

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Nechci udržel status quo, ale odmítám socialismus soudruhu. Klidně mě nazývejte "osobou s nižšími kognitivními schopnostmi". Je mi to fuk, ale socialismus i komunismus budu tvrdošíjmě odmítat stejně jako Marxe i Engelse.

+1/0
26.3.2012 11:02

mirni

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

jiste mas stejny nazor, jaky meli v padesatych letech nekteri komunisti, kterym se rikalo "kovaní" proste jen odmitat neco z principu, ne proto, ze bych to rozebral, oni taky odmitali kapitalismus .. a kam to vedlo? ... a neco podobneho se stane v budoucnu lidi nebudou chtit stale kolemdokola makat do umoru a nemit z toho nic, zatimco jini se vozi v prepychovych autech, jezdi si na exoticke dovolene a vlastne za penize ktere jim oni vydelavaji.... tohle ma svoji logiku, nebo vidis nejaky jiny mozny dusledek staleho snizovani zivotni urovne a nuceni lidi respektovat system ktery se jim nebude libit? Ostatne i na tom Islandu to vyresili zajimavym zpusobem - ty, kteri  zadluzovali zem postavili pred soud a smetli je z parlamentu, znarodnili banky a rekli ze nebudou platit dluhy, ktere nadelala byvala vlada! Jdi se rozhlidnout mezi lidi a poslechni si v cem a jak delaji a hlavne za co ... za dvanact trinact tisic? Vis kolik se plati za plyn, el.energii, vodu, najmy, potraviny, leky atd. ..

+1/0
26.3.2012 11:12

ToMiSoft

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Ne - nemám stejné názory jako kovaní komunisté. Můj odpor k socialismu pramení z odporu k omezování svobod a tím je socialismus a komunismus proslulý. A - pokud mohu poprosit - tykejte si svým známým a přátelům, ale nikoliv mě. Držme se zcela slušného vychování a vystupování.

0/0
26.3.2012 12:22

mirni

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

no ja nevim, ale myslim si ze se staci jen trochu nad tim zamyslet a ze na tom neco pravdy bude ... nebo pocitate s tim, ze se lidi budou stale vic ohybat, nebo snad ze bude podnikatelem kazdy? kdo potom bude pro ty podnikatele delat? jiste muzeme se vsichni stat prekupniky tak jak uz to tady v tom state chodi, ale co dal? ceny stejne stale porostou a kdo to bude platit? ... vy jste si tady napsal usmesek, ale skutecne budete delat za stale nizsi plat? Tomu se smeju zase ja!

0/0
26.3.2012 11:05

ToMiSoft

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Na socialismu není nic k zamyšlení. Historicky bylo prokázáno, že nefunguje. I současná socialistická EU nám to dokazuje. Krom jiného - ani socialismus není odolný proti růstu cen. Krom jiného - nedivte se, že se zvedají daně a další - při výši státního dluhu a jeho vývoji v současnosti ani nic jiného nezbývá. Respektive - byl bych moc rád, kdyby se škrtalo jen na straně výdajů státního rozpočtu (a jsem přesvědčen, že prostor tam je) a stát se stále méně pletl do života občanů, ale při stávající legislativě a povaze lidí to dost dobře není možné. Vzhledem k tomu, že pro mě je už současný stav zásahů státu do soukromí nepřijatelný, tak socialismus pro mě představuje něco, co nemohu přijmout ani ve skrytu duše.

0/0
26.3.2012 12:18

ngenn

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Ale no tak, ta snůška nesmyslů co tady píšete, je vaše paradigma. Přesto jednotlivé věty budí dojem, že studujete "historii" z televizní obrazovky. Děkuji, ale nejsem vyznavačem "západního" uslintaného konzunmího způsobu života.

0/0
27.3.2012 1:27

kunta_kinte - protistatni zivel

Re: Socialismus fungoval a bude fungovat, kapitalismus už končí.

Fungoval ? A kde ? :-P

0/0
26.3.2012 10:55

mirni

jak to pekne dokazi nasi reporteri pojmenovat ze?

Holesovska vyzva "žene" obcany do ulic..  Myslim si ze nikdo obcany do ulic nehoni, je to jejich svobodna vule a odpor proti teto vlade, ktera bez ohledu na nazor verejnosti, tuto obira o penize a snizuje jim zivotni uroven, jen proto, ze je neschopna vybirat dane a poradne hospodarit ...ona rozpoctova odpovednost tkvi v tom, ze budou lidi davat stale vetsi davky do kasy ktera bude postupne rozebirana temi kteri ony dane zvedaji ... inu jak by meli zit jinak, kdyz uz si zvykli na statisicove platy ...proste pro tuhle vladu mam Rv

+1/0
26.3.2012 10:36

ToMiSoft

Re: jak to pekne dokazi nasi reporteri pojmenovat ze?

Já mám ten palec dolů nikoliv jen pro tuto vládu, ale také pro vlády předchozí a také pro nesmysl zvaný Holešovská výzva či ANO2011.

0/0
26.3.2012 10:47

mirni

Re: jak to pekne dokazi nasi reporteri pojmenovat ze?

nemam proc bych daval palec dolu pro Holesovskou vyzvu, oni alespon neco delaji pro to, aby se tu zmenila vlada a podminky pro lidi, zatimco vsichni kritici budou sedet za PC a jen brblat ... to nic neprinese a ti nahore se nam budou stale jen vysklibat... kazdy kdo alespon trochou prispeje k tomu, aby tahle vlada dostala nejen palec dolu, ale aby i dolu odesla, je neco platny a proto jim palec dolu davat nebudu. kdyby prosadili odchod vlady tak bude osmdesat procent tohoto naroda stastno .. jenze lidi maji dnes strach ze kdyz nekam pujdou prijdou o praci, ono to totiz takhle uz funguje .. dokonce nahlas si dokazi rici nekteri sefove i ve statnich podnicich, ze kdo to bude podporovat tak muze jit, ze je za nej venku deset dalsich co cekaji na praci .. takze tak daleko jsme se po tech dvaadvaceti letech dostali .. skutecne jsme to chteli?

+1/0
26.3.2012 11:16

ToMiSoft

Re: jak to pekne dokazi nasi reporteri pojmenovat ze?

Já pro změnu dělám víc než celá Holešovická výzva - chodím volit a nevolím zdiskreditované politické strany (ODS, TOP09, KSČM, ČSSD, VV, KDU-ČSL, SZ apod.). Holešovická výzva je stejná jako ČSSD - chtějí svrhnout vládu, ale nenabízí žádné řešení. Proto jim dávám palec dolů.

0/0
26.3.2012 12:33

nepokradeškalousku

končí soudružský nečas?

Boj za skutečné konzervativní hodnoty.

Snad tato vzpoura plebsu pomůže definitivně odstranit staré bolševicko-stbácké struktury reprezentované svazákem Nečasem. Nejde tak ani o peníze, které ukradli SSM a ostatním organizacím, nejde tak ani o jejich mafiánské praktiky. To co je však nebezpečné pro demokracii a svobodnou společnost založenou na volném trhu, je bolševismus zažraný pod jejich kůží.

Jejich principy VĚČNÉHO PŘEROZDĚLOVÁNÍ - regulování, dotování, poplatnění, prikázání, vyhlášení etc.

Řekněte mi například na co ti bolševici schválili povinost energetického průkazu při prodeji a pronájmu domu. Je naprostá lež, že to přikazuje EU. Směrnice EU hovoří pouze o veřejných budovách. Náš stát to nesplnil ani na svých budovách a už to uvaluje na občany. Aby zase kamarádi měli kšefty a zaplatí to samozřejmě především majitelé a nájemci. Už dnes realitní kanceláře odhadují vzestup nájmů o 10% od roku 2013.

0/0
26.3.2012 10:34

ngenn

Tunelování v Česku pokračuje

http://www.youtube.com/watch?v=Au3IV05I9MA&feature=related

+1/0
26.3.2012 10:34

ToMiSoft

Jen se označte

Alespoň poznám komu se vyhýbat :-)

+4/0
26.3.2012 8:01

kamelot5

plné košíky

Dokud budou lidi jezdit ze supermarketů s plnými košíky, nic se nestane. Zase už vystrkují růžky vládou podplacení odboráři, aby umožnili naší vládnoucí elitě prohodit si křesílka a tím se udržet u koryt a jede se dál:-/. A my jsme jen jak to stádo ovcí  a dokud mame co jíst, tak budem mlčet;-( . TO JE ČESKÝ NÁROD.

0/0
29.3.2012 22:41

podotek

Tahle vláda je vůči lidem drzá, arogantní a neschopná.

Jistě, jak jsem řekla, je to spolek amatérů. Mají představu, že se budou volit zástupci z lidu, ne parlamentní strany, to je naivní. Zajímavé na demonstraci ale bylo vystoupení představitele islandské revoluce, který srovnával situaci u nás a u nich. Bylo velmi sympatické, že oni politikům řekli: když jste si udělali dluhy, zaplaťte je, my je platit nebudeme. Nám bude dlouho trvat, než začneme takto uvažovat. Na začátku šlo také o amatéry, kteří nevěděli, co bude dál. Ale měli naději, že přijde do vlády někdo, kdo se bude lépe chovat a lidem naslouchat.

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Narodila-se-jako-Necas-Kdyby-s-vladou-spadlo-letadlo-nikdo-by-je-neoplakaval-rika-226896

+6/0
25.3.2012 23:40

Jarmila 1

Re: Tahle vláda je vůči lidem drzá, arogantní a neschopná.

neni do dodatR^

0/0
25.3.2012 23:46

kremsa

Re: Tahle vláda je vůči lidem drzá, arogantní a neschopná.

Já Vám na rozdíl od paní "Jarmily 1" nerozumím. Nadáváte na vládu, ale tu představu, že se budou volit zástupci z lidu, má přece ta Holešovská výzva. Koho z nich vlastně označujete jako "spolek amatérů"? Ta věta "když jste si udělali dluhy, zaplaťte je, my je platit nebudeme", je líbivé heslo vhodné pro vykřikování na náměstích, ale snad každý se špetkou rozumu ví, že je to nesmysl. I kdybychom provinivšího se politika nechali zavřít anebo i popravit, dluhy za jeho chyby samozřejmě vždycky musí zaplatit daňoví poplatníci.

+1/0
26.3.2012 8:06

hafusak2

Re: Tahle vláda je vůči lidem drzá, arogantní a neschopná.

A proč by měli daňoví poplatníci platit plných 100% škod? Proč by někdo z věrchušky, komu se prokázala trestná činnost neměl být odsouzen i k náhradám škod? U nás má púolitik pouze politickou odpovědnost, tj. když něco provede, jen odstoupí z funkce, do voleb se flinká po sekretariátu partaje a v dalších volbách už je na kandidátce zas. Politická odpovědnost je málo, chce to k ní přidat i odpovědnost trestní a majetkovou.

0/0
26.3.2012 11:32

KPI-0K

LIDI, PŘESTAŇTE SE BÁT !!

!!!!

+6/0
25.3.2012 23:23

Maxxan

Re: LIDI, PŘESTAŇTE SE BÁT !!

... a hurá do postele.

0/0
25.3.2012 23:32

KPI-0K

Re: LIDI, PŘESTAŇTE SE BÁT !!

...i v té tě režim dostane

+1/0
25.3.2012 23:49

ArtistCZ

Nejsem si jist jak se k tomu postavit

Souhlasím s tím, že se stydím za vládu a nazývat je lidmi je jen automatická reakce, vzhledem k tomu, že jsou od nich někteří již velmi vzdáleni. Na druhou stranu ty reformy posledních 20 let vedly jen ke zhoršování a přituhování situace, dyť už je vyhláška skoro na všechno...

Jedině udržitelný systém respektující člověka i přírodu jako úzce propojený a spolupracující systém má budoucnost. Jinak tady budeme blbnout s králema, císařema, furerama, kapitalismem, korporátním kapitalismem a co jako si vymyslíme dál !!

+4/0
25.3.2012 23:00

nekom

Ještě že

si ta rudá parta úsměvných figurek vybrala na svůj uřvaný vopruz jen čtvrtek a v jiné dny neotravuje a neomezuje pracující lidi ve vytváření skutečných hodnot zvaných HDP... Díky tomu má dav ,,holešovských" sockomunistických aktivistů a demonstrantů stále ještě na svoje sociální dávky a důchody... Poděkovat za to neumí, ale kraválu nadělají... Mají ale jednu hlavní a zásadní smůlu - ruské tanky jim už na pomoc nepřijedou...! :-P

+9/0
25.3.2012 22:52

Jarmila 1

co na to rict

snad jenom to, ze te mozna omlouva "mladost", protoze asi nevis, ze ruske tanky tenkrat nevolali lidi, ale vlada, tahle mozna o pomoc pozada "amiky" nebo EU, kdyz jim tak porad leze do "zadni casti tela"Rv

+4/0
25.3.2012 23:34

kremsa

Re: co na to rict

Kdo z těch, kteří v roce 1968 zvali sovětské okupanty, byl tehdy členem vlády? Ani jeden. Ruské tanky tehdy nevolala ani vláda, ani prezident, ani vedení KSČ, ani parlament, ale pouze jedna komunistická frakce.

0/0
26.3.2012 7:59

Jarmila 1

Re: co na to rict

jo, z casti mas pravdu, nevolala je cela vlada, ale jenom nekteri lide z vlady. Taky se mi libi, ze pises - pouze jedna komunisticka frakce. Rekni mi prosim, kdo v te vlade tenkrat nebyl komunista?!;-) Navic, kdo v dnesni vlade neni anebo aspon nebyl komunista...:-)

0/0
26.3.2012 8:58

V.Poustka

Re: co na to rict

Knize nebyl ve strane urcite a potom vsichni ostatni, jenom novy lidovy prezident bude byvaly komunista

0/0
26.3.2012 9:11

karpet

Re: Ještě že

Jak by to bylo jednoduché, kdyby všichni, kteří nesouhlasí se současným demoktarbordelem, byli rudí.

+1/0
26.3.2012 4:50

rl-rudalinka.blog.cz

Re: Ještě že

Rudá parta, kterou vede Slávek Popelka - disident a antikomunista, vězeň minulého režimu. No, tak nevím jestli je označení rudá parta zrovna přiléhající. Spíš je to ukázka totalitního myšlení: kdo nejde s náma, jde proti nám!" Respektive komu se nelíbí to, co je tady teď, je rudej bolšán. Směšné ...a ty ruské tanky tomu ještě nasadily korunu.

0/0
26.3.2012 13:24

Lord Havelock Vetinari

Holešovská výzva

dopadá tak, jak dopadá zčásti proto, že lidé vědí, že něco je špatně- ale nikdo pořádně neví, co by se s tím vlastně dalo (legální cestou) dělat. A Výzva řešení nenabízí. Kdo taky ano? Většina lidí by musela změnit myšlení (nejen běžní lidé, ale také ti ve vedení korporací) a musela by se mnoha věcí na určitou dobu vzdát.

0/0
25.3.2012 22:21

smolicek123

Nova vlada - program mozneho ministra obrany

http://www.narodni-rada.cz/products/vnitro-obrana1/

1. Postavit Alexandra Vondru před soud za vlastizradu

2. Vystoupit z válečne skupiny zvané NATO

3. Obnovit unikátní vojenské projekty jako například radiolokator Tamara

4. Udělat z vojáků zpátky armádu ČR namístou současných žoldáků

+1/0
25.3.2012 22:08

cyrildv

Re: Nova vlada - program mozneho ministra obrany

Svatá pravda!!! Ještě jsi zapomněl jednu věc. Všechny komouše poslat na sibiř do kulagů nebo na Kubu.

+2/0
25.3.2012 22:16

smolicek123

Re: Nova vlada - program mozneho ministra obrany

S tim souhlasim, ja to sem postnul, aby byl o videt, jaci "odbornici" se uchazeji o post ministra obrany.

0/0
25.3.2012 22:21

cyrildv

Re: Nova vlada - program mozneho ministra obrany

Stačí se podívat jaký balík písemností si nesou na zasedání vlády.Kdy se dá jejich šplechty tát na USB.

0/0
25.3.2012 22:24

mirni

Re: Nova vlada - program mozneho ministra obrany

podle mne je tohle mimo misu, zaprve bych odhadnul ze by tam mohli jit i tvoji pribuzni a za dalsi ti komousove jak se ukazuje jsou tady to nejmensi zlo nebo snad nebezpeci o kterem se porad vyklada jen proto, aby se tim delala kourova clona od tech co tam sedi dnes a jsou jeste nenazranejsi nez byli ti komousi jak rikas. Ostatne tem echt komousum uz je dneska taky dost roku hadam je tak na domovy duchodcu...

0/0
26.3.2012 10:57

cyrildv

Re: Nova vlada - program mozneho ministra obrany

chlapče! Říká se : Bav se z volem o sobotě, když bude v pátek zabitej." Na Tebe to plně platí.

0/0
26.3.2012 12:07

Maxxan

Upraveno dle reality.

Nova vlada - program mozneho ministra obrany

1. Postavit Alexandra Vondru před soud za vlastizradu - současně i zbytek směmovny za kšefty s Janouškem.

2. Vystoupit z válečne skupiny zvané NATO - obratem vstoupit do Ruské federace. Všude dobře , doma nejlépe, že ?

3. Obnovit unikátní vojenské projekty jako například radiolokator Tamara. Oživíme technologicky již zastaralý krám.

4. Udělat z vojáků zpátky armádu ČR namístou současných žoldáků. Jistě. Dva funkční Gripeny to zvládnou.

0/0
25.3.2012 22:29

smolicek123

Kandidatka na ministerstvo socialnich veci

http://www.narodni-rada.cz/products/mezilidske-vztahy/

0/0
25.3.2012 22:44

hafusak2

Kritiků HV je tady jak malých psů,

ale nemohu si pomoci, jejich "argumenty" nejvíc ze všeho připomínají soutěž o nejpitomější příspěvek dne. Asi jim stále nedošlo, že pravou příčinou vzniku HV je právě naše pravice. Vládou, poslanci, senátory počínaje a těmi, kteří jim dali svoje hlasy, aby se dostali k moci konče. Jen proto, jak je tento stát řízen a jakými "osobnostmi", jakých bylo dosaženo výsledků, to všechno v souhrnu už naštvalo tolik lidí, že se začali ozývat. HV není dokonalá, není ani řízena dokonalými lidmi, ale dostatečně nadzvedla dost lidí ze židlí. I v r. 1977 se psalo o zkracovancích, zaprodancích a pochybných elementech, úplně stejně jako dnes. A jako tenkrát, tak i dnes je to hlavně ze strachu, aby se náhodou něco nezměnilo, nesáhlo se někomu na korýtko či nějakou prebendu. On i úplně malý kamínek může strhnout obrovskou a zničující lavinu. Ovšem jak je vidět, tak našim pseudopravičákům to stále ještě nedochází a vydávat tupost za sebevědomí se občas šeredně nevyplácí.

+5/0
25.3.2012 21:22

kecynemajcenu

Re: Kritiků HV je tady jak malých psů,

tak v cistotu levice snad neveri ani ta HV, ty budes uplne obycejnej socan nebo bolsevik.

+6/0
25.3.2012 21:25

hafusak2

Re: Kritiků HV je tady jak malých psů,

A na tohle jste přišel vlastní hlavou soudruhu kádrováku?Rv:-)

0/0
25.3.2012 21:27

kecynemajcenu

Re: Kritiků HV je tady jak malých psů,

ne, k tomu se sam priznavas ve svejch prispevcich. Staci si jich par precist a je videt, ze jsi proste podprumernej a na tech levice stavi.

+1/0
25.3.2012 21:30

hafusak2

Re: Kritiků HV je tady jak malých psů,

Jako vtip dobrý, bavím se. Ze všeho nejvíc nad těmi, kteří trpí utkvělou představou, že jsou chytří, přitom jim však nedochází, že jejich subjektivní názor jejich okolí nesdílí. ;-D

0/0
25.3.2012 21:48

JMoudry

Re: Kritiků HV je tady jak malých psů,

Zatímco váš subjektivní názor vaše okolí sdílí?

+1/0
25.3.2012 22:07





Najdete na iDNES.cz