Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pravomocně odsouzený pražský exekutor převzal 80 milionů a zmizel

Ministerstvo spravedlnosti podalo trestní oznámení na pražského exekutora Jozefa Višvadera. Podezírá ho ze zpronevěry desítek milionů. Společnost Geosan Group mu na účet v rámci řízení složila loni v prosinci jistotu přes 80 milionů korun. Exekutor poté přestal komunikovat a nikdo o něm neví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hryhryhry

prosím přítomné

sdělte, jak se mohu stát exekutorem?

0/0
22.3.2012 2:23

advokat2010

Re: prosím přítomné

1.) magisterské vzdělání v oboru české právo všeobecný obor na české státní vš

2.) 3 roky za minimální dělickou mzdu  otrockých prací = praktického vzdělávání. jako koncipient

3.) úspěšně složená exekutorská nebo ekvivalentní několikadení zkouška v rozsahu celého právního řádu  před komisí ze soudců a exekutorů (přípdně advokátů, notářů, soudců nsčr, státních zástupců), zkoušká má jen 25% propustnost.

4.) vyhrát výběrové řízení na uvolněný úřd, opět přezkoušení před komisí..

5.) Získat tak milion dva na nutné rozjezdové náklady )řadu, software, auta, sklady, zaměstnance a můžete to rozjet;-D

0/0
27.3.2012 12:21

jarda

EXEKUTORSKÁ MAFIE ?

;-(Rv

0/0
21.3.2012 21:35

advokat2010

Re: EXEKUTORSKÁ MAFIE ?

DLUŽNICKÁ MAFIE ;-(RvRvRv

0/0
27.3.2012 12:22

kafičko

Džungle po česku a ...

Přesně podle hesla "Pomozme jeden druhému!", které má v úvodním textu Asociace na ochranu věřitelů v ČR jejímž je Višvader členem....

0/0
21.3.2012 14:52

aljavX

hahaha

prosinec = vloženy peníze

březen = jejda, kdepak jsou ?

Květen = výlov Orlíku ?

0/0
21.3.2012 12:42

Jem Hadar999

Selhani jednotlivce..

V CR takhle selhava pouze 10 milionu jednotlivcu..;-D;-DR^

0/0
21.3.2012 12:19

qwed

Jednání Jozefa Višvadera vnímáme jako selhání jednotlivce...

Z této fráze se pomalu stává nesnesitelný alibismus... Rv

0/0
21.3.2012 12:15

syn truhláře

Slovenské jméno, indické příjmení...

0/0
21.3.2012 10:30

Hello Newspapers

Re: Slovenské jméno, indické příjmení...

A tím jako chcete naznačit CO ?  R^ ;-D

0/0
21.3.2012 10:49

switch

Re: Slovenské jméno, indické příjmení...

no .. že z Indie přišel přes Slovensko ...

+2/0
21.3.2012 11:30

exekutorska spravedlnost2

Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

základem vstoupit do INSOLVENCE!!! Insolvenční správce nejde exekutorům na ruku, může popírat pohledávky a navíc má své peníze vždy JISTÉ bez ohledu na výsledek řízení. Poté se s ním dohodnout na prodeji nemovitosti a začít rychle hledat kupce. Exekutor potřebuje pouze maximálně navýšit náklady řízení co to jde.

Pokud se jedná o několik pohledávek z přepravy, navrhnout insolvenčnímu správci, aby požádal soud o sloučení těchto pohledávek nebo aby například popřel náklady řízení, kdy byla bagatelní pohledávka vymáhána automatizovaně v nějakém velkém balíku atd.

V INSOLVENCI NENABÍHAJÍ ÚROKY A EXEKUTOR NEMŮŽE KONAT. NAPŘÍKLAD POSÍLAT VYKONAVATELE KVŮLI NAVYŚOVÁNÍ PŘED DRAŽBOU!

To samé platí v případě, že vykonavatelé povinného vydírají. Stačí vstoupit do insolvence a je konec. Pokud je dližník nemajetný, insolvenčního správce zaplatí soud a následně můžou exekuce pokračovat. Stačí tedy v den pravomocného skončení konkursu vstoupit do insolvence znovu a ono to exekutora nebude bavit věčně.

0/0
21.3.2012 10:07

advokat2010

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

tento plán nefunguje pokud projdete 1x ins  je zruš pro nemaj další vám odmítnou během několika hodin od podání.. navíc kauce 50000

exekutorov je to jedno

0/0
21.3.2012 10:10

exekutorska spravedlnost3

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

Exekutorovi to jedno není, je to soukromý podnikatel a nemůže pracovat na "zakázce".

Ano, ale insolvenci zvládnu udržet i bez právních znalostí tak 2 nebo 3 roky, pro nemajetnost bude zrušena a u dalšího návrhu se budu odvolávat. To máme tak 3 měsíce do nabytí právní moci i s odvoláním a tohle můžu opakovat do nekonečna. Místo aby se mnou jakási soukromá organizační složka státu musela dohodnout a nechala si splácet po nižších částkách, bude mě muset za vysokých nákladů řešit krajský + vrchní soud, insolvenční správce a já budu "nezaměstnaný, nebudu přispívat do systému a ještě si z něho navíc budu trochu brát.

Ale než se nechat vydírat vykonavateli, co rozlepují rozhodnutí na mých bývalých adresách (mám samozřejmě datovku), tak radši budu parazitem, jak jsem napsal výše ;-€

0/0
21.3.2012 10:30

surucucu

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

Složité - lepší je ta devítka ze dvou kroků mezi oči a jakej exekutor byl.Jednoduchá rada dlužníkům v tomhle justičním absurdistánu je to rozumné řešení

0/0
21.3.2012 10:16

advokat2010

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

tak.. za 15 let svobody.. ale když myslíte... exekuci převezme zástupce a bude pokračovat dál a vy do basy

0/0
21.3.2012 10:25

surucucu

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

Veřejně?Vy jste opravdu bdoucí justiční embryo.Odklízeč Mrázka dodnes popíjí koňáček v Alcronu.A i na nějaké zástupce je dost munice.

0/0
21.3.2012 10:44

advokat2010

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

silný řeči maj tii největší ubožáci...život není jako ve filmu...

930 000 exekucí ročně a žádný "hrdina" z diskuze jako vy.

pochopte "problém" konkrétní exekuce není logicky exekutor, ale věřitel.. exekutor je de facto úředník, co má dané povinnosti xy.

+1/0
21.3.2012 10:52

surucucu

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

Dle všech Vašich příspěvků máme tu čest s komunistickým advokátem či prokurátorem,největší fekálií z justíïční senkrovny dnešní doby.Vaše obhajoba právnické lůzyy je až přímo dojemná.Jako kdybych sledoval noční přenos z PS ČR.Tam toho pravnického humusu je nebývalý počet.

0/0
21.3.2012 13:17

advokat2010

Re: Pokud je jasné, že dražba je nevyhnutelná, vždy je naprostým

to jste vedle, zas tak stár nejsem, ani do SSM by mě ještě nevzali, ani moji rodiče nebyli komunisti, naopak komunisti naši rodinu dosti poškodili a okradli, tj. můžete zůstat v klidu.

V PS je pár advokátů, ale ti jsou neaktivní a naše zájmy vůbec nechrání, ba naoopak.

0/0
21.3.2012 13:41

Svými dukáty zachráním Jyrku!

A proč by se neměl chovat jako běžný exekutor?

+1/0
21.3.2012 9:44

advokat2010

Re: A proč by se neměl chovat jako běžný exekutor?

to je ale trapné...

0/0
21.3.2012 9:49

Atomike

Re: A proč by se neměl chovat jako běžný exekutor?

On se tak nechová?

0/0
21.3.2012 9:49

advokat2010

Re: A proč by se neměl chovat jako běžný exekutor?

tak stejně tak můžete říct, "jako běžný Čech"..

0/0
21.3.2012 9:58

Šerlok Homeless

Jetli tomu dobře rozumím, tak časová posloupnost byla

následující:

1) Exekutor Višvader byl pravomocně odsouzen za trestný čin (jaký) k nepodmíněnému trestu odnětí svobody.

2) Pravomocně odsouzený exekutor Višvader ještě před nástupem do vězení přebírá (nechává si poslat) hotovost 80 miliónů Kč (od věřitele nebo od dlužníka?)

3) Pravomocně odsouzený exekutor Višvader mizí i s penězi

4) Pravomocně odsouzený exekutor je posléze Ministerstvem spravedlnosti zbaven exekutorského úřadu.

0/0
21.3.2012 9:37

Šerlok Homeless

Re: Jetli tomu dobře rozumím, tak časová posloupnost byla

Zdá se, že soukromí [ředníci (exekutoři) jsou opravdu rychlejší, než ti placení z našich daní. Předpokládám, že škodu bude hradit stát (tedy daňoví poplatníci).

0/0
21.3.2012 9:38

Atomike

Re: Jetli tomu dobře rozumím, tak časová posloupnost byla

Jo, tak to dopadne. Geosan zaplatil, co zaplatit měl. Jednou už by se na to měli složit tvůrci nesmyslnýho zákona.

+1/0
21.3.2012 9:42

advokat2010

Re: Jetli tomu dobře rozumím, tak časová posloupnost byla

ad 4)bylo zahájeno řízení o tom, to je totiž nadýl.

k celému příběhu.. hele píše to ulhaný nezodpovědný novinář, tj. uberte 95% a možná...

0/0
21.3.2012 10:55

Šerlok Homeless

Re: Jetli tomu dobře rozumím, tak časová posloupnost byla

No ... třeba policajt je postaven mimo službu, jakmile je proti němu zahájeno trestní řízení.

Exekutor má větší pravomoci (např,. vstupovat do obydlí), je pravomocně odstouzen k odnětí svobody natvrdo a je zahájeno řízená o postavení mimo službu, až když udělá další průser jak mraky (zmizí s 80 milióny). Ne okamžitě postaven mimo službu - jen zahájeno řízení, které, pravda, trochu trvá.

No, po tomhle se už snad něco pohne.

Apropos, ty peníze zpronevěřil věřiteli, ne dlužníkovi. Dlužník je z obliga. Exekutora si vybírá věřitel (a exekutorská komora a stát zastoupený ministersvem spravedlnosti by za exekutory snad měli trochu ručit - od čeho by jinak byli?).

0/0
21.3.2012 16:10

advokat2010

Re: Jetli tomu dobře rozumím, tak časová posloupnost byla

Jenže na exekutory jsou desítky trestních oznámení, jelikož každý potrefený dlužník dává šikanozní trestní oznámení, tj. touto metodou by brzy vyoutovali všechny, jejich jen 120, a to je nesmysl. Exekutor je v jiném psotavení než policista, co by se dělo s těmi desetitisíci kauz, které spravuje ? To by jako stálo ? Nebo by se to předávalo ? a co by dělaly ty desítky zaměstnanců, které platí ? By jako dostali výpověď nebo, by šli domů ?

To je prostě zjevná hloupost, co píšete, absolutně vyloučená v právním státě.  exekutor rozhodně nemá větší pravomoce než-li policie.

Ne pokud je exekutor odsouzený pravomocně z aúmyslný trestný čin, ztrácí úřad automaticky ve speciální správním řízení, které má svoje lhůty a opravné prostředky., tj. jeho odvolání ensouvisí s tou poslední událostí, je to přím,ov  zákoně a automaticky, ale zvláštním postupem.

Komora nemůže odpovídat za svoje členy-to je snad zřejmé, exekutor je součást moci soudní, odpovídá za něj stát a je taky povinně pojištěný.

0/0
21.3.2012 18:43

modrýblues

Re: Samozřejmě, že . . .

Vím,že mě budete považovat za hlupáka,ale budiž...V Singapuru, n.př., je za vyplivnutí žvýkačky pětadvacet bejkovcem a těžké pokuty. Bez milosti. Dlouholeté žaláře nebo tresty smrti za pašování drog v množství více než malém .Nevolám po takto drakonickém uplatňování zákonů.Když se tedy lidé bezmyšlenkovitě zadlužují, proč nezakázat všechny půjčky nebo lichvářské společnosti?Pokud by přes to existovaly a poskytovaly služby,ať si vymáhají jejich plnění sami.Samozřejmě, pokud by to bylo za cenu překročení zákona, trestní odpovědnosti by se nevyhly.Prostě není důvod k existenci těchto zvláštních útvarů pro vymáhání dluhů, které v lepším případě dělají z z dlužníků bezdomovce, v horším těla bez duše, prostě nebožtíky. Zrovna takto bych postupoval proti herním společnostem,které přivádí neštastníky do těchto problémů. Jednoduše řečeno: zákaz jakýchkoliv půjček, zákaz peněžních herních společností. Vždyť herní společnosti dokonce doposud nebyly ani řádně zdaněny.A zdanění exekutorů?Nevím...

0/0
21.3.2012 11:23

advokat2010

Re: Samozřejmě, že . . .

Tak je sympatické, že "to o sobě víte"...ale jinak je mi vás opravdu líto..

Exekutor je normáně zdańován, jako každý osvč.

Jak by věřitel tedy legáně, bez veřejné moci vymáhal dluh? jakOže by DLUŽNÍKA třeba prosil na koLenou nebo jak ? = totální nesmysl.

Navíc drtivá většina exekucí, přece není kvůli půjčkám ! Dopravní podniky nikomu nepůjčují a to jsou desítky až stovky tisíc soudů a pak exekucí, dále exekuce měst na přestupkové a správní pokuty, exekuce na náhradu škod z trestné činnosti, škody na zdraví atd atd.

Člověče vy jste úplně mimo mísu! A co se týká těch půjček,ony tu nejsou protože jsou tu věřitelé, ale protože tu jsou dlužníci! Je tu poptávka, proto je nabídka. Tj především kultivute tu lůzu co si půjčuje. Vaší zvrácenou logikou by stejně tak stát mohl říct třeba oběti loupežného přepadení.. hele můžeš si za to sama, nemáš chodit ven, vymáhej si to sama bez použití moci v mezích zákonů, na co budu já platit soudy a policii. Prost jste mimo...

0/0
21.3.2012 12:03

aljavX

Re: Samozřejmě, že . . .

jsi si jist, že např.z loňských skoro 990T exekucí, byla většina za pokuty z MHD a knihoven ? Já to nechci moc rozporovat, ta čísla neznám, ale spíše bych si tipnul, že ty pokuty se na tom čísle podílí malou měrou.

0/0
21.3.2012 12:45

advokat2010

Re: Samozřejmě, že . . .

jen pražský dp je cca 30 000 žalob ročně, nejde  o knihovny, ale třeba taky o celou oblast obchodních vztahů mezi podnikateli... neplnění smluv atd

0/0
21.3.2012 13:06

modrýblues

Re: Samozřejmě, že . . .

Ano, jsem hlupák, protože se snažím sdělit něco, co není v lidské společnosti, která se ze značné částí skládá z lidí myslících jako Vy,možné. Vy jste nepochopil moje celkem jednoduché sdělení: Jakékoliv půjčky ,lichvu, herní loterijní společnosti, bych zakázal. Kdyby byly zakázané, přesto by je někdo poskytoval, bylo by to pouze na jeho riziko. Jak jednoduché k pochopení, že Wat....,pardon,omlouvám se ... .Jinak trochu na moji obranu-jsem člověk, který něco pamatuje. Nikdy, opakuji: nikdy v životě, jsem žádnou ze "služeb"těchto lidumilných organizací nevyhledával, nepotřeboval. Natož pak k tomu služby advokáta,nebo advokátů...

0/0
21.3.2012 13:49

advokat2010

Re: Samozřejmě, že . . .

1.) není to zákázano nikde ve světě

2.) exekuce by to nevyřešilo třeba by ubylo 200tis ks ročně, to je vše

3.) zastavilo by se vám podnikání v oblastech výstavby domůa bytů, podststně by kles prodej motorovych vozidel, ekonomika by se výrazně zpomalila, tj nezaměstnanost by jen dky tomuto stoupla tak na 1,2 mil osob, tj kolem 20%.

Právě protože jste hlupák, napdají vás pouze hloupá řešení k ničemu, která vůbec neřeší příčinu..příčina je nenažranost a neskromnost lidí,kteří chtějí žít na dluh  nad poměry, které si mohou dovolit.

0/0
21.3.2012 14:41

modrýblues

Re: Samozřejmě, že . . .

Máte jenom částečně pravdu ve Vašich 3 bodech.Půjčování peněz na lichvářský úrok je zákázáno v mnoha zemích,které vyznávají korán.Třeba v Saudské Arábii,chcete li příklad.Jak tam řeší nevrácení půjčky,nevím.Možná,že při nevrácení dluhu podle jejich práva useknou ruku.Co já vím.Možná je to tam nastaveno tak,že jen tak nějaký Saud půjčku nedostane.Oproti našemu občanovi.V tom u našich ,speciálně soukromých poskytovatelů půjček diskriminace ,podle pravděpodobnosti navrácení půjček,neexistuje.Pokud se týká heren,třeba v USA je možné,co vím,provozovat je pouze v indiánských rezervacích,Renu a pověstném LV.Oproti mému bydlišti, malému městu,kde mimo jiných heren jsou také někdy 4 herny na necelých 100 metrech.Víte,možná pro 200tis.ubylých exekucích by ubylo i mnoha zmařených životů kvůli nevýchodné životní situaci. Kdyby se zpomalila výroba,no co?Jinak:lepší je být hlupákem,s citem a ideály,i když nesplnitelnými,než člověkem bez citu,s uvařováním přizpůsobeným uvažování rozhodujících lidí.

0/0
21.3.2012 22:02

advokat2010

Re: Samozřejmě, že . . .

To jsou naprosté nesmysly co píšete. Lichva je trestná i u nás odjakživa - podle mne totální nesmysl zralý na zrušení. Základem všeho je svoboda člověka, pokud se člověk rozhodne, že si chce půjčist za xy %, pak je to jeho právo a svoboda. Ono u nás není problém % úroků i když i ta jsou vysoká, ale smluvní sankce, smluvní pokuty.

Ale tak či tak, lichva není majoritní problém, to je uměle nafouknutá bublina. Ten člověk klidně podepíše že si půjčil 200 000 Kč i když si půjčil třeba jen 50 000, tj, má to ofiko za úrok 0%. On totiž ten dlužník vůbec nepřemýšlí nad tím, že by to třeba kdy vrátil.Ale to je jedno,to je prostě svoboda. Stejné je to s hernama,alkoholem cigaretama. Je to prostě každého věc do čeho dá peníze, je nesmysl to zakazovat, stejně o ty peníze přijdou jinde. Pokud dochází ke "zmaření životů" pak jedině svobodnou volbou dlužníka, nikdo ho nikdy k ničemu nenutí. Je to jeho svobodné rozhodnutí. Pokud je to nesvéprávný idiot, pak má být zbaven způsobilosti a volebního práva.

0/0
21.3.2012 23:22

F-18

To se musí člověk smát

co se v tomhle Bananistánu děje.

0/0
21.3.2012 9:15

advokat2010

Re: To se musí člověk smát

pokud je to tak jak píšou.. tak je to stené, jako když ukradne bankovní úředník..  normální kriminalita

znáte stát kde je to jinak ?

0/0
21.3.2012 9:23

F-18

Re: To se musí člověk smát

Jo jasný jenom to zapadá do mozaiky tohodle bordelu co tu máme.

0/0
21.3.2012 9:28

advokat2010

Re: To se musí člověk smát

neřekl bych.. ale když to tak chcete vidět... ke zpronevěrám dochází nejvíc ze strany zaměstnanců s htovostí.. tísíce a tisíce případů ročně, ale u exekutorů je to zcela výjimečné.. já tomu ovšem nevěřím exekutor není idiot, to bude jinak.. pokud se teda úpně nezbláznil...

0/0
21.3.2012 10:01

surucucu

Konečné řešení

Střílet exekutory a jejich slouhy bezmilosti,tento novodobý inkviziční mor zkorumpované justice

+4/0
21.3.2012 9:15

advokat2010

Re: Konečné řešení

korupce je v této věci kde ?

0/0
21.3.2012 10:57

kecálek reloaded 2

Beztrestnost

Chcete prodávat drogy a vyhnout se vězení? Jste pedofilní násilník, výrobce dětského porna, sexuální sadista - a chcete být beztrestní?

Staňte se exekutorem - nikdo si na Vás netroufne...

+4/0
21.3.2012 9:08

Atomike

Re: Beztrestnost

Ano, je to tak. A když pošlete takový firmě, jako je Geosan výzvu k úhradě 80M. Tak Vám je ještě pošle.

0/0
21.3.2012 9:16

tobino

Re: Beztrestnost

v Ostravě exekutor řádil u nějakého živnostníka , zabavil mu krom jiného i auto . Po měsíci načapaly policajti v zabaveném autě exekutorovou dceru

0/0
21.3.2012 9:18

advokat2010

Re: Beztrestnost

tak třeba si ji vydražila, ne ?

0/0
21.3.2012 10:58

advokat2010

Re: Beztrestnost

a pak jste se probudil, že ?

0/0
21.3.2012 12:09

exekutorska spravedlnost

Jak se u nás dá vydělat

Ze zhruba 100 000 jistiny se dá vyrobit celkem 700 000 ;-D Žádný exekutor se nechce dohodnout a tak mi nezbyde nic lepšího než se stát "oficiálně" parazitem sociálního systému. Já si vlastně ani legálně vydělávat nemůžu a že by mi i v jiném případě zbylo něco málo přes 6000 měsíčně? Nas**t ;-D

Největší fraška jsou mobiliární exekuce, odvezou se krámy za pár stovek a celá ta akce přijde na několik tisíc. Takový legální způsob, jak navýšit náklady a povinnému jako "vydírat" tím strachem :-P Po dvou výkonech rozhodnutí (příšel o nesmysl, co se dražil za 200 CZK,  jinak všechno bylo vyloučeno - nejsem blbej, abych na sebe něco měl) jsem se odstěhoval, zařídil si odnášku z fiktivní adresy a mám klid!

+1/0
21.3.2012 9:00





Najdete na iDNES.cz