Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Penzista otrávil čokoládové zajíčky na zahradě, kradly mu je děti

Policie v Německu zatkla důchodce, který jedem na krysy otrávil čokoládové zajíčky na své zahradě. Zlobilo ho, že mu velikonoční pochoutky kradly děti ze sousedství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

epainet

Hlava mi to nebere!

Týce je oslavován. Děláte z něj oběť i přesto, že vědomě způsobil 1000x větší škodu než 10ti leté dítě. Avšak děcko jenž se nahlo přes plot pro čokoládu, byste nejlépe poslali do polepšovny.

+1/0
24.3.2012 21:05

Santa1

Němci přece nekradou,

to se museli novináři splést.

+1/0
24.3.2012 14:19

ifox

Nechápu

proč dává zajíčky na zahradu, tam přece nepatří. Je vidět, že německé děti málo vydrží - u nás by mu je neviditelně ukradli všechny a nic by jim po nich nebylo, protože tahle etnika vydrží cokoliv.

0/0
24.3.2012 10:50

captain cook

Re: Nechápu

presne tak. Dite vezme jeden kousek a utece, ale dospely si pocka az nikdo nebude doma nebo pres  noc a odrbe cely strom.

0/0
25.3.2012 0:37

zdarma

hmm...

Ani doma nemůžete do limonádových lahví lít kyselinu. Ten dědek je hňup.

0/0
24.3.2012 7:59

Paeris Kiran

Re: hmm...

A proč ne?

Stačí jen osobám oprávněným mít k nim přístup tuto infromaci sdělit. A ostatní ať vezme čert.

+2/0
24.3.2012 10:04

pervekt

Re: hmm...

Taky nechápu proč by to nešlo. Nebo jinak. Samozřejmě pokud bydlím ve společném bytě s dětmi pak to asi neudělám, ale ne proto, že by to mělo být nezákonné, ale mám rozum a jsem si vědom rizika. Pokud ale bydlím sám nebo s jiným dospělým (svéprávným) člověkem, kterému je tato skutečnost známa, pak s tím nemám žádný problém. A pokud se ke mě někdo vloupá (ať už dospělý nebo dítě) je to jen jeho chyba. Nebudu přece zabezpečovat svůj majetek s úmyslem abych chránil kriminálníky, kteří mi ho mohou ukrást

0/0
24.3.2012 13:12

Gamehoror

kdyby toho zajíčka neotrávil,

tak by dnes nejspíš okolí špekulovalo jestli to není pedofil a neláká děti na sladkosti :-)

+2/0
24.3.2012 6:59

captain cook

asocialni chovani

tchan mi jednou vypravel, ze kdysi pred lety kdyz jejich deti byly jeste male, bydleli v dost frekventovane ulici. Potiz byla v tom, ze kdyz dali popelnice ven v predvecer sbirky odpadku, stavalo se, ze se u nich zastavil nejaky ozrala cestou z hospody aby se vycural a nekdy rovnou na popelnici. Tchan, ktery byl docela napadity a mel potrebne technicke znalosti, zacal napojovat kovovou popelnici na baterii a rano pred prijezdem odpadkaru ji zas odpojil. Pri tretim pokusu se jeden vecer zvenku ozval rev. Stalo se to pak jeste jednou a curani ozralu prestalo.;-D

+2/0
24.3.2012 6:15

timothyleary

Napsat do diskuse

o dítěti,že je to spratek tak to mám za 1000.Velkomožní autoři článků mohou psát jak .........;-€Rv

+1/0
24.3.2012 5:31

peterudes

děda je trochu psychopat

nikdo nezpochybňuje to, že ty děti to dělat neměly a že pán je majitelem soukromého pozemku a může na něm mít co chce, na druhou stranu, on prostě věděl, že nějaké desetileté děti kradou čokoládové zajíce z jeho pozemku a úmyslně do těch zajíců dal jed s tím, že musel počítat, že to ty děcka mohou sníst. Trochu nepřiměřené, aby se děcko otrávilo kvůli krádeži blbého čokoládového zajíce... :-/

+3/0
24.3.2012 2:24

Dr.Onufrakova

Deti nič nekradli, len si ich pozbierali predčasne

Výzdoba sa tam, podobne ako na Vianoce, dáva kvôli tomu, si ju deti na Veľkú noc našli. Keď bude prokurátor zlomyseľný, urobí z toho aj úmysel.

0/0
24.3.2012 6:51

Paeris Kiran

Re: Deti nič nekradli, len si ich pozbierali predčasne

Proč někdo někam něco dává, nota bene ještě na vlastním pozemku je jeho vlastní věc a co si o tom myslí lidi kolem je naprosto irelevantní.

+1/0
24.3.2012 10:03

pervekt

Re: děda je trochu psychopat

Spratek není synonymum pro slovo dítě, ale označuje nevychovaného drzého nezletilého. Není to urážka a nechápu proč by to kdo měl banovat.

 Pokud penzistovi dokážou, že čokoládu otrávil přímo s úmyslem vytrestat nějakého spratka asi bude potrestán, ale jinak obecně pokud si na svém zabezpečeném pozemku umístím otrávené nástrahy a někdo se mi tam vloupá a sní je, je to jen jeho chyba.

  V tomto případě neznám všechna fakta, pokud by třeba ti zajíci byli na dosah ruky a nebylo by třeba překonávat plot, pak je to od dědy nezodpovědné (i když to nemění nic na tom že nikdo nemá co krást cizí věci).

0/0
24.3.2012 13:19

pervekt

...

Jak už napsalo mnoho lidí přede mnou, nevidím důvod, proč by měl být penzista za něco stíhán. Tedy pokud otrávil čokoládu umístěnou na svém ohraženém pozemku.

 Ano, děti jsou děti, ale od toho jste tu vy, jejich rodiče, abyste jim vysvětlili co mohou a co ne. Pokud se chovají jako nevychovaní spratci, lezou cizím lidem přes plot a přivlastňují si cizí věci, pak je jen správné, když jim život uštědří lekci. V tomto případě se dá spekulovat, zda majitel zajíčků je otrávil přímo s úmyslem potrestat nějakého spratka a řešit, zda to byla od něj vhodná reakce, ale ne vždy je to takto černobílé. Na svém pozemku mohu mít i jiné "nástrahy" které vznikly bez úmyslu někoho poškodit a které mohou nezvanému vetřelci způsobit úraz.

+1/0
24.3.2012 1:27

bechernik

Re: ...

v pořádku, hasiči by mu jistě poděkovali až budou muset kvůli požádu vstoupit na jeho pozemek a on si ho mezitím opatřil protipěchotními minami kvůli tomu, že mu tam chodí magneti krást hrábě... RvRvRv

+2/0
24.3.2012 1:33

Paeris Kiran

Re: ...

Asi by se ho měli napřed zeptat jestli vůbec chce aby to hasili.

To mají jako hasiči právo "pomáhat" ikdyž to třeba ta osoba nechce?

0/0
24.3.2012 10:06

bechernik

Re: ...

vy to nechápete anebo  jen provokujete Rv

jsou určité složky státu, které mají plné právo vstupovat na číkoliv pozemek, aniž by se ptali, mají-li k tomu ovšem dobrý důvod. Třeba na jeho pozemek spadne letadlo, nebo tam zaparkuje vůz který nestil včas zatočit...

0/0
24.3.2012 21:23

Dr.Onufrakova

Pasca pod čerešňou alebo elektrický drôt v skleníku

je v rozsudkoch mnohokrát. Vždy bol však majiteľ pozemku odsúdený pre neprimeranú obranu, ak bola obeť dieťa.

Napríklad penzistu so samostrelmi na uzavretej chate musel oslobodiť až krajský súd po vyše 2 rokoch a obeťou bol pritom profesionálny vlamač. Najviac sa mi páči tento prípad: http://www.youtube.com/watch?v=CL0ybCV_5JM&feature=related

0/0
24.3.2012 7:16

nakej_nick

další bulvární drama

čpavek sice není zrovna košér, ale do jedu na krysy (např. bromadiolon) má dost daleko

+1/0
24.3.2012 1:11

Lev-__z--_Rožmitálu

zavřít na doživotí

pro obecné ohrožení

0/0
24.3.2012 0:07

Lev-__z--_Rožmitálu

Re: zavřít na doživotí

pokud se čokoládu nechystal sníst měl kdokoli právo mu ji sebrat a použít jako jídlo

pokud majitel nepoužívá majetek který je určen k určitému účelu který vyplývá z druhu majetku majetek mu přestává patřit

0/0
24.3.2012 0:10

antimultivitamin

Re: zavřít na doživotí

To je nějaký anarchistický dogma? To jako, když si koupím horské kolo a nebudu s ním jezdit do hor, tak mi ho má kdokoli právo ukrást?;-D

+6/0
24.3.2012 1:04

Paeris Kiran

Re: zavřít na doživotí

Účel tohoto majetku je DEKORACE. A tedy to že je umístěno na stromě a je tam vidět.

0/0
24.3.2012 10:07

antimultivitamin

Re: zavřít na doživotí

Ano, toho kluka bych zavřel, ale ne na doživotí, ale do polepšovny

+1/0
24.3.2012 0:51

epainet

plezír

Hádam, že děda měl plezír, každoročně odhánět děti. Ten keř je hned u plotu, stačí natáhnout ruku.

http://www.bild.de/news/inland/todesursache-vergiftung/rentner-vergiftet-kind-mit-schoko-hasen-23289126.bild.html

0/0
23.3.2012 23:26

Be more than you appear to be 3

Nechápu, proč si penzista věšel na strom čokoládové zajíčky.

Buď je blázen, nebo je tam líčil otrávené schválně. Také není jasné, jestli ti zajíci byli dosažitelní z ulice, nebo bylo třeba přelézt plot. Jestli píšou, "cestou si utrhl", tak asi stačilo jenom natáhnout ruku. Téměř bych řekl, že ten penzista tam ty zajíce dal schválně, aby je trhali a pak je otrávil. Takový saský Herodes.

+3/0
23.3.2012 22:44

antimultivitamin

Re: Nechápu, proč si penzista věšel na strom čokoládové zajíčky.

To je penzistova věc! Stejně tak jako výchova dětí by měla být věc jejich rodičům. Děda to krapet přehnal, ale ten kdo tu pochybil jsou rozhodně rodiče toho děcka. Paradoxně ten děda udělal pro výchovu toho mladého zlodějíčka víc než jeho rodiče. Teď si bude hošík určitě pamatovat, že krást se nemá. Jak ale znám ty ouřady, tak dědu finančne zmasakrují a rodina "objeti" dostane tučné "bolestné" a místo aby svého nevychovaného potomka rodiče seřezali, tak mu koupí nějakou drahou hračku. Tím se děcko naučí, že krást se vyplatí a pak se budou divit až po svých osmnáctinách provede jejich nepovedený klon nějakou "klukovinu" a půjde bučet.

+1/0
24.3.2012 0:58

Jem Hadar999

Proc by si nemohl otravit

vlastni jidlo? Doufam ze rodice toho zlodeje obvini..

0/0
23.3.2012 22:26

pondelkovic3

Děti jsou děti, s tím musí počítat...

Jinak je to blázen a potřebuje pěkných pár facek přes budku!!;-O!!

+3/0
23.3.2012 22:09

antimultivitamin

Re: Děti jsou děti, s tím musí počítat...

Děti jsou sice děti, ale jenom některé děti jsou zároveň zloději. Pár facek zaslouží to děcko a pokud jsou rodiče rozumní, tak mu pár výchovných taky dají.

+2/0
24.3.2012 1:00

mauhur

proč čokoládový zajíčky?

to je nějakej saskej zvyk, dávat si na zahradu čokoládový zajíčky?

0/0
23.3.2012 22:08

antimultivitamin

Re: proč čokoládový zajíčky?

stále lepší zvyk než krást :-)

0/0
24.3.2012 1:00

Paeris Kiran

Re: proč čokoládový zajíčky?

ano je to zvyk dekorovat zahrady výzdobou.

0/0
24.3.2012 10:08

rob_kteryten

Proste bych tvrdil

ze jsem tim chtel travit krysy. Kde je napsano, ze je nesmim travit otravenou cokoladou? Navic na svem vlastnim pozemku?

+3/0
23.3.2012 21:41

pondelkovic3

Re: Proste bych tvrdil

No, asi neznáš občanský a trestní zákoník...

0/0
23.3.2012 22:18

thorough2

Re: Proste bych tvrdil

Takze to ze se priotravilo dite je vlastne v poradku a jen je potreba najit vymluvu, jo? :))) Pred soudem se resi to cemu se rika odpovednost kterou psychopati moc nevnimaji. To by ti asi zlomilo vaz :D

0/0
23.3.2012 22:25

wiki5

Re: Proste bych tvrdil

uprimne co melo dite co delat na jeho pozemku?

+3/0
23.3.2012 23:35

kunta_kinte - padly u Krupky

Dobre on,

myslim, ze decko je poucene, ze cizi se nebere. A tak to ma byt. R^

+3/0
23.3.2012 21:24

antimultivitamin

Re: Dobre on,

Přesně! Rodiče by měli dědovi poděkovat za cennou lekci pro své dítě. Pokud to teď rodiče nepokazí, odnaučí svou ratolest zlodějině.

0/0
24.3.2012 1:02

furtkecal@seznam.cz

? ?

pokud měl svůj pozemek řádně zajištěný, tak na něm může mít obrazně řečeno cokoliv, třeba i zajíčky s jedem proti myším :-P!!

0/0
23.3.2012 20:15

Gemars Moše Dajan

Re: ? ?

Přečíst ještě jednou.

0/0
23.3.2012 20:18

furtkecal@seznam.cz

Re: ? ?

jeho vina spočívá v tom, že řekl, že to tam nastražil na zloděje, pokud by uvedl, že to nastražil na myši, nikdo by mu nic nemohl :-P!!

+1/0
23.3.2012 20:20

furtkecal@seznam.cz

Re: ? ?

prostě, je to trouba který si se zloději neumí poradit :-P

0/0
23.3.2012 20:21

Sprintujici.stonozka.4

Re: ? ?

měl děti postřílet?

0/0
23.3.2012 20:21

furtkecal@seznam.cz

Re: ? ?

jaké děti ? kradly to přece myši na které to nastražil :-P:-P

0/0
23.3.2012 20:25

Gemars Moše Dajan

Re: ? ?

tyhle děti.......Zlobilo ho, že mu velikonoční pochoutky kradly děti ze sousedství.

0/0
23.3.2012 20:30

furtkecal@seznam.cz

Re: ? ?

proto říkám, že byl b l b a neuměl si se zloději poradit ;-O

0/0
23.3.2012 20:32

Gemars Moše Dajan

Re: ? ?

Proto nechci od Vás slyšet, že to měl nachystané pro myši.

0/0
23.3.2012 20:33

furtkecal@seznam.cz

Re: ? ?

nu dobrá dobrá, tak tedy na "potkany" :-P

0/0
23.3.2012 20:34





Najdete na iDNES.cz